abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40836243
quote:
Vrouw dood na aanrijding door busje

15-8-2006 Een nog onbekende vrouw is dinsdag om het leven gekomen na een aanrijding met een bestelbus op de hoek van de Keizersgracht en de Herenstraat.
Het busje reed rond 16.00 uur achteruit op de brug op de Keizersgracht. Daarbij zag de bestuurder waarschijnlijk de voetgangster die net de brug op liep over het hoofd. De vrouw liep hoofdletsel op. Ze werd direct gereanimeerd door omstanders en ambulancepersoneel. De hulp mocht niet baten, want de vrouw overleed ter plekke.
De bestuurder is voor verhoor meegenomen. Hij was hevig ontdaan. De politie onderzoekt nog de precieze toedracht.
De auto was zo een ding, en ja het was van GLS).

Klotezooi, die gast ken ik persoonlijk en hij is idd hevig ontdaan

Moet nog de "echte" verhaal (dus niet wat er in de krant stond) horen want meneer kon niks vertellen in zijn toestand...

Ik wil alleen nog een booschap sturen aan alle voetgangers: kijk toch verdomme met je doppen uit als er een bestelwagen met gesloten ramen achteruit komt rijden, als je in de dode hoek zit ben je de lul... Kijk je kan zeggen achteruitrijden: iedereen voorrang geven, maar vergeet niet dat je constant naar je linker en rechterspiegel zit te kijken (je kan niks door de raam zien immers)...

Ik ben zelf ook koerier en ik rijd een hele grote bakwagen, als ik dan zie dat er nog steeds mensen zijn die voor de auto effe nog gaan springen terwijl ik het niet zag, ik krijg soms bijjna een hartverzakking...

Dit was effe buitenom het ongeluk zelf, maar wilde ik effe kwijt. Ik weet niet wat er precies gebeurt is, zodra ik dit weet zal ik het posten...
pi_40836286
Het is allemaal de schuld van de voetgangers! En dan vooral zij die over het voetpad lopen! Want stel, een bestelauto-chauffeur rijdt over je heen en je bent dood, dan kan-ie wel eens compleet ontdaan zijn en er een trauma aan overhouden!
pi_40836351
Mensen proberen nog vaak even achterlangs te lopen terwijl een auto/bus/vrachtwagen achteruit rijdt, om over fietsers nog maar te zwijgen.

Alleen maar slachtoffers in deze, zowel de vrouw en haar familie alsook de bestuurder.
Triest......
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:17:51 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40836371
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:14 schreef FlyingFox het volgende:
Het is allemaal de schuld van de voetgangers! En dan vooral zij die over het voetpad lopen! Want stel, een bestelauto-chauffeur rijdt over je heen en je bent dood, dan kan-ie wel eens compleet ontdaan zijn en er een trauma aan overhouden!
Domme reactie.
je moet gewoon niet achter achteruit rijdende auto's langs lopen. Ook niet vlak achter paarden langs trouwens. En als je een zebrapad op loopt kan je ook beter ff kijken.
Wat heb je aan je gelijk als je tussen 6 stukkies triplex ligt te balen?

NB. Dit is GEEN reactie op het door TS genoemde voorval. Dat is al treurig genoeg.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_40836380
Wat een mooi '25 jaar' logo hebben die.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40836387
Wat een 1demensionale kijk op dit ongeluk zeg, geen grijntje medelijden met de verongelukte vrouw of haar nabestaanden. Drie alinea's lang spreek je over onoplettende voetgangers, terwijl JIJ in de veel grotere auto de gene bent die uit z'n doppen zou moeten kijken.

Simpele ziel.
pi_40836399
Dat ze die dode hoek nog steeds inbouwen zeg, na al die ongelukken!
pi_40836403
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:14 schreef FlyingFox het volgende:
Godsamme wat droog.
pi_40836432
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:18 schreef FlyingFox het volgende:
Wat een 1demensionale kijk op dit ongeluk zeg, geen grijntje medelijden met de verongelukte vrouw of haar nabestaanden. Drie alinea's lang spreek je over onoplettende voetgangers, terwijl JIJ in de veel grotere auto de gene bent die uit z'n doppen zou moeten kijken.

Simpele ziel.
Inlevingsvermogen van jou laat in deze ook te wensen over, FF.
De chauffeur zal het zeker niet opzettelijk gedaan hebben en zal OOK ontdaan zijn.
pi_40836441
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef Incomplete het volgende:
De chauffeur zal het zeker niet opzettelijk gedaan hebben en zal OOK ontdaan zijn.
Misschien was het een tasjesdief!
pi_40836446
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:17 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Domme reactie.
je moet gewoon niet achter achteruit rijdende auto's langs lopen. Ook niet vlak achter paarden langs trouwens. En als je een zebrapad op loopt kan je ook beter ff kijken.
Een paard met een auto vergelijken? Domme reactie.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:21:18 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_40836460
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:22:58 #13
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40836497
Sterkte voor de nabestanden en die chauffeur gewenst
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40836503
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Inlevevingsvermogen van jou laat in deze ook te wensen over, FF.
Allicht. Maar ik denk ik geef wat tegengas (whehe ) op het eenzijdige bestelbus-betoog van de TS.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:23:05 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40836506
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Een paard met een auto vergelijken? Domme reactie.
Ha, een zeiksnor die ongelijk heeft.

Ik vergelijk helemaal niets. Ik noem gewoon 3 dingen op die niet verstandig zijn om te doen.
Maar het mag wel hoor, ga je gang
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_40836541
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ik vergelijk helemaal niets.
Nee, je somt gewoon een rij irrelevante situatie's op.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:26:31 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_40836614
Hoe hard moet je trouwens achteruit rijden om iemand om te brengen?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_40836627
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Allicht. Maar ik denk ik geef wat tegengas (whehe ) op het eenzijdige bestelbus-betoog van de TS.
Ik weet uit ervaring wat TS bedoeld en ik lees niet dat hij het leed wat de familie
van de vrouw nu overkomt bagatelliseerd maar het meer heeft over een bekende van hem
die volledig ondersteboven is door het gebeuren.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:27:46 #19
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40836660
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Dagonet het volgende:
dat kan heel zachtjes gaan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40836681
Je zei ondersteboven.

!!!
pi_40836738
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:28 schreef FlyingFox het volgende:
Je zei ondersteboven.

!!!
Jij denkt er een associatie bij die niet bedoeld is van mijn kant.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:31:11 #22
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_40836769
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat kan heel zachtjes gaan
Een koerier die zachtjes rijdt, wauw.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:31:23 #23
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_40836777
Hyperdude heeft gewoon gelijk. Wanneer zo'n busje achteruit rijdt moet je er rekening mee houden dat de chauffeur alleen de 2 buitenspiegels tot zijn beschikking heeft en dus een dode hoek heeft.

Dat wil niet zeggen dat dit een geval van eigen schuld, dikke bult is.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:31:27 #24
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40836781
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Dagonet het volgende:
Mwah, al krijg je een klein tikje van een auto dan kan je nog struikelen en je hoofd stoten. Klote voor de voruw/familie en de chauffeur. Dit soort dingen kunnen altijd gebeuren.

En inderdaad snappen sommige mensen niet dat een chauffeur ook weleens iemand/iets over het hoofd ziet.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_40836847
Oh ja ik vind het echt treurig voor die vrouw hoor

Maar ze is dus met haar achterhoofd op het wegdek gevallen, ja en dat is aardig klote aangezien zulke verwondingen levensgevaarlijk zijn....
quote:
[quote]Op dinsdag 15 augustus 2006 18:18 schreef FlyingFox het volgende:

Simpele ziel.
Doe normaal, wie is hier een simpele ziel, ik zeg alleen kijk uit als voetganger, hoe wil ik oppassen op iets wat ik niet eens zie :s Ik heb nergens beweerd dat je altijd moet opbokken voor achteruitrijdende busjes, alleen ga een beetje uit je doppen kijken als je zit te lopen, er lopen teveel mensen gewoon nog door alsof er niks aan de hand is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')