Heb ik gedaan (rickmans heeft het er even opgezet voor me)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:08 schreef sanger het volgende:
Mmach staat ook op de weblog!
TurboBelg
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan (rickmans heeft het er even opgezet voor me)![]()
Stomme Belgquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan (rickmans heeft het er even opgezet voor me)![]()
Nou, gewoon sneller klusen dan hij, en je bent weer de manquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Stomme Belg
Hij heeft m'n klusknuffel-titel afgepakt die ik schijnbaar had
Dus dat was dat andere wat je ging doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ah dus dat wou ze gaan doen Mod zijn in een heel ander deel van het forumquote:
Als er andere mensen bij de pc kunnen, dan kan er onder jouw account geklooit gaan worden als je altijd ingelogd blijft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef AnneX het volgende:
.
Vraag : hoe hóort het te gaan en hoe doen jullie dat?:
iedere keer inloggen en outloggen of gewoon Fok forum "open" laten staan.
Klik in favorieten en ik ben ingelogd (gebleven) .
Kheb geen flauw idee of de comp. - ondanks firewalls etc. - dan benaderbaar is voor kwaadwillenden ?![]()
.
FAdminnerinnetjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:24 schreef tnimble het volgende:
Wauw Dude wat ontzettend leuk!
iid hoe moeten we je nu moenen OpperDude, mevrouw Dude, Captain Dude, Adminnerinnetje?
Ok zal ik onthouden voor in Drimmelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
FAdminnerinnetje![]()
![]()
Zeg maar gewoon slet hoor, ik luister toch wel![]()
Pas je wel op dat we neit uit Drimmelen worden gezet door onkuis taalgebruikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:49 schreef tnimble het volgende:
[..]
Ok zal ik onthouden voor in Drimmelen![]()
Ik zal wel zachtjes roepenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Pas je wel op dat we neit uit Drimmelen worden gezet door onkuis taalgebruik
Even denken.....wat is de verkleinende trap voor slet? Sloerie ofzo??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Pas je wel op dat we neit uit Drimmelen worden gezet door onkuis taalgebruik
Wrijf ff de slaap uit je ogenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:40 schreef sanger het volgende:
Is er nog geel deel 4 van Mmach??
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:46 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Wrijf ff de slaap uit je ogen
Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 4)
Extra vroeg eruit vanmorgen, urrtje eerder beginnen. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:42 schreef Marsepein het volgende:
![]()
Je sliep echt nog he. Kun je je wel herinneren dat je die post geplaatst?![]()
Allang ... topic is ook dicht toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Extra vroeg eruit vanmorgen, urrtje eerder beginnen. Dan krijg je dit.
Met moeite kon ik me herinneren dat ik een domme vraag stelde, bedoel je die post![]()
Zag gisteren trouwens een topic van je in V&A van die printer. Is die al weg?
Jammer.....niet op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:48 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Allang ... topic is ook dicht toch?
Ik ben wakker omdat ik in Seoul zit voor mijn werk. Het is hier nu 11 uur en even rustig in de office.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goede morgen/nacht BE. Waarom ben jij wakker op dit tijdstip??
Ja, dat heb je goed onthouden.quote:Ik had eigenlijk een vraaagje voor je. Ik herinner me vaag dat na de inbraak bij jullie, je iets gekkocht had zodat via de brievenbus de deur niet meer open gehengelt kon worden...
Heb ik dat een beetje goed onthouden??
Nu is de vraag, waar koop je zoiets, wat kost het, en heb je er misschien een foto van??
Officiele naam... eh... anti-hengel-kap?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Seoul!!!Ik weet niet eens waar het precies ligt
Heeft zo'n ding nog een officieële naam, dan kan ik misschien wel een plaatje op internet vinden
Als ik nog in de Gamma kom zal ik daar ook eens speuren
Dankjewel voor de info!!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:54 schreef Brighteyes het volgende:
Maar jij doet ook niet echt voor hem onder hoor, tnimble! Jouw topics en gedetailleerde verslagen zijn ook om te smullen!![]()
Bedoel je als de rechtzaak achter de rug is, of als de aannemer de vrachtwagen met geld langs gebracht heeft?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef tnimble het volgende:
[..]
Thanks! Gaan we zien als dat gedoe met die aannemer voorbij is dan gaat er een boel herbouwd worden en ook kamers geschilderd enzo worden.
Ik vind het heel cool, en raar dat niemand hier op reageert. MMach, jij hebt het schouderklopje verdient!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
En verdiend dat je hem er op gezet hebt Dude!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Nog niet, maar ik heb wel materiaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:25 schreef sanger het volgende:
Nog gelukt met de achteruit?
Vergeten Marsepein?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:32 schreef Marsepein het volgende:
Oh ja, mogguh mensen!
Jawel hoor, ik moet alleen dat gore water van de haven in, daar zie ik wat tegenop.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:29 schreef sanger het volgende:
Mooi zo! Gaat het nog lukken voor zaterdag?
Mogguhquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:32 schreef Marsepein het volgende:
Oh ja, mogguh mensen!
Dan vaar je hem toch even buiten de havenquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik moet alleen dat gore water van de haven in, daar zie ik wat tegenop.
Ja het moet maar, ik had het allang gedaan moeten hebben, luie vent die ik benquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan vaar je hem toch even buiten de haven![]()
![]()
Tja, het is voor een nobel doel zal ik maar zeggen.....
Klusdipjequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja het moet maar, ik had het allang gedaan moeten hebben, luie vent die ik ben![]()
Niet geinspireerd door Mmach dan?quote:
nou, wij zitten te wachten tot we een ander huis krijgen, dat duurt ongeveer een jaar, dus ik ga niet al teveel tijd in deze flat steken.quote:
En nou alweer verhuizenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
nou, wij zitten te wachten tot we een ander huis krijgen, dat duurt ongeveer een jaar, dus ik ga niet al teveel tijd in deze flat steken.
Ik was juist bijna klaar in mijn vorige huis en toen werd ik verliefd en ben ik verhuisd naar hier
Nee, dat is wachten tot 'ie op de kant kan in oktober. In de haven mag je niet schuren en klussen aan de buitenkant van je bootjequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:39 schreef sanger het volgende:
[..]
En nou alweer verhuizennouja over een jaar dan.
Ik doelde meer op je bootje![]()
Dit lijkt me wel een ban waardquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik moet iets heel ernstigs bekennen...
Ik ben voor het eerst in mijn leven afgelopen zaterdag bij de Ikea geweest en ik vond het nog leuk ook![]()
![]()
Sterker nog ik heb nog een aankoop gedaan ook![]()
Ik schaam mij diepquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een ban waard
Nou, oke, ik zal een deal met je maken.quote:
Voor sgtraf moet je zaterdag met jequote:
ja maar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, oke, ik zal een deal met je maken.
5x de NEN1010 overschrijven, en we vergeten dit voorval
Ik vond dat ik al heel schappelijk was hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
ja maar... [afbeelding]
Alle 10 de delen [afbeelding]
Maar ik ga liever met Sanger in zeequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik vond dat ik al heel schappelijk was hoor
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Maar ik ga liever met Sanger in zee![]()
![]()
Dat scheelt best veel ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Het waren trouwens maar drie van deze
[afbeelding]
Lectuurbakken veranderd dat de zaak ?![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, oke, ik zal een deal met je maken.
5x de NEN1010 overschrijven, en we vergeten dit voorval
Die hoef je toch niet per se bij Ikea te kopen? Die heeft iedere boekhandel toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Het waren trouwens maar drie van deze
[afbeelding]
Lectuurbakken veranderd dat de zaak ?![]()
Nee bij ons hebben we alleen van die plastic troep van slechte kwaliteit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Die hoef je toch niet per se bij Ikea te kopen? Die heeft iedere boekhandel toch?
Zulke topics zoals je voorstelt kunnen zeker toegevoegde waarde hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef sanger het volgende:
@ Marsepein
Even terugkomend op dit topic.
k denk dat het wel een goed idee is om een topic te hebben waarin staat waar je op moet letten als je met Polen in zee gaat. Wat de voor- en nadelen zijn. Welke papieren ze moeten hebben. Dat soort dingen. In datzelfde topic zou dan iedereen zijn of haar ervaringen kunnen posten.
Overigens doe ik dat niet omdat ik met Polen werk, maar omdat je wel veel verhalen hoort van mensen die met de verkeerde in zee gaan. Feit blijft dat er steeds meer vraag naar is.
Dat kun je beter met een mooie OP doen in het juiste subforum. In het geval dat je info wilt geven over waar je op moet letten, wanneer het volgens de wet allemaal in orde is e.d. kun je dat in WGR doen. Er zijn immers niet alleen poolse bouwlieden, maar ook tuinmannen, en andere vakgebieden waar poolse mensen werken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef Marsepein het volgende:
Een discussie over vakbekwaamheid, of over de ondergang voor de economie kan natuurlijk worden gevoerd. Maar het is beter om zulke discussies in het juiste subforum met de juiste OP te starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |