die beledigingen deed je die nadat een agent je meenam naar de lollerbank of nadat je brommer op de lollerbank was geweestquote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:48 schreef amvrosios het volgende:
komt mijn lijst aan ^^
1x rijden zonder helm
2x belediging van amtenaar in functie
4x rollebank
1x te hard rijde :-)
donald duck pech.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:39 schreef mazaru het volgende:
en ik heb een keer een bekeuring gehad voor straatvervuiling, toen gooide ik een bekeuring weg voor rijden zonder helm![]()
dat is gewoon domquote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:39 schreef mazaru het volgende:
en ik heb een keer een bekeuring gehad voor straatvervuiling, toen gooide ik een bekeuring weg voor rijden zonder helm![]()
me 2quote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:47 schreef surveillance-fiets het volgende:
1 x rijden zonder geldige verlichting voor, toen nog 15 euro. tja zat op een kroeg fiets![]()
kost tegenwoordig ook niks meer ?quote:op woensdag 16 augustus 2006 01:44 schreef kluupkluup het volgende:
[..]
me 2
en ze matsten me nog.. ik kreeg maar een boete voor 1 licht.. niet voor beide lichten![]()
toen wel volgens mijquote:op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
kost tegenwoordig ook niks meer ?
quote:op woensdag 16 augustus 2006 01:56 schreef mikkie het volgende:
[..]
da's echt peanuts voor zo'n overtreding!
390 euro voor 80 km/h te snel. ik zit op 500 euro voor 55 km/h te snel..
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat weet ik maar ik ging er eigenlijk vanuit dat hij die boete meer dan een week geleden heeft gekrgen ik weet niet waarom
zo'n 2 euro per uur..quote:op woensdag 16 augustus 2006 02:21 schreef clourhide het volgende:
150 euro wegens 3 dagen parkeren op een plaats voor gehandicapten...![]()
leuk leuk leukquote:op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef maeksy het volgende:
¤40 voor baldadigheid.
daar aangekomen dreigde de pliesie met aangifte van diefstal van de brommer.
politie 1 - feestende jongeren 0
uhm altijd achter-af hequote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:59 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
die beledigingen deed je die nadat een agent je meenam naar de lollerbank of nadat je brommer op de lollerbank was geweest![]()
zwak uitgedrukt...quote:op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef mikkie het volgende:
[..]
je broertje is niet echt een helder licht ofzo hč?
ik weet geen bedragen ofzo, ik heb het er verder maar niet over gehad. hij vond het niet zo leuk dat ik hem aan het uitlachen was, dus ik ben maar weer snel richting nijmegen vertrokkenquote:voordeel is wel dat je maar drie boetes maximaal kan krijgen, dus heeft 'ie er toch mooi drie bespaard. schaalvoordeel enzo
naaldwijkquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef silentchaos het volgende:
eerste was achterop een scooter zonder helm, 40 gulden in die tijd nog
2e: door rood fietsen - ¤ 23,-
3e: fout parkeren in naaldwijk - ¤ 40,-
4e: mobiel bellen achter het stuur (1 seconde later had ik toch echt de auto geparkeerd, maar ik heb 1 seconde gebeld achter het stuur en dat mag niet) - ¤ 140,-
5e: laden en lossen op een plek waar het niet mag in rotterdam - ¤ 50,-
whehequote:op donderdag 17 augustus 2006 01:46 schreef tha_flash het volgende:
- ' s morgens politieauto inhalen op een 80km weg met de brommer. brommer kwijt
- openlijke geweldpleging120 uur taakstraf
beginnerquote:op donderdag 17 augustus 2006 01:53 schreef sebasser het volgende:
door rood, paar tientjes.
redelijk nog welquote:op donderdag 17 augustus 2006 02:03 schreef rijstnatie het volgende:
stuk of 15 voor totaal van 1200euro ofso in 3,5 jaar
teringquote:op donderdag 17 augustus 2006 02:03 schreef rijstnatie het volgende:
stuk of 15 voor totaal van 1200euro ofso in 3,5 jaar
leuk persoontje ben je.quote:op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef ratelslangetje het volgende:
twee keer een boete van f500,- wegens bedreiging.![]()
wat heb je gedaan dan?quote:op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef ratelslangetje het volgende:
ben jij de iets blankere stand in van patty brard ofzoquote:op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef ratelslangetje het volgende:
2 x dezelfdequote:op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef ratelslangetje het volgende:
"grote bek, klein hartje"quote:op donderdag 17 augustus 2006 02:17 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
2 x dezelfdeen geen1 voor mishandeling? zwak wel dreigen niets doen
![]()
wie had je bedreigt een random iemand, een bekende, een vijand? of een heuse agent?quote:op donderdag 17 augustus 2006 02:18 schreef nashje het volgende:
[..]
"grote bek, klein hartje"
zullen we maar zeggen
niemand durft mij te bedreigenquote:op donderdag 17 augustus 2006 02:19 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
wie had je bedreigt een random iemand, een bekende, een vijand? of een heuse agent?
quote:op donderdag 17 augustus 2006 01:50 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
whehegeweldig een politieauto inhalen met je brommer
![]()
moest werken na een lange nacht en stapte 's morgens half slapend op de brommer, ding reed ong 95 dus op een 80 km weg lekker voluit en in de verte zag ik een golfje, naja leuk inhalen maar, bleek diezelfde golf zwaailichten op zijn dak te hebben![]()
was je met een paar maten een verkeersbord aan het verhangen of waren jullie iemand aan het verbouwen?![]()
ik iemand![]()
ging je staandehouding ook zo ruig zoals je dat altijd op de tv ziet?quote:op donderdag 17 augustus 2006 04:34 schreef devzero het volgende:
1x een boete van bijna $200. ik wou 2 vrachtwagens inhalen op een berghelling alleen bleek daar een politie auto tussen te rijden. en ik reed maar 85 miles/h ipv de toegestande 65 mph.
volgende week in:politieachtervolgingen ziet u hoe wij een jonge fokker genaamd devzero arresteren.quote:op donderdag 17 augustus 2006 13:54 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ging je staandehouding ook zo ruig zoals je dat altijd op de tv ziet?
nee hoor. ik zag zwaailichten achter me en ben netjes op de vluchtstrook gaan staan. de betreffende agente was wel wat nors, maar verder alles netjes afgehandeld. en een halve maand later zat de aanklacht in mijn brievenbus. of verklaren onschuldig te zijn (en opgeroepen worden) of schuldig verklaren en een check opsturen.quote:op donderdag 17 augustus 2006 13:54 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ging je staandehouding ook zo ruig zoals je dat altijd op de tv ziet?
valt me nog mee danquote:op donderdag 17 augustus 2006 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
nee hoor. ik zag zwaailichten achter me en ben netjes op de vluchtstrook gaan staan. de betreffende agente was wel wat nors, maar verder alles netjes afgehandeld. en een halve maand later zat de aanklacht in mijn brievenbus. of verklaren onschuldig te zijn (en opgeroepen worden) of schuldig verklaren en een check opsturen.
quote:op donderdag 17 augustus 2006 22:01 schreef harrie1 het volgende:
een paar voor verkeer 4 a 5 keer een paar tientjes
25.000 guldens voor een illegale tv zender
nooit hoeven betalen (gelukkig) procedure fout
nee denk het niet want ik hoefde niet te betalenquote:op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
we hebben een bijna winaar
![]()
klopt maar je was wel bijna winaarquote:op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef harrie1 het volgende:
[..]
nee denk het niet want ik hoefde niet te betalen
dus ik val buiten de prijzen
zoo jij bent een echte draaideur crimineelquote:op donderdag 17 augustus 2006 23:32 schreef samstar het volgende:
1x voor parkeren zonder kaartje (stond er nog geen minuut) 45 euro
1x voor te snel rijden (wel 6km te hard) en de bon was zeker wel 23 euro ofzo
volgens mij kick jij wel een beetje op al die boetes hé?quote:op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
zoo jij bent een echte draaideur crimineel![]()
daarom moet je altijd ff checken voor witte bestelbusjes als je gaat parkeren. al dan niet met zwaailichten en/of bestrepingquote:op donderdag 17 augustus 2006 23:32 schreef samstar het volgende:
1x voor parkeren zonder kaartje (stond er nog geen minuut) 45 euro
1x voor te snel rijden (wel 6km te hard) en de bon was zeker wel 23 euro ofzo
vooral van die onzin boetes maken mij aan het lachen. een boete voor de snelheid krijgen en die dan op de grond gooien en een nieuwe van 50 euro gweldigquote:op vrijdag 18 augustus 2006 00:12 schreef clourhide het volgende:
[..]
volgens mij kick jij wel een beetje op al die boetes hé?
dat zouden ze ook strafbaar moeten stellen eigenlijk, "leedvermaak van politieagent" ---> 12.000 euro boete!
(gelukkig kan ik hier op fok! geen boete krijgen, alleen een ban.)
dat is weer een bestequote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:03 schreef #ANONIEM het volgende:
250 euro, radardetector - politie surveillanceauto
ze hebben er zelfs foto's van genomen. hij zat namelijk ingebouwd in het hoofdsteun van de stoel door mijn pa. de politieagent dacht dat het machinaal erin genaait wasquote:
je bedoelt dankzij de bovenste 2 knoopjes van je blousse/shirt/topje..quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef ondeugend het volgende:
5 keer te hard rijden... niet aso hard.
4 keer fout parkeren
en vorig jaar november de laatste omdat ik de gordel niet omhad.
owww en een paar boetes voorkomen door mijn onschuldige blik.
nee gewoon lief doen en de vermoorde onschuld spelen.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:34 schreef ordinair het volgende:
[..]
je bedoelt dankzij de bovenste 2 knoopjes van je blousse/shirt/topje..
quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:35 schreef tonygoldfish het volgende:
1x voor naaktzwemmen
oke, dan is het goed..quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
nee gewoon lief doen en de vermoorde onschuld spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
waanneer was dat? ik moest 4,5 jaar gelde 400 gulde betalenquote:op dinsdag 15 augustus 2006 12:59 schreef forcefuzz het volgende:
¤500,00 voor rijden zonder rijbewijs
quote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:41 schreef bietelboer het volgende:
[..]
waanneer was dat? ik moest 4,5 jaar gelde 400 gulde betalen![]()
boetes? teveel![]()
genoeg uitgespookt maar ze hebben je nog niet gepakt zeg maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |