Euh ja lichtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
licht bedoel je denk ik
Ik vind Lamey goed genoeg als stand in.
kunnen we trots op zijnquote:PSV heeft meeste buitenlanders Eredivisie
Datum: 18-aug 15:39
De selectie van PSV telt na het aantrekken van Edison Méndez maar liefst twintig spelers uit den vreemde. De Eindhovenaren hebben daarmee de meeste buitenlanders in de Eredivisie. Daarna volgen sc Heerenveen (17), Roda JC (16) en Ajax (14). Excelsior heeft met Daniel Guijo-Velasco, Jarda Simr en Christian Gyan de minste buitenlanders.
Ook ja maar ik hoef toch niet te vertellen dat als je zelf spelers opleidt en die daarna verkoopt dat je altijd winst maakt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met het financiële beleid van Van Raaij
Ajax is dan ook van Europees niveau. Zag je ook afgelopen zondag inderdaad, dat Lamey dan tekort komt. Ik heb het alleen over het gros van de eredivisie. Tegen die tegenstanders voetbalt hij prima mee. In de CL en andere topwedstrijden ga je weinig aan Lamey hebben, dat klopt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je?? In Europa schiet hij echt zwaar te kort (tegen Ajax ook) Ik vind hem echt te ligt.
zozo, 3 hele stuks.....hoeveel jaar heeft dat geduurd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Aissati, Afellay, Beerens![]()
En het beste product uit de PSV opleiding staat nu te vlammen bij jullie![]()
Veel plezier met die titel, volgens mij heeft Ajax die jaren gehad en we weten allemaal hoe Ajax de afgelopen jaren heeft gepresteerd (ook onder Koeman ja).....wij krijgen nu hopelijk de 7 vette jaren en jullie die 7 anderenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
Bron: Sportweek.nl
[..]
kunnen we trots op zijn![]()
Dat is wel te hopen ja, anders kunnen we die hele jeugdopleiding beter afstoten. Zo veel is er niet uitgekomen tot voor kort. Ik ben benieuwd hoeveel talenten doorstromen naar het eerste en niet in het tweede stranden en dan in de eerste divisie terecht komen of in de kelder van de eredivisie....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef mcyodogg het volgende:
De jeugdopleiding van PSV is dan ook jaren een zooitje geweest. Toen Hiddink kwam, hebben ze de boel daar eens flink geprofessionaliseerd, met als meest recente ontwikkeling de opening van het nieuwe jeugdcomplex afgelopen week. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat er onder Sturing een hoop talenten zullen doorbreken, en dat PSV een van de toonaangevende jeugdopleidingen gaat hebben van Nederland.
Gewoon geluk. Zodra Huntelaar is verkocht, kan het kapitaal weer worden geïnvesteerd in Rosenbergen, Soncken en types Charisteas. Of ze moeten intern door hebben dat Babel hem op kan volgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
zozo, 3 hele stuks.....hoeveel jaar heeft dat geduurd?
Jup, daar hebben wij een neusjevoor, foutje van guus
![]()
Plus: Leo wil geen linksbuiten meer spelen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:23 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat mannetje van NAC?! Weergaloze voetballer, maar schopt nu alweer stennis. Die hoeft van mij niet te komen.![]()
Dat was lelijk ja. En toen bleek achteraf dat Man Utd nog door het oog van de naald was gekropen door ook nog bijna een tegengoal te hebben gehad(een bal voor open goal!!!) waardoor PSV alsnog door had gegaan, als die erin was gegaan. Dat was een van de meest vervelende wedstrijden die ik bezocht heb..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef mcyodogg het volgende:
Kevin Hofland. Ik moet dan altijd denken aan de eerste Champions League wedstrijd die ik ooit bezocht, PSV-Anderlecht. Koude november avond in 2000. PSV kon zich voor het eerst plaatsen voor de 2e ronde CL, een overwinning volstond. Anderlecht komt 0-2 voor, en het geloof is er bij vrijwel iedereen uit. Toch knokt PSV zich via Ramzi terug naar 2-2. Nog maar een doelpuntje. Kezman schoot ook nog op de paal, meen ik te herinneren. En toen kreeg Hofland rood in de slotfase, en ging er bij mij het licht uit. Tot overmaat van ramp werd het ook nog 2-3.
PSV moet niet op zondag spelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef leolinedance het volgende:
nog 2 dagen!
Iets dat ik vergeten was.... maar 'bedankt' dat je het weer neerzet...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef mcyodogg het volgende:
Kevin Hofland. Ik moet dan altijd denken aan de eerste Champions League wedstrijd die ik ooit bezocht, PSV-Anderlecht. Koude november avond in 2000. PSV kon zich voor het eerst plaatsen voor de 2e ronde CL, een overwinning volstond. Anderlecht komt 0-2 voor, en het geloof is er bij vrijwel iedereen uit. Toch knokt PSV zich via Ramzi terug naar 2-2. Nog maar een doelpuntje. Kezman schoot ook nog op de paal, meen ik te herinneren. En toen kreeg Hofland rood in de slotfase, en ging er bij mij het licht uit. Tot overmaat van ramp werd het ook nog 2-3.
Tsja, we zullen zien hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
PSV moet niet op zondag spelen![]()
Op zaterdagen spelen ze altijd veel beter![]()
quote:Ook Celtic aast op Vennegoor
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
Behalve Bolton Wanderers is ook Celtic weer in de markt voor PSV-spits Jan Vennegoor of Hesselink. De Schotten haakten eerder af vanwege de hoge vraagprijs.
Trainer Ronald Koeman houdt rekening met de mogelijkheid dat Vennegoor en/of André Ooijer snel zullen vertrekken. ,,Het is logisch dat wanneer je uiteindelijk twee mensen gaat missen, je aanvulling moet krijgen.”
De beoogde vervangers zullen vanuit het buitenland komen, aldus voorzitter Rob Westerhof. PSV wil de instroom van spelers uit het buitenland echter op korte termijn gaan beperken. ,,Met name in de as van het elftal is het belangrijk om Nederlandse spelers te hebben, die ook je clubcultuur bewaken” , aldus Westerhof.
Als je ze verkoopt wel ja. Als ze gratis en voor niks weglopen niet, of voor een schijntje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ook ja maar ik hoef toch niet te vertellen dat als je zelf spelers opleidt en die daarna verkoopt dat je altijd winst maakt?
Hofland gaf ook de te zachte terugspeelbal waaruit de 0-1 kwam.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef mcyodogg het volgende:
Idd, zelfs Alex heeft wel eens blunders gehadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hofland gaf ook de te zachte terugspeelbal waaruit de 0-1 kwam.
Desalniettemin vind ik Hofland een goede verdediger en ik heb nooit begrepen dat PSV hem liet gaan.
Uit tegen RKC, nog meer?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Idd, zelfs Alex heeft wel eens blunders gehad![]()
Die tegen Arsenal vast ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En hij had de eigen goal tegen Vitesse ook niet zo bedoeld denk ik.
quote:Vennegoor mag praten met Celtic
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
PSV houdt volop rekening met een vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink meteen na het weekeinde. De spits heeft inmiddels toestemming gekregen om te praten met Celtic, wat aangeeft dat PSV en de Schotse topclub er in grote lijnen uit zijn.
Of het tot een transfer komt, hangt nu af van de gesprekken tussen Vennegoor en Celtic. Bronnen binnen PSV omschrijven de pogingen van Celtic om Vennegoor aan zich te binden als ’heel serieus’ en als veel concreter dan enige tijd geleden FC Porto was. Op de achtergrond speelt ook de interesse van Bolton Wanderers nog een rol, maar Celtic heeft momenteel de beste papieren.
Ondanks alle transferperikelen zal Vennegoor of Hesselink, evenals André Ooijer, vanmiddag tegen NEC nog gewoon van de partij zijn.
Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan meteen de nieuwe spits worden gehaald
Het zal wel een tropische verassing worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!
Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel een tropische verassing worden.
Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?
Inderdaad. Er schijnt al een vervanger te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.
Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert welquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel een tropische verassing worden.
Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert wel
Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.
Dat zou natuurlijk een werkelijk sensationele aankoop zijn. Jammer genoeg heeft die al voor Dinamo Kiev CL(voorronde) gespeeld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).
De buitenlandse speler zal wel Milevsky zijn, die naam zingt al maanden rond op het PSV Netwerk.
Dat is in principe wel op te lossen met de selectie die we nu hebben. Of we gaan 4-4-2 spelen, of als Koeman toch aan 4-3-3 wil vasthouden, dan met Beasley, Kone en Farfan. Lekker beweeglijk en snel, goed om te counterenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk een werkelijk sensationele aankoop zijn. Jammer genoeg heeft die al voor Dinamo Kiev CL(voorronde) gespeeld.
Precies. We hebben echt geen rooie cent. Als VoH wordt verkocht, houden we maximaal 4 miljoen over voor een aankoop en dank denk ik dat het een speler als (bijvoorbeeld) N'Kufo wordt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor Milevsky hebben jullie echt geen geld.
Hoeveel moet ie kosten dan volgens jou?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar gaat die overige 4 miljoen dan heen? Ik kan me niet voorstellen dat ze dat geld al uit hebben gegeven met in het achterhoofd:"Ach we verkopen wel een keer een spelertje en dan staan we weer quitte." In de tijd van Van Raaij ging dat zo ja, maar tegenwoordig met het beleid van Westerhof kan ik me dat neit meer voorstellen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. We hebben echt geen rooie cent. Als VoH wordt verkocht, houden we maximaal 4 miljoen over voor een aankoop en dank denk ik dat het een speler als (bijvoorbeeld) N'Kufo wordt.
Ja, dan heb je daarachter alleen Lee Nguyen en Beerensquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is in principe wel op te lossen met de selectie die we nu hebben. Of we gaan 4-4-2 spelen, of als Koeman toch aan 4-3-3 wil vasthouden, dan met Beasley, Kone en Farfan. Lekker beweeglijk en snel, goed om te counteren![]()
Kijk, we komen er welquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef dndiek het volgende:
Milevsky moest 22 miljoen kosten
8,5 + de beloofde 15 van het spelersfonds maakt toch 23,5
Wat DD zegt; er is geen geld bij PSV. Dat heeft Valkx laatst zelf al gezegd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoeveel moet ie kosten dan volgens jou?
Vennegoor gaat 8.5 miljoen opleveren. Daar zouden we toch een heel eind mee moeten kunnen komen...
Nou, als we daarmee de strijd moeten winnen, dan ga ik nog liever voor Beerens. N'Kufo en Nevland, dat is niveau Lamey, leuk voor tegen NEC of Excelsior, maar de CL....quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
N'Kufo, Nevland, dat zijn denk ik de opties voor PSV.
dan leggen we wat bijquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
8.5 miljoen, daarvan gaat 1.5 miljoen meteen naar de girorekening van Jan zelf, houd je 7 bruto over, gemaakte kosten eraf, 6.5 miljoen waarvan er minstens 2.5 miljoen meteen terug de kas instroomt. Houd je echt maar 4 miljoen over en daar koop je geen zier voor. Zou ik het geld lekker op de bank houden en 4-4-2 gaan spelen. Beasley nog verkopen en ook dat op de bank zetten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat DD zegt; er is geen geld bij PSV. Dat heeft Valkx laatst zelf al gezegd.
Van een verkoop hou je nooit 8 miljoen netto over; 6 misschien daadwerkelijk voor PSV, waarvan 4 daadwerkelijk voor een transfer. Milevsky is al boven de 10miljoen denk ik en dan nog eens een salaris van een miljoen of meer er boven op.
N'Kufo, Nevland, dat zijn denk ik de opties voor PSV.
Luister eens naar wat je zegt...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef PyTh het volgende:
Als ik Westerhof dan gisteren in het ED hoorde ziet het er toch goed uit voor PSV als de herfinanciering volgende week afgerond wordt....
Jij hoort iemand als je de krant leestquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef PyTh het volgende:
Als ik Westerhof dan gisteren in het ED hoorde ziet het er toch goed uit voor PSV als de herfinanciering volgende week afgerond wordt....
Niet eens op de bank.... Wat zou er aan de hand zijn?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef ganzenherder het volgende:
Opstelling PSV:
Moens, Lamey, Alex, Addo, Salcido, Simons, Cocu, Culina, Vennegoor of Hesselink, Koné en Farfán.
Wissels: Boffin, Reiziger, Väyrynen, Aissati, Afellay, Fehér en Beerens.
bron:psv.nl
aiaiai geen ooijer in de basis![]()
Ik neem aan dat hij weer in England zitquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niet eens op de bank.... Wat zou er aan de hand zijn?
4-1quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe denken we over vanmiddag?
Ik denk dat een 3-0 er toch wel in moet zitten![]()
heel apart iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef Gitaartovenaar het volgende:
EINDHOVEN - André Ooijer doet vanmiddag niet mee in de eerste competitiewedstrijd van PSV tegen NEC. Het is al anderhalve week onrustig rond de verdediger die een transfer naar het Engelse Blackburn Rovers wil. Vooralsnog vroeg PSV een te hoge transfersom (vijf miljoen) voor de 32-jarige international.
Trainer Ronald Koeman zei vrijdag nog ervan uit te gaan dat hij een beroep op de verdediger kon doen. Anderhalve week geleden meldde Ooijer zich al ziek, omdat de club niet mee wilde werken aan zijn transfer. Na overleg met de technische staf besloot hij zich na twee dagen weer bij de groep aan te sluiten. Afgelopen woensdag speelde Ooijer nog met Oranje tegen Ierland.
PSV komt na de wedstrijd met een verklaring.
Ik vrees het ergste idd, in het beste geval speelt Simons of Cocu dit seizoen op zijn positie.quote:
Dood aan alle wormen! nu klopt m'n voorspelling nietmeerquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe denken we over vanmiddag?
Ik denk dat een 3-0 er toch wel in moet zitten![]()
Goals waren erg saai iig, maarja goals zijn goals hequote:Op zondag 20 augustus 2006 16:26 schreef Lemming22 het volgende:
3-1 is netjes. Alleen dat is scorebordjournalistiek want ik heb geen idee hoe ze gespeeld hebben. Wel gelezen dat Koné weer eens heeft lopen brassen. Ik had vertrouwen in hem, maar dat neemt per wedstrijd af zeg...
quote:Het laatste wapenfeit was van Rutger Worm. De NEC-invaller was attent toen Sinouh een vrije trap Youssef El-Akchaoui niet onder controle kon houden. Maar deze eretreffer deed niets af aan de solide prestatie van PSV.
Kan Ooijer diegene gelijk terug vertellen dat 'ie z'n laatste kans op een buitenlands avontuur met een mooi salaris in een prachtige competitie bij een respectabele club die Europees speelt niet zomaar aan z'n Amsterdamse neus voorbij laat gaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
verdomme, kan niemand Ooijer ff vertellen dat Blackburn géén mooie clup is, het in Engeland nóg slechter weer is dan hier en dat geld niet gelukkig maakt?![]()
ze blunderen daar wel de laatste tijd zeg?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:02 schreef twi het volgende:
Hebben jullie een nieuwe keeper?
Van VI:
[..]
Bang om te worden uitgefloten dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ooijer heeft aangegeven dat hij het niet kon opbrengen om te spelen (radio 1)
Ik dacht dat de kou uit de lucht wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ooijer heeft aangegeven dat hij het niet kon opbrengen om te spelen (radio 1)
Zouden jullie dat doen in eigen stadion? Dat zou wel triester zijn dan het gemiddelde gedrag in de ArenA bij dit soort gevallen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
Bang om te worden uitgefloten dus.
Misschien hebben ze hem wel verteld dat de pints daar heulemaal niet zo duur zijn en misschien wel goedkoper vergeleken met NLquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
verdomme, kan niemand Ooijer ff vertellen dat Blackburn géén mooie clup is, het in Engeland nóg slechter weer is dan hier en dat geld niet gelukkig maakt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |