vertel mij nu eens als Fifa n00b, wat is er zo fantastisch aan dit doelpuntquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Tering Veel sPam zeg
http://video.google.com/videoplay?docid=-2355438678514541299
moet je niet bij mij wezen ik was bezig met dit topic en hun hadden dat andere al vol gespamtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:26 schreef ursel het volgende:
Wanneer gaat nou eens iemand die het topic vol maakt het leren om een link naar het nieuwe topic te maken.
[afbeelding] En dan [afbeelding] en dan in je popupje het ineternetadres van het nieuwe topic.
![]()
Ooh.. hoi trouwens.![]()
als je van af de middelijn scoort dat is wel speciaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vertel mij nu eens als Fifa n00b, wat is er zo fantastisch aan dit doelpunt![]()
oh dan moet je bij mij wezen! wat is precies uw probleem?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
moet je niet bij mij wezen ik was bezig met dit topic en hun hadden dat andere al vol gespamt
zie de quote van mij van het vorige berichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oh dan moet je bij mij wezen! wat is precies uw probleem?
maar het is toch een spelletjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je van af de middelijn scoort dat is wel speciaal
Nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kun je je posts nog wel aanpassen in een gesloten topic?
@ ursel, hierbij uw antwoord! bij het plaatsen van de laatste post was dit topique nog niet in de luchtquote:
owke, donequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:44 schreef ursel het volgende:
Ik kan mijn post op pagina 4 van het vorige topic zelfs nog aanpassen..![]()
Geloof dat dat alleen opgaat met de OP. Niet met je allerlaatste post.![]()
Wat zijn de voetuigen in Jalalabaladad eigenlijk? Als hij vanaaf niet op IO staat dan...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben benieuwd hoe de nieuwe map is...
Wie heeft trouwens in bf2cc het ww veranderd van ADMIN? Daar logte ik nog weleens op in omdat ik eens een map erin moest gooien. Onder Diamond3d heb ik daar geen rechten van. Maakt verder niet uit ofzo maar kom met die gegevens niet meer ingelogd.
Done..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owke, donemaak er nu wel ff gebruik van he!
Ben op me werk dit topic aan het spammen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef Timminater het volgende:
ursel, kun je effe op msn komen plz ?
de grote smurf, stond in het vorige topicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben benieuwd hoe de nieuwe map is...
Wie heeft trouwens in bf2cc het ww veranderd van ADMIN? Daar logte ik nog weleens op in omdat ik eens een map erin moest gooien. Onder Diamond3d heb ik daar geen rechten van. Maakt verder niet uit ofzo maar kom met die gegevens niet meer ingelogd.
auto's en een paar tanken volgens mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat zijn de voetuigen in Jalalabaladad eigenlijk? Als hij vanaaf niet op IO staat dan...
dan maar hierzo anders, heb jij een banner van gamehost.nl?? heb hem nodig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Done..![]()
[..]
Ben op me werk dit topic aan het spammen..![]()
Daarna door naar een verjaardag.
Gooi anders je telefoonnummer op mijn mail, bel ik je onderweg wel.
Nu maar GVD hopen dat er nog geen patches de deur uit zijn gegaan met die bug er nog in, krijgen we weer crashende servers...quote:BF2 patch delayed 24 hours
Although the patch was announced to be released today (by EA Spain), it seems a small bug has been found and needs to be fixed before patch release. The release of patch 1.4 has been postponed 24 hours in order to allow more testing and the fix of this small bug.
We will keep you up to date about this issue.
Better a good and fixed patch than a hotfix release next week !
quote:Better a good and fixed patch than a hotfix release next week !
gelijk doen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef staticdata het volgende:
heb even gekeken als ik de ford focus st gaat leasen. Dat gaat me 550 euro per maand kosten aan bijtellen en eigen bijdrage
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van. Het is niet alsof EA nog nooit eerder een patch met bugs heeft uitgebracht. Waarom nu ineens wel bugs oplossen...
En wat kost een Alfa 147 Distinctive 1.9JTD 16v bij jullie in de lease?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef staticdata het volgende:
heb even gekeken als ik de ford focus st gaat leasen. Dat gaat me 550 euro per maand kosten aan bijtellen en eigen bijdrage
dan halen ze niet een hele patch terug denk... het zal best wel een BIGASS probleem zijn...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef staticdata het volgende:
[..]![]()
ze kwamen er zeker achter dat de red name bug er nog steeds in zat
@rudy, je weet niet wat de bug was. misschien waren ze wel vergeten de hotel hack aan te passen o.i.d
haha ik was eerder...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef escape_nl het volgende:
Although the patch was announced to be released today (by EA Spain), it seems a small bug has been found and needs to be fixed before patch release. The release of patch 1.4 has been postponed 24 hours in order to allow more testing and the fix of this small bug.
We will keep you up to date about this issue.
Better a good and fixed patch than a hotfix release next week !
Opa van 2 maten van me.quote:
mooi scherm, maar waarom gaat iedereen toch voor LCD, ik blijf zweren bij CRT...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef drbravo het volgende:
heey homo's
ben weer edelijk actief tijdens bf2 de laatste week alleen niet op het forum
ga trouwens een nieuwe scherm bestellen
waarschijnlijk wordt het deze http://www.qsupp.nl/product_info.php?products_id=96&osCsid=b931d3e5847fbcf0f6ba2f502726dfdc&osCsid=b931d3e5847fbcf0f6ba2f502726dfdc
ben er vanaaf weer met bf2 dus beware
jupzzquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef RudyCarell het volgende:
ok dit is nieuw, FlatOut 2 word ook gespeeld door BoFfers?
ik heb nergens last van hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Sickert het volgende:
Bravo je link fuckt het forum op!!!
ik die alleen mee met Flatout als we minimaal met 4 zijn anders is er geen reet aan
Cut my life into peaces this is my last resort
Heb je weer eens een oude rockhit ontdekt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Sickert het volgende:
Bravo je link fuckt het forum op!!!
ik die alleen mee met Flatout als we minimaal met 4 zijn anders is er geen reet aan
Cut my life into peaces this is my last resort
ontdektquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je weer eens een oude rockhit ontdekt?
dont give a fuck if i cut my own bleadingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
mooi scherm, maar waarom gaat iedereen toch voor LCD, ik blijf zweren bij CRT...
suffication, no breathing...
Als je dat zo leuk vind moet je eens naar Bibelot komen, dit nummer wordt vrijwel altijd gedraaid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
ontdekt![]()
![]()
donder op man
en het is niet eens een oude rockhit
nummer leeft
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je dat zo leuk vind moet je eens naar Bibelot komen, dit nummer wordt vrijwel altijd gedraaid.
Geniaal nummer. Luister ook eens Disturbed - Down With The Sickness.
Papa Roach trouwens nog Live gezien een paar jaar geleden op Lowlands, was echt een VET optreden!
Ja dan blijf je lekker elk weekend thuis of voer je geen hol uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Sickert het volgende:
[..]!
beetje langkomen in bibelot kijk wel uit
The used - Take it awayquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dan blijf je lekker elk weekend thuis of voer je geen hol uit![]()
Down nou maar Disturbed - Down With The Sickness
Soil ken ik niet, wel Soilwork...quote:
ik bestel m wel voor jequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey dan.
The Used ken ik niet....stuur eens via MSN
bij mij werkte het gewoon horquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef egg-bird het volgende:
goedendag mede boffers..
heb eindelijk een nieuw systeem. windows brak![]()
maar goed. ik bf2 weer installeren. toen SF en toen de 1.3 patch. WEER DAT LIGHTNING FX geouwehoer.... is t mogelijk dat iemand me dat bestandje ff paast?
kan je niet ff googlen zal er vast wel ergens staanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef egg-bird het volgende:
goedendag mede boffers..
heb eindelijk een nieuw systeem. windows brak![]()
maar goed. ik bf2 weer installeren. toen SF en toen de 1.3 patch. WEER DAT LIGHTNING FX geouwehoer.... is t mogelijk dat iemand me dat bestandje ff paast?
dat topic is juist opslot dat is het probleemquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:38 schreef staticdata het volgende:
als dat topic niet op slot is kan je dat toch aangeven?
kogelvoer en game naam is ook kogelvoer en op het andere forum is men naam ook kogelvoerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef staticdata het volgende:
wat is je x-fire dan?
welke bestelling???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef dekkered het volgende:
morgen als het goed is mijn bestelling bij alternate binnen![]()
zal ff weer opzoeken wat voor bestellingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
welke bestelling???
heb bf2 en all weer opnieuw geinstalleerd. (Niet SF), toen de 1.3 erover. die gaf tegelijkertijd een fout dat die niet kon patchen en een melding dat t allemaal goed is gegaan. kon niet inloggen op de server omdat die vol was en als ik een andere server probeerde kreeg ik een melding dat men key niet goed is omdat die volgens de registratie die ik daarna probeerde al in gebruik is. echt heeeeele vage shit en weet dus ook echt niet wat ik nu nog kan doen... klote zooi.
leuk dat je dit ons laat wetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef dekkered het volgende:
en men explore loopt vast :S
2de keer zelfs :S
3de keer :S![]()
![]()
![]()
4DE KEER!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5DE KEER!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
steeds loopt my shared folder vast![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
leuk dat je dit ons laat weten![]()
Tip Format C:
ja dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:07 schreef Timminater het volgende:
[..]
de gouden tip voor windows (xp)
![]()
Gebruik dan ook FireFox.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef dekkered het volgende:
en men explore loopt vast :S
2de keer zelfs :S
3de keer :S![]()
![]()
![]()
4DE KEER!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5DE KEER!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
steeds loopt my shared folder vast![]()
![]()
Ban!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
leuk dat je dit ons laat weten![]()
Tip Format C:
Spinnen zijn liefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:29 schreef Incolumis het volgende:
tvp-tje
zit hier weer in het zonnige Enkhuizen bootjes te kijken en tussendoor ook nog eens 12-urige dagen te werken, donderdag dus mooi vroeg richting huis en vroeg weekend vieren
btw, wat hebben ze hier een fokking spinnenplaag zeg, net al een stuk of 10 in mijn kamer geplet en er zit er nog 1 verstopt achter de kast, echt dikke knoerten![]()
Check hier voor echte grote spinnen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:29 schreef Incolumis het volgende:
tvp-tje
zit hier weer in het zonnige Enkhuizen bootjes te kijken en tussendoor ook nog eens 12-urige dagen te werken, donderdag dus mooi vroeg richting huis en vroeg weekend vieren
btw, wat hebben ze hier een fokking spinnenplaag zeg, net al een stuk of 10 in mijn kamer geplet en er zit er nog 1 verstopt achter de kast, echt dikke knoerten![]()
64 ?? dan krijgen de admins lamme handen van het kicken/bannenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Dames..
Wisten jullie al dat we de op 1 na grootste clan van Nederland zijnvoor zover ik kan natrekken. Over een maand zijn we zeker weten de grootste...
![]()
Dat is toch wel leuk! En als het grootste deel mee betaald aan de server, dan kunnen we misschien nog overstappen naar een 64 slots![]()
BoF groeit!![]()
zonder explorer heb je geen windows henkjan ( en ik gebruik ook firefox )quote:
Het is explorer.exe maar ik heb je al een paar keer gezegt dat je win xp opnieuw moet installeren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
zonder explorer heb je geen windows henkjan ( en ik gebruik ook firefox )
als je niks weet van computers moet je niet zomaar wat zeggen he
want jij bedoelt internet explore en ik explore.exe
pleur dan ook die kut limewire enzo er vanaf. Zit waarschijnlijk vol met Spywarequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef dekkered het volgende:
en men explore loopt vast
2de keer zelfs
3de keer
4DE KEER!!!!!!!!
5DE KEER!!!!!!!!
steeds loopt my shared folder vast
is die albo van jou ursel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Check hier voor echte grote spinnen...![]()
Albo..quote:
en op de stoel van de baas schijtenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef staticdata het volgende:
je best doen? de laatste dag is afbouwen, overdracht en maar genieten van het vooruitzicht
wat doe jij allemaal niet bij shellquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en op de stoel van de baas schijten![]()
sorry, soms moet ik beseffen dat je niet alles moet vertellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat doe jij allemaal niet bij shell![]()
moet je nagaan wat ze bij Exxon doen, die verdienen 2x zoveelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:12 schreef staticdata het volgende:
hmmm nou bij shell maken ze zulke winsten dat ze wel rare dingen kunnen veroorloven.
Ooh.. nou zie ik die foto.. Dat ik met die spin op mijn hand op de foto sta.. Dat is/was inderdaad een spin van ons. Spinnen is voornamelijk hobby van mijn vrouw. Ik weet dat het leuke en mooie beesten zijn, maar vraag me niet om de namen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:38 schreef staticdata het volgende:
ja ik heb er geen verstand van, zie ursel met albo staan dus ik denk nou die moet van hem zijN
Harmelen of Houten. Zou het zo 1 2 3 niet weten, maar volgens mij Houten. Was er zelf niet bij toen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:58 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
wat een waardeloze avond gister zeg op de serverlijkt wel of ik steeds slechter wordt
![]()
@ursel: mooie dieren zeg! is die beurs in harmelen?
@gans: nog 1 dag werkenwel je best doen he!
Ik heb volgende week pas weer mijn vrije dag..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:26 schreef Daboy het volgende:
Goede morgen iedereen..
<--- lekker een dagje vrij, heerlijk die 36u werkweek
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:36 schreef escape_nl het volgende:
Officiele changelog
Attention Soldiers!
We just got an update from DICE and the 1.4 patch that was scheduled for today has been delayed as the team makes final reviews on the patch. The release date for this patch currently is TBD, but we will update this announcement when we get new information on the patch. Apologies for the lateness of this update. Below is a list of the new content and fixes that will be included in the 1.4 patch.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef VeerMans het volgende:
Klinkt goed de nieuwe patch
Ik ben ook weer terug in het land
Deze kan je ook gewoon over je al gepatchte installatie heen gooien, of moet je hem helemaal opnieuw instaleren?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef escape_nl het volgende:
Misschien een aanrader voor alle BoF leden, download de full patch om verdere problemen te voorkomen zoals in de voorgaande patches.
volgens mij had jij 4 weken slaapkamer geboekt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef VeerMans het volgende:
Klinkt goed de nieuwe patch
Ik ben ook weer terug in het land
eroverheenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Deze kan je ook gewoon over je al gepatchte installatie heen gooien, of moet je hem helemaal opnieuw instaleren?
Oftewel we moeten nog een week wachten op de patch?quote:The release date for this patch currently is TBD
iig de beta 1.4 evt verwijderen voor zover ik t gelezen hebquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Deze kan je ook gewoon over je al gepatchte installatie heen gooien, of moet je hem helemaal opnieuw instaleren?
lezen! staat beta patchquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:49 schreef egg-bird het volgende:
http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=GameInfo.Detail&id=202&game=3
hier staat nog wat meer info. ook hoe je de nieuwe patch moet toepassen.
quote:Greetings Everyone, As many of you are now aware we have made the choice to take some extra time with the 1.4 patch before release.
During our standard final processing of the 1.4 client update we came across an issue that, although it does not compromise stability, we felt needed to be addressed in order to meet our goal of improving the overall player experience with Battlefield 2.
It has come to our attention that a beta version of the 1.4 client has leaked to the general public. It should be noted by players that this file is not final and being such could cause damage to players systems.
We want to warn players to avoid the use of any client files that are not distributed by EA/DICE or one of our trusted partners. Once we have set a new schedule for release we will communicate this information to everyone.
To Be Decided, misschien een dag, misschien een week, misschien een maand, misschien een.............quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Oftewel we moeten nog een week wachten op de patch?
waarom staat er in het verhaal dat je de beta patch moet verwijderen... beetje tegenstrijdig vind je niet?quote:
La motte de chalancon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
waar zat je dan en was het leuk?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef VeerMans het volgende:
[..]
La motte de chalancon.
Het viel wat tegen door problemen met mijn vriendin
Ik had eigenlijk nog helemaal niet thuis moeten zijn
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote veermans, nooit leuk. Zeker niet tijdens de vakantie.
Nu snel weer werken. Ze vonden dat ik nog niet genoeg te doen had op mijn laatste dag en hebben besloten om nog wat meer werk te geven. Ze hebben zelfs gevraagd of ik vandaag niet wat langer kon blijven
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef staticdata het volgende:
je best doen? de laatste dag is afbouwen, overdracht en maar genieten van het vooruitzicht
@ iedreeen moguh!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:54 schreef egg-bird het volgende:
@ dekkered... dat is een dikke koeler.
heb zelf sinds eergisteren ook nieuwe onderdelen. Epox Nforce4 mobo, amd Athlon 64 4000+ prcssr. en een cpu cooler van arctic cooling. de Freezer 64 pro... ook een bruut ding...
maarja nu nog goed aan de praat krijgen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef escape_nl het volgende:
BoF-ers met strakke lullen,
server vullen!!
Ga je nu ook heel goed spelen met je big ass Fatal1ty koelerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef dekkered het volgende:
PAKJE IS BINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
straks volgen foto's van men big ass koeler ( ik dacht namelijk dat hij iest kleiner was :S )
Nou meer een beetjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En hoe staat het er nu voor?of
![]()
Gaaf, ik ook. Welke camping sta je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nou meer een beetje
Zij komt dit weekend terug, maar dan zit ik op lowlands
Ik zou zeggen maak maar aan op het BoF! Forum.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef IJsmuts het volgende:
Hee, maakt nog iemand een BoF subleague aan voor het nieuwe voetbalseizoen?
omdat de F voor Fok!kers staat...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom is trouwens de in-game tag [BoF] en niet [BoF!]
Ik dacht altijd dat de tag BoF! was...
Hmmmz mja okey maar met ! staat alleen 100x mooier....ach in-game zonder ! en verder met ! geloof ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
omdat de F voor Fok!kers staat...
Het dichste bij het festivalterreinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaaf, ik ook. Welke camping sta je?
Camping 2 dus. Ik sta altijd op 4.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef VeerMans het volgende:
[quote]Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaaf, ik ook. Welke camping sta je?
Het dichste bij het festivalterrein
Tuinslang erop en goed boenen met een schuursponsje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef dekkered het volgende:
wil alleen weten hoeveel koelpasta ik er op moet doen en hoe ik men processor school moet maken
done! iedereen ff meedoen he, gaan we de manager pwnen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak maar aan op het BoF! Forum.
hou je mond nou maar wordt stront ziek van jouw.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuinslang erop en goed boenen met een schuursponsje.
heel klein beetje en niet heel die CPU ondersmeren! ik leg altijd enkele kleine druppeltjes weg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef dekkered het volgende:
wil alleen weten hoeveel koelpasta ik er op moet doen en hoe ik men processor school moet maken
schoonmaken met een wattestaafje en pure alcohol (spiritus kan denk ik ook wel)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
hou je mond nou maar wordt stront ziek van jouw.
steeds dat gelul als je nog niks van pc weet
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou kogeltje? Spaanse peper gegeten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
mag ik je processor als die vervangen wordt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een Zalman CNPS 9500 liggen..als iemand interesse heeft?
nee hij loopt steeds dingen te zeggen wat helemaal niet klopt (over pc's zie een paar berichten terug over explorer.exequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou kogeltje? Spaanse peper gegeten?![]()
alleen heb je zelf je pc in elkaar gezet of was hij zo orgineel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gezelligsfeertje hier zeg. Leuk hoor koelpasta en koelers en weet ik veel wat. Ik draai me hele leven al met een standaard koeler en wat denk je dat kan gewoon. Andere koelers zijn geld verspilling. Geluid boeit me niet, ik heb de koptelefoon op.
Overklokken doe ik ook niet, daar merk je werkelijk geen drol van, tenzij je graag zo snel mogelijk Pi wil uitrekenen
Maar goed dit is mijn mening maar, dus verder niet interessant
Jongen! Neem alles niet zo serieus! Dit is BoF!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee hij loopt steeds dingen te zeggen wat helemaal niet klopt (over pc's zie een paar berichten terug over explorer.exe
als de 5000+ geen drol meer kost.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mag ik je processor als die vervangen wordt?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
done! iedereen ff meedoen he, gaan we de manager pwnen!![]()
VET GAAF TOPIC MET KOELE VOETBALMANAGER COMPETITIE VOOR ECHTE BOFFERS!
Hij had al gezegd explorer.exe van windows.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jongen! Neem alles niet zo serieus! Dit is BoF!
Explorer.exe.....bedoel je de browser of het Windows gedeelte? Is het de eerste dan zou ik zoiezo FireFox gebruiken en is het de 2de kun je het best Windows opnieuw installeren.
Nu neem ik aan dat je serieus antwoord geeft, maar je antwoord is wel foutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Explorer.exe.....bedoel je de browser of het Windows gedeelte? Is het de eerste dan zou ik zoiezo FireFox gebruiken en is het de 2de kun je het best Windows opnieuw installeren.
Je begrijpt wel wat ik bedoel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nu neem ik aan dat je serieus antwoord geeft, maar je antwoord is wel fout
Het is iexplore.exe en erplorer.exe
Morph staat er ook al bijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga me van de week er wel ff aanmelden.
Moet jij zeggen!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ik sta er nu ook bijquote:
n00b tubes not allowed he?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik sta er nu ook bijvorige seizoen bij de top 1000
volgens mij
met n00b tube sta ik ongeveer 23.000ste gisteren al 300 plekken gestegenquote:
dit keer ben ik het nog geneensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gezelligsfeertje hier zeg.
En ik ook niet eens!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
dit keer ben ik het nog geneens![]()
quote:
Godver wat is zon team samenstellen moeilijk zeg. Ik ken al die namen niet en heb steeds te weinig geld om een volledig elftal te kopenquote:
iedereen heeft huntelaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Godver wat is zon team samenstellen moeilijk zeg. Ik ken al die namen niet en heb steeds te weinig geld om een volledig elftal te kopen![]()
Het zit gewoon klote inelkaar. Ze hadden gewoon 1 lijst moeten maken met vinkjes en een submit knop. Kun je net zolang mensen aan- en uitvinken totdat je een 11tal hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Godver wat is zon team samenstellen moeilijk zeg. Ik ken al die namen niet en heb steeds te weinig geld om een volledig elftal te kopen![]()
6,7 gedeeld door 10. Huntelaar kost 1,3 miljoen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
iedereen heeft huntelaarik ook
![]()
en ik heb 8 miljoen gedeeld door 11 en vervolgens rond die prijs (voor mij totaal onbekende) spelers gekocht die niet bij FC Knudde spelen![]()
hey, moet jij niet queries draaien en tas inpakkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
6,7 gedeeld door 10. Huntelaar kost 1,3 miljoen.
kan me ook weinig tot niets boeien zo'n pool... ik weet wie er bij SCF speelt, dat is meer dan genoeg...quote:
FC Groningen danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:52 schreef Silver_Shark het volgende:
Harald Wapenaar Vitesse 877.000 Keeper
Siebe Blondelle Vitesse 610.000 Verdediger
Civard Sprockel Vitesse 615.000 Verdediger
Michael Jansen Vitesse 630.000 Verdediger
Purrel Fränkel Vitesse 675.000 Verdediger
Abubakari Yakubu Vitesse 670.000 Middenvelder
Onur Kaya Vitesse 619.000 Middenvelder
Theo Janssen Vitesse 822.000 Middenvelder
Tim De Meersman Vitesse 620.000 Middenvelder
Danko Lazovic Vitesse 845.000 Aanvaller
Erik Nevland FC Groningen 890.000 Aanvaller
en ik ben geen vitesse fan
Over een week staat Nevland bij Feyenoord.. Wie weet..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:52 schreef Silver_Shark het volgende:
Harald Wapenaar Vitesse 877.000 Keeper
Siebe Blondelle Vitesse 610.000 Verdediger
Civard Sprockel Vitesse 615.000 Verdediger
Michael Jansen Vitesse 630.000 Verdediger
Purrel Fränkel Vitesse 675.000 Verdediger
Abubakari Yakubu Vitesse 670.000 Middenvelder
Onur Kaya Vitesse 619.000 Middenvelder
Theo Janssen Vitesse 822.000 Middenvelder
Tim De Meersman Vitesse 620.000 Middenvelder
Danko Lazovic Vitesse 845.000 Aanvaller
Erik Nevland FC Groningen 890.000 Aanvaller
en ik ben geen vitesse fan
ik kon geen vitesse speler meer kopenquote:
Me zwager en tante zijn daar ook heel erg mee bezig. Me zwager heeft van die gele beesten:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef egg-bird het volgende:
@ jedi... heb je nog belang bij een koppeltje baardagamen. 3 jaar oud. schijnt een bewezen koppel te zijn en hebben ook meerdere keren eieren gelegd voor 100¤ is van een collega van me... laat ff weten...
Wat moet JP met die dingen, bedoel je niet Ursel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef egg-bird het volgende:
@ jedi... heb je nog belang bij een koppeltje baardagamen. 3 jaar oud. schijnt een bewezen koppel te zijn en hebben ook meerdere keren eieren gelegd voor 100¤ is van een collega van me... laat ff weten...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:11 schreef egg-bird het volgende:
dat zijn trouwens luipaard gekko's
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat moet JP met die dingen, bedoel je niet Ursel?
Kijk maar uit dat dat monster niet je kind opeet, volgens mij kruipt ie naar zijn nekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:19 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Hebben zelf ook een koppeltje baardagamen, 7 luipaard gecko's, 1 leguaan, en nog een stuk of 10 vogelspinnen denk ik. 5 persische poezen (ook 4 kitten persjes). Tis dat de slangen allemaal de deur uit zijn, anders kon ik denk ik wel entree geld gaan vragen als mensen op bezoek kwamen..![]()
Ooh.. onze grootste monster![]()
hehe wat een dierentuin... kom ik aan met men 13 jaar oude poes en 5 goudvissen (wonder dat dat goed gaat met elkaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:19 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Hebben zelf ook een koppeltje baardagamen, 7 luipaard gecko's, 1 leguaan, en nog een stuk of 10 vogelspinnen denk ik. 5 persische poezen (ook 4 kitten persjes). Tis dat de slangen allemaal de deur uit zijn, anders kon ik denk ik wel entree geld gaan vragen als mensen op bezoek kwamen..![]()
Ooh.. onze grootste monster![]()
okeej primaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:26 schreef ursel het volgende:
Geen recente foto's, maar de meeste foto's zijn denk ik voornamelijk te vinden op www.domon-kasshu.nl
@ Egg-bird: Helaas geen interesse in Baard-agamen. Deze zijn voor de sier/lol, niet de kweek. En hebben momenteel niet echt de ruimte ervoor..![]()
haha ja foutjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:27 schreef jpjedi het volgende:
schrok al..wat moet ik met die beesten..moet er niks van hebben. Ik zie ze graag maar dan wel bij een ander.![]()
Zelf een papagaai en als we het wat rustiger hebben ook een (zee)aquarium wellicht maar dat zijn toekomst plannen.
Ook jij kent de regels die betrekking hebben op verse leden:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef ursel het volgende:
Hij is nog redelijk vers achter de oren JP, straf hem niet al te hard..![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ook jij kent de regels die betrekking hebben op verse leden:![]()
Noortukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef egg-bird het volgende:
hey ursel in welk stadhuis of in welke stad ben je getrouwd... komt me akelig bekend voor
haha nu weer wat minder bekend. nee zo met die tafel om de 2 stoelen heen enzo. dat had men nicht ook.. maar zij is volgens mij ergens in vriesland gertouwd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik loop al ff mee hier..
![]()
[..]
Noortuk
Is het daar koud, in Vriesland?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:48 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha nu weer wat minder bekend. nee zo met die tafel om de 2 stoelen heen enzo. dat had men nicht ook.. maar zij is volgens mij ergens in vriesland gertouwd.
niet met een lekkere muts opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is het daar koud, in Vriesland?
ik weet ook wel dat friesland met een F is maar vind met een v leukerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is het daar koud, in Vriesland?
wat wil je met zon mega-groot bouwsel!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:02 schreef egg-bird het volgende:
@zal ff zoeken naar die link want dat zijn echt mega grote plaatjes
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef egg-bird het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ff 2 plaatjes voorproefje
ach ja als je niets te doen hebt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef egg-bird het volgende:
maar hij is ook gewoon echt HUGE!! dat hoofd van die gast valt in t niets bij dat bouwerk en dat oog voor detail... en die awacs enzovoorts haha geniaal gewoon![]()
![]()
dus. veranderd niets aan t feit dat t kick ass is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ach ja als je niets te doen hebt...
nou nee, ik kan er nou echt niets kickass inzien...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
dus. veranderd niets aan t feit dat t kick ass is.
dat zal best... maar wat is dan zo vet aan, behalve dat je er zoveel tijd in moet steken... en ik geil niet zo op LEGO...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef egg-bird het volgende:
dan ben je denk ik 1 van de weinigen... ik vind t iig knap dat die t zo kan maken. doe t m niet na zeg maar
Jij bent meer een Mecano type?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat zal best... maar wat is dan zo vet aan, behalve dat je er zoveel tijd in moet steken... en ik geil niet zo op LEGO...
dit heb ik zo in 1 uur gemaaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
moet je eens bedenken wat voor schip je wel niet van die steentjes kunt bouwen![]()
ja maar jij heb ook 1 miljoen battlefield punten dus jij ben gewoonquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dit heb ik zo in 1 uur gemaakt![]()
ik ben gewoon uber met h4xz0rz sk1LLzquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar jij heb ook 1 miljoen battlefield punten dus jij ben gewoon![]()
dat was stefan tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik ben gewoon uber met h4xz0rz sk1LLz
ik had dat bedachtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat was stefan tochof heeft hij ze gekopieerd van je?
Mijn god...Meneer heeft nieuw spul en dan direct al met de Dremel aan de gang. Is die koeler van jou wel geschikt voor 't socket wat op 't moederbord zit ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:26 schreef dekkered het volgende:
Heb een klein probleempje met men pc (zit een stuk ijzer in de weg voor men koeler :S )
dus vanavond even kloten met een dremel ofzo
en nu zo gaan werken
Doei
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/news/803666/32/Lego_klimt_uit_dal.html
Dat dat is niet zo raar gezien de hoeveelheid steentjes die je nodig hebt om zo'n schip te bouwen.
Ja, misschien deze!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dit heb ik zo in 1 uur gemaakt![]()
tip! begin met zoetwater en neem dan cychlidenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:27 schreef jpjedi het volgende:
schrok al..wat moet ik met die beesten..moet er niks van hebben. Ik zie ze graag maar dan wel bij een ander.![]()
Zelf een papagaai en als we het wat rustiger hebben ook een (zee)aquarium wellicht maar dat zijn toekomst plannen.
en dan vooral een maanvis ofzo bij in doen... MASACRE!!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
tip! begin met zoetwater en neem dan cychliden
dan kun je zien of je het zoutewater aankunt
We hebben beide jaren ervaring met tropisch aquarium en zus van Lies is bezig met een zeewateraquarium. Maar het is nog totaal niet aan de orde nu hoor en het zal vanwege budget ook wel een tropisch zoetwater worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
tip! begin met zoetwater en neem dan cychliden
dan kun je zien of je het zoutewater aankunt
Vooral die visjes in dat kistje leggen is knap lastigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:12 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, misschien deze!
[afbeelding]
Maar ik denk dat je hier al 2 uur mee bezig bent![]()
Doe je vrienden een plezier en koop eerst eens een fatsoenlijke tv, daar kun je ook visjes op kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We hebben beide jaren ervaring met tropisch aquarium en zus van Lies is bezig met een zeewateraquarium. Maar het is nog totaal niet aan de orde nu hoor en het zal vanwege budget ook wel een tropisch zoetwater worden.
geen guppies en plaatjes hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We hebben beide jaren ervaring met tropisch aquarium en zus van Lies is bezig met een zeewateraquarium. Maar het is nog totaal niet aan de orde nu hoor en het zal vanwege budget ook wel een tropisch zoetwater worden.
zee water aquarium is echt schitterend maar ZOOO duur... echt ik schrok me kapot wat dat allemaal wel niet kostquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zocht op duplo en dit was het eerste bootje wat voorbij kwamquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
dit is trouwens playmobile da's toch minder dan lego
EA zelf weet t denk ik ook niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:01 schreef Timminater het volgende:
http://www.electronicarts.nl/news/8710/
was de beta patch niet van EA zelf
nu weet ik het ook niet meer hoor
Zo'n koffieautomaat wil ik ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:10 schreef ursel het volgende:
Patch komt eraan als bij EA de koffie op is..![]()
oneindig koffiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zo'n koffieautomaat wil ik ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |