abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:04:16 #201
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40939724
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

licht bedoel je denk ik
Ik vind Lamey goed genoeg als stand in.
Euh ja licht
Maar serieus ik erger me dood als hij speelt (3e doelpunt was ook echt een fout van hem en zo maakt hij ze wel meer..)
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_40939757
Bron: Sportweek.nl
quote:
PSV heeft meeste buitenlanders Eredivisie
Datum: 18-aug 15:39

De selectie van PSV telt na het aantrekken van Edison Méndez maar liefst twintig spelers uit den vreemde. De Eindhovenaren hebben daarmee de meeste buitenlanders in de Eredivisie. Daarna volgen sc Heerenveen (17), Roda JC (16) en Ajax (14). Excelsior heeft met Daniel Guijo-Velasco, Jarda Simr en Christian Gyan de minste buitenlanders.
kunnen we trots op zijn
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:07:20 #203
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40939830
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Heeft meer te maken met het financiële beleid van Van Raaij
Ook ja maar ik hoef toch niet te vertellen dat als je zelf spelers opleidt en die daarna verkoopt dat je altijd winst maakt?
pi_40939836
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Vind je?? In Europa schiet hij echt zwaar te kort (tegen Ajax ook) Ik vind hem echt te ligt.
Ajax is dan ook van Europees niveau. Zag je ook afgelopen zondag inderdaad, dat Lamey dan tekort komt. Ik heb het alleen over het gros van de eredivisie. Tegen die tegenstanders voetbalt hij prima mee. In de CL en andere topwedstrijden ga je weinig aan Lamey hebben, dat klopt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:08:58 #205
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40939875
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Aissati, Afellay, Beerens

En het beste product uit de PSV opleiding staat nu te vlammen bij jullie
zozo, 3 hele stuks.....hoeveel jaar heeft dat geduurd?
Jup, daar hebben wij een neusje voor, foutje van guus
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:12:13 #206
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40939948
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
Bron: Sportweek.nl
[..]

kunnen we trots op zijn
Veel plezier met die titel, volgens mij heeft Ajax die jaren gehad en we weten allemaal hoe Ajax de afgelopen jaren heeft gepresteerd (ook onder Koeman ja).....wij krijgen nu hopelijk de 7 vette jaren en jullie die 7 anderen
pi_40939962
De jeugdopleiding van PSV is dan ook jaren een zooitje geweest. Toen Hiddink kwam, hebben ze de boel daar eens flink geprofessionaliseerd, met als meest recente ontwikkeling de opening van het nieuwe jeugdcomplex afgelopen week. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat er onder Sturing een hoop talenten zullen doorbreken, en dat PSV een van de toonaangevende jeugdopleidingen gaat hebben van Nederland.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:54:42 #208
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_40940939
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef mcyodogg het volgende:
De jeugdopleiding van PSV is dan ook jaren een zooitje geweest. Toen Hiddink kwam, hebben ze de boel daar eens flink geprofessionaliseerd, met als meest recente ontwikkeling de opening van het nieuwe jeugdcomplex afgelopen week. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat er onder Sturing een hoop talenten zullen doorbreken, en dat PSV een van de toonaangevende jeugdopleidingen gaat hebben van Nederland.
Dat is wel te hopen ja, anders kunnen we die hele jeugdopleiding beter afstoten. Zo veel is er niet uitgekomen tot voor kort. Ik ben benieuwd hoeveel talenten doorstromen naar het eerste en niet in het tweede stranden en dan in de eerste divisie terecht komen of in de kelder van de eredivisie....
pi_40941545
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:08 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

zozo, 3 hele stuks.....hoeveel jaar heeft dat geduurd?
Jup, daar hebben wij een neusje voor, foutje van guus
Gewoon geluk. Zodra Huntelaar is verkocht, kan het kapitaal weer worden geïnvesteerd in Rosenbergen, Soncken en types Charisteas. Of ze moeten intern door hebben dat Babel hem op kan volgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40942142
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:23 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Je bedoelt toch niet dat mannetje van NAC?! Weergaloze voetballer, maar schopt nu alweer stennis. Die hoeft van mij niet te komen.
Plus: Leo wil geen linksbuiten meer spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40942788
Er is trouwens maar een iemand die Ooijer kan opvolgen als hij zou vertrekken/stoppen.
Hofland
Vond hem altijd een hele degelijke verdediger en hij zei dat hij altijd nog openstond voor een terugkeer naar PSV.
Patat Friet
pi_40942810
Liever Sankoh of die Yank van Standard.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40943447
Kevin Hofland. Ik moet dan altijd denken aan de eerste Champions League wedstrijd die ik ooit bezocht, PSV-Anderlecht. Koude november avond in 2000. PSV kon zich voor het eerst plaatsen voor de 2e ronde CL, een overwinning volstond. Anderlecht komt 0-2 voor, en het geloof is er bij vrijwel iedereen uit. Toch knokt PSV zich via Ramzi terug naar 2-2. Nog maar een doelpuntje. Kezman schoot ook nog op de paal, meen ik te herinneren. En toen kreeg Hofland rood in de slotfase, en ging er bij mij het licht uit. Tot overmaat van ramp werd het ook nog 2-3.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:44:40 #214
79837 Lemming22
pi_40943478
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef mcyodogg het volgende:
Kevin Hofland. Ik moet dan altijd denken aan de eerste Champions League wedstrijd die ik ooit bezocht, PSV-Anderlecht. Koude november avond in 2000. PSV kon zich voor het eerst plaatsen voor de 2e ronde CL, een overwinning volstond. Anderlecht komt 0-2 voor, en het geloof is er bij vrijwel iedereen uit. Toch knokt PSV zich via Ramzi terug naar 2-2. Nog maar een doelpuntje. Kezman schoot ook nog op de paal, meen ik te herinneren. En toen kreeg Hofland rood in de slotfase, en ging er bij mij het licht uit. Tot overmaat van ramp werd het ook nog 2-3.
Dat was lelijk ja. En toen bleek achteraf dat Man Utd nog door het oog van de naald was gekropen door ook nog bijna een tegengoal te hebben gehad(een bal voor open goal!!!) waardoor PSV alsnog door had gegaan, als die erin was gegaan. Dat was een van de meest vervelende wedstrijden die ik bezocht heb..
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:01:23 #215
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40945578
nog 2 dagen!
pi_40950757
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef leolinedance het volgende:
nog 2 dagen!
PSV moet niet op zondag spelen
Op zaterdagen spelen ze altijd veel beter
Patat Friet
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:37:23 #217
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40950999
quote:
Iets dat ik vergeten was.... maar 'bedankt' dat je het weer neerzet...
toch vind ik Kevin geen slechte optie..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:43:32 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40954122
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:32 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

PSV moet niet op zondag spelen
Op zaterdagen spelen ze altijd veel beter
Tsja, we zullen zien he

Hoop dat het de moeite is om vanuit Wageningen (introductie) de bus en trein naar Eindhoven te pakken, en weer terug
pi_40957448
'Hofland? Ik haal toch ook niet Ernest Faber terug?'

/Vanbasten-mode

maar ff zonder gekheid, ik heb Hofland altijd een goeie verdediger gevonden. Van mij mag ie zeker terugkomen (vond het destijds ook erg jammer dat ie wegging...)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_40960709
quote:
Ook Celtic aast op Vennegoor

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, zaterdag
Behalve Bolton Wanderers is ook Celtic weer in de markt voor PSV-spits Jan Vennegoor of Hesselink. De Schotten haakten eerder af vanwege de hoge vraagprijs.

Trainer Ronald Koeman houdt rekening met de mogelijkheid dat Vennegoor en/of André Ooijer snel zullen vertrekken. ,,Het is logisch dat wanneer je uiteindelijk twee mensen gaat missen, je aanvulling moet krijgen.”

De beoogde vervangers zullen vanuit het buitenland komen, aldus voorzitter Rob Westerhof. PSV wil de instroom van spelers uit het buitenland echter op korte termijn gaan beperken. ,,Met name in de as van het elftal is het belangrijk om Nederlandse spelers te hebben, die ook je clubcultuur bewaken” , aldus Westerhof.
pi_40961775
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:07 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ook ja maar ik hoef toch niet te vertellen dat als je zelf spelers opleidt en die daarna verkoopt dat je altijd winst maakt?
Als je ze verkoopt wel ja. Als ze gratis en voor niks weglopen niet, of voor een schijntje.

Ga nu niet hier PSV belachelijk maken om slecht aankoopbeleid of scouting, want dan zou ik eerst eens even goed kijken hoe het bij je eigen club gebeurt. Maar ja, je hebt een wedstrijd gewonnen hè, dus jullie zijn al weer kampioen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:55:08 #222
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40965297
quote:
Hofland gaf ook de te zachte terugspeelbal waaruit de 0-1 kwam.

Desalniettemin vind ik Hofland een goede verdediger en ik heb nooit begrepen dat PSV hem liet gaan.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_40966944
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:55 schreef ErikT het volgende:

[..]

Hofland gaf ook de te zachte terugspeelbal waaruit de 0-1 kwam.

Desalniettemin vind ik Hofland een goede verdediger en ik heb nooit begrepen dat PSV hem liet gaan.
Idd, zelfs Alex heeft wel eens blunders gehad
Patat Friet
pi_40968858
morgen vak ZZ voor mij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40970215
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:02 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Idd, zelfs Alex heeft wel eens blunders gehad
Uit tegen RKC, nog meer?
lollig
pi_40970258
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Uit tegen RKC, nog meer?
Roda thuis volgens mij?
Patat Friet
pi_40970281
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Uit tegen RKC, nog meer?
En hij had de eigen goal tegen Vitesse ook niet zo bedoeld denk ik.
Patat Friet
pi_40970477
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:14 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

En hij had de eigen goal tegen Vitesse ook niet zo bedoeld denk ik.
Die tegen Arsenal vast ook niet
pi_40991604
quote:
Vennegoor mag praten met Celtic

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, zondag

PSV houdt volop rekening met een vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink meteen na het weekeinde. De spits heeft inmiddels toestemming gekregen om te praten met Celtic, wat aangeeft dat PSV en de Schotse topclub er in grote lijnen uit zijn.

Of het tot een transfer komt, hangt nu af van de gesprekken tussen Vennegoor en Celtic. Bronnen binnen PSV omschrijven de pogingen van Celtic om Vennegoor aan zich te binden als ’heel serieus’ en als veel concreter dan enige tijd geleden FC Porto was. Op de achtergrond speelt ook de interesse van Bolton Wanderers nog een rol, maar Celtic heeft momenteel de beste papieren.

Ondanks alle transferperikelen zal Vennegoor of Hesselink, evenals André Ooijer, vanmiddag tegen NEC nog gewoon van de partij zijn.
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 10:56:33 #230
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40991787
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kan meteen de nieuwe spits worden gehaald
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:15:38 #231
79837 Lemming22
pi_40992142
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:56 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Kan meteen de nieuwe spits worden gehaald
Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!
pi_40992172
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!
Het zal wel een tropische verassing worden.
pi_40992331
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?
Wat een vrouw!
spits!
pi_40992349
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?
Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.
pi_40992445
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.
Inderdaad. Er schijnt al een vervanger te zijn.

Vanmiddag eens kijken of we kampioenskandidaat nummer 1 zijn.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:38:44 #236
79837 Lemming22
pi_40992654
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert wel
pi_40992695
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:38 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert wel
Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:44:20 #238
79837 Lemming22
pi_40992778
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.
Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).

De buitenlandse speler zal wel Milevsky zijn, die naam zingt al maanden rond op het PSV Netwerk.
pi_40992934
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).

De buitenlandse speler zal wel Milevsky zijn, die naam zingt al maanden rond op het PSV Netwerk.
Dat zou natuurlijk een werkelijk sensationele aankoop zijn. Jammer genoeg heeft die al voor Dinamo Kiev CL(voorronde) gespeeld.
Wat een vrouw!
spits!
pi_40992952
Voor Milevsky hebben jullie echt geen geld.
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:52:59 #241
79837 Lemming22
pi_40992966
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk een werkelijk sensationele aankoop zijn. Jammer genoeg heeft die al voor Dinamo Kiev CL(voorronde) gespeeld.
Dat is in principe wel op te lossen met de selectie die we nu hebben. Of we gaan 4-4-2 spelen, of als Koeman toch aan 4-3-3 wil vasthouden, dan met Beasley, Kone en Farfan. Lekker beweeglijk en snel, goed om te counteren
pi_40993044
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Precies. We hebben echt geen rooie cent. Als VoH wordt verkocht, houden we maximaal 4 miljoen over voor een aankoop en dank denk ik dat het een speler als (bijvoorbeeld) N'Kufo wordt.

Iedereen is so hosanna over de financiële situatie van PSV, maar Van Raay heeft de club in een financiële chaos achtergelaten met grote schulden. Westerhof is druk bezig de boel op te ruimen, maar geloof me nu maar: PSV heeft echt geen cent te makken.

Koeman haalt niet voor niks Simons terug naar de verdediging in plaats van een vervanger voor Ooijer: er is gewoon geen geld voor een nieuwe centrale verdediger van niveau. Met Salcido en Da Costa en de vernieuwing van de contracten van Gomes en Farfán is het laatste geld geïnvesteerd.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:56:57 #243
79837 Lemming22
pi_40993059
quote:
Hoeveel moet ie kosten dan volgens jou?

Vennegoor gaat 8.5 miljoen opleveren. Daar zouden we toch een heel eind mee moeten kunnen komen...
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Precies. We hebben echt geen rooie cent. Als VoH wordt verkocht, houden we maximaal 4 miljoen over voor een aankoop en dank denk ik dat het een speler als (bijvoorbeeld) N'Kufo wordt.
Waar gaat die overige 4 miljoen dan heen? Ik kan me niet voorstellen dat ze dat geld al uit hebben gegeven met in het achterhoofd:"Ach we verkopen wel een keer een spelertje en dan staan we weer quitte." In de tijd van Van Raaij ging dat zo ja, maar tegenwoordig met het beleid van Westerhof kan ik me dat neit meer voorstellen.
pi_40993108
Milevsky moest 22 miljoen kosten

8,5 + de beloofde 15 van het spelersfonds maakt toch 23,5
pi_40993111
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat is in principe wel op te lossen met de selectie die we nu hebben. Of we gaan 4-4-2 spelen, of als Koeman toch aan 4-3-3 wil vasthouden, dan met Beasley, Kone en Farfan. Lekker beweeglijk en snel, goed om te counteren
Ja, dan heb je daarachter alleen Lee Nguyen en Beerens Als Jan vertrekt komt er gewoon een nieuwe aanvaller. Hopelijk wordt het een buitenspeler, en kan Koné lekker in de spits gaan ballen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:59:47 #246
79837 Lemming22
pi_40993133
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef dndiek het volgende:
Milevsky moest 22 miljoen kosten

8,5 + de beloofde 15 van het spelersfonds maakt toch 23,5
Kijk, we komen er wel
pi_40993150
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Hoeveel moet ie kosten dan volgens jou?

Vennegoor gaat 8.5 miljoen opleveren. Daar zouden we toch een heel eind mee moeten kunnen komen...
Wat DD zegt; er is geen geld bij PSV. Dat heeft Valkx laatst zelf al gezegd.

Van een verkoop hou je nooit 8 miljoen netto over; 6 misschien daadwerkelijk voor PSV, waarvan 4 daadwerkelijk voor een transfer. Milevsky is al boven de 10miljoen denk ik en dan nog eens een salaris van een miljoen of meer er boven op.

N'Kufo, Nevland, dat zijn denk ik de opties voor PSV.
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:03:20 #248
79837 Lemming22
pi_40993230
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nou, als we daarmee de strijd moeten winnen, dan ga ik nog liever voor Beerens. N'Kufo en Nevland, dat is niveau Lamey, leuk voor tegen NEC of Excelsior, maar de CL....
pi_40993245
quote:
dan leggen we wat bij
pi_40993347
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat DD zegt; er is geen geld bij PSV. Dat heeft Valkx laatst zelf al gezegd.

Van een verkoop hou je nooit 8 miljoen netto over; 6 misschien daadwerkelijk voor PSV, waarvan 4 daadwerkelijk voor een transfer. Milevsky is al boven de 10miljoen denk ik en dan nog eens een salaris van een miljoen of meer er boven op.

8.5 miljoen, daarvan gaat 1.5 miljoen meteen naar de girorekening van Jan zelf, houd je 7 bruto over, gemaakte kosten eraf, 6.5 miljoen waarvan er minstens 2.5 miljoen meteen terug de kas instroomt. Houd je echt maar 4 miljoen over en daar koop je geen zier voor. Zou ik het geld lekker op de bank houden en 4-4-2 gaan spelen. Beasley nog verkopen en ook dat op de bank zetten.
Wat een vrouw!
spits!
pi_40993441
Geld is er wel, PSV zit alleen aan het plafond qua transfers. Tenminste, dat zijn de berichten die mij bereikte.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:18:10 #252
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40993671
Als ik Westerhof dan gisteren in het ED hoorde ziet het er toch goed uit voor PSV als de herfinanciering volgende week afgerond wordt....

[ Bericht 1% gewijzigd door PyTh op 20-08-2006 12:23:41 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40993940
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef PyTh het volgende:
Als ik Westerhof dan gisteren in het ED hoorde ziet het er toch goed uit voor PSV als de herfinanciering volgende week afgerond wordt....
Luister eens naar wat je zegt...

Westerhof moet gewoon niks zeggen en pas de boel presenteren als het rond is.
Wat een vrouw!
spits!
pi_40994120
Hoe denken we over vanmiddag?

Ik denk dat een 3-0 er toch wel in moet zitten
Patat Friet
pi_40994153
2-0
pi_40994177
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef PyTh het volgende:
Jij hoort iemand als je de krant leest
pi_40994678
We winnen wel, alleen ik verwacht geen grote overwinning. 2-1
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40994819
Jawel hoor: het wordt 6-0.
Wat een vrouw!
spits!
pi_40995718
VI meldt nu ook dat VoH in bespreking is/gaat met Celtic, dus de kans dat die weggaat is wel erg groot nu.

Maar wat mij betreft hoeft er niet weer een paniekaankoop gedaan te worden. Zoals iemand hier al zei kunnen ze dit seizoen misschien wel het beste gewoon 4-4-2 spelen. Gezien we toch meer dan voldoende (talentvolle) middenvelders hebben lijkt me dit een goede optie.
Patat Friet
pi_40996323
Opstelling PSV:
Moens, Lamey, Alex, Addo, Salcido, Simons, Cocu, Culina, Vennegoor of Hesselink, Koné en Farfán.
Wissels: Boffin, Reiziger, Väyrynen, Aissati, Afellay, Fehér en Beerens.

bron:psv.nl

aiaiai geen ooijer in de basis
Patat Friet
pi_40996386
Addo
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:12:29 #262
79837 Lemming22
pi_40997133
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef ganzenherder het volgende:
Opstelling PSV:
Moens, Lamey, Alex, Addo, Salcido, Simons, Cocu, Culina, Vennegoor of Hesselink, Koné en Farfán.
Wissels: Boffin, Reiziger, Väyrynen, Aissati, Afellay, Fehér en Beerens.

bron:psv.nl

aiaiai geen ooijer in de basis
Niet eens op de bank.... Wat zou er aan de hand zijn?
pi_40997137
1 verdediger, 4 middenvelders en 1 aanvaller op de bank?? en waarom speelt Ooijer nou weer niet. Heb het eigenlijk wel gehad met die jongen.
:) (:
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 14:15:53 #264
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40997233
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Niet eens op de bank.... Wat zou er aan de hand zijn?
Ik neem aan dat hij weer in England zit
Room 23
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 14:16:19 #265
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40997245
Lamey
Room 23
pi_40997302
EINDHOVEN - André Ooijer doet vanmiddag niet mee in de eerste competitiewedstrijd van PSV tegen NEC. Het is al anderhalve week onrustig rond de verdediger die een transfer naar het Engelse Blackburn Rovers wil. Vooralsnog vroeg PSV een te hoge transfersom (vijf miljoen) voor de 32-jarige international.

Trainer Ronald Koeman zei vrijdag nog ervan uit te gaan dat hij een beroep op de verdediger kon doen. Anderhalve week geleden meldde Ooijer zich al ziek, omdat de club niet mee wilde werken aan zijn transfer. Na overleg met de technische staf besloot hij zich na twee dagen weer bij de groep aan te sluiten. Afgelopen woensdag speelde Ooijer nog met Oranje tegen Ierland.

PSV komt na de wedstrijd met een verklaring.
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 14:18:53 #267
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40997306
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef ganzenherder het volgende:

4-1

Niedzielan en Barreto zijn er niet bij en Lamey maakt een fout dus dat is de tegengoal
Room 23
pi_40997853
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef Gitaartovenaar het volgende:
EINDHOVEN - André Ooijer doet vanmiddag niet mee in de eerste competitiewedstrijd van PSV tegen NEC. Het is al anderhalve week onrustig rond de verdediger die een transfer naar het Engelse Blackburn Rovers wil. Vooralsnog vroeg PSV een te hoge transfersom (vijf miljoen) voor de 32-jarige international.

Trainer Ronald Koeman zei vrijdag nog ervan uit te gaan dat hij een beroep op de verdediger kon doen. Anderhalve week geleden meldde Ooijer zich al ziek, omdat de club niet mee wilde werken aan zijn transfer. Na overleg met de technische staf besloot hij zich na twee dagen weer bij de groep aan te sluiten. Afgelopen woensdag speelde Ooijer nog met Oranje tegen Ierland.

PSV komt na de wedstrijd met een verklaring.
heel apart idd
pi_40997929
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:37 schreef pascalheister het volgende:

[..]

heel apart idd
Ik vrees het ergste idd, in het beste geval speelt Simons of Cocu dit seizoen op zijn positie.
Patat Friet
pi_40998941
Gaat weg dus, idd.
pi_41000155

[ Bericht 95% gewijzigd door Gitaartovenaar op 20-08-2006 15:51:22 ]
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:03:17 #272
79837 Lemming22
pi_41000617
Ooijer weg inderdaad, zat er aan te komen..

Feyenoord
pi_41000700
Nog bedankt voor die link, tovenaar
pi_41000860
Wat speelt Koné toch slecht zeg
pi_41001325
welke link
pi_41001461
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef ganzenherder het volgende:

Dood aan alle wormen! nu klopt m'n voorspelling nietmeer
Patat Friet
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:26:44 #277
79837 Lemming22
pi_41001524
3-1 is netjes. Alleen dat is scorebordjournalistiek want ik heb geen idee hoe ze gespeeld hebben. Wel gelezen dat Koné weer eens heeft lopen brassen. Ik had vertrouwen in hem, maar dat neemt per wedstrijd af zeg...
pi_41001542
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:26 schreef Lemming22 het volgende:
3-1 is netjes. Alleen dat is scorebordjournalistiek want ik heb geen idee hoe ze gespeeld hebben. Wel gelezen dat Koné weer eens heeft lopen brassen. Ik had vertrouwen in hem, maar dat neemt per wedstrijd af zeg...
Goals waren erg saai iig, maarja goals zijn goals he
Patat Friet
pi_41001597
Prima opening van het seizoen, lijkt me zo. Vriend van mij zei halverwege de wedstrijd dat de 2-0 niet de juiste verhouding was. Maar goed, das dan wel een NEC-er. Hij zei ook dat PSV aan rood ontsnapte tot 2x aan toe.
pi_41001609
Koné was inderdaad weer drama. Lamey voetbalde lekker, vooral omdat hij niemand hoefde te verdedigen. Addo speelde erg goed, Culina speelde redelijk.
pi_41001745
ben benieuwd naar de verklaring... wat er ongeveer in staat, weten we denk ik al. Ben alleen erg benieuwd op wat voor manier het gebracht gaat worden..
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41001746
wtf nog 3-1 geworden
pi_41001827
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:33 schreef pascalheister het volgende:
wtf nog 3-1 geworden
Foutje van moens zie ik nu net....
Patat Friet
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:36:32 #284
79837 Lemming22
pi_41001846
En een goal van Beerens afgekeurd, onterecht welteverstaan. Ook jammer, dan was het 4-0 geweest en was die 3-1 nooit gevallen. En het is natuurlijk altijd leuk voor zo'n jonge jongen om z'n eerste goal te scoren voor PSV.
pi_41002104
Dat was een prachtige aanval van Aissati en Beerens: Beerens krijgt 1 kans en benut 'm meteen. Daar kan Koné nog wat van leren.
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 17:00:04 #286
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41002517
20/8/2006 - Koeman: Ooijer niet in staat om te spelen
(Gepost door RvN)

Ronald Koeman liet zojuist voor de camera weten dat Andre Ooijer niet ontbrak omdat hij verkocht is. Volgens de PSV coach heeft de verdediger vanmorgen laten weten niet in staat zijn om te spelen vandaag.

bron: psv.netwerk.to
Room 23
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:00:48 #287
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41002533
Ja tuurlijk Koeman...
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:02:19 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41002565
Hebben jullie een nieuwe keeper?

Van VI:
quote:
Het laatste wapenfeit was van Rutger Worm. De NEC-invaller was attent toen Sinouh een vrije trap Youssef El-Akchaoui niet onder controle kon houden. Maar deze eretreffer deed niets af aan de solide prestatie van PSV.
pi_41002603
verdomme, kan niemand Ooijer ff vertellen dat Blackburn géén mooie clup is, het in Engeland nóg slechter weer is dan hier en dat geld niet gelukkig maakt?
Patat Friet
pi_41002659
Terechte overwinning, maar we kwamen wel dankzij Moens niet op een achterstand. Toch ben ik niet ontevreden over vandaag
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:09:26 #291
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41002751
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
verdomme, kan niemand Ooijer ff vertellen dat Blackburn géén mooie clup is, het in Engeland nóg slechter weer is dan hier en dat geld niet gelukkig maakt?
Kan Ooijer diegene gelijk terug vertellen dat 'ie z'n laatste kans op een buitenlands avontuur met een mooi salaris in een prachtige competitie bij een respectabele club die Europees speelt niet zomaar aan z'n Amsterdamse neus voorbij laat gaan.
pi_41002793
Nu kan de TT net zo makkelijk veranderd worden in: PSV heeft dik gewonnen van NEC
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:11:44 #293
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_41002809
Salcido viel me ook in positieve zin op.
pi_41002933
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:00 schreef daaaaan het volgende:
Ja tuurlijk Koeman...
Ooijer heeft aangegeven dat hij het niet kon opbrengen om te spelen (radio 1)
pi_41002962
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:02 schreef twi het volgende:
Hebben jullie een nieuwe keeper?

Van VI:
[..]
ze blunderen daar wel de laatste tijd zeg?
pi_41002969
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Bang om te worden uitgefloten dus.
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:18:29 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41003001
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Ik dacht dat de kou uit de lucht was
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
Bang om te worden uitgefloten dus.
Zouden jullie dat doen in eigen stadion? Dat zou wel triester zijn dan het gemiddelde gedrag in de ArenA bij dit soort gevallen.
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 17:19:14 #298
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41003019
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
Misschien hebben ze hem wel verteld dat de pints daar heulemaal niet zo duur zijn en misschien wel goedkoper vergeleken met NL
Room 23
pi_41003203
Nog 2 posts en dan hebben we geen last meer van de vreselijke titel
Patat Friet
pi_41003263
Radio 1 meld dat PSV en Celtic eruit zijn voor VofH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')