Die had idd echt vaak dat hij naar voren liep om wat grappigs te doen en niemand lachte en hij zelf maar begon te lachen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oosterhuis, was die kale uit seizoen 1... kansloze humor
De Sara van toen dus?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die had idd echt vaak dat hij naar voren liep om wat grappigs te doen en niemand lachte en hij zelf maar begon te lachen.
He-le-maal mee eens, élke aflevering als ze oproepen welke lama's mee doen, en zij komt op, denk ik al fuckquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef Shirley het volgende:
Verder moeten ze die Sara afschaffen. Ongrappig mormel met rare bekken.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
En inderdaad, de spreekwoorden van Ruben N.
" In koeienpoep kun je moeilijk staan''
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:55 schreef Shirley het volgende:
Ik vind Ruben N. zo cute! Niet bijzonder knap, maar hij heeft gewoon iets.
Geen vrouwen is beter voor het programmaquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef Flurrie het volgende:
Als Sara weg moest.
Wie moet dan de volgende vrouwelijke lama zijn???
Waarom persé een vrouw? Omdat die ook grappig moeten kunnen zijn?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef Flurrie het volgende:
Als Sara weg moest.
Wie moet dan de volgende vrouwelijke lama zijn???
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waarom persé een vrouw? Omdat die ook grappig moeten kunnen zijn?
Deze vond ik écht de beste van de avondquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Vooral om de domste voetbalcoach...
"Eerst 5 eigen doelpunten maken en dan profiteren van de verwarring die er ontstaat"![]()
Ingrid....jij hier?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind vrouwen over het algemeen al niet grappig, maar zij slaat alles!
Gisteravond even oude afleveringen bekeken op internet en weer compleet dubbel gelegen!
Vooral de voorwerpenronde met dat winkelkarretje...
Ruben als Koos Alberts!![]()
Ik hier idd Henk, want ik heb humorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ingrid....jij hier?
Dat stukje is inderdaad ge-ni-aal
/gaat vandaag eens even de oude afleveringen terug kijken
humorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef haakaap het volgende:
Echt iedereen flipt van Sara hè misschien moeten we 2 boeings 707's door dr huis vliegen.
Iemand nog een ladinkje stanley messen thuis liggen>?
kijk dan eens op YOutube ingrid, en zoek dan naar Who's Line Is It. Dat is de originele Amerikaanse versie van De Lama's. Vaak nog veel leuker...hoewel geen van de spelers zo cool is als 'onze' Ruben N.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben nu helaas door alle oude afleveringen heen, dus dat wordt noodgedwongen wachten op de volgende aflevering![]()
zwarte koffie...ja,zwart jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
ps. alleen dat nieuwe spel met op en af komen vond ik minder geslaagd
Ik ben niet echt gek op Amerikaanse humor, maar ik zal es kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:51 schreef Hankster het volgende:
[..]
kijk dan eens op YOutube ingrid, en zoek dan naar Who's Line Is It. Dat is de originele Amerikaanse versie van De Lama's. Vaak nog veel leuker...hoewel geen van de spelers zo cool is als 'onze' Ruben N.
Hmmm...ik las laatst juist ergens dat ze zich uitermate vermaakt met die andere Lamaatjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik las een keer een interview waarin ze zei dat ze zich vaak ook niet echt op haar gemakt voelt tussen al die mannen bij het programma.
Het was al weer een tijdje geleden. Vrouwen zijn veranderlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmm...ik las laatst juist ergens dat ze zich uitermate vermaakt met die andere Lamaatjes![]()
Oh ja, en dat ze zichzelf hilarisch vindt![]()
Nee hij zei "kankerlijer" omdat John extreem dom is... Hij herhaalde steeds de vragen die Patrick aan m steldequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:20 schreef Lollifant het volgende:
Was dat nou een foutje of een grapje, dat je Tijl op de achtergrond "Kankerwijf, godverdomme" hoort zeggen??
Bij 4:50 ongeveer op het filmpje, als ze een voorwerp voor Sara bedenken, en iemand roept "Ja je moet werken voor je geld!", hoor je dat daarna fluisteren.
Misschien heeft hij ook wel een hekel aan Sara.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |