Lunchpauze.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
Werk, werk, werk??
Je bent gewoon aan het Fok!ken.....
Dat helpt dus niet, het wordt overal gedraaid.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef AnneeMarie het volgende:
Misschien dat het gedraait wordt omdat veel mensen het wel leuk vinden!
Jaa.
Net als de vele andere k*tnummers enzo. Ik snap haar (TS) punt wel, alleen heb ik mazzel dat ik het wel een leuk nummer vindt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef AnneeMarie het volgende:
Misschien dat het gedraait wordt omdat veel mensen het wel leuk vinden!
Jaa.
quote:
Nee is gewoon mooie muziek, geen Rommel 'n Baggerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef Djeez het volgende:
Ik ken het nummer niet, dus zal wel weer Rommel 'n' Bagger zijn.
Rebecca FM Classic Rock draait 'm echt niet, hoor...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat helpt dus niet, het wordt overal gedraaid.
Op 538 heb ik hem ook nog nooit gehoord, maar goed daar draaien ze wel echt een zeiknummer: Rihanna - Unfaithfulquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Rebecca FM Classic Rock draait 'm echt niet, hoor...
als je hem niet te vaak hoortquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vind het wel een leuk nummer eigenlijk
Ben toch blij dat er een aantal Maria fans hier zittenquote:
het is anders wel mooie bruidsmuziek!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Rebecca FM Classic Rock draait 'm echt niet, hoor...
Maria Menaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Duckman het volgende:
Ik hoor hem wel vaak, maar blijf het een mooi nummer vinden... evenals vele van haar andere nummers...
Daar is het idd uitermate geschikt voor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer zou eigenlijk alleen elke eerste maandag van de maand om 12.00 uur te horen moeten zijn.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer zou eigenlijk alleen elke eerste maandag van de maand om 12.00 uur te horen moeten zijn.
Ik dacht al, waar heb ik dat nummer eerder gehoord...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou lekker om met die tekst je echtelijke relatie te beginnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is anders wel mooie bruidsmuziek!.
Daar hebben we Mariah Carey en Christina Vaginera al voorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
He bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef BrandX het volgende:
BNN.FM webradio zonder reclame. Werkt zeer plezierig bij het werken en geen last van zeiknummers:s)
Nou, die ene!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef keijz het volgende:
Ik heb ook heel de dag al Q opstaan, maar welke nummer is dat dan?
die met dat jengelmelodietje...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef keijz het volgende:
Ik heb ook heel de dag al Q opstaan, maar welke nummer is dat dan?
Op Q komen er daar meerdere van langsquote:
't was stiekem een grapje...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op Q komen er daar meerdere van langs
Weet ik, dat van mij ook, hoewel er wel een kern van waarheid in zit.quote:
Hier nog 1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben toch blij dat er een aantal Maria fans hier zitten
Ah!quote:
My God, ze is nog lelijk ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:22 schreef Ivatje het volgende:
Het nummer is te saai!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
sinds wanneer bepaald het uiterlijk de kwaliteit van de muziek?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
My God, ze is nog lelijk ook..
Mja dat is dan wel een geinig stukje ja, maar het doet heel irri aanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:54 schreef droomkoningin het volgende:
vinnut wel n leuk nr.. vooral de tekst :-)
But if I wanted silence
I would whisper
And if I wanted loneliness
I'd choose to go
And if i like rejection
I'd audition
And if I didn't love you
You would know
Nooit, mijn opmerking over haar uiterlijk staat dan ook geheel los van haar zangkwaliteiten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:37 schreef Arti het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaald het uiterlijk de kwaliteit van de muziek?![]()
Nee dat is gewoon dubbel pech hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nooit, mijn opmerking over haar uiterlijk staat dan ook geheel los van haar zangkwaliteiten.
Dat er aan beide wat schort kan zij ook niks aan doen..
Mensen lelijk noemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
My God, ze is nog lelijk ook..
Voor de rest heeft ze misschien leuke muziek maar dit is gewoon een baggernummerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef Leatherface het volgende:
Ze ziet er niet stereotyp Noors uit.
D'r muziek vind ik overigens wel aardig.
Eensch, gek. Keihard eensch!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:34 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig nummer.
Haar hele cd is erg goed![]()
Wees zelf nou eens reëel... 't is een klotenummer, vrind.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:30 schreef Stefanuzz het volgende:
Ik wil niet vervelend gaan doen mensen, maar laten we even reëel zijn.
Yeah en als ze wel "echt lelijk" was geweest was het ineens een andere kwestie of niet? Nep moraalridderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen lelijk noemendat is echt van zo'n ontzettend laag niveau. Ze is niet superknap nee, maar lelijk echt niet. Beetje jammer deze opmerking dus, bijkomend dat het offtopic is gezien het niet om haar uiterlijk ging.
Noorwegen staat immers al eeuwenlang bekend als een ware goudmijn voor muzikantenquote:Tiesto gebruikt haar - naar mijn mening - dan alleen maar om in Noorwegen bekend te worden.
Van die lelijke, semi-blues achtige toonladders.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:29 schreef Misstique het volgende:
whyyyyyyyyyyyhyyyyyyyyyyhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhhhyyyyyhyyyy's en
youhhhouhhouhhouhhhouhhouhhhhouhhou's
Nee, achterlijke kut kneus, dan ook niet. Mensen lelijk noemen is gewoon zo enorm laag. Ze kunnen er toch niks aan doen dat ze er uitzien zoals ze eruit zien, of wel dan? En wees dan ook zo stoer om zelf even aan paar pics van jezelf te posten zodat we het eens kunnen vergelijken, maar dat doet ook niemand.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:46 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Yeah en als ze wel "echt lelijk" was geweest was het ineens een andere kwestie of niet? Nep moraalridder![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:34 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig nummer.
Haar hele cd is erg goed![]()
quote:
omg, boo-fuckin-hoo, het is en blijft kutmuziekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:45 schreef Stefanuzz het volgende:
Maria Mena schrijft haar liedjes al sinds dat haar ouders op 9 jarige leeftijd gingen scheiden, daarna kreeg ze anorexia en andere zware problemen. Door muziek te schrijven heeft ze zich er weer bovenop gekregen. Dat hoor je dus ook in de nummers terug. Als je echt goede muziek wil horen waar te minste echte verhalen in zitten, dan luister je niet naar die gasten die alleen maar over sex kunnen zingen, maar luister je tenminste ook eens naar mensen die échte dingen zingen, ze zelf geschreven hebben, en tenminste behoorlijk kunnen zingen. En of jij het mooi vind, dat moet je dan zelf maar bepalen, maar als je niet eens de achtergrond van haar weet, dan moet je ook niet zo snel oordelen.
(Zo, en deze moraarridder die hij niet is heeft weer gesproken..)
En vind je haar nog steeds lelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
omg, boo-fuckin-hoo, het is en blijft kutmuziek.
Ja. Ze heeft een rare mond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En vind je haar nog steeds lelijk?
In het begin vond ik die wel leuk, maar hij komt zoveel dat ie nu niet meer leuk is. LDN van haar is wel leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef Tha_T het volgende:
Lily Allen dan? Met dat verschrikkelijke "Smile" ?Ook zo'n tyfus-nummer wat veuls te vaak gedraait werd
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:52 schreef Natalie het volgende:
Vind 't een lekker nummer, maar je moet 'm niet te vaak horen.
fokking mooiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
En lelijk kan ik haar ook niet noemen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo *spam*.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo *spam*.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:46 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ze mag bij mij onder de douche best dat nummer komen zingen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:15 schreef Deetch het volgende:
♪♫ hui-ui-ui-ui-ui-ui-ui-lie ♫♪
♪♫ wat kun jij klagen ♫♪
♪♫ hui-ui-ui-ui-ui-ui-ui-lie ♫♪
♪♫ jij hebt geen smaaahahaak ♫♪
Louis Armstrong - What a wonderful Worldquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:43 schreef koenimex het volgende:
Raad eens wat er op de radio is nu.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Louis Armstrong - What a wonderful World
?
Indeed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo *spam*.
Ze komt wel echt uit noorwegen:quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef Leatherface het volgende:
Waar komt zij eigenlijk oorspronkelijk vandaan?
De naam klinkt ook niet echt Noors.
Ok.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt wel echt uit noorwegen:
19 February 1986
Oslo, Norway
Op haar myspace staat het ook.
Klopt, ik vind ook dat ze leukere nummers heeft, maar om te zeggen dat het een klotenummer is, dat is gelul... Maar het is eigenlijk zo met elk goed liedje dat te vaak gedraait wordt. Als je het te vaak hoort wordt het na een tijdje irritant om aan te horen. Maar ja, smaken verschillen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:52 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Maria Mena is oké
Alleen vind ik dit niet haar leukste nummer....
Dat ben ik met je eens. Alleen is dit géén goed nummer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:36 schreef Vandoooorrr het volgende:
Maar het is eigenlijk zo met elk goed liedje dat te vaak gedraait wordt. Als je het te vaak hoort wordt het na een tijdje irritant om aan te horen.
Daarom zeg ik ook: Smaken verschillen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen is dit géén goed nummer..
Er is een wezenlijk verschil tussen mening en feit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen is vind ik dit géén goed nummer..
lekker hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze komt wel echt uit noorwegen:
19 February 1986
Oslo, Norway
Op haar myspace staat het ook.
Misschien is ze half noors ofzo.![]()
waar heb jij gezeten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef benchMarc het volgende:
Ik ken dat hele lollernummer niet.
Lekker jong he!quote:
Ik ga in December, in Paradisoquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:50 schreef hydrah het volgende:
Wehehe binnenkort is het concert van haar, en ik ben present
Whehehe.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:18 schreef SPK het volgende:
Ik moet altijd aan 1 van mn favoriete modjes denken als ik dat nummer hoor
quote:Op maandag 21 april 2008 23:54 schreef Wrinex het volgende:
And the award for Worst Kick in a Fok-topic goes tooooo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |