En jij bent de kameraden van Stormfront, NVU, NR, enz vergeten? En dan hebben we het alleen nog over het kleine NL.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je hebt de Hitlergroet van AEL, Hezbollah, Hamas en Al Aqsa gemist?
Die gebruiken hem al omdat ze weten dat ze daarmee hun vijanden, de Zionisten en Joden pijn doen!
Zolang daar gegronde reden voor is, en die is er, lijkt me dat een goede zaak!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Stel dat er masaal op een willekeurig groot forum topics geopend worden om moslims zwart te maken, watdan?
Hoeveel legermanschappen, zware wapens en aanhangers hebben die Stormfront-knakkers eigenlijk?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En jij bent de kameraden van Stormfront, NVU, NR, enz vergeten? En dan hebben we het alleen nog over het kleine NL.![]()
Er wordt hier nergens beweerd dat dat OK is volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En jij bent de kameraden van Stormfront, NVU, NR, enz vergeten? En dan hebben we het alleen nog over het kleine NL.![]()
Dat vonden ze destijds ook van de jodenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:34 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Zolang daar gegronde reden voor is, en die is er, lijkt me dat een goede zaak!
Nee, maar er wordt ook nergens een topic geopend met de titel "Stel dat Nederlanders massaal....".quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:35 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Er wordt hier nergens beweerd dat dat OK is volgens mij
ohw...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:34 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Zolang daar gegronde reden voor is, en die is er, lijkt me dat een goede zaak!
Duitsers daarintegen: http://www.nu.nl/news/804(...)rum_neonazi%27s.htmlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt ook nergens een topic geopend met de titel "Stel dat Nederlanders massaal....".
Wat bedoel je Christenfascist?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ah, daar hebben we de "minderheid van extremisten" mythe weer. Zo, dit topic is ook weer compleet.
Wil je hiermee zeggen dat de islamitische wereld op het fascistische Europa van begin 20e eeuw lijkt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, misschien hebben Hamas en co het wel van hun het tolerante Westen geleerd, die hitlergroet:
[afbeelding]
De hitlergroet is inderdaad een uitvinding van het Westen!
Een paar? Hamas, Hezbollah en co bestaan wel uit wat meer mensen dan 'een paar'.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt ook nergens een topic geopend met de titel "Stel dat Nederlanders massaal....".
Verreweg het grootste deel van de moslims heeft wel wat beters te doen dan hitlergroeten uitbrengen. Die doen gewoon hun dagelijks werk, zitten 's avonds bij hun gezin en bidden af en toe tussendoor. Het gaat slechts om een paar radicalen die dit doen, dus de vergelijking van KB met Stormfront en dergelijke is zo vreemd nog niet.
Ik wist niet dat Hamas de Islamiitische wereld was. Knap van je dat je 1,5 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een aantal duizendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat de islamitische wereld op het fascistische Europa van begin 20e eeuw lijkt?
Kijk eens, de IksRee'tjes zijn er nogsteedsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Duitsers daarintegen: http://www.nu.nl/news/804(...)rum_neonazi%27s.html
Ik wist niet dat de Nazis de Westerse wereld waren. Knap dat je 2 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een paar miljoen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hamas de Islamiitische wereld was. Knap van je dat je 1,50,8 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een aantal duizend![]()
Het verschil zijnde dat er bij "blanke" daders wel tegenop getreden wordt. ALthans dat was de stelling.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sinds wanneer wonen er 2 miljard mensen in de Westerse wereld. Afgezien daarvan, ik gebruik jouw manier van redeneren hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Nazis de Westerse wereld waren. Knap dat je 2 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een paar miljoen.![]()
Ja, want in Nederland doen moslims massaal de hitlergroetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het verschil zijnde dat er bij "blanke" daders wel tegenop getreden wordt. ALthans dat was de stelling.
Jij ontkent nog steeds de hele moslim problematiek?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohw...
welke reden dan
Sinds er 1,5 miljard moslims zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer wonen er 2 miljard mensen in de Westerse wereld. Afgezien daarvan, ik gebruik jouw manier van redeneren hoor![]()
Ik heb jouw ook ooit zien beweren dat het logisch is dat Marokkanen in het WTC vliegen omdat ze boos zijn over het Amerikaanse beleid in het Midden-Oosten. Wat is het nou eigenlijk? Zijn moslims nu wel een groep of niet? Of alleen als het ze uitkomt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hamas de Islamiitische wereld was. Knap van je dat je 1,5 miljard mensen weet te reduceren tot een groep van een aantal duizend![]()
In het Midden-Oosten wel. En wordt daar tegen op getreden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, want in Nederland doen moslims massaal de hitlergroet![]()
Ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ten tweede sinds wanneer waren er Marokkanen ooit het WTC in gevlogen ten derde moet je die vraag eigenlijk aan jezelf stellen. Want de ene keer wil je ons als groep zien en de andere keer niet (algelang het je uitkomt)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef klez het volgende:
[..]
Ik heb jouw ook ooit zien beweren dat het logisch is dat Marokkanen in het WTC vliegen omdat ze boos zijn over het Amerikaanse beleid in het Midden-Oosten. Wat is het nou eigenlijk? Zijn moslims nu wel een groep of niet? Of alleen als het ze uitkomt?
In het midden-oosten is het niet verboden, waarom zou er dan opgetreden moeten wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
In het Midden-Oosten wel. En wordt daar tegen op getreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |