Opa van 2 maten van me.quote:
mooi scherm, maar waarom gaat iedereen toch voor LCD, ik blijf zweren bij CRT...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef drbravo het volgende:
heey homo's
ben weer edelijk actief tijdens bf2 de laatste week alleen niet op het forum
ga trouwens een nieuwe scherm bestellen
waarschijnlijk wordt het deze http://www.qsupp.nl/product_info.php?products_id=96&osCsid=b931d3e5847fbcf0f6ba2f502726dfdc&osCsid=b931d3e5847fbcf0f6ba2f502726dfdc
ben er vanaaf weer met bf2 dus beware
jupzzquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef RudyCarell het volgende:
ok dit is nieuw, FlatOut 2 word ook gespeeld door BoFfers?
ik heb nergens last van hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Sickert het volgende:
Bravo je link fuckt het forum op!!!
ik die alleen mee met Flatout als we minimaal met 4 zijn anders is er geen reet aan
Cut my life into peaces this is my last resort
Heb je weer eens een oude rockhit ontdekt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Sickert het volgende:
Bravo je link fuckt het forum op!!!
ik die alleen mee met Flatout als we minimaal met 4 zijn anders is er geen reet aan
Cut my life into peaces this is my last resort
ontdektquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je weer eens een oude rockhit ontdekt?
dont give a fuck if i cut my own bleadingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
mooi scherm, maar waarom gaat iedereen toch voor LCD, ik blijf zweren bij CRT...
suffication, no breathing...
Als je dat zo leuk vind moet je eens naar Bibelot komen, dit nummer wordt vrijwel altijd gedraaid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
ontdekt![]()
![]()
donder op man
en het is niet eens een oude rockhit
nummer leeft
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je dat zo leuk vind moet je eens naar Bibelot komen, dit nummer wordt vrijwel altijd gedraaid.
Geniaal nummer. Luister ook eens Disturbed - Down With The Sickness.
Papa Roach trouwens nog Live gezien een paar jaar geleden op Lowlands, was echt een VET optreden!
Ja dan blijf je lekker elk weekend thuis of voer je geen hol uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Sickert het volgende:
[..]!
beetje langkomen in bibelot kijk wel uit
The used - Take it awayquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dan blijf je lekker elk weekend thuis of voer je geen hol uit![]()
Down nou maar Disturbed - Down With The Sickness
Soil ken ik niet, wel Soilwork...quote:
ik bestel m wel voor jequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey dan.
The Used ken ik niet....stuur eens via MSN
bij mij werkte het gewoon horquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef egg-bird het volgende:
goedendag mede boffers..
heb eindelijk een nieuw systeem. windows brak![]()
maar goed. ik bf2 weer installeren. toen SF en toen de 1.3 patch. WEER DAT LIGHTNING FX geouwehoer.... is t mogelijk dat iemand me dat bestandje ff paast?
kan je niet ff googlen zal er vast wel ergens staanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef egg-bird het volgende:
goedendag mede boffers..
heb eindelijk een nieuw systeem. windows brak![]()
maar goed. ik bf2 weer installeren. toen SF en toen de 1.3 patch. WEER DAT LIGHTNING FX geouwehoer.... is t mogelijk dat iemand me dat bestandje ff paast?
dat topic is juist opslot dat is het probleemquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:38 schreef staticdata het volgende:
als dat topic niet op slot is kan je dat toch aangeven?
kogelvoer en game naam is ook kogelvoer en op het andere forum is men naam ook kogelvoerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef staticdata het volgende:
wat is je x-fire dan?
welke bestelling???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef dekkered het volgende:
morgen als het goed is mijn bestelling bij alternate binnen![]()
zal ff weer opzoeken wat voor bestellingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
welke bestelling???
heb bf2 en all weer opnieuw geinstalleerd. (Niet SF), toen de 1.3 erover. die gaf tegelijkertijd een fout dat die niet kon patchen en een melding dat t allemaal goed is gegaan. kon niet inloggen op de server omdat die vol was en als ik een andere server probeerde kreeg ik een melding dat men key niet goed is omdat die volgens de registratie die ik daarna probeerde al in gebruik is. echt heeeeele vage shit en weet dus ook echt niet wat ik nu nog kan doen... klote zooi.
leuk dat je dit ons laat wetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef dekkered het volgende:
en men explore loopt vast :S
2de keer zelfs :S
3de keer :S![]()
![]()
![]()
4DE KEER!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5DE KEER!!!!!!!!![]()