abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40942788
Er is trouwens maar een iemand die Ooijer kan opvolgen als hij zou vertrekken/stoppen.
Hofland
Vond hem altijd een hele degelijke verdediger en hij zei dat hij altijd nog openstond voor een terugkeer naar PSV.
Patat Friet
pi_40942810
Liever Sankoh of die Yank van Standard.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40943447
Kevin Hofland. Ik moet dan altijd denken aan de eerste Champions League wedstrijd die ik ooit bezocht, PSV-Anderlecht. Koude november avond in 2000. PSV kon zich voor het eerst plaatsen voor de 2e ronde CL, een overwinning volstond. Anderlecht komt 0-2 voor, en het geloof is er bij vrijwel iedereen uit. Toch knokt PSV zich via Ramzi terug naar 2-2. Nog maar een doelpuntje. Kezman schoot ook nog op de paal, meen ik te herinneren. En toen kreeg Hofland rood in de slotfase, en ging er bij mij het licht uit. Tot overmaat van ramp werd het ook nog 2-3.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:44:40 #214
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_40943478
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef mcyodogg het volgende:
Kevin Hofland. Ik moet dan altijd denken aan de eerste Champions League wedstrijd die ik ooit bezocht, PSV-Anderlecht. Koude november avond in 2000. PSV kon zich voor het eerst plaatsen voor de 2e ronde CL, een overwinning volstond. Anderlecht komt 0-2 voor, en het geloof is er bij vrijwel iedereen uit. Toch knokt PSV zich via Ramzi terug naar 2-2. Nog maar een doelpuntje. Kezman schoot ook nog op de paal, meen ik te herinneren. En toen kreeg Hofland rood in de slotfase, en ging er bij mij het licht uit. Tot overmaat van ramp werd het ook nog 2-3.
Dat was lelijk ja. En toen bleek achteraf dat Man Utd nog door het oog van de naald was gekropen door ook nog bijna een tegengoal te hebben gehad(een bal voor open goal!!!) waardoor PSV alsnog door had gegaan, als die erin was gegaan. Dat was een van de meest vervelende wedstrijden die ik bezocht heb..
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:01:23 #215
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40945578
nog 2 dagen!
pi_40950757
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef leolinedance het volgende:
nog 2 dagen!
PSV moet niet op zondag spelen
Op zaterdagen spelen ze altijd veel beter
Patat Friet
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:37:23 #217
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40950999
quote:
Iets dat ik vergeten was.... maar 'bedankt' dat je het weer neerzet...
toch vind ik Kevin geen slechte optie..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:43:32 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40954122
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:32 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

PSV moet niet op zondag spelen
Op zaterdagen spelen ze altijd veel beter
Tsja, we zullen zien he

Hoop dat het de moeite is om vanuit Wageningen (introductie) de bus en trein naar Eindhoven te pakken, en weer terug
pi_40957448
'Hofland? Ik haal toch ook niet Ernest Faber terug?'

/Vanbasten-mode

maar ff zonder gekheid, ik heb Hofland altijd een goeie verdediger gevonden. Van mij mag ie zeker terugkomen (vond het destijds ook erg jammer dat ie wegging...)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_40960709
quote:
Ook Celtic aast op Vennegoor

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, zaterdag
Behalve Bolton Wanderers is ook Celtic weer in de markt voor PSV-spits Jan Vennegoor of Hesselink. De Schotten haakten eerder af vanwege de hoge vraagprijs.

Trainer Ronald Koeman houdt rekening met de mogelijkheid dat Vennegoor en/of André Ooijer snel zullen vertrekken. ,,Het is logisch dat wanneer je uiteindelijk twee mensen gaat missen, je aanvulling moet krijgen.”

De beoogde vervangers zullen vanuit het buitenland komen, aldus voorzitter Rob Westerhof. PSV wil de instroom van spelers uit het buitenland echter op korte termijn gaan beperken. ,,Met name in de as van het elftal is het belangrijk om Nederlandse spelers te hebben, die ook je clubcultuur bewaken” , aldus Westerhof.
pi_40961775
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:07 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ook ja maar ik hoef toch niet te vertellen dat als je zelf spelers opleidt en die daarna verkoopt dat je altijd winst maakt?
Als je ze verkoopt wel ja. Als ze gratis en voor niks weglopen niet, of voor een schijntje.

Ga nu niet hier PSV belachelijk maken om slecht aankoopbeleid of scouting, want dan zou ik eerst eens even goed kijken hoe het bij je eigen club gebeurt. Maar ja, je hebt een wedstrijd gewonnen hè, dus jullie zijn al weer kampioen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:55:08 #222
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40965297
quote:
Hofland gaf ook de te zachte terugspeelbal waaruit de 0-1 kwam.

Desalniettemin vind ik Hofland een goede verdediger en ik heb nooit begrepen dat PSV hem liet gaan.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_40966944
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:55 schreef ErikT het volgende:

[..]

Hofland gaf ook de te zachte terugspeelbal waaruit de 0-1 kwam.

Desalniettemin vind ik Hofland een goede verdediger en ik heb nooit begrepen dat PSV hem liet gaan.
Idd, zelfs Alex heeft wel eens blunders gehad
Patat Friet
pi_40968858
morgen vak ZZ voor mij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40970215
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:02 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Idd, zelfs Alex heeft wel eens blunders gehad
Uit tegen RKC, nog meer?
lollig
pi_40970258
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Uit tegen RKC, nog meer?
Roda thuis volgens mij?
Patat Friet
pi_40970281
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Uit tegen RKC, nog meer?
En hij had de eigen goal tegen Vitesse ook niet zo bedoeld denk ik.
Patat Friet
pi_40970477
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:14 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

En hij had de eigen goal tegen Vitesse ook niet zo bedoeld denk ik.
Die tegen Arsenal vast ook niet
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40991604
quote:
Vennegoor mag praten met Celtic

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, zondag

PSV houdt volop rekening met een vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink meteen na het weekeinde. De spits heeft inmiddels toestemming gekregen om te praten met Celtic, wat aangeeft dat PSV en de Schotse topclub er in grote lijnen uit zijn.

Of het tot een transfer komt, hangt nu af van de gesprekken tussen Vennegoor en Celtic. Bronnen binnen PSV omschrijven de pogingen van Celtic om Vennegoor aan zich te binden als ’heel serieus’ en als veel concreter dan enige tijd geleden FC Porto was. Op de achtergrond speelt ook de interesse van Bolton Wanderers nog een rol, maar Celtic heeft momenteel de beste papieren.

Ondanks alle transferperikelen zal Vennegoor of Hesselink, evenals André Ooijer, vanmiddag tegen NEC nog gewoon van de partij zijn.
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 10:56:33 #230
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40991787
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kan meteen de nieuwe spits worden gehaald
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:15:38 #231
79837 Lemming22
pi_40992142
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:56 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Kan meteen de nieuwe spits worden gehaald
Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!
pi_40992172
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!
Het zal wel een tropische verassing worden.
pi_40992331
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?
Wat een vrouw!
spits!
pi_40992349
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?
Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.
pi_40992445
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.
Inderdaad. Er schijnt al een vervanger te zijn.

Vanmiddag eens kijken of we kampioenskandidaat nummer 1 zijn.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:38:44 #236
79837 Lemming22
pi_40992654
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert wel
pi_40992695
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:38 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert wel
Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:44:20 #238
79837 Lemming22
pi_40992778
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.
Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).

De buitenlandse speler zal wel Milevsky zijn, die naam zingt al maanden rond op het PSV Netwerk.
pi_40992934
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).

De buitenlandse speler zal wel Milevsky zijn, die naam zingt al maanden rond op het PSV Netwerk.
Dat zou natuurlijk een werkelijk sensationele aankoop zijn. Jammer genoeg heeft die al voor Dinamo Kiev CL(voorronde) gespeeld.
Wat een vrouw!
spits!
pi_40992952
Voor Milevsky hebben jullie echt geen geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')