miauwwwquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Viool :
Lachte ik?
Sarah :
Ja, ik zag een rimpel

viola holt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wie is die oma naast Patrick?

IK vind m wel lachenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef MadMac het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al niet meer te redden![]()

ik vond ze alle twee verschrikkeliijk om eerlijk te zijn, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Als er nu nog steeds mensen zijn die beweren dat Sara niet leuk is
Ze was weer
En Viola was ook leuk

Dito.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Het was leuker dan vorige week
Vond ik

ruben vd meer was er vanavond helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:57 schreef Gelderland het volgende:
Ruben vd Meer, toen er zo'n 15 jarig meisje iets over hem riep: 'welk sletje zei dat'![]()
en toen dat hoofd van dat meisje vol in beeld
![]()
verder vond ik Ruben Nicolai tegenvallen, was Sara Kroos wel te doen en waren Arie en Ruben vd Meer leuk![]()
alleen Viola sucksmonster...dat ze die nog op TV uitnodigen

edit.... sorryquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ruben vd meer was er vanavond helemaal niet.
Tijl.

Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Aurelium het volgende:
De stream werkt niet echt hier, 5 seconden ofzo, dan valt hij uit. Bij meerdere mensen zo?

Naast Sara Kroos is Viola Holt een meisje van 18.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:09 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat de aanwezigheid van Viola holt een averechtse werking heeft gehad p¨de prestaties van De Lama´s. Ze konden zich niet 100% concentreren door het uitgelopen bouwval die Viola Holt heette. De kolossale vorm die zich voort beweegde op het podium in de vorm van Loch Ness, deed Sara, Ruben, Tijl en Arie doen verbazen van angst en onbegrip. Hopelijk volgende week een leukere gast, en anders zet ik wel de DVD van De Lama´s op, werkt altijd.

Idd...vond Sara voor de verandering wel grappig (soms dan) in haar anti-Viool actie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:09 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat de aanwezigheid van Viola holt een averechtse werking heeft gehad p¨de prestaties van De Lama´s. Ze konden zich niet 100% concentreren door het uitgelopen bouwval die Viola Holt heette. De kolossale vorm die zich voort beweegde op het podium in de vorm van Loch Ness, deed Sara, Ruben, Tijl en Arie doen verbazen van angst en onbegrip. Hopelijk volgende week een leukere gast, en anders zet ik wel de DVD van De Lama´s op, werkt altijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |