Denkje ? AEL mensen hebben anders al een paar keer de hitler groet gebracht en links werkte nog steeds samen met ze, zo te zien mag men dus wel de hitler groet brengen volgens links zolang je maar een moslim benquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:24 schreef Napalm het volgende:
Moslims in Iran of in NL?
In NL mag een moslim net zo min nazi-uitingen doen als de gewone NLer..
Welke AEL mensen hebben dat gedaan en met wie werken ze samen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:36 schreef dodegod het volgende:
[..]
AEL mensen hebben anders al een paar keer de hitler groet gebracht en links werkte nog steeds samen met ze
Gelukkig geef je zelf commentaar op deze onzin:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:36 schreef dodegod het volgende:
[..]
Denkje ? AEL mensen hebben anders al een paar keer de hitler groet gebracht en links werkte nog steeds samen met ze, zo te zien mag men dus wel de hitler groet brengen volgens links zolang je maar een moslim ben
quote:best wel triest
![]()
quote:Abouh en Nasser
Tevens heeft Abouh aangeven een groot bewonderaar te zijn van Nasser en heeft ook enkele van diens toespraken op de ael-site gezet. Maar wie was Nasser.
Nasser was lid van de Broederschap, een Egyptische organisatie van moslimfundamentalisten. Tevens gaf hij onderdak aan Duitse nazi´s die hij aanstelde bij de geheime dienst, als trainers van commando´s, propaganda-afdelingen. Tevens nam hij een oud-ss´er als persoonlijke lijfwacht.
Op 1 mei 1964 zei hij: “Tijdens de Tweede Wereldoorlog lag onze sympathie bij de Duitsers, en de leugen van de 6 miljoen vermoorde joden gelooft sowieso niemand.”
Over hoe Abouh waarschijnlijk over de deze uitspraak denkt valt makkelijk af te leiden uit een stuk uit een interview met hem die op de site van de AEL staat
Akkoord. Maar iedereen – ook u – neemt een deel van de geschiedenis van zijn familie mee. U vertelde het verhaal over uw opa. Een belangrijk deel van de Israëli’s zijn joden uit Oost- en West-Europa en hebben de nazi-periode gekend. De verhalen over de holocaust worden van generatie tot generatie doorgegeven. Zij zeggen: ooit is er getracht ons op een industriële manier te vernietigen.
Dyab Abou Jahjah: Ik zeg u eerlijk dat dit mij niet interesseert.
Ze werken onder andere samen met de pvda van Belgie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welke AEL mensen hebben dat gedaan en met wie werken ze samen?
Maar wie zijn nu die AEL mensen die al een paar keer de Hitlergroet hebben gebracht?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:13 schreef dodegod het volgende:
[..]
Ze werken onder andere samen met de pvda van Belgie.
Ja, AL die islamieten die samenwerken met de SLINKSE KERK natuurlijk, dat snap jij ook!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welke AEL mensen hebben dat gedaan en met wie werken ze samen?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
Stel dat ze ook appeltaarten gaan bakken?
Dan zit er waarschijnlijk een bom in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan zit er waarschijnlijk een bom in.
Hoeveel aanhangers heeft de AELquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:36 schreef dodegod het volgende:
[..]
Denkje ? AEL mensen hebben anders al een paar keer de hitler groet gebracht en links werkte nog steeds samen met ze, zo te zien mag men dus wel de hitler groet brengen volgens links zolang je maar een moslim benbest wel triest
![]()
Hey, eindelijk eens de programmapunten van Wilders op een rijtjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef dodegod het volgende:
Overeenkomsten AEL en Hitler
Jodenhaat
Vrouw is broedmachine
Een boek als voorbeeld (Mein Kampf)
Doodstraf
Naziwetten / Shaira wetgeving
Andersdenkenden uit de weg ruimen
Eigen volk eerst
Geen scheiding kerk en staat , trias politica
Homohaters
SGP komt anders ook aardig in de buurtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, eindelijk eens de programmapunten van Wilders op een rijtje![]()
Hoolie fak, probeer je nu te zeggen dat de AEL níét representatief is voor de gemiddelde allochtoon?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel aanhangers heeft de AEL
Abouh Jah Jah staat natuurlijk model voor alle Moslims. Elke Ali en Appie groeit op met een poster van Aboe boven z'n bedquote:
Dat zou hopelijk wel heel verhelderend werken voor degene die denken dat Hesbollah of Hamas een "verzetsbeweging" isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:18 schreef Ippon het volgende:
Iran zal de trendsetter zijn denk ik en velen zullen volgen omdat een Hitlergroet net zo dwars is als een hoofddoek of Burka. Eindelijk zullen de mannen ook mee kunnen doen om dwars te liggen maar vooral te laten zien dat zij ook rechten hebben en wel iemand zo begroeten zoals zij zelf willen en hun geloof toelaat om vriendelijk te zijn.
Nu zijn ze in ieder geval al bezig om de spotprenten van de tweede wereldoorlog over de joden ten toon te stellen.
Wat zouden we daar wettelijk tegen kunnen doen denken jullie in een vrije westerse wereld? Of hebben wij het nakijken.
Dat zijn ze ook voor een belangrijk deel. Mag je best niet geloven hoor maar feiten zijn feiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef Aquila2005 het volgende:
Dat zou hopelijk wel heel verhelderend werken voor degene die denken dat Hesbollah of Hamas een "verzetsbeweging" is
je hebt gelijk, het zijn fascistische verzetsbewegingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook voor een belangrijk deel. Mag je best niet geloven hoor maar feiten zijn feiten.
Ja joepie, laten we de term fascisme weer gebruiken, hipquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef Aquila2005 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, het zijn fascistische verzetsbewegingen.
Vraag het aan zequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar wie zijn nu die AEL mensen die al een paar keer de Hitlergroet hebben gebracht?
zelfde als de pislam, 1 pot natquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
SGP komt anders ook aardig in de buurt![]()
Het gaat om het feit dat er wel moslims zijn die het doen, maar dat vergeten mensen even voor het gemakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef D1 het volgende:
[..]
Abouh Jah Jah staat natuurlijk model voor alle Moslims. Elke Ali en Appie groeit op met een poster van Aboe boven z'n bed
Ach, zo zijn er ook mensen met een Hitler poster boven hun bed... Er wordt niets vergeten, alleen iets minder gedramatiseerd als wat in jouw hoofdje omgaat...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef dodegod het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat er wel moslims zijn die het doen, maar dat vergeten mensen even voor het gemak
Moslims poepen schapekeutelsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef SCH het volgende:
Poepen moslims ook als ze die groet uitbrengen, of daarna?
Het zijn terroristische organisaties.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook voor een belangrijk deel. Mag je best niet geloven hoor maar feiten zijn feiten.
Dat zijn ze ook... En het zijn organisaties die als weinigen projecten voor de bevolking opzetten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:08 schreef nikk het volgende:
[..]
Het zijn terroristische organisaties.
Maar je moet wel voor de camera verklaren dat Israel de bron is van alle kwaad, anders helpen ze je wel op een andere manier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef D1 het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook... En het zijn organisaties die als weinigen projecten voor de bevolking opzetten.
Dus ze zijn het beide...
En je punt is??? Niemand zegt hier dat Hamas en Hezbollah prettige verenigingen zijn, zelfs SCH niet. Maar het is te kortzichtig om alleen hun militante houding te zien. Juist doordat ze zorgen voor scholen, ziekenhuisen, werk, etc... hebben ze zo veel aanhangers.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:39 schreef Aquila2005 het volgende:
[..]
Maar je moet wel voor de camera verklaren dat Israel de bron is van alle kwaad, anders helpen ze je wel op een andere manier.
Stel dat ze poten gaan rammen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
ik zou niks doen en de slimste zijn. helaas moet je daarvoor de meest vernederende aanslagen toestaan. gematigde moslims zullen door deze armslag inzien dat de westerse wereld niet tegen hén is, maar tegen de radicalen onder hen zoals neefjes, zoons, achterneven, tantes, dochters etc.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:18 schreef Ippon het volgende:
Iran zal de trendsetter zijn denk ik en velen zullen volgen omdat een Hitlergroet net zo dwars is als een hoofddoek of Burka. Eindelijk zullen de mannen ook mee kunnen doen om dwars te liggen maar vooral te laten zien dat zij ook rechten hebben en wel iemand zo begroeten zoals zij zelf willen en hun geloof toelaat om vriendelijk te zijn.
Nu zijn ze in ieder geval al bezig om de spotprenten van de tweede wereldoorlog over de joden ten toon te stellen.
Wat zouden we daar wettelijk tegen kunnen doen denken jullie in een vrije westerse wereld? Of hebben wij het nakijken.
*mooi*quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou niks doen en de slimste zijn. helaas moet je daarvoor de meest vernederende aanslagen toestaan. gematigde moslims zullen door deze armslag inzien dat de westerse wereld niet tegen hén is, maar tegen de radicalen onder hen zoals neefjes, zoons, achterneven, tantes, dochters etc.
ze weten als eerste als iemand radicaal wordt, en dat moet je als niet-moslim kunnen aanvoelen en niet generaliseren dus.
we hebben straks de moslims keihard nodig om op menselijke wijze het vuilnis uit hun groep te elimineren van deze maatschappij, waar ze de moslims in een slecht daglicht stellen. dit gaat nog enkele keiharde generaties duren.
sorry voor de toevoeging, maar ik denk echt dat de ouders hun kinderen beter moeten gaan opvoeden. derde generatie betekent tweede generatie ouders, kom op dan!quote:
Mijn punt is dat ze de vrijheid van meningsuiting beperken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef D1 het volgende:
[..]
En je punt is??? Niemand zegt hier dat Hamas en Hezbollah prettige verenigingen zijn, zelfs SCH niet. Maar het is te kortzichtig om alleen hun militante houding te zien. Juist doordat ze zorgen voor scholen, ziekenhuisen, werk, etc... hebben ze zo veel aanhangers.
net als israel terecht steun krijgt uit minder radicale hoek, is het overduidelijk dat iran de grote vinger in libanon en syrië heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:58 schreef Aquila2005 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ze de vrijheid van meningsuiting beperken.
Daarnaast zijn mij de doelstellingen van Hezbollah ook onduidelijk. Zijn zij er daadwerkelijk voor het Libaneze volk door ziekenhuizen en infrastuctuur te bouwen of proberen ze alleen maar hun macht uit te breiden. Het is namelijk ook een beproefde methode om zieltjes te winnen.
Daarnaast moet je ook niet vergeten wie ze financiert.
Aangezien ze in heel Zuid-Libanon raketten hadden opgeslagen is het voor mij duidelijk genoeg wat er aan de hand is.
Een andere vraag is of het van Israel slim was om Libanon binnen te vallen. Met oorlog bereik je meestal het tegenovergestelde. Desalniettemin was de doelstelling wel goed, het ontwapenen van Hezbollah. Maarja, Israel houd nu eenmaal niet van polderen.
Hamas is een ander verhaal. Die hoeven alleen met rakketten te gooien om sympathie van de bevolking te krijgen. Dat Israel nu de gebieden overdraagt is een goede zaak. Laat ze maar eens bewijzen dat ze iets kunnen opbouwen in plaats van alleen maar af te breken.
Jij hebt zeker nooit van het "good cop bad cop" principe gehoord?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou niks doen en de slimste zijn. helaas moet je daarvoor de meest vernederende aanslagen toestaan. gematigde moslims zullen door deze armslag inzien dat de westerse wereld niet tegen hén is, maar tegen de radicalen onder hen zoals neefjes, zoons, achterneven, tantes, dochters etc.
ze weten als eerste als iemand radicaal wordt, en dat moet je als niet-moslim kunnen aanvoelen en niet generaliseren dus.
we hebben straks de moslims keihard nodig om op menselijke wijze het vuilnis uit hun groep te elimineren uit deze maatschappij, waar ze de moslims in een slecht daglicht stellen. dit gaat nog enkele keiharde generaties duren. zeker als de ouderen en ouders in hun seculiere groepje de absolute vrijheid laat aan hun kroost. en ze aandoen als product van een baarmoeder waar haat uit komt.
ik weet wel wat er aan de hand is, maar ik denk nog steeds dat een bepaalde groep zijn kruit verschiet!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef typtypo het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit van het "good cop bad cop" principe gehoord?
Dat om het geheel samentevatten wat er precies aan de hand is.
De grote fout dat wij hier in het westen maken is denken dat een willekeurige andere cultuur over het algemeen hetzelfde en gelijkwaardig is als de christelijke/joodse/humanitaire cultuur hier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet wel wat er aan de hand is, maar ik denk nog steeds dat een bepaalde groep zijn kruit verschiet!
Gelukkig schijnen we bij Christies nu alvast weer onze kerstinkopen te kunnen doen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:26 schreef typtypo het volgende:
[..]
De grote fout dat wij hier in het westen maken is denken dat een willekeurige andere cultuur over het algemeen hetzelfde en gelijkwaardig is als de christelijke/joodse/humanitaire cultuur hier.
Het is de plicht voor elke moslim om de ummah dichterbij te brengen. Hoe die dat doet is niet belangrijk als die het maar doet. Waar wij denken wat zullen we vandaag eens eten denkt een beetje goede (dus geherspoelde) moslim wat kan IK vandaag doen om de ummah dichterbij te brengen. Jahova's in het kwadraat dus en dat 24/7.
Een moslim geleerde of je informatie van een "onafhankelijke" website geplukt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:26 schreef typtypo het volgende:
[..]
De grote fout dat wij hier in het westen maken is denken dat een willekeurige andere cultuur over het algemeen hetzelfde en gelijkwaardig is als de christelijke/joodse/humanitaire cultuur hier.
Het is de plicht voor elke moslim om de ummah dichterbij te brengen. Hoe die dat doet is niet belangrijk als die het maar doet. Waar wij denken wat zullen we vandaag eens eten denkt een beetje goede (dus gehersenspoelde) moslim wat kan IK vandaag doen om de ummah dichterbij te brengen. Jahova's in het kwadraat dus en dat 24/7.
Nah und?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:39 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Gelukkig schijnen we bij Christies nu alvast weer onze kerstinkopen te kunnen doen!
Je kan er nooit te vroeg mee beginnen hé en het staat zo leuk in de zomer?
islam=onderwerpingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:43 schreef D1 het volgende:
[..]
Een moslim geleerde of je informatie van een "onafhankelijke" website geplukt?
Echt kerel, met een paar begripjes aankomen en daarmee een punt denken te bewijzen is een teken van uiterste zwakte.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef typtypo het volgende:
[..]
islam=onderwerping
jihad
Dhimmi
Taqiyya
Dar el islam en dar el harb
zegt genoeg lijkt me.
Allemaal begrippen die de islam hanteerd of wou jij anders beweren?
Daar hoeft men geen geleerde voor te zijn als men die begrippen uitgelegd krijgt.
Kijk daar heb je het al.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:54 schreef D1 het volgende:
[..]
Echt kerel, met een paar begripjes aankomen en daarmee een punt denken te bewijzen is een teken van uiterste zwakte.
Iets met klok en klepel of zo...
Ja, deze begrippen komen in de Islam voor, maar de betekenis is niet zo zwart-wit als jij het wilt laten merken...
Aha, bedankt voor de correctie!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nah und?
Als dat jouw enige beeld is van onze cultuur dan zou het triest gesteld zijn ja.
N.B.
Bij harrods is dat en die heeft een moslim eigenaar.
Ach, de aloude Taqiyya wordt weer te voorschijn gehaald om kritiek de mond te snoeren. Geeft niet ventje, je begrijpt er geen neuk van, maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:58 schreef typtypo het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al.
Taqiyya
A favored tactic was ‘deceptive triangulation’; to persuade the enemy that jihad was not aimed at them but at another enemy. Another tactic was to deny that there was jihad at all.
The claim that difficulties in translating from Arabic to English make communication with non-Arab speakers difficult or impossible, is another form of outwitting.
http://www.ci-ce-ct.com/Feature%20articles/02-12-2002.asp
Je meent 't!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
zegt genoeg over de ander denk ik dan maar
gheheh ja ik meen ut echtquote:
En met de armpjes in de lucht ... ♫ tralalala ♫"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:43 schreef Pool het volgende:
Hey, maar stel dat alle moslims de Hitlergroet uitbrengen hè.
Dan moeten wij dat ook gewoon doen!
Worden we gezellig vriendjes met zijn allen!![]()
![]()
![]()
Dan gaan de politiek correcte huillies hier de daden van Hitler goedpraten, want stel je voor dat je een moslim beledigd door hun gedrag af te wijzenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:18 schreef Ippon het volgende:
Behalve in je vuistje lachen en vinden dat de Iraanse uitleg van de islam nieuwe dieptepunten heeft bereikt (voor zover dit mogelijk was), niets.quote:Wat zouden we daar wettelijk tegen kunnen doen denken jullie in een vrije westerse wereld?
Een realistischer scenario? Zal ik vanavond eens wat filmpjes posten van wat geloofsbroeders van je die massaal de hitlergroet brengen en daarbij dood aan amerika en dood aan israel scanderen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Stel dat moslimhaters massaal de hitlergroet zouden gaan uitbrengen, ik noem geen namen, wat zouden we daar tegen moeten doen?
Lijkt mij een realistischer scenario.
Onzin?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig geef je zelf commentaar op deze onzin:
[..]
Je hebt de Hitlergroet van AEL, Hezbollah, Hamas en Al Aqsa gemist?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lijkt mij een realistischer scenario.
En jij bent de kameraden van Stormfront, NVU, NR, enz vergeten? En dan hebben we het alleen nog over het kleine NL.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je hebt de Hitlergroet van AEL, Hezbollah, Hamas en Al Aqsa gemist?
Die gebruiken hem al omdat ze weten dat ze daarmee hun vijanden, de Zionisten en Joden pijn doen!
Zolang daar gegronde reden voor is, en die is er, lijkt me dat een goede zaak!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Stel dat er masaal op een willekeurig groot forum topics geopend worden om moslims zwart te maken, watdan?
Hoeveel legermanschappen, zware wapens en aanhangers hebben die Stormfront-knakkers eigenlijk?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En jij bent de kameraden van Stormfront, NVU, NR, enz vergeten? En dan hebben we het alleen nog over het kleine NL.![]()
Er wordt hier nergens beweerd dat dat OK is volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En jij bent de kameraden van Stormfront, NVU, NR, enz vergeten? En dan hebben we het alleen nog over het kleine NL.![]()
Dat vonden ze destijds ook van de jodenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:34 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Zolang daar gegronde reden voor is, en die is er, lijkt me dat een goede zaak!
Nee, maar er wordt ook nergens een topic geopend met de titel "Stel dat Nederlanders massaal....".quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:35 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Er wordt hier nergens beweerd dat dat OK is volgens mij
ohw...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:34 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Zolang daar gegronde reden voor is, en die is er, lijkt me dat een goede zaak!
Duitsers daarintegen: http://www.nu.nl/news/804(...)rum_neonazi%27s.htmlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt ook nergens een topic geopend met de titel "Stel dat Nederlanders massaal....".
Wat bedoel je Christenfascist?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ah, daar hebben we de "minderheid van extremisten" mythe weer. Zo, dit topic is ook weer compleet.
Wil je hiermee zeggen dat de islamitische wereld op het fascistische Europa van begin 20e eeuw lijkt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, misschien hebben Hamas en co het wel van hun het tolerante Westen geleerd, die hitlergroet:
[afbeelding]
De hitlergroet is inderdaad een uitvinding van het Westen!
Een paar? Hamas, Hezbollah en co bestaan wel uit wat meer mensen dan 'een paar'.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt ook nergens een topic geopend met de titel "Stel dat Nederlanders massaal....".
Verreweg het grootste deel van de moslims heeft wel wat beters te doen dan hitlergroeten uitbrengen. Die doen gewoon hun dagelijks werk, zitten 's avonds bij hun gezin en bidden af en toe tussendoor. Het gaat slechts om een paar radicalen die dit doen, dus de vergelijking van KB met Stormfront en dergelijke is zo vreemd nog niet.
Ik wist niet dat Hamas de Islamiitische wereld was. Knap van je dat je 1,5 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een aantal duizendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat de islamitische wereld op het fascistische Europa van begin 20e eeuw lijkt?
Kijk eens, de IksRee'tjes zijn er nogsteedsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Duitsers daarintegen: http://www.nu.nl/news/804(...)rum_neonazi%27s.html
Ik wist niet dat de Nazis de Westerse wereld waren. Knap dat je 2 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een paar miljoen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hamas de Islamiitische wereld was. Knap van je dat je 1,50,8 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een aantal duizend![]()
Het verschil zijnde dat er bij "blanke" daders wel tegenop getreden wordt. ALthans dat was de stelling.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sinds wanneer wonen er 2 miljard mensen in de Westerse wereld. Afgezien daarvan, ik gebruik jouw manier van redeneren hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Nazis de Westerse wereld waren. Knap dat je 2 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een paar miljoen.![]()
Ja, want in Nederland doen moslims massaal de hitlergroetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het verschil zijnde dat er bij "blanke" daders wel tegenop getreden wordt. ALthans dat was de stelling.
Jij ontkent nog steeds de hele moslim problematiek?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohw...
welke reden dan
Sinds er 1,5 miljard moslims zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer wonen er 2 miljard mensen in de Westerse wereld. Afgezien daarvan, ik gebruik jouw manier van redeneren hoor![]()
Ik heb jouw ook ooit zien beweren dat het logisch is dat Marokkanen in het WTC vliegen omdat ze boos zijn over het Amerikaanse beleid in het Midden-Oosten. Wat is het nou eigenlijk? Zijn moslims nu wel een groep of niet? Of alleen als het ze uitkomt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hamas de Islamiitische wereld was. Knap van je dat je 1,5 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een aantal duizend![]()
In het Midden-Oosten wel. En wordt daar tegen op getreden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want in Nederland doen moslims massaal de hitlergroet![]()
Ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ten tweede sinds wanneer waren er Marokkanen ooit het WTC in gevlogen ten derde moet je die vraag eigenlijk aan jezelf stellen. Want de ene keer wil je ons als groep zien en de andere keer niet (algelang het je uitkomt)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef klez het volgende:
[..]
Ik heb jouw ook ooit zien beweren dat het logisch is dat Marokkanen in het WTC vliegen omdat ze boos zijn over het Amerikaanse beleid in het Midden-Oosten. Wat is het nou eigenlijk? Zijn moslims nu wel een groep of niet? Of alleen als het ze uitkomt?
In het midden-oosten is het niet verboden, waarom zou er dan opgetreden moeten wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
In het Midden-Oosten wel. En wordt daar tegen op getreden?
Jullie profileren je als groep, snap je dat nou echt niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ten tweede sinds wanneer waren er Marokkanen ooit het WTC in gevlogen ten derde moet je die vraag eigenlijk aan jezelf stellen. Want de ene keer wil je ons als groep zien en de andere keer niet (algelang het je uitkomt)
Mag je nog wel eens goed tellen dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Sinds er 1,5 miljard moslims zijn
Enne.. begin maar eens te tellen hoor. Alleen Europa al bijna 1 miljard.
Jij ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag je nog wel eens goed tellen dan.
De groep moslims bestaat niet Iksree.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jullie profileren je als groep, snap je dat nou echt niet?
Jij hebt je bij de groep moslims aangemeld. Ik niet.
Nee. Ik vraag het aan jou. En je hebt het wel gezegd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ten tweede sinds wanneer waren er Marokkanen ooit het WTC in gevlogen ten derde moet je die vraag eigenlijk aan jezelf stellen. Want de ene keer wil je ons als groep zien en de andere keer niet (algelang het je uitkomt)
nope, maar ik zie geen relatie tussen de problematiek van enkele kwaaie pieten tot de moslims die zich wel prima gedragen en het uitbrengen van de Hitlergroet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jij ontkent nog steeds de hele moslim problematiek?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In het midden-oosten is het niet verboden, waarom zou er dan opgetreden moeten worden![]()
Nee ik heb het niet gezegd, je moet niet zo smerig liegen aub. Jij hebt gezegd dat alle moslims dood moeten, zelfde onzin en leugen. Doe normaal man.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:02 schreef klez het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag het aan jou. En je hebt het wel gezegd.
Maak er "aanslagen in Spanje" van, het idee is hetzelfde.
Dat is daar wel weer verboden. Dus die vergelijking gaat niet op. Bovendien zijn er meerdere landen waar je gewoon de Hitlergroet kan doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
In Nazi-Duitsland was jodenvervolging ook niet verboden.
In Amerika lopen ook masaal mensen op met witte theemutsen en is het brengen van de Hitlergroet ook niet strafbaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
In het Midden-Oosten wel. En wordt daar tegen op getreden?
Goh als jodenvervolging daar verboden is waarom is die hond van een Nasrallah dan nog niet opgepakt? En die imbeciel in Iran nog niet aangeklaagd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is daar wel weer verboden. Dus die vergelijking gaat niet op. Bovendien zijn er meerdere landen waar je gewoon de Hitlergroet kan doen.
Omdat Iran een soeverein land is dat een eigen rechtssysteem heeft. En omdat Nasrallah naar mijn weten nooit voor Jodenvervolging heeft gepleit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Goh als jodenvervolging daar verboden is waarom is die hond van een Nasrallah dan nog niet opgepakt? En die imbeciel in Iran nog niet aangeklaagd?
Aah dus in Iran is jodenvervolging niet verboden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat Iran een soeverein land is dat een eigen rechtssysteem heeft. En omdat Nasrallah naar mijn weten nooit voor Jodenvervolging heeft gepleit.
Ik weet zeker dat je het wel beweerd hebt in een topic waarin ik je vroeg waarom een welopgeleide westerse Marokkaan een aanslag zou plegen. Maakt niet uit, zo belangrijk is het niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet gezegd, je moet niet zo smerig liegen aub. Jij hebt gezegd dat alle moslims dood moeten, zelfde onzin en leugen. Doe normaal man.
En nee, het is aan jouw, aangezien ik 100.000 keer gezegd heb dat ik het niet als 1 groep zie.
Ik weet niet of in Iran wel of niet jodenvervolging verboden is. Ik ken het rechtssysteem aldaar niet. En Nasrallah mag dan wel geen lieverdje zijn, voor jodenvervolging heeft hij niet gepleit naar mijn weten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Aah dus in Iran is jodenvervolging niet verboden?
Nasrallah nog nooit voor jodenvervolging gepleit?? Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Massaal?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
In Amerika lopen ook masaal mensen op met witte theemutsen en is het brengen van de Hitlergroet ook niet strafbaar.
Keihard.quote:Wordt daar tegen op getreden?
Het maakt wel uit want je suggereert weer eens iets over een user. Gelieve niet meer doen dus. Ik heb het nooit gezegd, er zijn talloze andere users die het gezegd zouden kunnen hebben, maar ik was het in iedergeval niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef klez het volgende:
Ik weet zeker dat je het wel beweerd hebt in een topic waarin ik je vroeg waarom een welopgeleide westerse Marokkaan een aanslag zou plegen. Maakt niet uit, zo belangrijk is het niet.
Hoezo begrijp je dat niet, het zijn twee totaal andere zaken namelijk. Moslims willen inderdaad niets met de misdaden van extremisten en fundamentalisten te maken hebben. Dan zou je nog wel eventueel begrip kunnen hebben voor het waarom, of hoe ze erop komen, maar de handeling zelf, de daad kunnen veroordelen. Ik BEGRIJP bijvoorbeeld heel goed waarom Israel terugsloeg. Ik KEUR echter de buitenproportionele acties NIET goed. Simpel as that.quote:Waar ik op doel is dit:
Veel moslims zeggen begrip te hebben voor fundamentalisten/terroristen en verwijzen dan naar de vijandige houding van het Westen naar moslims.
Als ze echter aangesproken worden op de misdaden van die extremisten/fundamentalisten hebben ze er niets mee te maken. Ik begrijp dat niet.
Huh, wat een rare conclusie trek jij uit mijn posts.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef _The_General_ het volgende:
Maar omdat de Nazi's het deden, en Neo-Nazi's de groet nog brengen is het oke dat Moslims het doen? Want ze hebben het niet bedacht?
Wat is dat voor een rare redenatie Mutant01!
Dit is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of in Iran wel of niet jodenvervolging verboden is. Ik ken het rechtssysteem aldaar niet. En Nasrallah mag dan wel geen lieverdje zijn, voor jodenvervolging heeft hij niet gepleit naar mijn weten.
Behoorlijk wat ja. Er was laatst trouwens een prachtige documentaire over neo-nazi's in Amerika op SBS6.quote:
Niet dus, ze deden zelfs de hitler-groet in het openbaar man.quote:Keihard.
Kan jij dat hier posten dan dat fragment, want ik heb nog geen enkel fragment of lezing van hem gehoord of gezien waarbij hij pleit voor het vernietigen van Joden. Het lijkt me ook sterk dat Nasrallah zulk taalgebruik hanteert aangezien hij altijd zo kalm is in zijn speeches. Maar ik heb het fragment dus niet gezien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Nasrallah is leider van de Hezbollah die tot voor kort dagelijks meer als 100 Katusha's per dag op Israël liet neerkomen. Zoals al eerder gezegd zal ik vanavond een fragment hier posten waarop hij oproept tot de massamoord van alle joden omdat zij een kruising zijn tussen varkens en apen en de totale vernietiging van de staat Israël. Of valt het uitmoorden van onschuldige joden puur en alleen omdat het joden zijn niet onder jodenvervolging?
Nou dat gaat je dan hard tegenvallen, want ik heb die docu pas zitten kijken en die heb ik nog netjes op mijn pc staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan jij dat hier posten dan dat fragment, want ik heb nog geen enkel fragment of lezing van hem gehoord of gezien waarbij hij pleit voor het vernietigen van Joden. Het lijkt me ook sterk dat Nasrallah zulk taalgebruik hanteert aangezien hij altijd zo kalm is in zijn speeches. Maar ik heb het fragment dus niet gezien.
Ik suggereer niets, ik zeg dat het zo is. Maar ik ga niet 6000 topics doorspitten om het terug te halen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het maakt wel uit want je suggereert weer eens iets over een user.
Ik ook niet.quote:Hoezo begrijp je dat niet, het zijn twee totaal andere zaken namelijk. Moslims willen inderdaad niets met de misdaden van extremisten en fundamentalisten te maken hebben. Dan zou je nog wel eventueel begrip kunnen hebben voor het waarom, of hoe ze erop komen, maar de handeling zelf, de daad kunnen veroordelen. Ik BEGRIJP bijvoorbeeld heel goed waarom Israel terugsloeg. Ik KEUR echter de buitenproportionele acties NIET goed. Simpel as that.
Dat zeg ik. Dat is al bijna een miljard.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er wonen 800 miljoen in Europa.
Ik zie geen witte theemuts, wel?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Keihard?
http://www.volkskrantblog.nl/pub/blogs/entry.php?id=7343
[afbeelding]
Dat gaat mij niet tegenvallen, want nergens zeg ik dat ik het mij niet zou kunnen voorstellen. Alleen mijn mening ga ik niet baseren op kennis die nog komen gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Nou dat gaat je dan hard tegenvallen, want ik heb die docu pas zitten kijken en die heb ik nog netjes op mijn pc staan.
Het gaat om deze documentaire.
500 miljoen extra? het zijn er gewoon 1,5 miljard. Pro islamitische bronnen spreken van 2 miljard, maar dat is natuurlijk veel te overdreven. Bovendien, alsof 1,5 miljard zo veel is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dat is al bijna een miljard.
En aangezien jij even 500 miljoen moslims extra telt alsof het niets is
Als je er vanuit gaat dat 10 procent daarvan de radicale tak aanhangt vind ik het eigenlijk veel te veel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
500 miljoen extra? het zijn er gewoon 1,5 miljard. Pro islamitische bronnen spreken van 2 miljard, maar dat is natuurlijk veel te overdreven. Bovendien, alsof 1,5 miljard zo veel is.
Veel Islamitische landen worden helaas geleid door dictaturen in case you didnt know. Het is dan nogal logisch dat ze bijvoorbeeld niet tegen eigen groeperingen of regeringen gaan demonstreren, aangezien hun kop eraf gehakt wordt. In Israel is dat niet zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef klez het volgende:
Ik ook niet.
Maar ik vraag me af wat er binnen de moskeeen ed gebeurd om de moslimwereld de hand in de eigen boezem te laten steken. Ik krijg de indruk dat het niet zoveel is. En als ik die indruk heb, zal het bij veel anderen ook zo zijn. Ik verwacht een veel duidelijker geluid.
Vredesdemonstraties tegen Israelisch geweld zijn er in Israel en daarbuiten genoeg. Hoeveel zijn er eigenlijk in Iran, Syrie of Egypte tegen Hezbollah geweest?
Hoe kom je daar nou weer bij? Hoe kom je aan 10%.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat 10 procent daarvan de radicale tak aanhangt vind ik het eigenlijk veel te veel.
Nederland en Frankrijk toch niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Veel Islamitische landen worden helaas geleid door dictaturen in case you didnt know.
de smiliequote:
Ja maar dan alleen in geweld tegen moslims en nooit eens tegen extremistisch geweld gepleegd door moslims tegen joden bijvoorbeeld. Dat zullen we ook nooit meemaken denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zat moslims gezien in demonstraties tegen extremistisch geweld.
Ik denk dat die smilie voornamelijk bedoeld is als grapje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
de smilie![]()
ohw, je snap het niet he?
Oh, misschien moet je eens vaker bij die betogingen lopen dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen in geweld tegen moslims en nooit eens tegen extremistisch geweld gepleegd door moslims tegen joden bijvoorbeeld. Dat zullen we ook nooit meemaken denk ik.
je naiviteit kent geen grenzen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die smilie voornamelijk bedoeld is als grapje.
Inderdaad. Ik zou eerder denken aan 50%.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Hoe kom je aan 10%.
Dan moet je die eerder genoemde documentaire even kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
je naiviteit kent geen grenzen.
Ik denk ook dat moslims die de Hitlergroet brengen een grapje maken.
Er is in ieder geval meestal bij die betogingen een groep die opvallend de aandacht weet te trekken en geen oog heeft voor dergelijke subtiliteiten, niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, misschien moet je eens vaker bij die betogingen lopen dan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als jij nou even opzoekt wie die meisjes zijn, zul je niet beweren dat die smilie een grapje is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:36 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dan moet je die eerder genoemde documentaire even kijken.
Een fascist in je ogen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef _The_General_ het volgende:
Mutant01, wie is trouwens die lelijke vrouw op je avatarDat vraag ik me al weken af!
Natuurlijk begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik denk ook dat moslims die de Hitlergroet brengen een grapje maken.
Ok dan google ik wel even op blond+meisjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als jij nou even opzoekt wie die meisjes zijn, zul je niet beweren dat die smilie een grapje is.
Er staat toch een link bij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ok dan google ik wel even op blond+meisje
Naja, ik haalde het erbij omdat een aantal Iran ervan betichten niets te doen aan het brengen van de Hitlergroet. Voor zover ik weet is dat in Amerika ook niet verboden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef klez het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik het wel.![]()
Wat ik alleen ff niet begrepen had was dat het om vrijheid van meningsuiting ging. Daar ben ik inderdaad een "totalitair" voorstander van, net als de Amerikanen. Dus dat geld ook voor Hitlergroet-brengende moslims.
Ik dacht dat het over optreden tegen anti-semitisch geweld ging. Excuses.
Of je leest het linkje even, dat ik erbij geplaatst heb.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ok dan google ik wel even op blond+meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |