heh mijn broer is aangehouden toen ie 37reed terwijl hij maar 30mocht. (vlakke straat) en was gestraalt met zon laser ding. omdat een fietser geen km teller heeft kreeg hij uiteraart geen boete.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef electro-worm het volgende:
kun je boetes krijgen voor te snel fietsen?
want er was eerst een berg en daar reeed ik met 50 km per uur af en je mocht er maar 35
ja, jammer hé?quote:op woensdag 23 augustus 2006 05:13 schreef klootje het volgende:
de laatste was eind jaren 90, 300 gulden of 6 dagen hechtenis voor diefstal d.m.v. braak,nooit betaald al verwacht ik ze daar nog wel ooit voor.
vroeger gaf ik altijd valse namen en adressen op dus zelden iets betaald,zelfs werd een keer de naam andre van duin geloofd en opgeschreven.
dat gaat jammer genoeg niet meer met die achterlijke legitimatieplicht.
ja zeker, daar kun je zeker boets voor krijgen, al zouden ze dat in nl niet zo snel doen, maar gebeurd regelmatig in het buitenland, bijvoorbeeld frankrijk.quote:op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef electro-worm het volgende:
kun je boetes krijgen voor te snel fietsen?
want er was eerst een berg en daar reeed ik met 50 km per uur af en je mocht er maar 35
ik weet niet precies waar in het land jij je normaal gesproken bevindt, maar voor het uitproberen van een motor zou ik toch ff naar duitsland rijdenquote:op woensdag 23 augustus 2006 09:07 schreef dokkie0527 het volgende:
mijn lijstje:
1x aangehouden met de motor, ik was hem net aan het uitproberen: 215 op de snelweg: 1130 euro![]()
ik betaal iig genoeg belasting![]()
en hoevaak maak jij je schuldig aan een stafbaarfeit?quote:op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef veldmuis het volgende:
nog nooit, misschien een keer een dubbeltje bij de bibliotheek, maar verder niks.
offtopic in mijn eigen topicquote:
quote:op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
offtopic in mijn eigen topictuurlijk
![]()
jah lulligquote:op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef djep het volgende:
shit...
vandaag een parkeerboete gekregen: 48 harde pietermannen!!!!
en gewoon stomgewoon vergeten een kaartje te kopen.
dat was dure groente op de markt...![]()
ik rij zeker 1x per week in het donker zonder licht op mn fietsje, maar vaak zat dat dat vaker voorkomt, fiets vaak door de binnenstad waar een voetgangerszone is, rij altijd wel wat te hard met de auto, ach, ik heb gewoon geluk denk ikquote:op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
en hoevaak maak jij je schuldig aan een stafbaarfeit?![]()
geluk dwing je af hequote:op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ik rij zeker 1x per week in het donker zonder licht op mn fietsje, maar vaak zat dat dat vaker voorkomt, fiets vaak door de binnenstad waar een voetgangerszone is, rij altijd wel wat te hard met de auto, ach, ik heb gewoon geluk denk ik
hangt er vanaf wat je gedaan hebt en of er een "derde partij" betrokken bij wasquote:op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef thinktank het volgende:
nul, zero, niente, nothing!![]()
oh wacht, telt schadevergoeding aan slachtoffers ook mee?![]()
nee maar wel als je op een brommer rijdquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:01 schreef creature het volgende:
ff een vraag.... klopt het dat je je rijbewijs kan kwijtraken als je (te) dronken op de fiets wordt aangehouden????
onzinquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:02 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
nee maar wel als je op een brommer rijdeen fiets is geen motorvoertuig.
hmmm slingert google aanquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef pezu het volgende:
[..]
onzin
je bent een bestuurder ook op een fiets
je kan een rijontzegging krijgen zelfs als je dronken op de fiets wordt gepakt
ook al praat ik niet meer tegen jequote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
hmmm slingert google aan![]()
ja maar dan ben je je rijbewijs niet kwijt. je hebt alleen een rijontzeggingquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef pezu het volgende:
[..]
ook al praat ik niet meer tegen je
ik kan je verzekeren dat het zo is
ooit zelf meegemaakt, we fietsen stomdronken uit de stad terug, maat wordt aangehouden, moetsen identificeren, hij pakt zijn rijbewijs en krijgt resoluut een rijontzegging
moesten beide verder lopen, we waren te dronken om als bestuurder deel te nemen aan het verkeer zei de agente
als je deelneemt aan het verkeer met een te hoog percentage kan dat welquote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:08 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ja maar dan ben je je rijbewijs niet kwijt. je hebt alleen een rijontzegging![]()
quote:op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef pezu het volgende:
[..]
als je deelneemt aan het verkeer met een te hoog percentage kan dat wel
mits je moet blazen alleen omdat je fietst zullen ze wel flexibeler zijn
lullligquote:op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef mikkie het volgende:
ik heb er zaterdagavond weer eentje gescoord op een provinciale weg in friesland. groepje automobilisten aan 't cruisen... alleen reden ze voor me kennelijk op het moment van flitser passeren 85 of 86... en ik zat net op 87 @ 80... *zucht*
ach laat ze maar lullenquote:op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef ondeugend het volgende:
ik ben gisteren weer ontsnapt aan 50 euro boete.... maar kreeg wel een fikse preek bij het station van zwolle.
ik zal het onthouden als ik weer eens door een straat in assen fiets en jij me achterna fietst op je bieke fiets en met stoere helm en mij wil bekeuren.quote:op woensdag 18 oktober 2006 00:00 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ach laat ze maar lullenzolang ze praten schrijven ze niet
![]()
als ik op dit moment achter je aan zou fietsen heb je niets te vrezenquote:op woensdag 18 oktober 2006 00:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ik zal het onthouden als ik weer eens door een straat in assen fiets en jij me achterna fietst op je bieke fiets en met stoere helm en mij wil bekeuren.
aan het eind roep ik gewoon; "slotje ! "
nee want dan mocht jij er ook niet fietsen.quote:op woensdag 18 oktober 2006 00:06 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
als ik op dit moment achter je aan zou fietsen heb je niets te vrezen![]()
![]()
maar je moet geen tas stelen want dan pak ik jequote:op woensdag 18 oktober 2006 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
nee want dan mopcht jij er ook niet fietsen.![]()
![]()
niet mijn specialiteit, desondanks houd ik je in de gaten.quote:op woensdag 18 oktober 2006 00:11 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
maar je moet geen tas stelen want dan pak ik jeik heb mijn quotem weer gehaald dit jaar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |