Ik suggereer niets, ik zeg dat het zo is. Maar ik ga niet 6000 topics doorspitten om het terug te halen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het maakt wel uit want je suggereert weer eens iets over een user.
Ik ook niet.quote:Hoezo begrijp je dat niet, het zijn twee totaal andere zaken namelijk. Moslims willen inderdaad niets met de misdaden van extremisten en fundamentalisten te maken hebben. Dan zou je nog wel eventueel begrip kunnen hebben voor het waarom, of hoe ze erop komen, maar de handeling zelf, de daad kunnen veroordelen. Ik BEGRIJP bijvoorbeeld heel goed waarom Israel terugsloeg. Ik KEUR echter de buitenproportionele acties NIET goed. Simpel as that.
Dat zeg ik. Dat is al bijna een miljard.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er wonen 800 miljoen in Europa.
Ik zie geen witte theemuts, wel?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Keihard?
http://www.volkskrantblog.nl/pub/blogs/entry.php?id=7343
[afbeelding]
Dat gaat mij niet tegenvallen, want nergens zeg ik dat ik het mij niet zou kunnen voorstellen. Alleen mijn mening ga ik niet baseren op kennis die nog komen gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Nou dat gaat je dan hard tegenvallen, want ik heb die docu pas zitten kijken en die heb ik nog netjes op mijn pc staan.
Het gaat om deze documentaire.
500 miljoen extra? het zijn er gewoon 1,5 miljard. Pro islamitische bronnen spreken van 2 miljard, maar dat is natuurlijk veel te overdreven. Bovendien, alsof 1,5 miljard zo veel is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dat is al bijna een miljard.
En aangezien jij even 500 miljoen moslims extra telt alsof het niets is
Als je er vanuit gaat dat 10 procent daarvan de radicale tak aanhangt vind ik het eigenlijk veel te veel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
500 miljoen extra? het zijn er gewoon 1,5 miljard. Pro islamitische bronnen spreken van 2 miljard, maar dat is natuurlijk veel te overdreven. Bovendien, alsof 1,5 miljard zo veel is.
Veel Islamitische landen worden helaas geleid door dictaturen in case you didnt know. Het is dan nogal logisch dat ze bijvoorbeeld niet tegen eigen groeperingen of regeringen gaan demonstreren, aangezien hun kop eraf gehakt wordt. In Israel is dat niet zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef klez het volgende:
Ik ook niet.
Maar ik vraag me af wat er binnen de moskeeen ed gebeurd om de moslimwereld de hand in de eigen boezem te laten steken. Ik krijg de indruk dat het niet zoveel is. En als ik die indruk heb, zal het bij veel anderen ook zo zijn. Ik verwacht een veel duidelijker geluid.
Vredesdemonstraties tegen Israelisch geweld zijn er in Israel en daarbuiten genoeg. Hoeveel zijn er eigenlijk in Iran, Syrie of Egypte tegen Hezbollah geweest?
Hoe kom je daar nou weer bij? Hoe kom je aan 10%.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat 10 procent daarvan de radicale tak aanhangt vind ik het eigenlijk veel te veel.
Nederland en Frankrijk toch niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Veel Islamitische landen worden helaas geleid door dictaturen in case you didnt know.
de smiliequote:
Ja maar dan alleen in geweld tegen moslims en nooit eens tegen extremistisch geweld gepleegd door moslims tegen joden bijvoorbeeld. Dat zullen we ook nooit meemaken denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zat moslims gezien in demonstraties tegen extremistisch geweld.
Ik denk dat die smilie voornamelijk bedoeld is als grapje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
de smilie![]()
ohw, je snap het niet he?
Oh, misschien moet je eens vaker bij die betogingen lopen dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen in geweld tegen moslims en nooit eens tegen extremistisch geweld gepleegd door moslims tegen joden bijvoorbeeld. Dat zullen we ook nooit meemaken denk ik.
je naiviteit kent geen grenzen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die smilie voornamelijk bedoeld is als grapje.
Inderdaad. Ik zou eerder denken aan 50%.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Hoe kom je aan 10%.
Dan moet je die eerder genoemde documentaire even kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
je naiviteit kent geen grenzen.
Ik denk ook dat moslims die de Hitlergroet brengen een grapje maken.
Er is in ieder geval meestal bij die betogingen een groep die opvallend de aandacht weet te trekken en geen oog heeft voor dergelijke subtiliteiten, niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, misschien moet je eens vaker bij die betogingen lopen dan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als jij nou even opzoekt wie die meisjes zijn, zul je niet beweren dat die smilie een grapje is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:36 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dan moet je die eerder genoemde documentaire even kijken.
Een fascist in je ogen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef _The_General_ het volgende:
Mutant01, wie is trouwens die lelijke vrouw op je avatarDat vraag ik me al weken af!
Natuurlijk begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik denk ook dat moslims die de Hitlergroet brengen een grapje maken.
Ok dan google ik wel even op blond+meisjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als jij nou even opzoekt wie die meisjes zijn, zul je niet beweren dat die smilie een grapje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |