De auto was zo een ding, en ja het was van GLS).quote:Vrouw dood na aanrijding door busje
15-8-2006 Een nog onbekende vrouw is dinsdag om het leven gekomen na een aanrijding met een bestelbus op de hoek van de Keizersgracht en de Herenstraat.
Het busje reed rond 16.00 uur achteruit op de brug op de Keizersgracht. Daarbij zag de bestuurder waarschijnlijk de voetgangster die net de brug op liep over het hoofd. De vrouw liep hoofdletsel op. Ze werd direct gereanimeerd door omstanders en ambulancepersoneel. De hulp mocht niet baten, want de vrouw overleed ter plekke.
De bestuurder is voor verhoor meegenomen. Hij was hevig ontdaan. De politie onderzoekt nog de precieze toedracht.
Domme reactie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:14 schreef FlyingFox het volgende:
Het is allemaal de schuld van de voetgangers! En dan vooral zij die over het voetpad lopen! Want stel, een bestelauto-chauffeur rijdt over je heen en je bent dood, dan kan-ie wel eens compleet ontdaan zijn en er een trauma aan overhouden!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:14 schreef FlyingFox het volgende:
Het is allemaal de schuld van de voetgangers! En dan vooral zij die over het voetpad lopen! Want stel, een bestelauto-chauffeur rijdt over je heen en je bent dood, dan kan-ie wel eens compleet ontdaan zijn en er een trauma aan overhouden!
Inlevingsvermogen van jou laat in deze ook te wensen over, FF.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:18 schreef FlyingFox het volgende:
Wat een 1demensionale kijk op dit ongeluk zeg, geen grijntje medelijden met de verongelukte vrouw of haar nabestaanden. Drie alinea's lang spreek je over onoplettende voetgangers, terwijl JIJ in de veel grotere auto de gene bent die uit z'n doppen zou moeten kijken.
Simpele ziel.
Misschien was het een tasjesdief!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef Incomplete het volgende:
De chauffeur zal het zeker niet opzettelijk gedaan hebben en zal OOK ontdaan zijn.
Een paard met een auto vergelijken? Domme reactie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Domme reactie.
je moet gewoon niet achter achteruit rijdende auto's langs lopen. Ook niet vlak achter paarden langs trouwens. En als je een zebrapad op loopt kan je ook beter ff kijken.
Allicht. Maar ik denk ik geef wat tegengas (whehequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Inlevevingsvermogen van jou laat in deze ook te wensen over, FF.
De chauffeur zal het zeker niet opzettelijk gedaan hebben en zal OOK ontdaan zijn.
Ha, een zeiksnor die ongelijk heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Een paard met een auto vergelijken? Domme reactie.
Ik weet uit ervaring wat TS bedoeld en ik lees niet dat hij het leed wat de familiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Allicht. Maar ik denk ik geef wat tegengas (whehe) op het eenzijdige bestelbus-betoog van de TS.
dat kan heel zachtjes gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Dagonet het volgende:
Hoe hard moet je trouwens achteruit rijden om iemand om te brengen?
Een koerier die zachtjes rijdt, wauw.quote:
Mwah, al krijg je een klein tikje van een auto dan kan je nog struikelen en je hoofd stoten. Klote voor de voruw/familie en de chauffeur. Dit soort dingen kunnen altijd gebeuren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Dagonet het volgende:
Hoe hard moet je trouwens achteruit rijden om iemand om te brengen?
Doe normaal, wie is hier een simpele ziel, ik zeg alleen kijk uit als voetganger, hoe wil ik oppassen op iets wat ik niet eens zie :s Ik heb nergens beweerd dat je altijd moet opbokken voor achteruitrijdende busjes, alleen ga een beetje uit je doppen kijken als je zit te lopen, er lopen teveel mensen gewoon nog door alsof er niks aan de hand is...quote:[quote]Op dinsdag 15 augustus 2006 18:18 schreef FlyingFox het volgende:
Wat een 1demensionale kijk op dit ongeluk zeg, geen grijntje medelijden met de verongelukte vrouw of haar nabestaanden. Drie alinea's lang spreek je over onoplettende voetgangers, terwijl JIJ in de veel grotere auto de gene bent die uit z'n doppen zou moeten kijken.
Simpele ziel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |