Dood aan alle wormen! nu klopt m'n voorspelling nietmeerquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe denken we over vanmiddag?
Ik denk dat een 3-0 er toch wel in moet zitten![]()
Goals waren erg saai iig, maarja goals zijn goals hequote:Op zondag 20 augustus 2006 16:26 schreef Lemming22 het volgende:
3-1 is netjes. Alleen dat is scorebordjournalistiek want ik heb geen idee hoe ze gespeeld hebben. Wel gelezen dat Koné weer eens heeft lopen brassen. Ik had vertrouwen in hem, maar dat neemt per wedstrijd af zeg...
quote:Het laatste wapenfeit was van Rutger Worm. De NEC-invaller was attent toen Sinouh een vrije trap Youssef El-Akchaoui niet onder controle kon houden. Maar deze eretreffer deed niets af aan de solide prestatie van PSV.
Kan Ooijer diegene gelijk terug vertellen dat 'ie z'n laatste kans op een buitenlands avontuur met een mooi salaris in een prachtige competitie bij een respectabele club die Europees speelt niet zomaar aan z'n Amsterdamse neus voorbij laat gaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
verdomme, kan niemand Ooijer ff vertellen dat Blackburn géén mooie clup is, het in Engeland nóg slechter weer is dan hier en dat geld niet gelukkig maakt?![]()
ze blunderen daar wel de laatste tijd zeg?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:02 schreef twi het volgende:
Hebben jullie een nieuwe keeper?
Van VI:
[..]
Bang om te worden uitgefloten dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ooijer heeft aangegeven dat hij het niet kon opbrengen om te spelen (radio 1)
Ik dacht dat de kou uit de lucht wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ooijer heeft aangegeven dat hij het niet kon opbrengen om te spelen (radio 1)
Zouden jullie dat doen in eigen stadion? Dat zou wel triester zijn dan het gemiddelde gedrag in de ArenA bij dit soort gevallen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
Bang om te worden uitgefloten dus.
Misschien hebben ze hem wel verteld dat de pints daar heulemaal niet zo duur zijn en misschien wel goedkoper vergeleken met NLquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef ganzenherder het volgende:
verdomme, kan niemand Ooijer ff vertellen dat Blackburn géén mooie clup is, het in Engeland nóg slechter weer is dan hier en dat geld niet gelukkig maakt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |