Dat was lelijk ja. En toen bleek achteraf dat Man Utd nog door het oog van de naald was gekropen door ook nog bijna een tegengoal te hebben gehad(een bal voor open goal!!!) waardoor PSV alsnog door had gegaan, als die erin was gegaan. Dat was een van de meest vervelende wedstrijden die ik bezocht heb..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef mcyodogg het volgende:
Kevin Hofland. Ik moet dan altijd denken aan de eerste Champions League wedstrijd die ik ooit bezocht, PSV-Anderlecht. Koude november avond in 2000. PSV kon zich voor het eerst plaatsen voor de 2e ronde CL, een overwinning volstond. Anderlecht komt 0-2 voor, en het geloof is er bij vrijwel iedereen uit. Toch knokt PSV zich via Ramzi terug naar 2-2. Nog maar een doelpuntje. Kezman schoot ook nog op de paal, meen ik te herinneren. En toen kreeg Hofland rood in de slotfase, en ging er bij mij het licht uit. Tot overmaat van ramp werd het ook nog 2-3.
PSV moet niet op zondag spelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef leolinedance het volgende:
nog 2 dagen!
Iets dat ik vergeten was.... maar 'bedankt' dat je het weer neerzet...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef mcyodogg het volgende:
Kevin Hofland. Ik moet dan altijd denken aan de eerste Champions League wedstrijd die ik ooit bezocht, PSV-Anderlecht. Koude november avond in 2000. PSV kon zich voor het eerst plaatsen voor de 2e ronde CL, een overwinning volstond. Anderlecht komt 0-2 voor, en het geloof is er bij vrijwel iedereen uit. Toch knokt PSV zich via Ramzi terug naar 2-2. Nog maar een doelpuntje. Kezman schoot ook nog op de paal, meen ik te herinneren. En toen kreeg Hofland rood in de slotfase, en ging er bij mij het licht uit. Tot overmaat van ramp werd het ook nog 2-3.
Tsja, we zullen zien hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
PSV moet niet op zondag spelen![]()
Op zaterdagen spelen ze altijd veel beter![]()
quote:Ook Celtic aast op Vennegoor
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
Behalve Bolton Wanderers is ook Celtic weer in de markt voor PSV-spits Jan Vennegoor of Hesselink. De Schotten haakten eerder af vanwege de hoge vraagprijs.
Trainer Ronald Koeman houdt rekening met de mogelijkheid dat Vennegoor en/of André Ooijer snel zullen vertrekken. ,,Het is logisch dat wanneer je uiteindelijk twee mensen gaat missen, je aanvulling moet krijgen.”
De beoogde vervangers zullen vanuit het buitenland komen, aldus voorzitter Rob Westerhof. PSV wil de instroom van spelers uit het buitenland echter op korte termijn gaan beperken. ,,Met name in de as van het elftal is het belangrijk om Nederlandse spelers te hebben, die ook je clubcultuur bewaken” , aldus Westerhof.
Als je ze verkoopt wel ja. Als ze gratis en voor niks weglopen niet, of voor een schijntje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ook ja maar ik hoef toch niet te vertellen dat als je zelf spelers opleidt en die daarna verkoopt dat je altijd winst maakt?
Hofland gaf ook de te zachte terugspeelbal waaruit de 0-1 kwam.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:42 schreef mcyodogg het volgende:
Idd, zelfs Alex heeft wel eens blunders gehadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hofland gaf ook de te zachte terugspeelbal waaruit de 0-1 kwam.
Desalniettemin vind ik Hofland een goede verdediger en ik heb nooit begrepen dat PSV hem liet gaan.
Uit tegen RKC, nog meer?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Idd, zelfs Alex heeft wel eens blunders gehad![]()
Die tegen Arsenal vast ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En hij had de eigen goal tegen Vitesse ook niet zo bedoeld denk ik.
quote:Vennegoor mag praten met Celtic
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
PSV houdt volop rekening met een vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink meteen na het weekeinde. De spits heeft inmiddels toestemming gekregen om te praten met Celtic, wat aangeeft dat PSV en de Schotse topclub er in grote lijnen uit zijn.
Of het tot een transfer komt, hangt nu af van de gesprekken tussen Vennegoor en Celtic. Bronnen binnen PSV omschrijven de pogingen van Celtic om Vennegoor aan zich te binden als ’heel serieus’ en als veel concreter dan enige tijd geleden FC Porto was. Op de achtergrond speelt ook de interesse van Bolton Wanderers nog een rol, maar Celtic heeft momenteel de beste papieren.
Ondanks alle transferperikelen zal Vennegoor of Hesselink, evenals André Ooijer, vanmiddag tegen NEC nog gewoon van de partij zijn.
Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan meteen de nieuwe spits worden gehaald
Het zal wel een tropische verassing worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wie zou er klaar staan als vervanger? Laat de speculaties maar weer beginnen!
Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel een tropische verassing worden.
Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tropisch lijkt me wel, maar een (positieve) verrassing?
Inderdaad. Er schijnt al een vervanger te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd afwachten. Alex en Gomes pakten goed uit, Robert totaal niet.
Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert welquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel een tropische verassing worden.
Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koeman had gezegd dat hij nu eens wat Nederlanders wilde kopen, om de as van het veld Nederlandstalig te houden en de clubcultuur te bewaken. Dus ik ga voor een Nederlandse aankoop. Misschien Kluivert wel
Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee. De vervanger is een buitenlander, maar er worden wel meer Nederlanders in de as gezocht zegt ie. Schaars lijkt een kandidaat voor volgend seizoen.
Dat zou natuurlijk een werkelijk sensationele aankoop zijn. Jammer genoeg heeft die al voor Dinamo Kiev CL(voorronde) gespeeld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voor Schaars zullen ze flink in de buidel moeten tasten. AZ laat zijn spelers al niet makkelijk gaan, en zeker niet en talent dat pas één seizoen bij de club zit. Dan zullen er toch wel wat spelers verkocht moeten worden (wat ook ongetwijfeld gaat gebeuren volgend seizoen met o.a. Farfan).
De buitenlandse speler zal wel Milevsky zijn, die naam zingt al maanden rond op het PSV Netwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |