SnelleJelle hoeft alleen maar zijn foto in te sturenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:40 schreef Xilantof het volgende:
Nou welke fokker maakt een filmpje: "de versierpogingen van een sprinkhaan"?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
SnelleJelle hoeft alleen maar zijn foto in te sturen
Die zou ik er ook van krijgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:48 schreef drugsgebruiker het volgende:
Johnny heeft lekkere zweetplekken.
Nogal!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:48 schreef drugsgebruiker het volgende:
Johnny heeft lekkere zweetplekken.
Je hebt bijna elke zin gequote die er gezegd is, ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Hele sterke aflevering dit.... tranen lopen af en toe over mijn wangen
tikken kost 3 seconden he wijsneusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je hebt bijna elke zin gequote die er gezegd is, ik kan het me niet voorstellen.
Owja, die waren inderdaad wel leuk. Hij is eigenlijk de enige die grappig is. Sara is zo'n debiel wijf...dan rolt ze naar voren, roept ze wat doms, blijft iedereen stil, kijkt ze stom en rolt ze weer naar achteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
En die spreekwoorden van Ruben N.
Het duurt iets langerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:07 schreef Bruce117 het volgende:
24 posts van TheVulture in een programma wat ook bijna 24 minuten duurt
Sara is platter plat platstquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Owja, die waren inderdaad wel leuk. Hij is eigenlijk de enige die grappig is. Sara is zo'n debiel wijf...dan rolt ze naar voren, roept ze wat doms, blijft iedereen stil, kijkt ze stom en rolt ze weer naar achteren..
En dan af en toe gaat die scheur open en dan klinkt er een vreemd gehinnik cq gelach door de studio, terwijl het eigenlijk niet écht grappig is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sara is platter plat platstZoveel mogelijk seks erin, dan vinden mensen het vast hilarisch
Dat vond ik de beste.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:24 schreef TheVulture het volgende:
"Maak 5 eigen goals en maak dan gebruik van de verwarring die ontstaat"![]()
En dan is het plaatje van haar compleet. En dan is zij wel grappig. Leedvermaakquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan af en toe gaat die scheur open en dan klinkt er een vreemd gehinnik cq gelach door de studio, terwijl het eigenlijk niet écht grappig is..
Dat is een stel irl...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus je was geen fan van Kristel Zweers en Martijn Oosterhuis?
Ik heb de herhaling zo gauw in de gids niet kunnen vinden maar uitzendinggemist heeft hem al wel online staan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:29 schreef Shirley het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het vandaag was? Wordt het nog herhaald of moet ik me wenden tot de BNN site?
Oosterhuis, was die kale uit seizoen 1... kansloze humorquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef JeroenV het volgende:
Martijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |