ja dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:07 schreef Timminater het volgende:
[..]
de gouden tip voor windows (xp)
![]()
Gebruik dan ook FireFox.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef dekkered het volgende:
en men explore loopt vast :S
2de keer zelfs :S
3de keer :S![]()
![]()
![]()
4DE KEER!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5DE KEER!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
steeds loopt my shared folder vast![]()
![]()
Ban!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
leuk dat je dit ons laat weten![]()
Tip Format C:
Spinnen zijn liefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:29 schreef Incolumis het volgende:
tvp-tje
zit hier weer in het zonnige Enkhuizen bootjes te kijken en tussendoor ook nog eens 12-urige dagen te werken, donderdag dus mooi vroeg richting huis en vroeg weekend vieren
btw, wat hebben ze hier een fokking spinnenplaag zeg, net al een stuk of 10 in mijn kamer geplet en er zit er nog 1 verstopt achter de kast, echt dikke knoerten![]()
Check hier voor echte grote spinnen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:29 schreef Incolumis het volgende:
tvp-tje
zit hier weer in het zonnige Enkhuizen bootjes te kijken en tussendoor ook nog eens 12-urige dagen te werken, donderdag dus mooi vroeg richting huis en vroeg weekend vieren
btw, wat hebben ze hier een fokking spinnenplaag zeg, net al een stuk of 10 in mijn kamer geplet en er zit er nog 1 verstopt achter de kast, echt dikke knoerten![]()
64 ?? dan krijgen de admins lamme handen van het kicken/bannenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Dames..
Wisten jullie al dat we de op 1 na grootste clan van Nederland zijnvoor zover ik kan natrekken. Over een maand zijn we zeker weten de grootste...
![]()
Dat is toch wel leuk! En als het grootste deel mee betaald aan de server, dan kunnen we misschien nog overstappen naar een 64 slots![]()
BoF groeit!![]()
zonder explorer heb je geen windows henkjan ( en ik gebruik ook firefox )quote:
Het is explorer.exe maar ik heb je al een paar keer gezegt dat je win xp opnieuw moet installeren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
zonder explorer heb je geen windows henkjan ( en ik gebruik ook firefox )
als je niks weet van computers moet je niet zomaar wat zeggen he
want jij bedoelt internet explore en ik explore.exe
pleur dan ook die kut limewire enzo er vanaf. Zit waarschijnlijk vol met Spywarequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef dekkered het volgende:
en men explore loopt vast
2de keer zelfs
3de keer
4DE KEER!!!!!!!!
5DE KEER!!!!!!!!
steeds loopt my shared folder vast
is die albo van jou ursel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Check hier voor echte grote spinnen...![]()
Albo..quote:
en op de stoel van de baas schijtenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef staticdata het volgende:
je best doen? de laatste dag is afbouwen, overdracht en maar genieten van het vooruitzicht
wat doe jij allemaal niet bij shellquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en op de stoel van de baas schijten![]()
sorry, soms moet ik beseffen dat je niet alles moet vertellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat doe jij allemaal niet bij shell![]()
moet je nagaan wat ze bij Exxon doen, die verdienen 2x zoveelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:12 schreef staticdata het volgende:
hmmm nou bij shell maken ze zulke winsten dat ze wel rare dingen kunnen veroorloven.
Ooh.. nou zie ik die foto.. Dat ik met die spin op mijn hand op de foto sta.. Dat is/was inderdaad een spin van ons. Spinnen is voornamelijk hobby van mijn vrouw. Ik weet dat het leuke en mooie beesten zijn, maar vraag me niet om de namen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:38 schreef staticdata het volgende:
ja ik heb er geen verstand van, zie ursel met albo staan dus ik denk nou die moet van hem zijN
Harmelen of Houten. Zou het zo 1 2 3 niet weten, maar volgens mij Houten. Was er zelf niet bij toen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:58 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
wat een waardeloze avond gister zeg op de serverlijkt wel of ik steeds slechter wordt
![]()
@ursel: mooie dieren zeg! is die beurs in harmelen?
@gans: nog 1 dag werkenwel je best doen he!
Ik heb volgende week pas weer mijn vrije dag..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:26 schreef Daboy het volgende:
Goede morgen iedereen..
<--- lekker een dagje vrij, heerlijk die 36u werkweek
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:36 schreef escape_nl het volgende:
Officiele changelog
Attention Soldiers!
We just got an update from DICE and the 1.4 patch that was scheduled for today has been delayed as the team makes final reviews on the patch. The release date for this patch currently is TBD, but we will update this announcement when we get new information on the patch. Apologies for the lateness of this update. Below is a list of the new content and fixes that will be included in the 1.4 patch.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef VeerMans het volgende:
Klinkt goed de nieuwe patch
Ik ben ook weer terug in het land
Deze kan je ook gewoon over je al gepatchte installatie heen gooien, of moet je hem helemaal opnieuw instaleren?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef escape_nl het volgende:
Misschien een aanrader voor alle BoF leden, download de full patch om verdere problemen te voorkomen zoals in de voorgaande patches.
volgens mij had jij 4 weken slaapkamer geboekt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef VeerMans het volgende:
Klinkt goed de nieuwe patch
Ik ben ook weer terug in het land
eroverheenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Deze kan je ook gewoon over je al gepatchte installatie heen gooien, of moet je hem helemaal opnieuw instaleren?
Oftewel we moeten nog een week wachten op de patch?quote:The release date for this patch currently is TBD
iig de beta 1.4 evt verwijderen voor zover ik t gelezen hebquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Deze kan je ook gewoon over je al gepatchte installatie heen gooien, of moet je hem helemaal opnieuw instaleren?
lezen! staat beta patchquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:49 schreef egg-bird het volgende:
http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=GameInfo.Detail&id=202&game=3
hier staat nog wat meer info. ook hoe je de nieuwe patch moet toepassen.
quote:Greetings Everyone, As many of you are now aware we have made the choice to take some extra time with the 1.4 patch before release.
During our standard final processing of the 1.4 client update we came across an issue that, although it does not compromise stability, we felt needed to be addressed in order to meet our goal of improving the overall player experience with Battlefield 2.
It has come to our attention that a beta version of the 1.4 client has leaked to the general public. It should be noted by players that this file is not final and being such could cause damage to players systems.
We want to warn players to avoid the use of any client files that are not distributed by EA/DICE or one of our trusted partners. Once we have set a new schedule for release we will communicate this information to everyone.
To Be Decided, misschien een dag, misschien een week, misschien een maand, misschien een.............quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Oftewel we moeten nog een week wachten op de patch?
waarom staat er in het verhaal dat je de beta patch moet verwijderen... beetje tegenstrijdig vind je niet?quote:
La motte de chalancon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
waar zat je dan en was het leuk?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef VeerMans het volgende:
[..]
La motte de chalancon.
Het viel wat tegen door problemen met mijn vriendin
Ik had eigenlijk nog helemaal niet thuis moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |