vertel mij nu eens als Fifa n00b, wat is er zo fantastisch aan dit doelpuntquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Tering Veel sPam zeg
http://video.google.com/videoplay?docid=-2355438678514541299
moet je niet bij mij wezen ik was bezig met dit topic en hun hadden dat andere al vol gespamtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:26 schreef ursel het volgende:
Wanneer gaat nou eens iemand die het topic vol maakt het leren om een link naar het nieuwe topic te maken.
[afbeelding] En dan [afbeelding] en dan in je popupje het ineternetadres van het nieuwe topic.
![]()
Ooh.. hoi trouwens.![]()
als je van af de middelijn scoort dat is wel speciaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vertel mij nu eens als Fifa n00b, wat is er zo fantastisch aan dit doelpunt![]()
oh dan moet je bij mij wezen! wat is precies uw probleem?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
moet je niet bij mij wezen ik was bezig met dit topic en hun hadden dat andere al vol gespamt
zie de quote van mij van het vorige berichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oh dan moet je bij mij wezen! wat is precies uw probleem?
maar het is toch een spelletjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je van af de middelijn scoort dat is wel speciaal
Nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kun je je posts nog wel aanpassen in een gesloten topic?
@ ursel, hierbij uw antwoord! bij het plaatsen van de laatste post was dit topique nog niet in de luchtquote:
owke, donequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:44 schreef ursel het volgende:
Ik kan mijn post op pagina 4 van het vorige topic zelfs nog aanpassen..![]()
Geloof dat dat alleen opgaat met de OP. Niet met je allerlaatste post.![]()
Wat zijn de voetuigen in Jalalabaladad eigenlijk? Als hij vanaaf niet op IO staat dan...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben benieuwd hoe de nieuwe map is...
Wie heeft trouwens in bf2cc het ww veranderd van ADMIN? Daar logte ik nog weleens op in omdat ik eens een map erin moest gooien. Onder Diamond3d heb ik daar geen rechten van. Maakt verder niet uit ofzo maar kom met die gegevens niet meer ingelogd.
Done..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owke, donemaak er nu wel ff gebruik van he!
Ben op me werk dit topic aan het spammen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef Timminater het volgende:
ursel, kun je effe op msn komen plz ?
de grote smurf, stond in het vorige topicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben benieuwd hoe de nieuwe map is...
Wie heeft trouwens in bf2cc het ww veranderd van ADMIN? Daar logte ik nog weleens op in omdat ik eens een map erin moest gooien. Onder Diamond3d heb ik daar geen rechten van. Maakt verder niet uit ofzo maar kom met die gegevens niet meer ingelogd.
auto's en een paar tanken volgens mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat zijn de voetuigen in Jalalabaladad eigenlijk? Als hij vanaaf niet op IO staat dan...
dan maar hierzo anders, heb jij een banner van gamehost.nl?? heb hem nodig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Done..![]()
[..]
Ben op me werk dit topic aan het spammen..![]()
Daarna door naar een verjaardag.
Gooi anders je telefoonnummer op mijn mail, bel ik je onderweg wel.
Nu maar GVD hopen dat er nog geen patches de deur uit zijn gegaan met die bug er nog in, krijgen we weer crashende servers...quote:BF2 patch delayed 24 hours
Although the patch was announced to be released today (by EA Spain), it seems a small bug has been found and needs to be fixed before patch release. The release of patch 1.4 has been postponed 24 hours in order to allow more testing and the fix of this small bug.
We will keep you up to date about this issue.
Better a good and fixed patch than a hotfix release next week !
quote:Better a good and fixed patch than a hotfix release next week !
gelijk doen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef staticdata het volgende:
heb even gekeken als ik de ford focus st gaat leasen. Dat gaat me 550 euro per maand kosten aan bijtellen en eigen bijdrage
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van. Het is niet alsof EA nog nooit eerder een patch met bugs heeft uitgebracht. Waarom nu ineens wel bugs oplossen...
En wat kost een Alfa 147 Distinctive 1.9JTD 16v bij jullie in de lease?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef staticdata het volgende:
heb even gekeken als ik de ford focus st gaat leasen. Dat gaat me 550 euro per maand kosten aan bijtellen en eigen bijdrage
dan halen ze niet een hele patch terug denk... het zal best wel een BIGASS probleem zijn...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef staticdata het volgende:
[..]![]()
ze kwamen er zeker achter dat de red name bug er nog steeds in zat
@rudy, je weet niet wat de bug was. misschien waren ze wel vergeten de hotel hack aan te passen o.i.d
haha ik was eerder...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef escape_nl het volgende:
Although the patch was announced to be released today (by EA Spain), it seems a small bug has been found and needs to be fixed before patch release. The release of patch 1.4 has been postponed 24 hours in order to allow more testing and the fix of this small bug.
We will keep you up to date about this issue.
Better a good and fixed patch than a hotfix release next week !
Opa van 2 maten van me.quote:
mooi scherm, maar waarom gaat iedereen toch voor LCD, ik blijf zweren bij CRT...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef drbravo het volgende:
heey homo's
ben weer edelijk actief tijdens bf2 de laatste week alleen niet op het forum
ga trouwens een nieuwe scherm bestellen
waarschijnlijk wordt het deze http://www.qsupp.nl/product_info.php?products_id=96&osCsid=b931d3e5847fbcf0f6ba2f502726dfdc&osCsid=b931d3e5847fbcf0f6ba2f502726dfdc
ben er vanaaf weer met bf2 dus beware
jupzzquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:24 schreef RudyCarell het volgende:
ok dit is nieuw, FlatOut 2 word ook gespeeld door BoFfers?
ik heb nergens last van hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Sickert het volgende:
Bravo je link fuckt het forum op!!!
ik die alleen mee met Flatout als we minimaal met 4 zijn anders is er geen reet aan
Cut my life into peaces this is my last resort
Heb je weer eens een oude rockhit ontdekt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Sickert het volgende:
Bravo je link fuckt het forum op!!!
ik die alleen mee met Flatout als we minimaal met 4 zijn anders is er geen reet aan
Cut my life into peaces this is my last resort
ontdektquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je weer eens een oude rockhit ontdekt?
dont give a fuck if i cut my own bleadingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
mooi scherm, maar waarom gaat iedereen toch voor LCD, ik blijf zweren bij CRT...
suffication, no breathing...
Als je dat zo leuk vind moet je eens naar Bibelot komen, dit nummer wordt vrijwel altijd gedraaid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
ontdekt![]()
![]()
donder op man
en het is niet eens een oude rockhit
nummer leeft
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je dat zo leuk vind moet je eens naar Bibelot komen, dit nummer wordt vrijwel altijd gedraaid.
Geniaal nummer. Luister ook eens Disturbed - Down With The Sickness.
Papa Roach trouwens nog Live gezien een paar jaar geleden op Lowlands, was echt een VET optreden!
Ja dan blijf je lekker elk weekend thuis of voer je geen hol uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef Sickert het volgende:
[..]!
beetje langkomen in bibelot kijk wel uit
The used - Take it awayquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dan blijf je lekker elk weekend thuis of voer je geen hol uit![]()
Down nou maar Disturbed - Down With The Sickness
Soil ken ik niet, wel Soilwork...quote:
ik bestel m wel voor jequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey dan.
The Used ken ik niet....stuur eens via MSN
bij mij werkte het gewoon horquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef egg-bird het volgende:
goedendag mede boffers..
heb eindelijk een nieuw systeem. windows brak![]()
maar goed. ik bf2 weer installeren. toen SF en toen de 1.3 patch. WEER DAT LIGHTNING FX geouwehoer.... is t mogelijk dat iemand me dat bestandje ff paast?
kan je niet ff googlen zal er vast wel ergens staanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef egg-bird het volgende:
goedendag mede boffers..
heb eindelijk een nieuw systeem. windows brak![]()
maar goed. ik bf2 weer installeren. toen SF en toen de 1.3 patch. WEER DAT LIGHTNING FX geouwehoer.... is t mogelijk dat iemand me dat bestandje ff paast?
dat topic is juist opslot dat is het probleemquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:38 schreef staticdata het volgende:
als dat topic niet op slot is kan je dat toch aangeven?
kogelvoer en game naam is ook kogelvoer en op het andere forum is men naam ook kogelvoerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef staticdata het volgende:
wat is je x-fire dan?
welke bestelling???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef dekkered het volgende:
morgen als het goed is mijn bestelling bij alternate binnen![]()
zal ff weer opzoeken wat voor bestellingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
welke bestelling???
heb bf2 en all weer opnieuw geinstalleerd. (Niet SF), toen de 1.3 erover. die gaf tegelijkertijd een fout dat die niet kon patchen en een melding dat t allemaal goed is gegaan. kon niet inloggen op de server omdat die vol was en als ik een andere server probeerde kreeg ik een melding dat men key niet goed is omdat die volgens de registratie die ik daarna probeerde al in gebruik is. echt heeeeele vage shit en weet dus ook echt niet wat ik nu nog kan doen... klote zooi.
leuk dat je dit ons laat wetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:34 schreef dekkered het volgende:
en men explore loopt vast :S
2de keer zelfs :S
3de keer :S![]()
![]()
![]()
4DE KEER!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5DE KEER!!!!!!!!![]()