abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40897744
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ten tweede sinds wanneer waren er Marokkanen ooit het WTC in gevlogen ten derde moet je die vraag eigenlijk aan jezelf stellen. Want de ene keer wil je ons als groep zien en de andere keer niet (algelang het je uitkomt)
Jullie profileren je als groep, snap je dat nou echt niet?
Jij hebt je bij de groep moslims aangemeld. Ik niet.
pi_40897751
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Sinds er 1,5 miljard moslims zijn

Enne.. begin maar eens te tellen hoor. Alleen Europa al bijna 1 miljard.
Mag je nog wel eens goed tellen dan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40897763
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mag je nog wel eens goed tellen dan.
Jij ook.
pi_40897776
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Jullie profileren je als groep, snap je dat nou echt niet?
Jij hebt je bij de groep moslims aangemeld. Ik niet.
De groep moslims bestaat niet Iksree.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:02:22 #105
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40897779
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ten tweede sinds wanneer waren er Marokkanen ooit het WTC in gevlogen ten derde moet je die vraag eigenlijk aan jezelf stellen. Want de ene keer wil je ons als groep zien en de andere keer niet (algelang het je uitkomt)
Nee. Ik vraag het aan jou. En je hebt het wel gezegd.
Maak er "aanslagen in Spanje" van, het idee is hetzelfde.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40897800
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Jij ook.
Er wonen 800 miljoen in Europa.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40897809
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Jij ontkent nog steeds de hele moslim problematiek?
nope, maar ik zie geen relatie tussen de problematiek van enkele kwaaie pieten tot de moslims die zich wel prima gedragen en het uitbrengen van de Hitlergroet.

Maar leg het me eens uit dan?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:03:52 #108
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40897828
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In het midden-oosten is het niet verboden, waarom zou er dan opgetreden moeten worden

In Nazi-Duitsland was jodenvervolging ook niet verboden.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_40897831
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:02 schreef klez het volgende:

[..]

Nee. Ik vraag het aan jou. En je hebt het wel gezegd.
Maak er "aanslagen in Spanje" van, het idee is hetzelfde.
Nee ik heb het niet gezegd, je moet niet zo smerig liegen aub. Jij hebt gezegd dat alle moslims dood moeten, zelfde onzin en leugen. Doe normaal man.

En nee, het is aan jouw, aangezien ik 100.000 keer gezegd heb dat ik het niet als 1 groep zie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40897861
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

In Nazi-Duitsland was jodenvervolging ook niet verboden.
Dat is daar wel weer verboden. Dus die vergelijking gaat niet op. Bovendien zijn er meerdere landen waar je gewoon de Hitlergroet kan doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40897873
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

In het Midden-Oosten wel. En wordt daar tegen op getreden?
In Amerika lopen ook masaal mensen op met witte theemutsen en is het brengen van de Hitlergroet ook niet strafbaar.

Wordt daar tegen op getreden?
Fiets
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:06:09 #112
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40897905
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is daar wel weer verboden. Dus die vergelijking gaat niet op. Bovendien zijn er meerdere landen waar je gewoon de Hitlergroet kan doen.
Goh als jodenvervolging daar verboden is waarom is die hond van een Nasrallah dan nog niet opgepakt? En die imbeciel in Iran nog niet aangeklaagd?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_40897927
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Goh als jodenvervolging daar verboden is waarom is die hond van een Nasrallah dan nog niet opgepakt? En die imbeciel in Iran nog niet aangeklaagd?
Omdat Iran een soeverein land is dat een eigen rechtssysteem heeft. En omdat Nasrallah naar mijn weten nooit voor Jodenvervolging heeft gepleit.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:08:06 #114
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40897961
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat Iran een soeverein land is dat een eigen rechtssysteem heeft. En omdat Nasrallah naar mijn weten nooit voor Jodenvervolging heeft gepleit.
Aah dus in Iran is jodenvervolging niet verboden?
Nasrallah nog nooit voor jodenvervolging gepleit?? Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:11:28 #115
70154 klez
pi_40898064
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee ik heb het niet gezegd, je moet niet zo smerig liegen aub. Jij hebt gezegd dat alle moslims dood moeten, zelfde onzin en leugen. Doe normaal man.

En nee, het is aan jouw, aangezien ik 100.000 keer gezegd heb dat ik het niet als 1 groep zie.
Ik weet zeker dat je het wel beweerd hebt in een topic waarin ik je vroeg waarom een welopgeleide westerse Marokkaan een aanslag zou plegen. Maakt niet uit, zo belangrijk is het niet.

Waar ik op doel is dit:
Veel moslims zeggen begrip te hebben voor fundamentalisten/terroristen en verwijzen dan naar de vijandige houding van het Westen naar moslims.
Als ze echter aangesproken worden op de misdaden van die extremisten/fundamentalisten hebben ze er niets mee te maken. Ik begrijp dat niet.
pi_40898066
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Aah dus in Iran is jodenvervolging niet verboden?
Nasrallah nog nooit voor jodenvervolging gepleit?? Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Ik weet niet of in Iran wel of niet jodenvervolging verboden is. Ik ken het rechtssysteem aldaar niet. En Nasrallah mag dan wel geen lieverdje zijn, voor jodenvervolging heeft hij niet gepleit naar mijn weten.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:12:22 #117
70154 klez
pi_40898088
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

In Amerika lopen ook masaal mensen op met witte theemutsen en is het brengen van de Hitlergroet ook niet strafbaar.
Massaal?
quote:
Wordt daar tegen op getreden?
Keihard.
pi_40898103
Maar omdat de Nazi's het deden, en Neo-Nazi's de groet nog brengen is het oke dat Moslims het doen? Want ze hebben het niet bedacht?

Wat is dat voor een rare redenatie Mutant01!
pi_40898141
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef klez het volgende:
Ik weet zeker dat je het wel beweerd hebt in een topic waarin ik je vroeg waarom een welopgeleide westerse Marokkaan een aanslag zou plegen. Maakt niet uit, zo belangrijk is het niet.
Het maakt wel uit want je suggereert weer eens iets over een user. Gelieve niet meer doen dus. Ik heb het nooit gezegd, er zijn talloze andere users die het gezegd zouden kunnen hebben, maar ik was het in iedergeval niet.
quote:
Waar ik op doel is dit:
Veel moslims zeggen begrip te hebben voor fundamentalisten/terroristen en verwijzen dan naar de vijandige houding van het Westen naar moslims.
Als ze echter aangesproken worden op de misdaden van die extremisten/fundamentalisten hebben ze er niets mee te maken. Ik begrijp dat niet.
Hoezo begrijp je dat niet, het zijn twee totaal andere zaken namelijk. Moslims willen inderdaad niets met de misdaden van extremisten en fundamentalisten te maken hebben. Dan zou je nog wel eventueel begrip kunnen hebben voor het waarom, of hoe ze erop komen, maar de handeling zelf, de daad kunnen veroordelen. Ik BEGRIJP bijvoorbeeld heel goed waarom Israel terugsloeg. Ik KEUR echter de buitenproportionele acties NIET goed. Simpel as that.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898153
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef _The_General_ het volgende:
Maar omdat de Nazi's het deden, en Neo-Nazi's de groet nog brengen is het oke dat Moslims het doen? Want ze hebben het niet bedacht?

Wat is dat voor een rare redenatie Mutant01!
Huh, wat een rare conclusie trek jij uit mijn posts.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:15:00 #121
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40898157
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet niet of in Iran wel of niet jodenvervolging verboden is. Ik ken het rechtssysteem aldaar niet. En Nasrallah mag dan wel geen lieverdje zijn, voor jodenvervolging heeft hij niet gepleit naar mijn weten.
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Nasrallah is leider van de Hezbollah die tot voor kort dagelijks meer als 100 Katusha's per dag op Israël liet neerkomen. Zoals al eerder gezegd zal ik vanavond een fragment hier posten waarop hij oproept tot de massamoord van alle joden omdat zij een kruising zijn tussen varkens en apen en de totale vernietiging van de staat Israël. Of valt het uitmoorden van onschuldige joden puur en alleen omdat het joden zijn niet onder jodenvervolging?
pi_40898188
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef klez het volgende:
Massaal?
Behoorlijk wat ja. Er was laatst trouwens een prachtige documentaire over neo-nazi's in Amerika op SBS6.
quote:
Keihard.
Niet dus, ze deden zelfs de hitler-groet in het openbaar man.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898230
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Nasrallah is leider van de Hezbollah die tot voor kort dagelijks meer als 100 Katusha's per dag op Israël liet neerkomen. Zoals al eerder gezegd zal ik vanavond een fragment hier posten waarop hij oproept tot de massamoord van alle joden omdat zij een kruising zijn tussen varkens en apen en de totale vernietiging van de staat Israël. Of valt het uitmoorden van onschuldige joden puur en alleen omdat het joden zijn niet onder jodenvervolging?
Kan jij dat hier posten dan dat fragment, want ik heb nog geen enkel fragment of lezing van hem gehoord of gezien waarbij hij pleit voor het vernietigen van Joden. Het lijkt me ook sterk dat Nasrallah zulk taalgebruik hanteert aangezien hij altijd zo kalm is in zijn speeches. Maar ik heb het fragment dus niet gezien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898259
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef klez het volgende:

[..]

Keihard.
Keihard?

http://www.volkskrantblog.nl/pub/blogs/entry.php?id=7343

Fiets
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:21:20 #125
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40898339
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan jij dat hier posten dan dat fragment, want ik heb nog geen enkel fragment of lezing van hem gehoord of gezien waarbij hij pleit voor het vernietigen van Joden. Het lijkt me ook sterk dat Nasrallah zulk taalgebruik hanteert aangezien hij altijd zo kalm is in zijn speeches. Maar ik heb het fragment dus niet gezien.
Nou dat gaat je dan hard tegenvallen, want ik heb die docu pas zitten kijken en die heb ik nog netjes op mijn pc staan.
Het gaat om deze documentaire.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:21:23 #126
70154 klez
pi_40898341
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het maakt wel uit want je suggereert weer eens iets over een user.
Ik suggereer niets, ik zeg dat het zo is. Maar ik ga niet 6000 topics doorspitten om het terug te halen.
quote:
Hoezo begrijp je dat niet, het zijn twee totaal andere zaken namelijk. Moslims willen inderdaad niets met de misdaden van extremisten en fundamentalisten te maken hebben. Dan zou je nog wel eventueel begrip kunnen hebben voor het waarom, of hoe ze erop komen, maar de handeling zelf, de daad kunnen veroordelen. Ik BEGRIJP bijvoorbeeld heel goed waarom Israel terugsloeg. Ik KEUR echter de buitenproportionele acties NIET goed. Simpel as that.
Ik ook niet.
Maar ik vraag me af wat er binnen de moskeeen ed gebeurd om de moslimwereld de hand in de eigen boezem te laten steken. Ik krijg de indruk dat het niet zoveel is. En als ik die indruk heb, zal het bij veel anderen ook zo zijn. Ik verwacht een veel duidelijker geluid.
Vredesdemonstraties tegen Israelisch geweld zijn er in Israel en daarbuiten genoeg. Hoeveel zijn er eigenlijk in Iran, Syrie of Egypte tegen Hezbollah geweest?
pi_40898357
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er wonen 800 miljoen in Europa.
Dat zeg ik. Dat is al bijna een miljard.

En aangezien jij even 500 miljoen moslims extra telt alsof het niets is
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:22:34 #128
70154 klez
pi_40898374
quote:
Ik zie geen witte theemuts, wel?
pi_40898376
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Nou dat gaat je dan hard tegenvallen, want ik heb die docu pas zitten kijken en die heb ik nog netjes op mijn pc staan.
Het gaat om deze documentaire.
Dat gaat mij niet tegenvallen, want nergens zeg ik dat ik het mij niet zou kunnen voorstellen. Alleen mijn mening ga ik niet baseren op kennis die nog komen gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898399
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Dat is al bijna een miljard.

En aangezien jij even 500 miljoen moslims extra telt alsof het niets is
500 miljoen extra? het zijn er gewoon 1,5 miljard. Pro islamitische bronnen spreken van 2 miljard, maar dat is natuurlijk veel te overdreven. Bovendien, alsof 1,5 miljard zo veel is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898430
Laten we even duidelijk stellen dat Nasrallah een crimineel en terrorist is die leiding geeft aan een anti-semitische en terroristische organisatie die over de rug van de arme Libanese bevolking een golf van geweld over het midden-oosten laat rollen. Hij is zeker anti-semitisch, hij laat immers toe dat zijn troepen de Hitlergroet brengen!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:24:36 #132
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40898437
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

500 miljoen extra? het zijn er gewoon 1,5 miljard. Pro islamitische bronnen spreken van 2 miljard, maar dat is natuurlijk veel te overdreven. Bovendien, alsof 1,5 miljard zo veel is.
Als je er vanuit gaat dat 10 procent daarvan de radicale tak aanhangt vind ik het eigenlijk veel te veel.
pi_40898454
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef klez het volgende:
Ik ook niet.
Maar ik vraag me af wat er binnen de moskeeen ed gebeurd om de moslimwereld de hand in de eigen boezem te laten steken. Ik krijg de indruk dat het niet zoveel is. En als ik die indruk heb, zal het bij veel anderen ook zo zijn. Ik verwacht een veel duidelijker geluid.
Vredesdemonstraties tegen Israelisch geweld zijn er in Israel en daarbuiten genoeg. Hoeveel zijn er eigenlijk in Iran, Syrie of Egypte tegen Hezbollah geweest?
Veel Islamitische landen worden helaas geleid door dictaturen in case you didnt know. Het is dan nogal logisch dat ze bijvoorbeeld niet tegen eigen groeperingen of regeringen gaan demonstreren, aangezien hun kop eraf gehakt wordt. In Israel is dat niet zo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898470
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat 10 procent daarvan de radicale tak aanhangt vind ik het eigenlijk veel te veel.
Hoe kom je daar nou weer bij? Hoe kom je aan 10%.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:27:48 #135
70154 klez
pi_40898534
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Veel Islamitische landen worden helaas geleid door dictaturen in case you didnt know.
Nederland en Frankrijk toch niet?
pi_40898632
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:27 schreef klez het volgende:

[..]

Nederland en Frankrijk toch niet?
Zat moslims gezien in demonstraties tegen extremistisch geweld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898658
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef klez het volgende:

[..]

Ik zie geen witte theemuts, wel?
de smilie

ohw, je snap het niet he?
Fiets
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:32:29 #138
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40898673
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zat moslims gezien in demonstraties tegen extremistisch geweld.
Ja maar dan alleen in geweld tegen moslims en nooit eens tegen extremistisch geweld gepleegd door moslims tegen joden bijvoorbeeld. Dat zullen we ook nooit meemaken denk ik.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:33:04 #139
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40898690
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

de smilie

ohw, je snap het niet he?
Ik denk dat die smilie voornamelijk bedoeld is als grapje.
pi_40898726
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Ja maar dan alleen in geweld tegen moslims en nooit eens tegen extremistisch geweld gepleegd door moslims tegen joden bijvoorbeeld. Dat zullen we ook nooit meemaken denk ik.
Oh, misschien moet je eens vaker bij die betogingen lopen dan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898734
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Ik denk dat die smilie voornamelijk bedoeld is als grapje.
je naiviteit kent geen grenzen.

Ik denk ook dat moslims die de Hitlergroet brengen een grapje maken.
Fiets
pi_40898751
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Hoe kom je aan 10%.
Inderdaad. Ik zou eerder denken aan 50%.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:36:27 #143
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40898787
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dan moet je die eerder genoemde documentaire even kijken.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:36:32 #144
70154 klez
pi_40898791
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh, misschien moet je eens vaker bij die betogingen lopen dan.
Er is in ieder geval meestal bij die betogingen een groep die opvallend de aandacht weet te trekken en geen oog heeft voor dergelijke subtiliteiten, niet?
pi_40898793
quote:

[..]

Pot-ketel ongelofelijk
pi_40898871
Mutant01, wie is trouwens die lelijke vrouw op je avatar Dat vraag ik me al weken af!
pi_40898881
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:36 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Dan moet je die eerder genoemde documentaire even kijken.
Als jij nou even opzoekt wie die meisjes zijn, zul je niet beweren dat die smilie een grapje is.
Fiets
pi_40898907
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef _The_General_ het volgende:
Mutant01, wie is trouwens die lelijke vrouw op je avatar Dat vraag ik me al weken af!
Een fascist in je ogen waarschijnlijk.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:46:19 #149
70154 klez
pi_40899079
quote:

[..]

Natuurlijk begrijp ik het wel.
Wat ik alleen ff niet begrepen had was dat het om vrijheid van meningsuiting ging. Daar ben ik inderdaad een "totalitair" voorstander van, net als de Amerikanen. Dus dat geld ook voor Hitlergroet-brengende moslims.
Ik dacht dat het over optreden tegen anti-semitisch geweld ging. Excuses.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:46:48 #150
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40899090
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Als jij nou even opzoekt wie die meisjes zijn, zul je niet beweren dat die smilie een grapje is.
Ok dan google ik wel even op blond+meisje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')