abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40891770
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:58 schreef Aquila2005 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat ze de vrijheid van meningsuiting beperken.
Daarnaast zijn mij de doelstellingen van Hezbollah ook onduidelijk. Zijn zij er daadwerkelijk voor het Libaneze volk door ziekenhuizen en infrastuctuur te bouwen of proberen ze alleen maar hun macht uit te breiden. Het is namelijk ook een beproefde methode om zieltjes te winnen.
Daarnaast moet je ook niet vergeten wie ze financiert.

Aangezien ze in heel Zuid-Libanon raketten hadden opgeslagen is het voor mij duidelijk genoeg wat er aan de hand is.
Een andere vraag is of het van Israel slim was om Libanon binnen te vallen. Met oorlog bereik je meestal het tegenovergestelde. Desalniettemin was de doelstelling wel goed, het ontwapenen van Hezbollah. Maarja, Israel houd nu eenmaal niet van polderen.

Hamas is een ander verhaal. Die hoeven alleen met rakketten te gooien om sympathie van de bevolking te krijgen. Dat Israel nu de gebieden overdraagt is een goede zaak. Laat ze maar eens bewijzen dat ze iets kunnen opbouwen in plaats van alleen maar af te breken.
net als israel terecht steun krijgt uit minder radicale hoek, is het overduidelijk dat iran de grote vinger in libanon en syrië heeft.
hamas, hezballah, arafat is niet voor niks met 900miljoen euro gestorven. zijn voormalige volk (hzmh) moet het doen met haatzaaiende scholen, betaald door hamas...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40892055
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zou niks doen en de slimste zijn. helaas moet je daarvoor de meest vernederende aanslagen toestaan. gematigde moslims zullen door deze armslag inzien dat de westerse wereld niet tegen hén is, maar tegen de radicalen onder hen zoals neefjes, zoons, achterneven, tantes, dochters etc.

ze weten als eerste als iemand radicaal wordt, en dat moet je als niet-moslim kunnen aanvoelen en niet generaliseren dus.

we hebben straks de moslims keihard nodig om op menselijke wijze het vuilnis uit hun groep te elimineren uit deze maatschappij, waar ze de moslims in een slecht daglicht stellen. dit gaat nog enkele keiharde generaties duren. zeker als de ouderen en ouders in hun seculiere groepje de absolute vrijheid laat aan hun kroost. en ze aandoen als product van een baarmoeder waar haat uit komt.
Jij hebt zeker nooit van het "good cop bad cop" principe gehoord?
Dat om geheel samentevatten wat er precies aan de hand is.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_40892065
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef typtypo het volgende:

[..]

Jij hebt zeker nooit van het "good cop bad cop" principe gehoord?
Dat om het geheel samentevatten wat er precies aan de hand is.
ik weet wel wat er aan de hand is, maar ik denk nog steeds dat een bepaalde groep zijn kruit verschiet!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40892219
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik weet wel wat er aan de hand is, maar ik denk nog steeds dat een bepaalde groep zijn kruit verschiet!
De grote fout dat wij hier in het westen maken is denken dat een willekeurige andere cultuur over het algemeen hetzelfde en gelijkwaardig is als de christelijke/joodse/humanitaire cultuur hier.

Het is de plicht voor elke moslim om de ummah dichterbij te brengen. Hoe die dat doet is niet belangrijk als die het maar doet. Waar wij denken wat zullen we vandaag eens eten denkt een beetje goede (dus gehersenspoelde) moslim wat kan IK vandaag doen om de ummah dichterbij te brengen. Jahova's in het kwadraat dus en dat 24/7.

[ Bericht 0% gewijzigd door typtypo op 17-08-2006 02:32:26 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_40892387
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:26 schreef typtypo het volgende:

[..]

De grote fout dat wij hier in het westen maken is denken dat een willekeurige andere cultuur over het algemeen hetzelfde en gelijkwaardig is als de christelijke/joodse/humanitaire cultuur hier.

Het is de plicht voor elke moslim om de ummah dichterbij te brengen. Hoe die dat doet is niet belangrijk als die het maar doet. Waar wij denken wat zullen we vandaag eens eten denkt een beetje goede (dus geherspoelde) moslim wat kan IK vandaag doen om de ummah dichterbij te brengen. Jahova's in het kwadraat dus en dat 24/7.
Gelukkig schijnen we bij Christies nu alvast weer onze kerstinkopen te kunnen doen!
Je kan er nooit te vroeg mee beginnen hé en het staat zo leuk in de zomer ?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:43:29 #56
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_40892430
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:26 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het is de plicht voor elke moslim om de ummah dichterbij te brengen. Hoe die dat doet is niet belangrijk als die het maar doet. Waar wij denken wat zullen we vandaag eens eten denkt een beetje goede (dus gehersenspoelde) moslim wat kan IK vandaag doen om de ummah dichterbij te brengen. Jahova's in het kwadraat dus en dat 24/7.
Een moslim geleerde of je informatie van een "onafhankelijke" website geplukt?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_40892445
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:39 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Gelukkig schijnen we bij Christies nu alvast weer onze kerstinkopen te kunnen doen!
Je kan er nooit te vroeg mee beginnen hé en het staat zo leuk in de zomer ?
Nah und?
Als dat jouw enige beeld is van onze cultuur dan zou het triest gesteld zijn ja.

N.B.
Bij harrods is dat en die heeft een moslim eigenaar.
www.jihadwatch.org
pi_40892527
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:43 schreef D1 het volgende:

[..]

Een moslim geleerde of je informatie van een "onafhankelijke" website geplukt?
islam=onderwerping
jihad
Dhimmi
Taqiyya
Dar el islam en dar el harb
zegt genoeg lijkt me.
Allemaal begrippen die de islam hanteerd of wou jij anders beweren?

Daar hoeft men geen geleerde voor te zijn als men die begrippen uitgelegd krijgt.
www.jihadwatch.org
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:54:08 #59
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_40892551
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef typtypo het volgende:

[..]

islam=onderwerping
jihad
Dhimmi
Taqiyya
Dar el islam en dar el harb
zegt genoeg lijkt me.
Allemaal begrippen die de islam hanteerd of wou jij anders beweren?

Daar hoeft men geen geleerde voor te zijn als men die begrippen uitgelegd krijgt.
Echt kerel, met een paar begripjes aankomen en daarmee een punt denken te bewijzen is een teken van uiterste zwakte.

Iets met klok en klepel of zo...

Ja, deze begrippen komen in de Islam voor, maar de betekenis is niet zo zwart-wit als jij het wilt laten merken...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_40892600
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:54 schreef D1 het volgende:

[..]

Echt kerel, met een paar begripjes aankomen en daarmee een punt denken te bewijzen is een teken van uiterste zwakte.

Iets met klok en klepel of zo...

Ja, deze begrippen komen in de Islam voor, maar de betekenis is niet zo zwart-wit als jij het wilt laten merken...
Kijk daar heb je het al.

Taqiyya

A favored tactic was ‘deceptive triangulation’; to persuade the enemy that jihad was not aimed at them but at another enemy. Another tactic was to deny that there was jihad at all.

The claim that difficulties in translating from Arabic to English make communication with non-Arab speakers difficult or impossible, is another form of outwitting.

http://www.ci-ce-ct.com/Feature%20articles/02-12-2002.asp
www.jihadwatch.org
pi_40892618
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:45 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nah und?
Als dat jouw enige beeld is van onze cultuur dan zou het triest gesteld zijn ja.

N.B.
Bij harrods is dat en die heeft een moslim eigenaar.
Aha, bedankt voor de correctie!
Maar ik vond 'Christies' zo leuk in dit voorbeeld.
En mijn reactie was nog wel bedoeld op jouw 'alomvattende' kennis van andere 'culturen'.
Ik zweer bij god, ik ga me meteen bekeren!
Hier met die dobbelstenen!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 03:24:59 #62
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_40892947
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:58 schreef typtypo het volgende:

[..]

Kijk daar heb je het al.

Taqiyya

A favored tactic was ‘deceptive triangulation’; to persuade the enemy that jihad was not aimed at them but at another enemy. Another tactic was to deny that there was jihad at all.

The claim that difficulties in translating from Arabic to English make communication with non-Arab speakers difficult or impossible, is another form of outwitting.

http://www.ci-ce-ct.com/Feature%20articles/02-12-2002.asp
Ach, de aloude Taqiyya wordt weer te voorschijn gehaald om kritiek de mond te snoeren. Geeft niet ventje, je begrijpt er geen neuk van, maar dat maakt niet uit.
pi_40893156
Ook nadenken is niet meer van deze tijd schijnt 't.
Waarom ook, gratis krantjes als Spits, Metro, alles staat daarin.
Je hoeft slechts dit nieuws te consumeren en je bent weer vanalles op de hoogte!
Gelukkig is daar internet en fok natuurlijk nog voor de nodige diepgang.
Wel jammer dat niet iedereen dat nog door heeft...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 03:42:12 #64
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_40893158
Als alle moslims de hitlergroet gaan uitbrengen, dan zullen wij de vogeltjesdans moeten gaan doen.
Er zit niets anders op, vrees ik.
pi_40893163
zegt genoeg over de ander denk ik dan maar
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 03:43:42 #66
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_40893175
Hey, maar stel dat alle moslims de Hitlergroet uitbrengen hè.
Dan moeten wij dat ook gewoon doen!
Worden we gezellig vriendjes met zijn allen!
pi_40893176
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
zegt genoeg over de ander denk ik dan maar
Je meent 't!
pi_40893183
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 03:43 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Je meent 't!
gheheh ja ik meen ut echt
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 03:45:34 #69
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_40893192
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 03:43 schreef Pool het volgende:
Hey, maar stel dat alle moslims de Hitlergroet uitbrengen hè.
Dan moeten wij dat ook gewoon doen!
Worden we gezellig vriendjes met zijn allen!
En met de armpjes in de lucht ... ♫ tralalala ♫"
  donderdag 17 augustus 2006 @ 05:13:16 #70
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40893676
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:18 schreef Ippon het volgende:
Iran zal de trendsetter zijn denk ik en velen zullen volgen omdat een Hitlergroet net zo dwars is als een hoofddoek of Burka. Eindelijk zullen de mannen ook mee kunnen doen om dwars te liggen maar vooral te laten zien dat zij ook rechten hebben en wel iemand zo begroeten zoals zij zelf willen en hun geloof toelaat om vriendelijk te zijn.
Dan gaan de politiek correcte huillies hier de daden van Hitler goedpraten, want stel je voor dat je een moslim beledigd door hun gedrag af te wijzen !
quote:
Wat zouden we daar wettelijk tegen kunnen doen denken jullie in een vrije westerse wereld?
Behalve in je vuistje lachen en vinden dat de Iraanse uitleg van de islam nieuwe dieptepunten heeft bereikt (voor zover dit mogelijk was), niets.

[ Bericht 11% gewijzigd door Finder_elf_towns op 17-08-2006 05:50:02 ]
pi_40895087
Stel dat moslimhaters massaal de hitlergroet zouden gaan uitbrengen, ik noem geen namen , wat zouden we daar tegen moeten doen?

Lijkt mij een realistischer scenario.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:15:38 #72
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40895166
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Stel dat moslimhaters massaal de hitlergroet zouden gaan uitbrengen, ik noem geen namen , wat zouden we daar tegen moeten doen?

Een realistischer scenario? Zal ik vanavond eens wat filmpjes posten van wat geloofsbroeders van je die massaal de hitlergroet brengen en daarbij dood aan amerika en dood aan israel scanderen?
En dat is geen realistisch scenario, dat is gewoon de waarheid.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_40896139
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Gelukkig geef je zelf commentaar op deze onzin:
[..]
Onzin?
Het stond zelfs op de Fok FP..

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28681
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40896239
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Je hebt de Hitlergroet van AEL, Hezbollah, Hamas en Al Aqsa gemist?

Die gebruiken hem al omdat ze weten dat ze daarmee hun vijanden, de Zionisten en Joden pijn doen!
pi_40896739
Stel dat er masaal op een willekeurig groot forum topics geopend worden om moslims zwart te maken, watdan?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')