Meid!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ligt 't aan mij of is Ruben wat aangekomen?
Ik vond de draaideur ook alleen grappig door de verwarring die ontstaat door dat '-2, -1, +2'. "Op en af" en dat waar ze hun laatste zin moeten veranderen mogen ze wel weer mee stoppen vind ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef miss-scofield het volgende:
Dat ben ik wel met jullie eens! De onderdelen zijn stommer dan vorig seizoen!!
Dat "op en af" snapte ik niet zo goed... Wat moest er nou grappig aan zijn?
Oom de draaideur was wat minder...maar wel okay!
volgens mij is dat gewoon een copy paste van de vorige op toen dat nog wel zo was, nu niet meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef JeroenV het volgende:
Komt er nu wel of geen herhaling?
In de OP staat van wel, maar ik zie het op tvgids.nl nergens staan. Om dat tijdstip staat Studio Voetbal.
http://www.tvopjepc.nl/programma/91quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:49 schreef 7eVeNL het volgende:
Hmm nog nergens online terug te kijken?![]()
nein. das de aflevering van 12 augustusquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
http://www.tvopjepc.nl/programma/91
Heb je hier wat aan?
Waarschijnlijk hebben de mensen die het op internet zetten ook gewoon weekendquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:59 schreef MoChe het volgende:
[..]
nein. das de aflevering van 12 augustus![]()
Huh? Wanneer dan? (ze is meer een soort decorstuk)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Als er nu nog steeds mensen zijn die beweren dat Sara niet leuk is
Ze was weer
En Viola was ook leuk
Patsy Stone fan? Ik vind haar in Absolutely Fabolous het leukst!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:19 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Huh? Wanneer dan? (ze is meer een soort decorstuk)
De bitterbaldans is uit het eerste seizoen volgens mij, het is in iedergeval de aflevering met als gast Yvon Jaspersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef Nilasha het volgende:
Bitterbaldans?? Die is niet uit vorig seizoen toch? Welke aflevering was dat? Wil ik graag zien!
klopt jah, dat wist ik al... zo heb ik ook een hoop afleveringen zitten kijken, super lachenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:06 schreef Nilasha het volgende:
Hier kun je alle oude afleveringen terug zien!! Ik ga nu die van Yvon Jaspers kijken. Ben benieuwd..
http://lamas.punt.nl/?gr=776700
Man ik kwam echt niet meer bij toen Ruben dat zei.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:39 schreef Cheiron het volgende:
Enige leuke stukje: Viola, wat is je favoriete gerecht
Ruben: Boter
Daar heb ik wel even van in een deuk gelegen. Verder vond ik het maar zozo
Niemand verstond het ook volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:41 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Man ik kwam echt niet meer bij toen Ruben dat zei.
is die 7L naam van jou slaand op 7L and Esoteric (quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Volgens mij zijn er een paar van de BNN redactie op vakantie, de aflevering van zaterdag staat nog steeds niet online... 't zelfde geldt voor aflevering 7, van het programma, Nu we er toch zijn....![]()
Nee, ik was vroegâh een fanatieke gamer, speel(de) onder de naam 7eVeN, maar daarmee kon ik niet registeren op FoK, dus toen heb ik heel simpel een L erachter geplakt, van NLquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is die 7L naam van jou slaand op 7L and Esoteric () of niet
?
hiero wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Volgens mij zijn er een paar van de BNN redactie op vakantie, de aflevering van zaterdag staat nog steeds niet online... 't zelfde geldt voor aflevering 7, van het programma, Nu we er toch zijn....![]()
Ja! Patsy is geweldigquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:38 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Patsy Stone fan? Ik vind haar in Absolutely Fabolous het leukst!![]()
Patsy: "Toen Eddy me vertelde dat ze zwanger was zei ik tegen haar abortus abortus!"
Patsy: "Toen je toch geboren was vond ik dat je te slecht was voor de afvalverbrander en toen zei ik tegen de zuster geef me een.."
Saffy: "Breinaald!?"
Patsy: "Een breinaald!!"
*catfight*
![]()
Daar is vooral Sara Kroos schuldig aan. Tijl pakte haar ook goed aan de laatste aflevering. "Ik wil een leuke intelligente grap maken, maar ik kan natuurlijk ook over m'n kut wrijven zoals Sara!"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben ik dan de enigste die het soms net iets te ver vond gaan met de anti-viola (jurasic parc) aflevering?
Tis een irritant mens maar soms wel laag die grappen![]()
Die aflevering heb ik nog niet gezien (morgen ff op internet bekijken) maar die grap alleen als ik geweldig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Daar is vooral Sara Kroos schuldig aan. Tijl pakte haar ook goed aan de laatste aflevering. "Ik wil een leuke intelligente grap maken, maar ik kan natuurlijk ook over m'n kut wrijven zoals Sara!"
Jaquote:
Ariequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh kut.
Ik bedoelde Arie Boonsma als gastEn geen Arie als cabaretier dus.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh kut.
Ik bedoelde Arie Boonsma als gastEn geen Arie als cabaretier dus.
Oh die. Ja soms vergeet je weleens hoe ze heten enzo en al helemaal als je ze niet zo vaak zietquote:
Ik heb het niet gehoord. Had het nog zacht staan, omdat ik Claudia niet hoefde te horen.quote:
Dat moet ik toch ook eens opzoeken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:25 schreef Neenetje het volgende:
Wat zijn de lama's toch slecht als je de Amerikaanse/Engelse voorloper kent...
Youtubequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet ik toch ook eens opzoeken...
tips waar te vinden?
Whose line is it anyway..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet ik toch ook eens opzoeken...
tips waar te vinden?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |