Dat is in principe wel op te lossen met de selectie die we nu hebben. Of we gaan 4-4-2 spelen, of als Koeman toch aan 4-3-3 wil vasthouden, dan met Beasley, Kone en Farfan. Lekker beweeglijk en snel, goed om te counterenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk een werkelijk sensationele aankoop zijn. Jammer genoeg heeft die al voor Dinamo Kiev CL(voorronde) gespeeld.
Precies. We hebben echt geen rooie cent. Als VoH wordt verkocht, houden we maximaal 4 miljoen over voor een aankoop en dank denk ik dat het een speler als (bijvoorbeeld) N'Kufo wordt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor Milevsky hebben jullie echt geen geld.
Hoeveel moet ie kosten dan volgens jou?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar gaat die overige 4 miljoen dan heen? Ik kan me niet voorstellen dat ze dat geld al uit hebben gegeven met in het achterhoofd:"Ach we verkopen wel een keer een spelertje en dan staan we weer quitte." In de tijd van Van Raaij ging dat zo ja, maar tegenwoordig met het beleid van Westerhof kan ik me dat neit meer voorstellen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. We hebben echt geen rooie cent. Als VoH wordt verkocht, houden we maximaal 4 miljoen over voor een aankoop en dank denk ik dat het een speler als (bijvoorbeeld) N'Kufo wordt.
Ja, dan heb je daarachter alleen Lee Nguyen en Beerensquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is in principe wel op te lossen met de selectie die we nu hebben. Of we gaan 4-4-2 spelen, of als Koeman toch aan 4-3-3 wil vasthouden, dan met Beasley, Kone en Farfan. Lekker beweeglijk en snel, goed om te counteren![]()
Kijk, we komen er welquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef dndiek het volgende:
Milevsky moest 22 miljoen kosten
8,5 + de beloofde 15 van het spelersfonds maakt toch 23,5
Wat DD zegt; er is geen geld bij PSV. Dat heeft Valkx laatst zelf al gezegd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoeveel moet ie kosten dan volgens jou?
Vennegoor gaat 8.5 miljoen opleveren. Daar zouden we toch een heel eind mee moeten kunnen komen...
Nou, als we daarmee de strijd moeten winnen, dan ga ik nog liever voor Beerens. N'Kufo en Nevland, dat is niveau Lamey, leuk voor tegen NEC of Excelsior, maar de CL....quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
N'Kufo, Nevland, dat zijn denk ik de opties voor PSV.
dan leggen we wat bijquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
8.5 miljoen, daarvan gaat 1.5 miljoen meteen naar de girorekening van Jan zelf, houd je 7 bruto over, gemaakte kosten eraf, 6.5 miljoen waarvan er minstens 2.5 miljoen meteen terug de kas instroomt. Houd je echt maar 4 miljoen over en daar koop je geen zier voor. Zou ik het geld lekker op de bank houden en 4-4-2 gaan spelen. Beasley nog verkopen en ook dat op de bank zetten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat DD zegt; er is geen geld bij PSV. Dat heeft Valkx laatst zelf al gezegd.
Van een verkoop hou je nooit 8 miljoen netto over; 6 misschien daadwerkelijk voor PSV, waarvan 4 daadwerkelijk voor een transfer. Milevsky is al boven de 10miljoen denk ik en dan nog eens een salaris van een miljoen of meer er boven op.
N'Kufo, Nevland, dat zijn denk ik de opties voor PSV.
Luister eens naar wat je zegt...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef PyTh het volgende:
Als ik Westerhof dan gisteren in het ED hoorde ziet het er toch goed uit voor PSV als de herfinanciering volgende week afgerond wordt....
Jij hoort iemand als je de krant leestquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef PyTh het volgende:
Als ik Westerhof dan gisteren in het ED hoorde ziet het er toch goed uit voor PSV als de herfinanciering volgende week afgerond wordt....
Niet eens op de bank.... Wat zou er aan de hand zijn?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef ganzenherder het volgende:
Opstelling PSV:
Moens, Lamey, Alex, Addo, Salcido, Simons, Cocu, Culina, Vennegoor of Hesselink, Koné en Farfán.
Wissels: Boffin, Reiziger, Väyrynen, Aissati, Afellay, Fehér en Beerens.
bron:psv.nl
aiaiai geen ooijer in de basis![]()
Ik neem aan dat hij weer in England zitquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niet eens op de bank.... Wat zou er aan de hand zijn?
4-1quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe denken we over vanmiddag?
Ik denk dat een 3-0 er toch wel in moet zitten![]()
heel apart iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef Gitaartovenaar het volgende:
EINDHOVEN - André Ooijer doet vanmiddag niet mee in de eerste competitiewedstrijd van PSV tegen NEC. Het is al anderhalve week onrustig rond de verdediger die een transfer naar het Engelse Blackburn Rovers wil. Vooralsnog vroeg PSV een te hoge transfersom (vijf miljoen) voor de 32-jarige international.
Trainer Ronald Koeman zei vrijdag nog ervan uit te gaan dat hij een beroep op de verdediger kon doen. Anderhalve week geleden meldde Ooijer zich al ziek, omdat de club niet mee wilde werken aan zijn transfer. Na overleg met de technische staf besloot hij zich na twee dagen weer bij de groep aan te sluiten. Afgelopen woensdag speelde Ooijer nog met Oranje tegen Ierland.
PSV komt na de wedstrijd met een verklaring.
Ik vrees het ergste idd, in het beste geval speelt Simons of Cocu dit seizoen op zijn positie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |