quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote veermans, nooit leuk. Zeker niet tijdens de vakantie.
Nu snel weer werken. Ze vonden dat ik nog niet genoeg te doen had op mijn laatste dag en hebben besloten om nog wat meer werk te geven. Ze hebben zelfs gevraagd of ik vandaag niet wat langer kon blijven
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef staticdata het volgende:
je best doen? de laatste dag is afbouwen, overdracht en maar genieten van het vooruitzicht
@ iedreeen moguh!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:54 schreef egg-bird het volgende:
@ dekkered... dat is een dikke koeler.
heb zelf sinds eergisteren ook nieuwe onderdelen. Epox Nforce4 mobo, amd Athlon 64 4000+ prcssr. en een cpu cooler van arctic cooling. de Freezer 64 pro... ook een bruut ding...
maarja nu nog goed aan de praat krijgen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef escape_nl het volgende:
BoF-ers met strakke lullen,
server vullen!!
Ga je nu ook heel goed spelen met je big ass Fatal1ty koelerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef dekkered het volgende:
PAKJE IS BINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
straks volgen foto's van men big ass koeler ( ik dacht namelijk dat hij iest kleiner was :S )
Nou meer een beetjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En hoe staat het er nu voor?of
![]()
Gaaf, ik ook. Welke camping sta je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nou meer een beetje
Zij komt dit weekend terug, maar dan zit ik op lowlands
Ik zou zeggen maak maar aan op het BoF! Forum.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef IJsmuts het volgende:
Hee, maakt nog iemand een BoF subleague aan voor het nieuwe voetbalseizoen?
omdat de F voor Fok!kers staat...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom is trouwens de in-game tag [BoF] en niet [BoF!]
Ik dacht altijd dat de tag BoF! was...
Hmmmz mja okey maar met ! staat alleen 100x mooier....ach in-game zonder ! en verder met ! geloof ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
omdat de F voor Fok!kers staat...
Het dichste bij het festivalterreinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaaf, ik ook. Welke camping sta je?
Camping 2 dus. Ik sta altijd op 4.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef VeerMans het volgende:
[quote]Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaaf, ik ook. Welke camping sta je?
Het dichste bij het festivalterrein
Tuinslang erop en goed boenen met een schuursponsje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef dekkered het volgende:
wil alleen weten hoeveel koelpasta ik er op moet doen en hoe ik men processor school moet maken
done! iedereen ff meedoen he, gaan we de manager pwnen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak maar aan op het BoF! Forum.
hou je mond nou maar wordt stront ziek van jouw.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuinslang erop en goed boenen met een schuursponsje.
heel klein beetje en niet heel die CPU ondersmeren! ik leg altijd enkele kleine druppeltjes weg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef dekkered het volgende:
wil alleen weten hoeveel koelpasta ik er op moet doen en hoe ik men processor school moet maken
schoonmaken met een wattestaafje en pure alcohol (spiritus kan denk ik ook wel)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
hou je mond nou maar wordt stront ziek van jouw.
steeds dat gelul als je nog niks van pc weet
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
hou je mond nou maar wordt stront ziek van jouw.
steeds dat gelul als je nog niks van pc weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |