Eensch. Een paar keer per aflevering maakt hij wel een flauwe grap over Sara...quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ligt dat nou aan mij of wordt Sara echt gewoon weggeziekt door Tijl?
Gaat er dan ff niet om of het terecht is.
Begint me een beetje te irriteren eigenlijk en wordt trouwens ook saai. Zouden ze wat aan moeten doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:54 schreef Izith het volgende:
[..]
Eensch. Een paar keer per aflevering maakt hij wel een flauwe grap over Sara...![]()
Ze is gewoon totaal niet grappig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef Elvi het volgende:
Sara moet gewoon niet zo onzeker zijn en steeds teruggrijpen op sexgrappen. Want dat is het gewoon.![]()
idd, Ruben zei dat hij zwart een beetje een rare kleur vond voor de muren in de wachtkamer, waarop Arie zei 'ik bepaal de kleur en ik zei niet maak het roze'quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:07 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vond dat stukje met ruben van der meer en de zoemer echt brilliant![]()
![]()
Ben bang dat ie niet meer op zondag herhaald gaat worden met al die uitzendschema's enzo. Weet het niet hoor, maar ik vrees het met vreze.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ps, ik wilde de herhaling kijken (omdat ik zaterdag niet kon kijken) maar die kwam niet![]()
nee hoor, we verzinnen gewoon afleveringen hier met z'n allen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:02 schreef miss_bleu het volgende:
is het weer begonnen dan?
Haha.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:09 schreef boneyard het volgende:
[..]
nee hoor, we verzinnen gewoon afleveringen hier met z'n allen.
De nasynchronisatie-scene in de allereerste aflevering (12 augustus op 16.48 min) is echt fucking briljant!!! Ik zit hem nu voor de zoveelste keer te bekijken en nog krijg ik tranen in mijn ogen van het lachen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik bekijk alle grappige stukjes vaak nog even 1000 keer op www.delamas.nl.![]()
Whaha ja dat was inderdaad geweldig, Tijl en Sara kregen helemaal de slappe lach.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:28 schreef Trance_X het volgende:
[..]
De nasynchronisatie-scene in de allereerste aflevering (12 augustus op 16.48 min) is echt fucking briljant!!! Ik zit hem nu voor de zoveelste keer te bekijken en nog krijg ik tranen in mijn ogen van het lachen.
Verdommequote:Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegelijk met het voetballen vanavond
Ik denk dat je bij de Lama's meer gaat lachenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegelijk met het voetballen vanavond
Dat weet ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
En wie is de gastlama dan??
Staat erop. Vandaag gekeken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de aflevering van de afgelopen week er ook nog op staat, die heb ik moeten missen helaas...
Ach, alles beter dan Viola Holt tochquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog niet.![]()
Whaha ja inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan Viola Holt toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |