ach ja als je niets te doen hebt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef egg-bird het volgende:
maar hij is ook gewoon echt HUGE!! dat hoofd van die gast valt in t niets bij dat bouwerk en dat oog voor detail... en die awacs enzovoorts haha geniaal gewoon![]()
![]()
dus. veranderd niets aan t feit dat t kick ass is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ach ja als je niets te doen hebt...
nou nee, ik kan er nou echt niets kickass inzien...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
dus. veranderd niets aan t feit dat t kick ass is.
dat zal best... maar wat is dan zo vet aan, behalve dat je er zoveel tijd in moet steken... en ik geil niet zo op LEGO...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef egg-bird het volgende:
dan ben je denk ik 1 van de weinigen... ik vind t iig knap dat die t zo kan maken. doe t m niet na zeg maar
Jij bent meer een Mecano type?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat zal best... maar wat is dan zo vet aan, behalve dat je er zoveel tijd in moet steken... en ik geil niet zo op LEGO...
dit heb ik zo in 1 uur gemaaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
moet je eens bedenken wat voor schip je wel niet van die steentjes kunt bouwen![]()
ja maar jij heb ook 1 miljoen battlefield punten dus jij ben gewoonquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dit heb ik zo in 1 uur gemaakt![]()
ik ben gewoon uber met h4xz0rz sk1LLzquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar jij heb ook 1 miljoen battlefield punten dus jij ben gewoon![]()
dat was stefan tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik ben gewoon uber met h4xz0rz sk1LLz
ik had dat bedachtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat was stefan tochof heeft hij ze gekopieerd van je?
Mijn god...Meneer heeft nieuw spul en dan direct al met de Dremel aan de gang. Is die koeler van jou wel geschikt voor 't socket wat op 't moederbord zit ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:26 schreef dekkered het volgende:
Heb een klein probleempje met men pc (zit een stuk ijzer in de weg voor men koeler :S )
dus vanavond even kloten met een dremel ofzo
en nu zo gaan werken
Doei
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/news/803666/32/Lego_klimt_uit_dal.html
Dat dat is niet zo raar gezien de hoeveelheid steentjes die je nodig hebt om zo'n schip te bouwen.
Ja, misschien deze!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dit heb ik zo in 1 uur gemaakt![]()
tip! begin met zoetwater en neem dan cychlidenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:27 schreef jpjedi het volgende:
schrok al..wat moet ik met die beesten..moet er niks van hebben. Ik zie ze graag maar dan wel bij een ander.![]()
Zelf een papagaai en als we het wat rustiger hebben ook een (zee)aquarium wellicht maar dat zijn toekomst plannen.
en dan vooral een maanvis ofzo bij in doen... MASACRE!!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
tip! begin met zoetwater en neem dan cychliden
dan kun je zien of je het zoutewater aankunt
We hebben beide jaren ervaring met tropisch aquarium en zus van Lies is bezig met een zeewateraquarium. Maar het is nog totaal niet aan de orde nu hoor en het zal vanwege budget ook wel een tropisch zoetwater worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
tip! begin met zoetwater en neem dan cychliden
dan kun je zien of je het zoutewater aankunt
Vooral die visjes in dat kistje leggen is knap lastigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:12 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, misschien deze!
[afbeelding]
Maar ik denk dat je hier al 2 uur mee bezig bent![]()
Doe je vrienden een plezier en koop eerst eens een fatsoenlijke tv, daar kun je ook visjes op kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We hebben beide jaren ervaring met tropisch aquarium en zus van Lies is bezig met een zeewateraquarium. Maar het is nog totaal niet aan de orde nu hoor en het zal vanwege budget ook wel een tropisch zoetwater worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |