met de auto (8 maanden rijbewijs) heb ik iig nog niks ergs uitgespookt.quote:
daarom ben ik ook benieuwd hoelang het geleden is, als het resent is zijn de prijzen wel omhoog gegaan zegquote:op vrijdag 18 augustus 2006 01:43 schreef surveillance-fiets het volgende:
zoo dat is een best verschil
zooo moi dokterquote:op vrijdag 18 augustus 2006 02:30 schreef bietelboer het volgende:
al met al heb ik een boel geld naar leeuwarden gebracht![]()
zoiets ook een keer gehad een smeris had nogal een haast om uit te stapppen en ons te overmeesteren (quote:op vrijdag 18 augustus 2006 09:40 schreef kreator het volgende:
- de agent die mij matste met 169 feitelijke km's per uur nadat zij mijn voet bijna had verbrijzeld toen deze tussen de deur kwam, omdat ze niet aan het opletten was: onbetaalbaar. (ik voelde er niets van, maar ik schreeuwde het uit...whehe)
quote:op vrijdag 18 augustus 2006 09:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zoiets ook een keer gehad een smeris had nogal een haast om uit te stapppen en ons te overmeesteren () en ramde per ongeluk keihard de deur tegen me smoel toen gingen we eerst langs de eerste hulp en daarna naar het politieburo best wel lachen om met blauwe zwaailichten vervoerd te worden
ik was betrokken bij een inbraakquote:op vrijdag 18 augustus 2006 14:52 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
wat had je uitgespookt dan dat ze je wouden "overmeesteren" ?
![]()
aaah hoe actief betrokken was jequote:op vrijdag 18 augustus 2006 14:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik was betrokken bij een inbraak
ik was erbij en had ook wel wat megenomen en heb nu een strafblad en had 40 uur taakstraf ik hoefde niet voor tekomen het werd door onze lieve officier van justitie afgehandeld waar ik wel blij mee ben anders was het een hogere strafquote:op vrijdag 18 augustus 2006 14:55 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
aaah hoe actief betrokken was jeen ben je veroordeeld ?
![]()
quote:op vrijdag 18 augustus 2006 14:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik was erbij en had ook wel wat megenomen en heb nu een strafblad en had 40 uur taakstraf ik hoefde niet voor tekomen het werd door onze lieve officier van justitie afgehandeld waar ik wel blij mee ben anders was het een hogere straf
ik had een leuk baantje op een kinder boerderijquote:op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
lullig voor je enzo. wat moest je doen die 40 uur echt schoffelen zoals dat altijd gezegt word?
gezelligquote:op vrijdag 18 augustus 2006 15:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had een leuk baantje op een kinder boerderij
een overschreiding van 10km/hquote:op vrijdag 18 augustus 2006 16:08 schreef quint24 het volgende:
1x 30 euro boete van wege toch nog even het verkeerslicht halen met 60km waar je 50km per uur mocht.![]()
was met eigelijk met 63 maar gecoriceerd naar 60km per uur.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 16:15 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
een overschreiding van 10km/h![]()
biebboetes waren bij mij wel eens hogerquote:op vrijdag 18 augustus 2006 19:42 schreef mcdavid het volgende:
mijn hoogste boete ooit was 11,30 gulden, bij de bibliotheek, voor het te laat inleveren van boeken!
idd, zonde als je teveel beld moet betalen ja.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 19:52 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
biebboetes waren bij mij wel eens hoger
verder nog nooit ergens een bekeuring voor gehad
zonde van mn beld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |