abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:07:23 #151
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40905018
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:30 schreef pascalheister het volgende:

[..]

misschien weet PSV meer dan jou en gaat Ooijer helemaal niet meer weg
Tja ik ken onze voorzitter ondertussen wel...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_40910010
terug van een lang weekend, heeft psv verloren
enfin, VOH wellicht naar bolton, leuk cluppie voor 'em
pi_40910186
Kromkamp komt naar PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:26:11 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40910221
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:24 schreef cultheld het volgende:
Kromkamp komt naar PSV
bronnetje zou leuk zijn
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40910227
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:24 schreef cultheld het volgende:
Kromkamp komt naar PSV
Bron?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40910250
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

bronnetje zou leuk zijn
The Sun, 1.5 miljoen pond .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40910263
Afwachten dus nog
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:31:28 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40910325
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

The Sun, 1.5 miljoen pond .
Linkje?

Die berichten op het PSV NETwerk (the Sun) dat hij misschien komt heb ik ook gezien maar nog niks definitiefs.....jij wel?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40910353
Nee niet definitief, het is ook meer wishful thinking, sorry .
pi_40911510
Als Kromkamp komt Als VoH/Ooijer gaat Als Sankoh als vervanger van Ooijer komt Als we nog een aardig goede spits halen Dan wordt het een mooi seizoen.
pi_40911662
Beasley gaat misschien terug naar de VS, dat is ook wel een goede zaak natuurlijk .
pi_40911927
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:21 schreef cultheld het volgende:
Beasley gaat misschien terug naar de VS, dat is ook wel een goede zaak natuurlijk .

ach, je kunt hem er best bijhebben vind ik.
kromkamp zou wel zijn
pi_40911986
Beasley verdient een behoorlijk salaris; In zijn plaats kun je dan Elia of Leonardo halen .
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:49:19 #164
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40912638
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:16 schreef Leso_Varen het volgende:
Als Kromkamp komt Als VoH/Ooijer gaat Als Sankoh als vervanger van Ooijer komt Als we nog een aardig goede spits halen Dan wordt het een mooi seizoen.
Als als als en als ......
we moeten maar afwachten, maar het kan idd nog mooi worden!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_40912934
Ik hoop dat Ooijer en Vennegoor blijven dan word het een erg leuk jaar voor PSV.
lollig
pi_40928137
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef cultheld het volgende:
Beasley verdient een behoorlijk salaris; In zijn plaats kun je dan Elia of Leonardo halen .
Je bedoelt toch niet dat mannetje van NAC?! Weergaloze voetballer, maar schopt nu alweer stennis. Die hoeft van mij niet te komen.
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:26:24 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40928162
Maar je weet toch dat Ronald Koeman prima met zulke egootjes om kan gaan?
pi_40928179
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:26 schreef twi het volgende:
Maar je weet toch dat Ronald Koeman prima met zulke egootjes om kan gaan?

Dat is nog een reden ja
pi_40928334
Even wat berichtjes van het PSV netwerk:
quote:
Zaakwaarnemer Kromkamp ontkent onderhandelingen

BRON: FCUpdate.nl

De zaakwaarnemer van Kromkamp ontkent het bericht dat de rechtsback in Nederland zou zijn om te onderhandelen over een transfer. "Jan is gewoon in Engeland, hoor", reageert Arnold Oosterveer namens Soccer Vision, het bedrijf dat de belangen van de verdediger behartigt, op de geruchten. "De berichten dat hij in gesprek zou zijn met Nederlandse clubs, zijn niet waar. We hebben van Liverpool nog niet te horen gekregen dat Kromkamp weg mag, dus een vertrek is voorlopig niet aan de orde. Hij is tenslotte ook pas kort in Liverpool. Ik zeg niet dat ik een transfer uitsluit, je weet immers nooit wat er in de komende twee weken kan gebeuren, maar voorlopig blijft hij bij Liverpool", zegt Oosterveer.
quote:
'PSV huurt Mendez met optie tot koop'

BRON: De Telegraaf

De Telegraaf meldt dat Edison Mendez gisteren naar Ecuador is teruggekeerd om zijn werkvergunning te regelen. PSV huurt hem een jaar van Quito en heeft een eenzijdige optie tot koop bedongen voor nog eens drie seizoenen. Om de transfer rond te laten komen moet hij wel door de medische keuring komen. Die resultaten moeten nog komen.
quote:
Slechte financiele situatie beperkt transfermogelijkheden

BRON: De Telegraaf

PSV kan om de selectie te versterken alleen spelers huren vanwege de financiele situatie. "Dat is ons inderdaad rauw op het dak gevallen. Vooral ook omdat ons intern eerst een ander beeld was voorgespiegeld" aldus Stan Valckx in De Telegraaf. "Maar de financiële situatie blijkt slechter dan gedacht. We hebben nu de boodschap gekregen dat er niks mogelijk is. Om toch iets te doen, zul je dus heel creatief moeten zijn." Dat is ook een probleem voor een overstap van Kromkamp, Liverpool wil hem alleen verkopen.
quote:
Rondkomen overgang Mendez wordt in Ecuador nog ontkend

Zowel de club van Mendez als de zaakwaarnemer van de middenvelder ontkennen nog dat er al sprake is van een transfer. Volgens de zaakwaarnemer zou de verhuur voor een jaar vandaag hopelijk rond moeten komen. Hij ontkent dat de medische keuring problemen oplevert. Volgens hem gaat het alleen om financiele zaken en voorwaarden voor de verhuur. Een vertegenwoordiger van de club liet ook weten dat de partijen er nog niet uit zijn financieel gezien De bereidheid om te verhuren lijkt er wel te zijn, al sprak de vertegenwoordiger over een periode van zes maanden.
Zo, das weer een hoop nieuws op de vroege ochtend. Engelse kranten blijken wederom niet betrouwbaar en PSV kan Kromkamp helemaal niet betalen ( ). En dat gedoe rond Mendez moet ook maar eens een keer afgelopen zijn
pi_40929815
Wat een soap met die Mendes Twee weken geleden aankondigen dat alles rond is en dan nu ineens niet meer

Maar wel relaxed, al die transferperikelen nu net in de laatste twee weken voor de deadline! Het hele artikel uit de Telegraaf trouwens:
quote:
Bolton meldt zich voor Vennegoor

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, vrijdag
Bolton Wanderers heeft zich bij PSV gemeld voor Jan Vennegoor of Hesselink. De Engelse club wil de spits als nieuwe aanvalsleider hebben.

PSV-aanwinst Edison Mendez is gisteren teruggekeerd naar Ecuador om zijn werkvergunning te regelen. PSV huurt hem een jaar van Quito en heeft een eenzijdige optie tot koop bedongen voor nog eens drie seizoenen. De besprekingen met de club en Mendez zijn afgerond, het wachten is alleen nog op de laatste uitslagen van de medische keuring. Begin volgende week wordt Mendez weer in Eindhoven verwacht.

De huurconstructie is in het leven geroepen, omdat PSV momenteel te kampen heeft met een lege portemonnee. Een tegenvaller voor technisch manager Stan Valckx en trainer Ronald Koeman. „Dat is ons inderdaad rauw op het dak gevallen. Vooral ook omdat ons intern eerst een ander beeld was voorgespiegeld”, brengt Valckx fijntjes in herinnering.

PSV-voorzitter Rob Westerhof riep eind vorig seizoen bij herhaling dat er tien tot vijftien miljoen euro beschikbaar zou zijn voor versterkingen. Valckx: „Maar de financiële situatie blijkt slechter dan gedacht. We hebben nu de boodschap gekregen dat er niks mogelijk is. Om toch iets te doen, zul je dus heel creatief moeten zijn.”

Iets wat PSV ook probeert te doen met Jan Kromkamp. PSV wil zich nog altijd versterken met de rechtsback, die mag vertrekken bij Liverpool, maar de Eindhovenaren hebben alleen de financiële ruimte om hem te huren. Vooralsnog willen de ’Reds’ Kromkamp uitsluitend verkopen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:57:41 #171
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_40930842
Volgens mij heeft Vennegoor al lang aangegeven dat hij niet naar Bolton wil. Dus zit de Telegraaf weer eens te stoken.
pi_40930892
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een soap met die Mendes Twee weken geleden aankondigen dat alles rond is en dan nu ineens niet meer

Maar wel relaxed, al die transferperikelen nu net in de laatste twee weken voor de deadline! Het hele artikel uit de Telegraaf trouwens:
[..]
Fijn dat Westerhof zich zo goed aan zijn woord houd ook

Maar mocht VoH inderdaad vertrekken, wie zien jullie dan als haalbare vervanger voor hem, want dan hebben we wel weer wat geld, maar ik ben niet heel erg thuis op het transfergebied, dus ik weet niet wat voor een soort spits er haalbaar is. Jullie?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:01:22 #173
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40930929
Van de status van koopclub naar de status van huurclub

Hoe is dit toch mogelijk? Spelen elk jaar CL en ze komen soms nog wel voorbij de 1e ronde.

Dit is dus wat er gebeurd als je geen eigen jeugd opleid en al je spelers koopt......
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:02:05 #174
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40930952
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Fijn dat Westerhof zich zo goed aan zijn woord houd ook

Maar mocht VoH inderdaad vertrekken, wie zien jullie dan als haalbare vervanger voor hem, want dan hebben we wel weer wat geld, maar ik ben niet heel erg thuis op het transfergebied, dus ik weet niet wat voor een soort spits er haalbaar is. Jullie?
Ik zou serieus Harry van Ajax overwegen
pi_40931058
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Van de status van koopclub naar de status van huurclub

Hoe is dit toch mogelijk? Spelen elk jaar CL en ze komen soms nog wel voorbij de 1e ronde.

Dit is dus wat er gebeurd als je geen eigen jeugd opleid en al je spelers koopt......
Heeft meer te maken met het financiële beleid van Van Raaij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')