Daar is vooral Sara Kroos schuldig aan. Tijl pakte haar ook goed aan de laatste aflevering. "Ik wil een leuke intelligente grap maken, maar ik kan natuurlijk ook over m'n kut wrijven zoals Sara!"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben ik dan de enigste die het soms net iets te ver vond gaan met de anti-viola (jurasic parc) aflevering?
Tis een irritant mens maar soms wel laag die grappen![]()
Die aflevering heb ik nog niet gezien (morgen ff op internet bekijken) maar die grap alleen als ik geweldig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Daar is vooral Sara Kroos schuldig aan. Tijl pakte haar ook goed aan de laatste aflevering. "Ik wil een leuke intelligente grap maken, maar ik kan natuurlijk ook over m'n kut wrijven zoals Sara!"
Jaquote:
Ariequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh kut.
Ik bedoelde Arie Boonsma als gastEn geen Arie als cabaretier dus.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh kut.
Ik bedoelde Arie Boonsma als gastEn geen Arie als cabaretier dus.
Oh die. Ja soms vergeet je weleens hoe ze heten enzo en al helemaal als je ze niet zo vaak zietquote:
Ik heb het niet gehoord. Had het nog zacht staan, omdat ik Claudia niet hoefde te horen.quote:
Dat moet ik toch ook eens opzoeken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:25 schreef Neenetje het volgende:
Wat zijn de lama's toch slecht als je de Amerikaanse/Engelse voorloper kent...
Youtubequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet ik toch ook eens opzoeken...
tips waar te vinden?
Whose line is it anyway..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet ik toch ook eens opzoeken...
tips waar te vinden?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |