Die tegen Arsenal vast ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En hij had de eigen goal tegen Vitesse ook niet zo bedoeld denk ik.
quote:Vennegoor mag praten met Celtic
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
PSV houdt volop rekening met een vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink meteen na het weekeinde. De spits heeft inmiddels toestemming gekregen om te praten met Celtic, wat aangeeft dat PSV en de Schotse topclub er in grote lijnen uit zijn.
Of het tot een transfer komt, hangt nu af van de gesprekken tussen Vennegoor en Celtic. Bronnen binnen PSV omschrijven de pogingen van Celtic om Vennegoor aan zich te binden als ’heel serieus’ en als veel concreter dan enige tijd geleden FC Porto was. Op de achtergrond speelt ook de interesse van Bolton Wanderers nog een rol, maar Celtic heeft momenteel de beste papieren.
Ondanks alle transferperikelen zal Vennegoor of Hesselink, evenals André Ooijer, vanmiddag tegen NEC nog gewoon van de partij zijn.
Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan meteen de nieuwe spits worden gehaald
Het zal wel een tropische verassing worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!
Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel een tropische verassing worden.
Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?
Inderdaad. Er schijnt al een vervanger te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.
Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert welquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel een tropische verassing worden.
Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert wel
Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.
Dat zou natuurlijk een werkelijk sensationele aankoop zijn. Jammer genoeg heeft die al voor Dinamo Kiev CL(voorronde) gespeeld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).
De buitenlandse speler zal wel Milevsky zijn, die naam zingt al maanden rond op het PSV Netwerk.
Dat is in principe wel op te lossen met de selectie die we nu hebben. Of we gaan 4-4-2 spelen, of als Koeman toch aan 4-3-3 wil vasthouden, dan met Beasley, Kone en Farfan. Lekker beweeglijk en snel, goed om te counterenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk een werkelijk sensationele aankoop zijn. Jammer genoeg heeft die al voor Dinamo Kiev CL(voorronde) gespeeld.
Precies. We hebben echt geen rooie cent. Als VoH wordt verkocht, houden we maximaal 4 miljoen over voor een aankoop en dank denk ik dat het een speler als (bijvoorbeeld) N'Kufo wordt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor Milevsky hebben jullie echt geen geld.
Hoeveel moet ie kosten dan volgens jou?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar gaat die overige 4 miljoen dan heen? Ik kan me niet voorstellen dat ze dat geld al uit hebben gegeven met in het achterhoofd:"Ach we verkopen wel een keer een spelertje en dan staan we weer quitte." In de tijd van Van Raaij ging dat zo ja, maar tegenwoordig met het beleid van Westerhof kan ik me dat neit meer voorstellen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. We hebben echt geen rooie cent. Als VoH wordt verkocht, houden we maximaal 4 miljoen over voor een aankoop en dank denk ik dat het een speler als (bijvoorbeeld) N'Kufo wordt.
Ja, dan heb je daarachter alleen Lee Nguyen en Beerensquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is in principe wel op te lossen met de selectie die we nu hebben. Of we gaan 4-4-2 spelen, of als Koeman toch aan 4-3-3 wil vasthouden, dan met Beasley, Kone en Farfan. Lekker beweeglijk en snel, goed om te counteren![]()
Kijk, we komen er welquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef dndiek het volgende:
Milevsky moest 22 miljoen kosten
8,5 + de beloofde 15 van het spelersfonds maakt toch 23,5
Wat DD zegt; er is geen geld bij PSV. Dat heeft Valkx laatst zelf al gezegd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoeveel moet ie kosten dan volgens jou?
Vennegoor gaat 8.5 miljoen opleveren. Daar zouden we toch een heel eind mee moeten kunnen komen...
Nou, als we daarmee de strijd moeten winnen, dan ga ik nog liever voor Beerens. N'Kufo en Nevland, dat is niveau Lamey, leuk voor tegen NEC of Excelsior, maar de CL....quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
N'Kufo, Nevland, dat zijn denk ik de opties voor PSV.
dan leggen we wat bijquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
8.5 miljoen, daarvan gaat 1.5 miljoen meteen naar de girorekening van Jan zelf, houd je 7 bruto over, gemaakte kosten eraf, 6.5 miljoen waarvan er minstens 2.5 miljoen meteen terug de kas instroomt. Houd je echt maar 4 miljoen over en daar koop je geen zier voor. Zou ik het geld lekker op de bank houden en 4-4-2 gaan spelen. Beasley nog verkopen en ook dat op de bank zetten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat DD zegt; er is geen geld bij PSV. Dat heeft Valkx laatst zelf al gezegd.
Van een verkoop hou je nooit 8 miljoen netto over; 6 misschien daadwerkelijk voor PSV, waarvan 4 daadwerkelijk voor een transfer. Milevsky is al boven de 10miljoen denk ik en dan nog eens een salaris van een miljoen of meer er boven op.
N'Kufo, Nevland, dat zijn denk ik de opties voor PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |