Lunchpauze.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
Werk, werk, werk??
Je bent gewoon aan het Fok!ken.....
Dat helpt dus niet, het wordt overal gedraaid.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef AnneeMarie het volgende:
Misschien dat het gedraait wordt omdat veel mensen het wel leuk vinden!
Jaa.
Net als de vele andere k*tnummers enzo. Ik snap haar (TS) punt wel, alleen heb ik mazzel dat ik het wel een leuk nummer vindt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef AnneeMarie het volgende:
Misschien dat het gedraait wordt omdat veel mensen het wel leuk vinden!
Jaa.
quote:
Nee is gewoon mooie muziek, geen Rommel 'n Baggerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef Djeez het volgende:
Ik ken het nummer niet, dus zal wel weer Rommel 'n' Bagger zijn.
Rebecca FM Classic Rock draait 'm echt niet, hoor...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat helpt dus niet, het wordt overal gedraaid.
Op 538 heb ik hem ook nog nooit gehoord, maar goed daar draaien ze wel echt een zeiknummer: Rihanna - Unfaithfulquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Rebecca FM Classic Rock draait 'm echt niet, hoor...
als je hem niet te vaak hoortquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vind het wel een leuk nummer eigenlijk
Ben toch blij dat er een aantal Maria fans hier zittenquote:
het is anders wel mooie bruidsmuziek!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Rebecca FM Classic Rock draait 'm echt niet, hoor...
Maria Menaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Duckman het volgende:
Ik hoor hem wel vaak, maar blijf het een mooi nummer vinden... evenals vele van haar andere nummers...
Daar is het idd uitermate geschikt voor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer zou eigenlijk alleen elke eerste maandag van de maand om 12.00 uur te horen moeten zijn.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer zou eigenlijk alleen elke eerste maandag van de maand om 12.00 uur te horen moeten zijn.
Ik dacht al, waar heb ik dat nummer eerder gehoord...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou lekker om met die tekst je echtelijke relatie te beginnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is anders wel mooie bruidsmuziek!.
Daar hebben we Mariah Carey en Christina Vaginera al voorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
He bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef BrandX het volgende:
BNN.FM webradio zonder reclame. Werkt zeer plezierig bij het werken en geen last van zeiknummers:s)
Nou, die ene!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef keijz het volgende:
Ik heb ook heel de dag al Q opstaan, maar welke nummer is dat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |