wat kost da nou?quote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef superwormjim het volgende:
1x groepsverkrachting
was jij de voorloper van maikuuul?quote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:51 schreef bierbroeder het volgende:
heel vroeger keer door rood met de fietswas 25 gulden.
met de scooter op de rollerbank:
- te hard
- te veel geluid
- uitlaad kwijt
totaal iets van 200 euro denk![]()
ssst ik ben ze kloonquote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:52 schreef yosander het volgende:
[..]
was jij de voorloper van maikuuul?
maar dan met een scooter
whehehe,quote:
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:53 schreef yosander het volgende:
[..]
whehehe,.
lekker snel editten hé.
quote:
in dat geval: kratje bier en alles was weer goedquote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
niet je investernig, de boete wil ik weten![]()
scooterjostiquote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:54 schreef bierbroeder het volgende:
oke nog wel ff foto dan![]()
[afbeelding]
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:53 schreef yosander het volgende:
[..]
whehehe,.
lekker snel editten hé.
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:57 schreef blame het volgende:
in de 8 jaar dat ik een auto bestuur denk ik tussen de 75 en 100 bekeuringen.
de laagste (meeste) boetes zijn iets van 40 euro zijn geweest en de hoogste (1 of 2) 300.
95% snelheidsovertredingen
3% parkeerboetes
1% telefoneren in de auto
1% overig
best zonde van het geld als je het overzicht zo ziet...![]()
ik weet hetquote:
en toen moest je je fantoom-rijbewijs inleveren zeker?quote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:01 schreef bierbroeder het volgende:
ik had laast wel een bekeuring voor het rijden zonder auto.
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:59 schreef forcefuzz het volgende:
omdat ik met m'n lowrider aan het jumpen was
ik heb hem toen snel opgegeten hij was namelijk van massepijnquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:02 schreef blame het volgende:
[..]
en toen moest je je fantoom-rijbewijs inleveren zeker?![]()
dat word een mooiequote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:57 schreef erodome het volgende:
topper....
die andere grote was via flitsen en dat is ons geluk geweest, de keer daarvoor is al meer dan 10 jaar geleden, toen moest hij voorkomen ervoor.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:05 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
dat word een mooiezeker als de persoon al een verleden heeft op het gebied van snelheidsovertredingen.
![]()
wel andere boetes?quote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef weirdmicky het volgende:
vandaag nog 1 van 52 euro voor te hard rijden.
verder nog wat soortgelijke boetes.
welk wapen?quote:
ja, ja, met je proppenschietertje in de hand, broek op de enkels zeker?quote:
quote:
voor een ventje van 12 zou dat inderdaad verboden wapen bezit zijnquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:21 schreef het_hupt het volgende:
[..]
ja, ja, met je proppenschietertje in de hand, broek op de enkels zeker?![]()
ik zei daar een keer dat ik geen breezers dronk en toen moest ik mijn jas met bontkraag verbranden!quote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef tritri het volgende:
ik ging een keertje awhoeren bij sugababes.
toen moest ik 100 kudo's betalen![]()
wat ergquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:32 schreef yosander het volgende:
[..]
ik zei daar een keer dat ik geen breezers dronk en toen moest ik mijn jas met bontkraag verbranden!![]()
je lijkt m,n broer welquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:35 schreef bmen het volgende:
evies nadenken hoor:
5x verkeerd parkeren ¤ 45,-.
1x verkeerde verlichting ¤ 75,- geloof ik.
2x door rood rijden. ¤ 95,-
6x zonder gordel.
1x geen apk a ¤ 75,-
2x harder dan 30 km/h één 33 km/h te hard a ¤ 208,-, 44 km/h a ¤ 350,- + 2 jaar voorwaardelijk.
+ paar boetes voor te hard rijden.
dat was hem wel ongeveer.![]()
in beslag nemen enzooiquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:22 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
voor een ventje van 12 zou dat inderdaad verboden wapen bezit zijnje moet er niet aandenken wat zown iemand aan kan "richten".
wat was je straf trouwens?
quote:
die 127km/h valt wel mee toch...quote:op dinsdag 15 augustus 2006 14:00 schreef mikkie het volgende:
[..]
over hoeveel km overschrijding praten we hier?
ontopic:
1 x 30 euro voor 127 op de snelweg, zondagmiddag, leeg.
1 x 500 euro voor vermeend te hard rijden, zaak loopt nog.
buiten die ene excessieve boete, die niet eens volledig terecht is, valt het best mee.
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef mikkie het volgende:
[..]
volgens de agent 55 km/h, volgens mijzelf hooguit 40 km/h. maar daarom zeg ik: de zaak loopt nog.
sja uitleggen aan toekomstige baas van: hij was nep het was geen echtequote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:41 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ach als dat het enige is dat op je strafblad staat.
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 15:10 schreef kamo het volgende:
[..]
sja uitleggen aan toekomstige baas van: hij was nep het was geen echte[afbeelding]
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 15:50 schreef seaoflove het volgende:
ik niet maar mijn hamster : verboden wapenbezit![]()
[afbeelding]
genocidequote:op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef welkominspace het volgende:
1 keer ¤8 voor licht
en een paar keer gezeten voor o.a. beledeging van ambtenaar in functie maar dat was maar 1 uurtje en een paar dagen gezeten op verdenking van..........
onder de 12 jaar krijg je geen boetequote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef jimbo het volgende:
oja vervoers bewis in de trein38fucking euros
en ik had gvd achteraf mn kaartje in zn zak
dan moet je een zaak ervan maken.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef jimbo het volgende:
oja vervoers bewis in de trein38fucking euros
en ik had gvd achteraf mn kaartje in zn zak
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:16 schreef betaserc het volgende:
ik ben stiekem een reumapatient en heb dan ook nooit boetes gekregen.
en ook nog meniere?quote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:16 schreef betaserc het volgende:
ik ben stiekem een reumapatient en heb dan ook nooit boetes gekregen.
hij is al 2 dagen 12 ofzoquote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
onder de 12 jaar krijg je geen boete![]()
dat weet ik maar ik ging er eigenlijk vanuit dat hij die boete meer dan een week geleden heeft gekrgen ik weet niet waaromquote:
die beledigingen deed je die nadat een agent je meenam naar de lollerbank of nadat je brommer op de lollerbank was geweestquote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:48 schreef amvrosios het volgende:
komt mijn lijst aan ^^
1x rijden zonder helm
2x belediging van amtenaar in functie
4x rollebank
1x te hard rijde :-)
donald duck pech.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:39 schreef mazaru het volgende:
en ik heb een keer een bekeuring gehad voor straatvervuiling, toen gooide ik een bekeuring weg voor rijden zonder helm![]()
dat is gewoon domquote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:39 schreef mazaru het volgende:
en ik heb een keer een bekeuring gehad voor straatvervuiling, toen gooide ik een bekeuring weg voor rijden zonder helm![]()
me 2quote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:47 schreef surveillance-fiets het volgende:
1 x rijden zonder geldige verlichting voor, toen nog 15 euro. tja zat op een kroeg fiets![]()
kost tegenwoordig ook niks meer ?quote:op woensdag 16 augustus 2006 01:44 schreef kluupkluup het volgende:
[..]
me 2
en ze matsten me nog.. ik kreeg maar een boete voor 1 licht.. niet voor beide lichten![]()
toen wel volgens mijquote:op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
kost tegenwoordig ook niks meer ?
quote:op woensdag 16 augustus 2006 01:56 schreef mikkie het volgende:
[..]
da's echt peanuts voor zo'n overtreding!
390 euro voor 80 km/h te snel. ik zit op 500 euro voor 55 km/h te snel..
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat weet ik maar ik ging er eigenlijk vanuit dat hij die boete meer dan een week geleden heeft gekrgen ik weet niet waarom
zo'n 2 euro per uur..quote:op woensdag 16 augustus 2006 02:21 schreef clourhide het volgende:
150 euro wegens 3 dagen parkeren op een plaats voor gehandicapten...![]()
leuk leuk leukquote:op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef maeksy het volgende:
¤40 voor baldadigheid.
daar aangekomen dreigde de pliesie met aangifte van diefstal van de brommer.
politie 1 - feestende jongeren 0
uhm altijd achter-af hequote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:59 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
die beledigingen deed je die nadat een agent je meenam naar de lollerbank of nadat je brommer op de lollerbank was geweest![]()
zwak uitgedrukt...quote:op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef mikkie het volgende:
[..]
je broertje is niet echt een helder licht ofzo hč?
ik weet geen bedragen ofzo, ik heb het er verder maar niet over gehad. hij vond het niet zo leuk dat ik hem aan het uitlachen was, dus ik ben maar weer snel richting nijmegen vertrokkenquote:voordeel is wel dat je maar drie boetes maximaal kan krijgen, dus heeft 'ie er toch mooi drie bespaard. schaalvoordeel enzo
naaldwijkquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef silentchaos het volgende:
eerste was achterop een scooter zonder helm, 40 gulden in die tijd nog
2e: door rood fietsen - ¤ 23,-
3e: fout parkeren in naaldwijk - ¤ 40,-
4e: mobiel bellen achter het stuur (1 seconde later had ik toch echt de auto geparkeerd, maar ik heb 1 seconde gebeld achter het stuur en dat mag niet) - ¤ 140,-
5e: laden en lossen op een plek waar het niet mag in rotterdam - ¤ 50,-
whehequote:op donderdag 17 augustus 2006 01:46 schreef tha_flash het volgende:
- ' s morgens politieauto inhalen op een 80km weg met de brommer. brommer kwijt
- openlijke geweldpleging120 uur taakstraf
beginnerquote:op donderdag 17 augustus 2006 01:53 schreef sebasser het volgende:
door rood, paar tientjes.
redelijk nog welquote:op donderdag 17 augustus 2006 02:03 schreef rijstnatie het volgende:
stuk of 15 voor totaal van 1200euro ofso in 3,5 jaar
teringquote:op donderdag 17 augustus 2006 02:03 schreef rijstnatie het volgende:
stuk of 15 voor totaal van 1200euro ofso in 3,5 jaar
leuk persoontje ben je.quote:op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef ratelslangetje het volgende:
twee keer een boete van f500,- wegens bedreiging.![]()
wat heb je gedaan dan?quote:op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef ratelslangetje het volgende:
ben jij de iets blankere stand in van patty brard ofzoquote:op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef ratelslangetje het volgende:
2 x dezelfdequote:op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef ratelslangetje het volgende:
"grote bek, klein hartje"quote:op donderdag 17 augustus 2006 02:17 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
2 x dezelfdeen geen1 voor mishandeling? zwak wel dreigen niets doen
![]()
wie had je bedreigt een random iemand, een bekende, een vijand? of een heuse agent?quote:op donderdag 17 augustus 2006 02:18 schreef nashje het volgende:
[..]
"grote bek, klein hartje"
zullen we maar zeggen
niemand durft mij te bedreigenquote:op donderdag 17 augustus 2006 02:19 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
wie had je bedreigt een random iemand, een bekende, een vijand? of een heuse agent?
quote:op donderdag 17 augustus 2006 01:50 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
whehegeweldig een politieauto inhalen met je brommer
![]()
moest werken na een lange nacht en stapte 's morgens half slapend op de brommer, ding reed ong 95 dus op een 80 km weg lekker voluit en in de verte zag ik een golfje, naja leuk inhalen maar, bleek diezelfde golf zwaailichten op zijn dak te hebben![]()
was je met een paar maten een verkeersbord aan het verhangen of waren jullie iemand aan het verbouwen?![]()
ik iemand![]()
ging je staandehouding ook zo ruig zoals je dat altijd op de tv ziet?quote:op donderdag 17 augustus 2006 04:34 schreef devzero het volgende:
1x een boete van bijna $200. ik wou 2 vrachtwagens inhalen op een berghelling alleen bleek daar een politie auto tussen te rijden. en ik reed maar 85 miles/h ipv de toegestande 65 mph.
volgende week in:politieachtervolgingen ziet u hoe wij een jonge fokker genaamd devzero arresteren.quote:op donderdag 17 augustus 2006 13:54 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ging je staandehouding ook zo ruig zoals je dat altijd op de tv ziet?
nee hoor. ik zag zwaailichten achter me en ben netjes op de vluchtstrook gaan staan. de betreffende agente was wel wat nors, maar verder alles netjes afgehandeld. en een halve maand later zat de aanklacht in mijn brievenbus. of verklaren onschuldig te zijn (en opgeroepen worden) of schuldig verklaren en een check opsturen.quote:op donderdag 17 augustus 2006 13:54 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ging je staandehouding ook zo ruig zoals je dat altijd op de tv ziet?
valt me nog mee danquote:op donderdag 17 augustus 2006 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
nee hoor. ik zag zwaailichten achter me en ben netjes op de vluchtstrook gaan staan. de betreffende agente was wel wat nors, maar verder alles netjes afgehandeld. en een halve maand later zat de aanklacht in mijn brievenbus. of verklaren onschuldig te zijn (en opgeroepen worden) of schuldig verklaren en een check opsturen.
quote:op donderdag 17 augustus 2006 22:01 schreef harrie1 het volgende:
een paar voor verkeer 4 a 5 keer een paar tientjes
25.000 guldens voor een illegale tv zender
nooit hoeven betalen (gelukkig) procedure fout
nee denk het niet want ik hoefde niet te betalenquote:op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
we hebben een bijna winaar
![]()
klopt maar je was wel bijna winaarquote:op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef harrie1 het volgende:
[..]
nee denk het niet want ik hoefde niet te betalen
dus ik val buiten de prijzen
zoo jij bent een echte draaideur crimineelquote:op donderdag 17 augustus 2006 23:32 schreef samstar het volgende:
1x voor parkeren zonder kaartje (stond er nog geen minuut) 45 euro
1x voor te snel rijden (wel 6km te hard) en de bon was zeker wel 23 euro ofzo
volgens mij kick jij wel een beetje op al die boetes hé?quote:op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
zoo jij bent een echte draaideur crimineel![]()
daarom moet je altijd ff checken voor witte bestelbusjes als je gaat parkeren. al dan niet met zwaailichten en/of bestrepingquote:op donderdag 17 augustus 2006 23:32 schreef samstar het volgende:
1x voor parkeren zonder kaartje (stond er nog geen minuut) 45 euro
1x voor te snel rijden (wel 6km te hard) en de bon was zeker wel 23 euro ofzo
vooral van die onzin boetes maken mij aan het lachen. een boete voor de snelheid krijgen en die dan op de grond gooien en een nieuwe van 50 euro gweldigquote:op vrijdag 18 augustus 2006 00:12 schreef clourhide het volgende:
[..]
volgens mij kick jij wel een beetje op al die boetes hé?
dat zouden ze ook strafbaar moeten stellen eigenlijk, "leedvermaak van politieagent" ---> 12.000 euro boete!
(gelukkig kan ik hier op fok! geen boete krijgen, alleen een ban.)
dat is weer een bestequote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:03 schreef #ANONIEM het volgende:
250 euro, radardetector - politie surveillanceauto
ze hebben er zelfs foto's van genomen. hij zat namelijk ingebouwd in het hoofdsteun van de stoel door mijn pa. de politieagent dacht dat het machinaal erin genaait wasquote:
je bedoelt dankzij de bovenste 2 knoopjes van je blousse/shirt/topje..quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef ondeugend het volgende:
5 keer te hard rijden... niet aso hard.
4 keer fout parkeren
en vorig jaar november de laatste omdat ik de gordel niet omhad.
owww en een paar boetes voorkomen door mijn onschuldige blik.
nee gewoon lief doen en de vermoorde onschuld spelen.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:34 schreef ordinair het volgende:
[..]
je bedoelt dankzij de bovenste 2 knoopjes van je blousse/shirt/topje..
quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:35 schreef tonygoldfish het volgende:
1x voor naaktzwemmen
oke, dan is het goed..quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
nee gewoon lief doen en de vermoorde onschuld spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
waanneer was dat? ik moest 4,5 jaar gelde 400 gulde betalenquote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:59 schreef forcefuzz het volgende:
¤500,00 voor rijden zonder rijbewijs
quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:41 schreef bietelboer het volgende:
[..]
waanneer was dat? ik moest 4,5 jaar gelde 400 gulde betalen![]()
boetes? teveel![]()
genoeg uitgespookt maar ze hebben je nog niet gepakt zeg maarquote:
met de auto (8 maanden rijbewijs) heb ik iig nog niks ergs uitgespookt.quote:
daarom ben ik ook benieuwd hoelang het geleden is, als het resent is zijn de prijzen wel omhoog gegaan zegquote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:43 schreef surveillance-fiets het volgende:
zoo dat is een best verschil
zooo moi dokterquote:op vrijdag 18 augustus 2006 02:30 schreef bietelboer het volgende:
al met al heb ik een boel geld naar leeuwarden gebracht![]()
zoiets ook een keer gehad een smeris had nogal een haast om uit te stapppen en ons te overmeesteren (quote:op vrijdag 18 augustus 2006 09:40 schreef kreator het volgende:
- de agent die mij matste met 169 feitelijke km's per uur nadat zij mijn voet bijna had verbrijzeld toen deze tussen de deur kwam, omdat ze niet aan het opletten was: onbetaalbaar. (ik voelde er niets van, maar ik schreeuwde het uit...whehe)
quote:op vrijdag 18 augustus 2006 09:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zoiets ook een keer gehad een smeris had nogal een haast om uit te stapppen en ons te overmeesteren () en ramde per ongeluk keihard de deur tegen me smoel toen gingen we eerst langs de eerste hulp en daarna naar het politieburo best wel lachen om met blauwe zwaailichten vervoerd te worden
ik was betrokken bij een inbraakquote:op vrijdag 18 augustus 2006 14:52 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
wat had je uitgespookt dan dat ze je wouden "overmeesteren" ?
![]()
aaah hoe actief betrokken was jequote:op vrijdag 18 augustus 2006 14:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik was betrokken bij een inbraak
ik was erbij en had ook wel wat megenomen en heb nu een strafblad en had 40 uur taakstraf ik hoefde niet voor tekomen het werd door onze lieve officier van justitie afgehandeld waar ik wel blij mee ben anders was het een hogere strafquote:op vrijdag 18 augustus 2006 14:55 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
aaah hoe actief betrokken was jeen ben je veroordeeld ?
![]()
quote:op vrijdag 18 augustus 2006 14:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik was erbij en had ook wel wat megenomen en heb nu een strafblad en had 40 uur taakstraf ik hoefde niet voor tekomen het werd door onze lieve officier van justitie afgehandeld waar ik wel blij mee ben anders was het een hogere straf
ik had een leuk baantje op een kinder boerderijquote:op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
lullig voor je enzo. wat moest je doen die 40 uur echt schoffelen zoals dat altijd gezegt word?
gezelligquote:op vrijdag 18 augustus 2006 15:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had een leuk baantje op een kinder boerderij
een overschreiding van 10km/hquote:op vrijdag 18 augustus 2006 16:08 schreef quint24 het volgende:
1x 30 euro boete van wege toch nog even het verkeerslicht halen met 60km waar je 50km per uur mocht.![]()
was met eigelijk met 63 maar gecoriceerd naar 60km per uur.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 16:15 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
een overschreiding van 10km/h![]()
biebboetes waren bij mij wel eens hogerquote:op vrijdag 18 augustus 2006 19:42 schreef mcdavid het volgende:
mijn hoogste boete ooit was 11,30 gulden, bij de bibliotheek, voor het te laat inleveren van boeken!
idd, zonde als je teveel beld moet betalen ja.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 19:52 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
biebboetes waren bij mij wel eens hoger
verder nog nooit ergens een bekeuring voor gehad
zonde van mn beld![]()
die examinator merkt toch wel dat je een boete kreeg?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef hellmond4ever het volgende:
tijdens mn rijexamen kreeg ik mn boete van 29 euri voor 10km te hard rijden![]()
overigens kwamen ze daar pas 2 weken later achter![]()
nee ik werd geflitstquote:op zaterdag 19 augustus 2006 16:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die examinator merkt toch wel dat je een boete kreeg?
of bedoel je dat de juten toen pas merkte dat je rijexamen deed?
hahaquote:op zondag 20 augustus 2006 19:40 schreef hellmond4ever het volgende:
[..]
nee ik werd geflitstmn instructeur kreeg de boete 2 weken later binne
je zoekt het zelf ook wel aardig opquote:op zondag 20 augustus 2006 20:44 schreef jeroenltd het volgende:
zoals je ziet ben ik een aardige staatskas sponsor![]()
![]()
![]()
precies, dat laatste! heel fijn, zulke streken.quote:op maandag 21 augustus 2006 10:19 schreef mikkie het volgende:
[..]
da's vreemd, want een dagvaarding moet je altijd in persoon getekend worden. of had iemand de kennisgeving van het liggen wachten van het poststuk achterover gedrukt?
da's niet zeker hoor, ik spreek mijn rij-instructeur nu ook nog wel eensquote:op dinsdag 22 augustus 2006 04:34 schreef mikkie het volgende:
[..]
dan zal je je examen wel niet gehaald hebben, want anders had je je instructeur twee weken later niet meer gesproken
nope, had alleen gedronke xdquote:op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef djep het volgende:
[..]
bij mij betekent -_- dat ik stoned ben/was. bij jou ook?
er word altijd gezegt 3 - 6 weken... nahjah als je niets krijgt hoef je ook niets te betalen hequote:op dinsdag 22 augustus 2006 10:09 schreef simtekf1 het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de tijd voordat je een boete een keer binnen krijgt?
ik ben 3 maanden geleden ongeveer aangehouden voor bumperkleven en heb nog steeds geen boete gehad.
ja zie, toch een soort gelijke betekenisquote:
als je maar niet deelneemt aan het verkeer, overlast veroorzaakt, gevaarlijke situaties veroorzaakt, je mag best bezopen op een bankje zitten als je maar niet schreeuwt ofzoquote:
maar zonder drank rijdt ik ook zonder licht, en ook door het roodquote:op dinsdag 22 augustus 2006 16:02 schreef djep het volgende:
[..]
ja zie, toch een soort gelijke betekenis.
maar ontopic.: tja officieel mag je ook niet dronken op de fiets zitten. maar ja, ik zie daar toch niet zoveel gevaar in. ik denk dat op het moment dat je op je bek pleurt met de fiets, dat dan de grens bereikt is.
ach en lopend mag je ook al niet dronken zijn. en liggend...hangend, mag dat wel?
daar nog bij, je vermeldde in je post dat je had gedronkien....tja dat kan dan ook van alles zijn. van vruchtensap tot een halve slok van een biertje.
heh mijn broer is aangehouden toen ie 37reed terwijl hij maar 30mocht. (vlakke straat) en was gestraalt met zon laser ding. omdat een fietser geen km teller heeft kreeg hij uiteraart geen boete.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef electro-worm het volgende:
kun je boetes krijgen voor te snel fietsen?
want er was eerst een berg en daar reeed ik met 50 km per uur af en je mocht er maar 35
ja, jammer hé?quote:op woensdag 23 augustus 2006 05:13 schreef klootje het volgende:
de laatste was eind jaren 90, 300 gulden of 6 dagen hechtenis voor diefstal d.m.v. braak,nooit betaald al verwacht ik ze daar nog wel ooit voor.
vroeger gaf ik altijd valse namen en adressen op dus zelden iets betaald,zelfs werd een keer de naam andre van duin geloofd en opgeschreven.
dat gaat jammer genoeg niet meer met die achterlijke legitimatieplicht.
ja zeker, daar kun je zeker boets voor krijgen, al zouden ze dat in nl niet zo snel doen, maar gebeurd regelmatig in het buitenland, bijvoorbeeld frankrijk.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef electro-worm het volgende:
kun je boetes krijgen voor te snel fietsen?
want er was eerst een berg en daar reeed ik met 50 km per uur af en je mocht er maar 35
ik weet niet precies waar in het land jij je normaal gesproken bevindt, maar voor het uitproberen van een motor zou ik toch ff naar duitsland rijdenquote:op woensdag 23 augustus 2006 09:07 schreef dokkie0527 het volgende:
mijn lijstje:
1x aangehouden met de motor, ik was hem net aan het uitproberen: 215 op de snelweg: 1130 euro![]()
ik betaal iig genoeg belasting![]()
en hoevaak maak jij je schuldig aan een stafbaarfeit?quote:op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef veldmuis het volgende:
nog nooit, misschien een keer een dubbeltje bij de bibliotheek, maar verder niks.
offtopic in mijn eigen topicquote:
quote:op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
offtopic in mijn eigen topictuurlijk
![]()
jah lulligquote:op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef djep het volgende:
shit...
vandaag een parkeerboete gekregen: 48 harde pietermannen!!!!
en gewoon stomgewoon vergeten een kaartje te kopen.
dat was dure groente op de markt...![]()
ik rij zeker 1x per week in het donker zonder licht op mn fietsje, maar vaak zat dat dat vaker voorkomt, fiets vaak door de binnenstad waar een voetgangerszone is, rij altijd wel wat te hard met de auto, ach, ik heb gewoon geluk denk ikquote:op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
en hoevaak maak jij je schuldig aan een stafbaarfeit?![]()
geluk dwing je af hequote:op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ik rij zeker 1x per week in het donker zonder licht op mn fietsje, maar vaak zat dat dat vaker voorkomt, fiets vaak door de binnenstad waar een voetgangerszone is, rij altijd wel wat te hard met de auto, ach, ik heb gewoon geluk denk ik
hangt er vanaf wat je gedaan hebt en of er een "derde partij" betrokken bij wasquote:op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef thinktank het volgende:
nul, zero, niente, nothing!![]()
oh wacht, telt schadevergoeding aan slachtoffers ook mee?![]()
nee maar wel als je op een brommer rijdquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef creature het volgende:
ff een vraag.... klopt het dat je je rijbewijs kan kwijtraken als je (te) dronken op de fiets wordt aangehouden????
onzinquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:02 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
nee maar wel als je op een brommer rijdeen fiets is geen motorvoertuig.
hmmm slingert google aanquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef pezu het volgende:
[..]
onzin
je bent een bestuurder ook op een fiets
je kan een rijontzegging krijgen zelfs als je dronken op de fiets wordt gepakt
ook al praat ik niet meer tegen jequote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
hmmm slingert google aan![]()
ja maar dan ben je je rijbewijs niet kwijt. je hebt alleen een rijontzeggingquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef pezu het volgende:
[..]
ook al praat ik niet meer tegen je
ik kan je verzekeren dat het zo is
ooit zelf meegemaakt, we fietsen stomdronken uit de stad terug, maat wordt aangehouden, moetsen identificeren, hij pakt zijn rijbewijs en krijgt resoluut een rijontzegging
moesten beide verder lopen, we waren te dronken om als bestuurder deel te nemen aan het verkeer zei de agente
als je deelneemt aan het verkeer met een te hoog percentage kan dat welquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:08 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ja maar dan ben je je rijbewijs niet kwijt. je hebt alleen een rijontzegging![]()
quote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef pezu het volgende:
[..]
als je deelneemt aan het verkeer met een te hoog percentage kan dat wel
mits je moet blazen alleen omdat je fietst zullen ze wel flexibeler zijn
lullligquote:op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef mikkie het volgende:
ik heb er zaterdagavond weer eentje gescoord op een provinciale weg in friesland. groepje automobilisten aan 't cruisen... alleen reden ze voor me kennelijk op het moment van flitser passeren 85 of 86... en ik zat net op 87 @ 80... *zucht*
ach laat ze maar lullenquote:op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef ondeugend het volgende:
ik ben gisteren weer ontsnapt aan 50 euro boete.... maar kreeg wel een fikse preek bij het station van zwolle.
ik zal het onthouden als ik weer eens door een straat in assen fiets en jij me achterna fietst op je bieke fiets en met stoere helm en mij wil bekeuren.quote:op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ach laat ze maar lullenzolang ze praten schrijven ze niet
![]()
als ik op dit moment achter je aan zou fietsen heb je niets te vrezenquote:op woensdag 18 oktober 2006 00:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ik zal het onthouden als ik weer eens door een straat in assen fiets en jij me achterna fietst op je bieke fiets en met stoere helm en mij wil bekeuren.
aan het eind roep ik gewoon; "slotje ! "
nee want dan mocht jij er ook niet fietsen.quote:op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
als ik op dit moment achter je aan zou fietsen heb je niets te vrezen![]()
![]()
maar je moet geen tas stelen want dan pak ik jequote:op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
nee want dan mopcht jij er ook niet fietsen.![]()
![]()
niet mijn specialiteit, desondanks houd ik je in de gaten.quote:op woensdag 18 oktober 2006 00:11 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
maar je moet geen tas stelen want dan pak ik jeik heb mijn quotem weer gehaald dit jaar
![]()
hahahaquote:op woensdag 18 oktober 2006 00:17 schreef roellio het volgende:
wij zijn met de auto van een vriend van me nog eens bij "blik op de weg" geweest. alkmaar - groningen stad in 1 uur 17 minuten.
we werden ingehaald door iemand die nog harder gingen, dus we zijn toen niet aangehouden, maar we zagen onszelf later op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |