Maar hoorde John dat ook dan? En wist hij dat Tijl hem bedoelde?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee hij zei "kankerlijer" omdat John extreem dom is... Hij herhaalde steeds de vragen die Patrick aan m stelde![]()
(ja ik was bij de opname)
Nogal dom om zoiets te roepen, vind ik....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:03 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Maar hoorde John dat ook dan? En wist hij dat Tijl hem bedoelde?
downloaden kan toch nooit?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het een leuke serie, alleen de aflevering downloads doen t niet op de site
Whose Line is geniaal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:51 schreef Hankster het volgende:
[..]
kijk dan eens op YOutube ingrid, en zoek dan naar Who's Line Is It. Dat is de originele Amerikaanse versie van De Lama's. Vaak nog veel leuker...hoewel geen van de spelers zo cool is als 'onze' Ruben N.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:09 schreef Logitik het volgende:
Ok, ik kom hier neit bashen ofzo hoor.. maar reacties hoeven natuurlijk niet alleen positief te zijn
Vandaar dat ik wou zeggen dat deze humor echt totaal aan mij voorbij gaat.
Dus vandaar dat ik deze serie echt ontzettend boring vind
Neeeeh man, ik heb hard gelachen om oa. "bitterbaldansen" en "zeekomkommerknuffelen" (ofzoiets was het). Ruben N. is hier goed in, vind ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef DemonRage het volgende:
Wat er van mij uit mag:
• De doventolk
Bitterbaldansen is inderdaad bijna legendarischquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Neeeeh man, ik heb me hard gelachen om oa. "bitterbaldansen" en "zeekomkommerknuffelen" (ofzoiets was het). Ruben N. is hier goed in, vind ik![]()
Gewoon vier Lama's. Weg met Sarah!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sarah is in het echt best een relax wijf... ze heeft alleen een andere soort humor dat de andere lama's...
Toch mag ze van mij wel blijven hoor.. (weet iemand anders een vervanger voor haar.. vrouwelijk natuurlijk! en nee alsjeblieft geen brigitte kaandorp ofzo)
ja maar t was niet gemeend ofzo... Naja beetje situatie van "je moet erbij zijn geweest"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:03 schreef Lollifant het volgende:
Maar hoorde John dat ook dan? En wist hij dat Tijl hem bedoelde?
Whose Line is niet te vergelijken met de Lama's, dat is een hele andere klasse. Stiles en Mochrie zijn gewoon perfect op elkaar ingespeeld, de presentator weet daar het publiek wél aan het lachen te krijgen en bovendien wordt alles daar gerepeteerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Whose Line is geniaal.
Way better dan de Lama's.
En die gasten zijn allemaal beter dan die Ruben tjaptjop.
Ryan Stiles.
Colin Mochrie.
Ja, ik ben pro Whose Line.
Dat mag er van mij in blijven, voor de rest ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef DemonRage het volgende:
Wat er van mij uit mag:
• Het moordspel
die bekken...omg....ze is zo lelijk (dan)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef Mr_Booze het volgende:
Dat gevit op Sara Kroos vind ik terecht maar ik vind haar toch een goede aanvulling, het zwarte schaap (of nee de zwarte lama) van de show. Trouwens die bekke die ze trekt zijn zo lelijk dat ze grappig zijn.![]()
Chriet Tietelaer in een Jacuzzi met honing-mosterd sladressing!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:03 schreef Piepertje het volgende:
[..]
Dat mag er van mij in blijven, voor de rest ben ik het met je eens![]()
Weet ik wel, maar daarom kan ze het toch best lekker vinden toch?quote:
Vorige week was de eerste hoor; vanavond alweer de tweedequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:41 schreef PATRICIA__ het volgende:
Het is vandaag volgens mij weer begonnen. Ik weet het niet zeker.. Maar vind het leuk om te kjiken;)
Echt kun je dat op internet na kijken doll! zou ik die site mogenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:23 schreef Xilantof het volgende:
Hm... Volgens mij moet ik die van vanavond missen... Nouja, dan kijk ik hem wel later op internet
een paar geposte berichtjes lezen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:41 schreef PATRICIA__ het volgende:
[..]
Echt kun je dat op internet na kijken doll! zou ik die site mogen![]()
doll!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:41 schreef PATRICIA__ het volgende:
[..]
Echt kun je dat op internet na kijken doll! zou ik die site mogen![]()
miauwwwquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Viool :
Lachte ik?
Sarah :
Ja, ik zag een rimpel
viola holt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wie is die oma naast Patrick?
IK vind m wel lachenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef MadMac het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al niet meer te redden![]()
ik vond ze alle twee verschrikkeliijk om eerlijk te zijn, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Als er nu nog steeds mensen zijn die beweren dat Sara niet leuk is
Ze was weer
En Viola was ook leuk
Dito.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Het was leuker dan vorige week
Vond ik
ruben vd meer was er vanavond helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:57 schreef Gelderland het volgende:
Ruben vd Meer, toen er zo'n 15 jarig meisje iets over hem riep: 'welk sletje zei dat'![]()
en toen dat hoofd van dat meisje vol in beeld
![]()
verder vond ik Ruben Nicolai tegenvallen, was Sara Kroos wel te doen en waren Arie en Ruben vd Meer leuk![]()
alleen Viola sucksmonster...dat ze die nog op TV uitnodigen
edit.... sorryquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ruben vd meer was er vanavond helemaal niet.
Tijl.
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Aurelium het volgende:
De stream werkt niet echt hier, 5 seconden ofzo, dan valt hij uit. Bij meerdere mensen zo?
Naast Sara Kroos is Viola Holt een meisje van 18.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:09 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat de aanwezigheid van Viola holt een averechtse werking heeft gehad p¨de prestaties van De Lama´s. Ze konden zich niet 100% concentreren door het uitgelopen bouwval die Viola Holt heette. De kolossale vorm die zich voort beweegde op het podium in de vorm van Loch Ness, deed Sara, Ruben, Tijl en Arie doen verbazen van angst en onbegrip. Hopelijk volgende week een leukere gast, en anders zet ik wel de DVD van De Lama´s op, werkt altijd.
Idd...vond Sara voor de verandering wel grappig (soms dan) in haar anti-Viool actie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:09 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat de aanwezigheid van Viola holt een averechtse werking heeft gehad p¨de prestaties van De Lama´s. Ze konden zich niet 100% concentreren door het uitgelopen bouwval die Viola Holt heette. De kolossale vorm die zich voort beweegde op het podium in de vorm van Loch Ness, deed Sara, Ruben, Tijl en Arie doen verbazen van angst en onbegrip. Hopelijk volgende week een leukere gast, en anders zet ik wel de DVD van De Lama´s op, werkt altijd.
Meid!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ligt 't aan mij of is Ruben wat aangekomen?
Ik vond de draaideur ook alleen grappig door de verwarring die ontstaat door dat '-2, -1, +2'. "Op en af" en dat waar ze hun laatste zin moeten veranderen mogen ze wel weer mee stoppen vind ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef miss-scofield het volgende:
Dat ben ik wel met jullie eens! De onderdelen zijn stommer dan vorig seizoen!!
Dat "op en af" snapte ik niet zo goed... Wat moest er nou grappig aan zijn?
Oom de draaideur was wat minder...maar wel okay!
volgens mij is dat gewoon een copy paste van de vorige op toen dat nog wel zo was, nu niet meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef JeroenV het volgende:
Komt er nu wel of geen herhaling?
In de OP staat van wel, maar ik zie het op tvgids.nl nergens staan. Om dat tijdstip staat Studio Voetbal.
http://www.tvopjepc.nl/programma/91quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:49 schreef 7eVeNL het volgende:
Hmm nog nergens online terug te kijken?![]()
nein. das de aflevering van 12 augustusquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
http://www.tvopjepc.nl/programma/91
Heb je hier wat aan?
Waarschijnlijk hebben de mensen die het op internet zetten ook gewoon weekendquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:59 schreef MoChe het volgende:
[..]
nein. das de aflevering van 12 augustus![]()
Huh? Wanneer dan? (ze is meer een soort decorstuk)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Als er nu nog steeds mensen zijn die beweren dat Sara niet leuk is
Ze was weer
En Viola was ook leuk
Patsy Stone fan? Ik vind haar in Absolutely Fabolous het leukst!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:19 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Huh? Wanneer dan? (ze is meer een soort decorstuk)
De bitterbaldans is uit het eerste seizoen volgens mij, het is in iedergeval de aflevering met als gast Yvon Jaspersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef Nilasha het volgende:
Bitterbaldans?? Die is niet uit vorig seizoen toch? Welke aflevering was dat? Wil ik graag zien!
klopt jah, dat wist ik al... zo heb ik ook een hoop afleveringen zitten kijken, super lachenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:06 schreef Nilasha het volgende:
Hier kun je alle oude afleveringen terug zien!! Ik ga nu die van Yvon Jaspers kijken. Ben benieuwd..
http://lamas.punt.nl/?gr=776700
Man ik kwam echt niet meer bij toen Ruben dat zei.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:39 schreef Cheiron het volgende:
Enige leuke stukje: Viola, wat is je favoriete gerecht
Ruben: Boter
Daar heb ik wel even van in een deuk gelegen. Verder vond ik het maar zozo
Niemand verstond het ook volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:41 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Man ik kwam echt niet meer bij toen Ruben dat zei.
is die 7L naam van jou slaand op 7L and Esoteric (quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Volgens mij zijn er een paar van de BNN redactie op vakantie, de aflevering van zaterdag staat nog steeds niet online... 't zelfde geldt voor aflevering 7, van het programma, Nu we er toch zijn....![]()
Nee, ik was vroegâh een fanatieke gamer, speel(de) onder de naam 7eVeN, maar daarmee kon ik niet registeren op FoK, dus toen heb ik heel simpel een L erachter geplakt, van NLquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is die 7L naam van jou slaand op 7L and Esoteric () of niet
?
hiero wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Volgens mij zijn er een paar van de BNN redactie op vakantie, de aflevering van zaterdag staat nog steeds niet online... 't zelfde geldt voor aflevering 7, van het programma, Nu we er toch zijn....![]()
Ja! Patsy is geweldigquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:38 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Patsy Stone fan? Ik vind haar in Absolutely Fabolous het leukst!![]()
Patsy: "Toen Eddy me vertelde dat ze zwanger was zei ik tegen haar abortus abortus!"
Patsy: "Toen je toch geboren was vond ik dat je te slecht was voor de afvalverbrander en toen zei ik tegen de zuster geef me een.."
Saffy: "Breinaald!?"
Patsy: "Een breinaald!!"
*catfight*
![]()
Daar is vooral Sara Kroos schuldig aan. Tijl pakte haar ook goed aan de laatste aflevering. "Ik wil een leuke intelligente grap maken, maar ik kan natuurlijk ook over m'n kut wrijven zoals Sara!"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben ik dan de enigste die het soms net iets te ver vond gaan met de anti-viola (jurasic parc) aflevering?
Tis een irritant mens maar soms wel laag die grappen![]()
Die aflevering heb ik nog niet gezien (morgen ff op internet bekijken) maar die grap alleen als ik geweldig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Daar is vooral Sara Kroos schuldig aan. Tijl pakte haar ook goed aan de laatste aflevering. "Ik wil een leuke intelligente grap maken, maar ik kan natuurlijk ook over m'n kut wrijven zoals Sara!"
Jaquote:
Ariequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh kut.
Ik bedoelde Arie Boonsma als gastEn geen Arie als cabaretier dus.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh kut.
Ik bedoelde Arie Boonsma als gastEn geen Arie als cabaretier dus.
Oh die. Ja soms vergeet je weleens hoe ze heten enzo en al helemaal als je ze niet zo vaak zietquote:
Ik heb het niet gehoord. Had het nog zacht staan, omdat ik Claudia niet hoefde te horen.quote:
Dat moet ik toch ook eens opzoeken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:25 schreef Neenetje het volgende:
Wat zijn de lama's toch slecht als je de Amerikaanse/Engelse voorloper kent...
Youtubequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet ik toch ook eens opzoeken...
tips waar te vinden?
Whose line is it anyway..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet ik toch ook eens opzoeken...
tips waar te vinden?
Jaquote:
Ik vond het juist omgekeerd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:29 schreef Lynx666 het volgende:
Vond 'm érg matig deze keer.. Vorige week was ie een stuk leuker.
Dát ben ik met je eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik vond het juist omgekeerd.
Echter blijft Sara echt niks hoor.
vond ik ook alquote:Op zondag 27 augustus 2006 08:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ligt dat nou aan mij of wordt Sara echt gewoon weggeziekt door Tijl?
Gaat er dan ff niet om of het terecht is.
Beetje raar om dat op zo'n manier te doen ...quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef Tharalom het volgende:
Is deze aflevering al online te bekijken?
Wist je trouwens dat in officiele theatersportwedstrijden (twee teams die een wedstrijdje improviseren doen) het verboden is om grappen over sex te maken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:19 schreef donald_dick het volgende:
kunnen we arie niet inruilen voor sara, dan zijner iig minder stomme sex grappen
Eensch, maar op een bepaalde manier ook wel weer geniepigquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Beetje raar om dat op zo'n manier te doen ...
Ik vond het ook een uitermate leuke aflevering! Tijl wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef Smeich het volgende:
Het moordspel was echt geweldig, Sara deed dat wel erg leuk itt al die andere stukjes waar ze t meer van haar vervormde stem denkt te moeten hebben... ze is stom..
Ruben was weer top... beide ja! Tijl was ook sterk dit keer idd.
Vind ik wel een goeie regel, wordt het wel gelijk een stuk moeilijker en interessanter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat in officiele theatersportwedstrijden (twee teams die een wedstrijdje improviseren doen) het verboden is om grappen over sex te maken?
Niet omdat het grof is of zo, maar omdat het op een duur dan steeds over sex zal gaan en dat het dan op een duur flauw wordt.
Eensch. Een paar keer per aflevering maakt hij wel een flauwe grap over Sara...quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Begint me een beetje te irriteren eigenlijk en wordt trouwens ook saai. Zouden ze wat aan moeten doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:54 schreef Izith het volgende:
[..]
Eensch. Een paar keer per aflevering maakt hij wel een flauwe grap over Sara...![]()
Ze is gewoon totaal niet grappig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef Elvi het volgende:
Sara moet gewoon niet zo onzeker zijn en steeds teruggrijpen op sexgrappen. Want dat is het gewoon.![]()
idd, Ruben zei dat hij zwart een beetje een rare kleur vond voor de muren in de wachtkamer, waarop Arie zei 'ik bepaal de kleur en ik zei niet maak het roze'quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:07 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vond dat stukje met ruben van der meer en de zoemer echt brilliant![]()
![]()
Ben bang dat ie niet meer op zondag herhaald gaat worden met al die uitzendschema's enzo. Weet het niet hoor, maar ik vrees het met vreze.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ps, ik wilde de herhaling kijken (omdat ik zaterdag niet kon kijken) maar die kwam niet![]()
nee hoor, we verzinnen gewoon afleveringen hier met z'n allen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:02 schreef miss_bleu het volgende:
is het weer begonnen dan?
Haha.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:09 schreef boneyard het volgende:
[..]
nee hoor, we verzinnen gewoon afleveringen hier met z'n allen.
De nasynchronisatie-scene in de allereerste aflevering (12 augustus op 16.48 min) is echt fucking briljant!!! Ik zit hem nu voor de zoveelste keer te bekijken en nog krijg ik tranen in mijn ogen van het lachen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik bekijk alle grappige stukjes vaak nog even 1000 keer op www.delamas.nl.![]()
Whaha ja dat was inderdaad geweldig, Tijl en Sara kregen helemaal de slappe lach.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:28 schreef Trance_X het volgende:
[..]
De nasynchronisatie-scene in de allereerste aflevering (12 augustus op 16.48 min) is echt fucking briljant!!! Ik zit hem nu voor de zoveelste keer te bekijken en nog krijg ik tranen in mijn ogen van het lachen.
Verdommequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegelijk met het voetballen vanavond
Ik denk dat je bij de Lama's meer gaat lachenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegelijk met het voetballen vanavond
Dat weet ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
En wie is de gastlama dan??
Staat erop. Vandaag gekeken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de aflevering van de afgelopen week er ook nog op staat, die heb ik moeten missen helaas...
Ach, alles beter dan Viola Holt tochquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog niet.![]()
Whaha ja inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan Viola Holt toch
Echt een geniaal itemquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef AntonDingeman het volgende:
Dat met die idee-lampjes is nog een beetje wennen.
is het haat en nijd irl tussen die 2 of allemaal staged?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tijl is weer lekker bezig over Sara.![]()
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
is het haat en nijd irl tussen die 2 of allemaal staged?
Ik denk staged, als je ziet hoe ze het doen. Grappig is het wel, trouwens, ik denk als dat over zou zijn, dat ik helemaal nooit meer een glimlach op mn gezicht zou hebben met Sara in beeld. Wat een kutgrappen maakt ze zeg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:11 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
is het haat en nijd irl tussen die 2 of allemaal staged?
neeh man, dat was echt een geweldig onderdeelquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef AntonDingeman het volgende:
Dat met die idee-lampjes is nog een beetje wennen.
Kristel nogwattes.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef P0rt0 het volgende:
Ben ik dan de enige die Sara keihard tussen der tieten wilt nemen? oja, ik vind haar ook grappig, maar das bijzaak.
Btw, volgens mij partner is er een voorganger geweest van een vrouwenrol. Wie was dat?
Owja, dat eerste en dat tweede in kleine lettertjes, nee, dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef P0rt0 het volgende:
Ben ik dan de enige die Sara keihard tussen der tieten wilt nemen? oja, ik vind haar ook grappig, maar das bijzaak.
Btw, volgens mij partner is er een voorganger geweest van een vrouwenrol. Wie was dat?
Bij een van die dingen waar ze naar voren lopen, die in het begin, maakte ze als eerste echt een kutgrap waarna echt niemand lachte. Dat lijkt me zo fucking pijnlijk dat je toch nooit meer een grap durft te maken?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef WebForce het volgende:
Sara maakt altijd bij het item 'Ik wil graag zien' als allerlaatste een grap (heeft ze de hele tijd over nagedacht) en nog zijn ze dan zó slecht! En elke keer hetzelfde zeggen is ook leuk'Neuken?
Maar toffe aflevering vandaag!
Ze went eraanquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij een van die dingen waar ze naar voren lopen, die in het begin, maakte ze als eerste echt een kutgrap waarna echt niemand lachte. Dat lijkt me zo fucking pijnlijk dat je toch nooit meer een grap durft te maken?.
Dat zal het zijnquote:
Ah damn, jammer ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef Smeich het volgende:
Toch jammer dat Yolanthe van Kasbergener niet was.. stond in de Veronicagids dat zij er zou zijn... was het de perfecte aflevering geweest wellicht
![]()
Volgens mij niet, maar zij wist niet dat Sara het wel is (denk ik)quote:Op zondag 3 september 2006 10:50 schreef Evertjan het volgende:
ik vond Barbara de Loor ook wel leuk. Maar is zij lesbisch??
Nee joh, ze heeft een vent. Is trouwens wel een enorm muts.quote:Op zondag 3 september 2006 10:50 schreef Evertjan het volgende:
ik vond Barbara de Loor ook wel leuk. Maar is zij lesbisch??
Maar je gaat niet morgen maar eens op zoek naar de hele aflevering op uitzendinggemist?quote:Op zondag 3 september 2006 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb de laatste 20 minuten gezien, maar die vond ik echt geweldig. Heb vooral erg gelachen om het gedachtenspel en de dia-show![]()
Draaideur gemist? Die was ook geniaalquote:Op zondag 3 september 2006 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb de laatste 20 minuten gezien, maar die vond ik echt geweldig. Heb vooral erg gelachen om het gedachtenspel en de dia-show![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |