quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef oor het volgende:
wat zou de keuzefilm zijn?
Ik vond dat meer een goedkoop antwoord eigenlijk. Geen echte uitweg hebben. Een grotere dooddoener is er niet. Tuurlijk heeft Joris geen antwoord, maar dat was zijn vraagstelling ook niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:31 schreef evert het volgende:
een boeiende tv avond. interessante gesprekken en integenstelling tot de meesten hier vind ik het absoluut niet zo dat de winter 'steeds in zijn eigen voet schiet'. zijn opmerkingen over vrouwen in islamitische staten bijvoorbeeld. of de wijze waarop hij luijendijk in een hoek zette: weet jij dan een oplossing die wel werkt?
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Voetbalfragmenten krijg je vast wel bij Henkjan Smits Tong.
Dat vind ik dus raar, waarom móet dat? Kan me ook wel uitzendingen herinneren waarin sommige fragmenten niet getoond werden omdat het gesprek te goed liep.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:41 schreef Soul79 het volgende:
Leuke avond, al was het jammer dat het toch wat oppervlakkig bleef. Waren ze net ergens over begonnen, moesten ze alweer door naar het volgende fragment.
Dat is de meest gehoorde kritiek op Zomergasten, terecht overigens, maar onvermijdelijk denk ik om het voor zo veel mogelijk mensen interessant te houden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:41 schreef Soul79 het volgende:
Leuke avond, al was het jammer dat het toch wat oppervlakkig bleef. Waren ze net ergens over begonnen, moesten ze alweer door naar het volgende fragment.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe dat ik niet alles gezien heb, omdat ik tussendoor 40 minuten onderweg naar huis ben geweest, maar mijn indruk was toch dat het een beetje eenzijdig was, deze avond. Ik heb eigenlijk liever iets heel gevarieerds. Dan maar van de hak op de tak... Maar ja, mijn mening natuurlijk.
dit is een Zomergasten 2006 deel 4, poepen in het zand met Stiefbeenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef purposemaker het volgende:
net thuis, heb alleen de aftiteling gezien. wil graag lezen in de eerdere topics hoe de fok!kers de tv-avond hebben ervaren. kan alleen de eerdere topics niet vinden. wie kan ze linken?
TIA!
Vind ik ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
een klassieker in de reeks Zomergasten.
moet je toch maar eens de herhaling kijken , denk ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe dat ik niet alles gezien heb, omdat ik tussendoor 40 minuten onderweg naar huis ben geweest, maar mijn indruk was toch dat het een beetje eenzijdig was, deze avond. Ik heb eigenlijk liever iets heel gevarieerds. Dan maar van de hak op de tak... Maar ja, mijn mening natuurlijk.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Echt een mooie uitzending. Vol met echt interessante fragmenten (zet ze voor de gein eens af tegen vorige week) die ik allemaal wel verder had willen kijken, een goed teken.
Daarnaast natuurlijk de prachtige clash wanneer het gaat over wereldpolitiek. Echt een uitzending waar ik van tevoren op gehoopt had, een klassieker in de reeks Zomergasten.
klopt niet wat ik schreef ff verder zoekenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:47 schreef maril het volgende:
[..]
dit is een en de laatste Zomergasten 2006 deel 4, poepen in het zand met Stiefbeen
Zomergasten 2006, deel 3. Van scrotum tot klomp.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:47 schreef maril het volgende:
[..]
dit is een Zomergasten 2006 deel 4, poepen in het zand met Stiefbeen
Voor variatie heb je je afstandbediening.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef Jane het volgende:
Hij deed het juist erg goed. Hij stelde juist hele goede vragen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:56 schreef raaskal het volgende:
Leon de Winter heeft me niet teleurgesteld, maar die Luijendijk is een nogal onnozel ventje. Hij bleef ook steeds dezelfde oninteressante vragen tot vervelens toe herhalen.
Alleen was dat Alan Ford en niet Albert Finneyquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Ik kan die vent echt niet serieus nemen, ik ken 'm gewoon als Bricktop met z'n meesterlijke:
Do you know what nemesis means? A righteous infliction of retribution manifested by an apropriate agent. In this case by an horrible cunt... me.
Misschien zijn het wel de vragen die bij het grootste deel van de kijkers opkwamen, maar het waren geen interessante vragen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Hij deed het juist erg goed. Hij stelde juist hele goede vragen!
Dat is slechts jouw mening.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef raaskal het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel de vragen die bij het grootste deel van de kijkers opkwamen, maar het waren geen interessante vragen.
Goed gezien zeg! Hoe verzin je het?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw mening.
Waarom ben je zo geraakt? Ik vermaak me trouwens primaquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:04 schreef DemocraatKameraad het volgende:
Mee eens One of the few, echter: raaskal raaskalt nogal wat.
heeeeeejquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:04 schreef KWAKje het volgende:
is iemand al op het fan-forum geweest?
Eén van mijn favoriete tv momentenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Niet eens de vliegtuigen het wtc in
HUH? Die gasten zijn identiekquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alleen was dat Alan Ford en niet Albert Finney
Wat vond je er zo leuk aan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete tv momenten.
Dat en Tommy Cooper die doodgaat op t toneelquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete tv momenten.
Het waren normale vragen, (welke nu al niet eens altijd goed beantwoord konden worden) en die inderdaad veel kijkers gesteld wilden zien. Het programma voldeed absoluut.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef raaskal het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel de vragen die bij het grootste deel van de kijkers opkwamen, maar het waren geen interessante vragen.
Een Neen, maar na het lezen van het bestaan er van, ben ik wel even gaan glurenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Is dat een ja, of een nee?
Ik zal hem eens een mailtje sturen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Het waren normale vragen, (welke nu al niet eens altijd goed beantwoord konden worden) en die inderdaad veel kijkers gesteld wilden zien. Het programma voldeed absoluut.
Voor persoonlijk prangende vragen, Leon de Winter zit in Bloemendaal nogal veel op internet..
Nah, ik weet genoeg van de man eigenlijk. Z'n persoonlijkheid staat me niet aan, maar het feit dat hij maar moeilijk kan verhullen dat het eigenlijk best wel een scharrelaar is, maakt het draaglijk om te zien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Het waren normale vragen, (welke nu al niet eens altijd goed beantwoord konden worden) en die inderdaad veel kijkers gesteld wilden zien. Het programma voldeed absoluut.
Voor persoonlijk prangende vragen, Leon de Winter zit in Bloemendaal nogal veel op internet..
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:08 schreef milagro het volgende:
Dit is iig de eerste uitzending waar men het vooral over de gast heeft, de meningen van beide, en de fragmenten en niet enkel de kwaliteiten vd presentator als presentator
misschien komt dat wel omdat de kwaliteiten van de presentator dit keer veel beter waren dan die van de gastquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
En gelukkig raak ik hier dan niet zo confuus van als Ryan3..
Joris was wel zenuwachtig in het begin.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:08 schreef milagro het volgende:
Dit is iig de eerste uitzending waar men het vooral over de gast heeft, de meningen van beide, en de fragmenten en niet enkel de kwaliteiten vd presentator als presentator
quote:
Nou, de file's hier vind ik toch ook niet niks.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:54 schreef DemocraatKameraad het volgende:
Ik vond trouwens die beelden van de Hadj wel indrukwekkend. Zoiets zie je alleen nog maar bij de Islam, zo'n massale toewijding en rituele devotie.
Ja, in ieder geval dat je weet waarom iemand zo is. Het lijkt mij ook geen pretje om op te groeien in die sfeer. Voeding voor angst. W.b.t. de discussie, die is er niet echt. Dit zie je trouwens ook zo duidelijk in POL. Mensen zitten daar alleen maar een eigen overtuiging te verkondigen en een echte discussie ontbreekt want dan moet je toch minstens iets van zelfkritiek hebben.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nah, ik weet genoeg van de man eigenlijk. Z'n persoonlijkheid staat me niet aan, maar het feit dat hij maar moeilijk kan verhullen dat het eigenlijk best wel een scharrelaar is, maakt het draaglijk om te zien.![]()
Daar is bar weinig voor nodig dan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
misschien komt dat wel omdat de kwaliteiten van de presentator dit keer veel beter waren dan die van de gast![]()
Ik voel me gekwetstquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval dat je weet waarom iemand zo is. Het lijkt mij ook geen pretje om op te groeien in die sfeer. Voeding voor angst. W.b.t. de discussie, die is er niet echt. Dit zie je trouwens ook zo duidelijk in POL. Mensen zitten daar alleen maar een eigen overtuiging te verkondigen en een echte discussie ontbreekt want dan moet je toch minstens iets van zelfkritiek hebben.
Ik weet niet, heb niet zo goed beeld van haar. de winter kwam met zijn stokpaardjes, maar werd een leuke erg leuke uitzending. Ik heb geen idee wat voor iemand Halina is. Soapie achtig (qua karakter dan)? goed onderlegt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar is bar weinig voor nodig dan..
Volgende week weer commentaren in deze reeks. Ik voel ze al aankomen eerlijk gezegd..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb niet zo goed beeld van haar. de winter kwam met zijn stokpaardjes, maar werd een leuke erg leuke uitzending. Ik heb geen idee wat voor iemand Halina is. Soapie achtig (qua karakter dan)? goed onderlegt?
Kan me een wuote herrineren van een andere actrice, weet niet meer wie, die zei: ''Halina reijn is een leuke een aardig goede actrice, ik zou alleen wel een film willen zien waarin ze haar tieten niet liet zien''
In POL heeft het vaak weinig met emotie te maken vaak slechts wat mensen die een nieuw woordje hebben geleerd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst![]()
![]()
Maar je ehbt wel een punt. Het lukt bijna niet mt meerdere mensen over een onderwerp praten als men er emotioneel betrokken bij is. de minder zware topics lopen dan ook veel soepeler in tegenstelling tot links-rechts discussies.
Je zag het al bij Leon en Joris. Leon verliest zich wel eens in emotie.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:33 schreef Aoristus het volgende:
zeg, hoe heet deze film eigenlijk?
Ik kon het gewoon niet gelovenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
The Browning Version
Is nog niet vaak vermeld hier![]()
Ach, zoals de Winter zelf ook al zei: "Verwacht je nou echt dat ik je nu opeens gelijk geef omdat je met die en die punten komt?". Dat hoeft toch ook niet, het is best mogelijk om goede discussies te voeren tussen twee mensen die allebei overtuigd zijn van hun eigen gelijk. En of daar dan uiteindelijk verschuivingen in meningen door komen, dat is iets geleidelijks.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval dat je weet waarom iemand zo is. Het lijkt mij ook geen pretje om op te groeien in die sfeer. Voeding voor angst. W.b.t. de discussie, die is er niet echt. Dit zie je trouwens ook zo duidelijk in POL. Mensen zitten daar alleen maar een eigen overtuiging te verkondigen en een echte discussie ontbreekt want dan moet je toch minstens iets van zelfkritiek hebben.
Links-rechts discussies die bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst![]()
![]()
Maar je ehbt wel een punt. Het lukt bijna niet mt meerdere mensen over een onderwerp praten als men er emotioneel betrokken bij is. de minder zware topics lopen dan ook veel soepeler in tegenstelling tot links-rechts discussies.
Je zag het al bij Leon en Joris. Leon verliest zich wel eens in emotie.
Op de een of andere manier kan ik het nooit opbrengen om na 3 uur zomergasten ook nog eens een film uit te kijken. Soort TV-overbelasting vindt dan plaats ofzo...quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:40 schreef Aoristus het volgende:
jezus, het is een huilfilm.. ook dat nog
Ik snap waar je vandaan komt. Sommige gasten begrijpen dan ook niet dat een zomerfilm na een lang gesprek als deze gewoon luchtig moet zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik het nooit opbrengen om na 3 uur zomergasten ook nog eens een film uit te kijken. Soort TV-overbelasting vindt dan plaats ofzo...
Dit behoor je te zeggen anders ga je natuurlijk nooit een discussie aan. Maar ik heb het vanavond niet gezien en ik geloof niet dat er een geleidelijke verschuiving zal plaatsvinden, noch bij Joris, noch bij Leon. Vraag is dan hoe zijn de meningen van beiden ontstaan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, zoals de Winter zelf ook al zei: "Verwacht je nou echt dat ik je nu opeens gelijk geef omdat je met die en die punten komt?". Dat hoeft toch ook niet, het is best mogelijk om goede discussies te voeren tussen twee mensen die allebei overtuigd zijn van hun eigen gelijk. En of daar dan uiteindelijk verschuivingen in meningen door komen, dat is iets geleidelijks.
Het was zeker een leuke uitzending.quote:Ik vond het in ieder geval interessante discussies (ook zonder de zelfkritiek) om als buitenstaander te volgen, tussen Joris en Leon.
Praat eens Nederlands, kneus.quote:
Vanwaar deze emotionele uitbarstingquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:04 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Praat eens Nederlands, kneus.
Twee jonge mensen staan te zoenen.
Jij: "hey, jullie zijn aan het uitmaken!"
Meisje: "nee, we zijn toch juist aan het zoenen?"
Dit is in ieder geval minder zwaar dan Requiem for a dream na Theo Maassen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik snap waar je vandaan komt. Sommige gasten begrijpen dan ook niet dat een zomerfilm na een lang gesprek als deze gewoon luchtig moet zijn.
Ja, dat is inderdaad zo'n film die je het best op een regenachtige dag kunt kijken als je helemaal nergens zin in hebt. En dan nog, éénmaligquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval minder zwaar dan Requiem for a dream na Theo Maassen.
En daarna op zoek naar een touw of spoorboekje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo'n film die je het best op een regenachtige dag kunt kijken als je helemaal nergens zin in hebt. En dan nog, éénmalig
quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En daarna op zoek naar een touw of spoorboekje.
Wanneer is de herhaling ,ik moest werken vanavondquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:50 schreef shmoopy het volgende:
Joris, VRIEND!
Eindelijk wat vileine vragen, gluiperig naar toegewerkt, glimlachend, beleefd.
Onschuldig kijken en dan met de zekerheid dat jij wél weet waar je over praat dat soort vragen stellen.
Ik ben gewoon ontroerd.
En wat ik vermoed heb werd bevestigd, Joris is gewoon een haske leuke jongen met een gezellige dosis sarcasme, en 'vlotter' dan de formule die Zomergast naar zijn mening toestond.
Nu krijgt ie eindelijk wat meer persoonlijkheid en snapt ie hopelijk dat er een groot verschil is tussen een interviewer die zichzelf op de voorgrond zet (wat hij probeerde te vermijden) en een interviewer die zichzelf durft te zijn en daardoor juist de goeie vragen stelt.
Ik heb iig een heerlijke avond gehad en wil Joris nu al boeken voor volgend seizoen!
The Browning Version had al gezien maar was een tweede keer wel waard.
En nu ga ik de topics eens doorlezen.
ik denk cecilia bartoli te horen, vivaldi: sposa, son disprezzata. hier onderscheiden de soprano-kijkers zich van de watjes niet soprano-kijkers...quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:37 schreef Nimrod2253 het volgende:
wie zingt nu?
Zaterdagmiddag.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wanneer is de herhaling ,ik moest werken vanavond
Dat was de journalist vs. de columnist, dat vond ik juist erg amusant.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef MeneerTim het volgende:
...
Als je dan iets op de uitzending zou moeten aanmerken is het dat Joris Luyendijk erg lang doorging over "hoe kan je er iets over zeggen als je het niet van dichtbij gezien hebt" en Leon de Winter wel de enorm ijdele man bleek te zijn als ik vooraf dacht. Dat borsthaar! Maar goed, dat was eerder grappig dan storend.
Joris was beter, de utzending was mooier om te volgen. Maar van Lieshout ligt mij persoonlijk meer. Zijn manier van vertellen, stukken prettiger om naar te luisteren, voor mij dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:52 schreef Hephaistos. het volgende:
En sowieso is het natuurlijk veel lekkerder om iets af te zeiken. Wat dat betreft is het een goed teken dat er over De Winter wat minder gepost wordt dan over Van Lieshout...
Met de manier van vertellen bedoel je lange stiltes, niet ingaan op vragen, en cliches?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Joris was beter, de utzending was mooier om te volgen. Maar van Lieshout ligt mij persoonlijk meer. Zijn manier van vertellen, stukken prettiger om naar te luisteren, voor mij dan.
Het is de moeite waard na een uur gaan ze heerlijk in discussie. Joris geweldig onder de gordel, laid back en Leon de Winter die met armen een benen gaat pratenquote:
Nee. Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met de manier van vertellen bedoel je lange stiltes, niet ingaan op vragen, en cliches?
Hmm zo... Ik snap wat je bedoelt, maar op mij kwam dat wat saai over. Dat werd nog eens versterkt doordat ie regelmatig niet op vragen inging, ook niet na doorvragen. De Winter was ook weleens onwillend, maar ging er dan toch volle kracht in. Dat leverde een veel mooiere confrontatie op.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nee. Dat bedoelde ik niet.
De manier waarop hij iets zei. de Winter werd gelijk zo emotioneel, grote armgebaren, alles was briljant en fantastisch. Hij kwam op mij rustiger over. van lieshout vond ik wat rustiger. Die manier van reageren. Niet steeds uit je stoel opvliegen. Vrij kalm. De toon van zijn stem vond ik prettig en de intonaties, bij de Winter ging dat op mijn zenuwen werken. De ene keer heel gemoedelijk, dan daarna bijna arrogant licht hoog toontje.
Het grappige aan Joris is dat hij heel kalm scherpe vragen kan stellen. Het leek alsof hij een strategie had om met bepaalde vragen hem te vangen, zoals hij dat zelf noemt. Met een uitgestreken gezicht vragen hoe hij kan beweren dat saddam's beleid door een meerderheid in alle lagen van de samenleving wordt gesteund. Terwijl hij zich baseert op quote's van hoge functionarissen die mekaar een verhaal vertellen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is de moeite waard na een uur gaan ze heerlijk in discussie. Joris geweldig onder de gordel, laid back en Leon de Winter die met armen een benen gaat praten
Mja, maar op een gegeven moment zat Joris op (of over) het randje van doordrammen. Als iemand al 4 keer heeft gezegd dat ie niet naar Irak hoeft om erover te schrijven, hoef je daar wat mij betreft niet een 5e keer over te beginnen. Het blijft tenslotte de avond van de gast.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
De Winter ging uit z'n dak doordat Joris hem op details pakte. Heerlijk om te zien.
Toch blijft een feit dat de host/interviewer de gast eenigzins moet compenseren en prikkelen. Bij de Winter is dat makkelijker, voor dinges, dan bij van Lieshout. Die werd niet uit zijn tent gelokt en dat was jammer. Ik vind dat toch een beetje de taak van een presentator/host/interviewer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nee. Dat bedoelde ik niet.
De manier waarop hij iets zei. de Winter werd gelijk zo emotioneel, grote armgebaren, alles was briljant en fantastisch. Hij kwam op mij rustiger over. van lieshout vond ik wat rustiger. Die manier van reageren. Niet steeds uit je stoel opvliegen. Vrij kalm. De toon van zijn stem vond ik prettig en de intonaties, bij de Winter ging dat op mijn zenuwen werken. De ene keer heel gemoedelijk, dan daarna bijna arrogant licht hoog toontje.
Zeker, dit was leuk om te zien. En het was idd storend hoe van Lieshout sommige vragen negeerden en veel heel veel nadenk tijd nam.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hmm zo... Ik snap wat je bedoelt, maar op mij kwam dat wat saai over. Dat werd nog eens versterkt doordat ie regelmatig niet op vragen inging, ook niet na doorvragen. De Winter was ook weleens onwillend, maar ging er dan toch volle kracht in. Dat leverde een veel mooiere confrontatie op.
Hij probeerde het een paar keer, daarna niet meer. had hij vaker kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Toch blijft een feit dat de host/interviewer de gast eenigzins moet compenseren en prikkelen. Bij de Winter is dat makkelijker, voor dinges, dan bij van Lieshout. Die werd niet uit zijn tent gelokt en dat was jammer. Ik vind dat toch een beetje de taak van een presentator/host/interviewer.![]()
Meestal niet zelfs. Is dat statistisch al eens onderbouwd? Of je sneller wint als je je emoties onder controle hebt of niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:04 schreef tong80 het volgende:
Nee de ondervragen verhief zijn stem niet maar won alle discussies op punten. Als je je stem verheft wil het niet zeggen dat je gelijk hebt.
Nou, ik vind die presentator toch nog steeds een beetje een broekie (als interviewer)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij probeerde het een paar keer, daarna niet meer. had hij vaker kunnen doen.
Maar ik heb het over de hele stijl van doen het laten die me bij van Lieshout beter bevallen.
Nee juist dit was zijn hoogtepunt als oud-Midden Oosten correspondent. Daarom was het zo'n mooie avond. Het was gelijke munt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind die presentator toch nog steeds een beetje een broekie (als interviewer)
Tegenover een kolonist columnist komt hij gewoon wat beter uit.![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee juist dit was zijn hoogtepunt als oud-Midden Oosten correspondent. Daarom was het zo'n mooie avond. Het was gelijke munt.
Ik vind hem een verademing na de afgelopen drie seizoenen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 06:17 schreef Tup het volgende:
Leuke avond, maar Joris L vind ik niet goed.
Ik zou het trouwens niet verkeerd vinden, als Halina haar topje thuis liet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef keeper het volgende:
Ben benieuwd of we Halina's borsten nu eens niet te zien krijgen.
Is het iemand anders ook opgevallen dat Joris af en toe heel erg als Raoul Heertje klinkt?
Dat deed ie puur om de Nederlander te irriterenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb het gisteren aangezet en na blof weer uitgezet
jezus een fragment van blof van top of the pops. Er moet toch wel iets beters te vinden zijn
vanavond laat ga ik er echt eens voor zitten denk ik.
Heb je geen quotes ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:24 schreef One_of_the_few het volgende:
In kranten wordt leon behhorlijk aangepakt. Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat men vindt dat hij door het ijs is gezakt en een groot deel van zijn geloofwaardigheid heeft verloren. Zeker als ''MO deskundige..''
Zal voor je kijken.quote:
Volgens mij wodt hij afgerekend op zn gekokketeer met zn Joodse identiteit en het eeuwige verschuilen achter de holocoust, niet omdat ie Jood is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
Jammer dat jullie hem in het eerste deel afrekenen op zijn Joods zijn.
Nee hoor, herhaling begint rond 13:00 uur en ik hoef alleen nog maar het laatste uurtje te bekijken, dus als ik om 15:00 uit bed ben is het vroeg genoeg.quote:
Gewoon een vrouw.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Spina1 het volgende:
Ze praat wel erg snel.. nogal vermoeiend
Die tieten zo maken d'r alleen nog onaantrekkelijker als je t mij vraagt.quote:
Vreselijke foto inderdaad, en die blijft maar opduiken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Die tieten zo maken d'r alleen nog onaantrekkelijker als je t mij vraagt.
Maar goed ik ga eens luisteren/kijken.
Iets wat Temtation Island heet ofzoquote:
Ja duh, dat schreef ik dus vòòr het Temptation Island fragment hequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets wat Temtation Island heet ofzo
idd, zeg maar gerust de meesten nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ze komt best slim op me over en heeft wel een leuk verhaal. Toch vind ik haar een klein beetje naief. Ze krijgt het niet voor elkaar om 'onder' zich te kijken. Echt niet iedereen kan het beroep van zijn/haar dromen ook maar enigzins benaderen![]()
En maar huilen dat Nova zo links isquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef nikk het volgende:
En maar huilverhalen vanuit linkse hoek dat WAO'ers zo zielig zijn en dat het kabinet veel te hard optreed tegen deze zo ontzettend zieke groep
Je, kunt het toch proberen? Met die houding kom je iig nergens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ze komt best slim op me over en heeft wel een leuk verhaal. Toch vind ik haar een klein beetje naief. Ze krijgt het niet voor elkaar om 'onder' zich te kijken. Echt niet iedereen kan het beroep van zijn/haar dromen ook maar enigzins benaderen![]()
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Daarnaast, ik heb ook nooit gezegd dat NOVA een linkse propagandamachine is ofzo. Dat ze links georienteerd zijn echter...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En maar huilen dat Nova zo links is![]()
Ze heeft gelijk. Ze forceert het alleen wel een beetje inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb een beetje last van een generatie-kloofje met haar en begrijp haar gedoetje soms niet zo.
Verwend meisje, geloof ik.
Ik reageerde er gewoon beschouwend op zeg maar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je, kunt het toch proberen? Met die houding kom je iig nergens.![]()
Precies, ik vind de fragmenten verreweg het best tot nu toe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:55 schreef Joepie het volgende:
Ik vind het wel een interessante aflevering, heb ook meer met de fragmenten dan met stuiterende ballen met een kunstenaar die roept dat ik de kunst niet snap.
Klopt, maar ik verwacht niet echt dat ze het daar nog echt over gaan hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik reageerde er gewoon beschouwend op zeg maar...tuurlijk kan je het proberen. Maar niet iedereen etc ach is ook niet boeiend om t nu over te hebben.
Vond d'r verhaal bij die 'terroristen' wel interessant.
Watte?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Ik neem het op maar heb twee minuten gekeken. Ik ben bek af. Dat ratelt maar en dat ratelt maar. Ik vraag me af of je na 2 uur nog hoort wat ze zegt
zal je lerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:23 schreef Joepie het volgende:
kut. ik heb nu dus ipv porno op ned 3 naar jack van gelder zitten kijken.
Nee, is boven jouw macht gegrepen, denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:33 schreef karoltje het volgende:
Ik vind de belg geen reet an. Is die film de moeite waard om te kijken?
Je blijft een lul he, golfer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, is boven jouw macht gegrepen, denk ik.![]()
Eigenlijk vind ik dat de voice-over maar eens moet ingrijpen. Om eens wat rust te creeren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Ik neem het op maar heb twee minuten gekeken. Ik ben bek af. Dat ratelt maar en dat ratelt maar. Ik vraag me af of je na 2 uur nog hoort wat ze zegt
Speelt Ashton Kutcher er inquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, is boven jouw macht gegrepen, denk ik.![]()
klootviool ben je of niet.quote:
Linkje?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Jij bent vooral beroemd door je naaktscenes
Komt er eentje zaniken hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Ja Halina, ga even oordelen over anderen die beroemd zijn.
Alsof jij kan bepalen waar anderen al of niet goed in zijn. Jij bent vooral beroemd door je naaktscenes
Tsja, vrouwen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
Leuk dat gerelativeer van haar, maar ze vindt het maar wat leuk, al die aandacht.
Bij jou wel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:21 schreef Joepie het volgende:
naja deze film is dan iig een tip voor sunchaser als ie niks weet te huren in de videotheek.
Dat jij haar voornamelijk daarvan kent, zegt meer over jou dan over haar, vieze rukkerquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef SunChaser het volgende:
door de film in zijn geheel te gaan zien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Interessante keuze wel weer, dit fragment.
Hoe kunnen we dit intellectueel weer goed praten?![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:11 schreef NoSigar het volgende:
Ze heeft het misschien iets té goed voorbereid.
Nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Interessante keuze wel weer, dit fragment.
Hoe kunnen we dit intellectueel weer goed praten?![]()
precies.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb niet de indruk gekregen die Halina te leren kennen.
Precies wat Joris ook zegt.
Oppervlakkig typetje.
Ik vind Joris gewoon erg fijn omdat ie zichzelf goed op de achtergrond plaatst, maar toch wel degelijk onderdeel is van het gesprek. Van Dis kon dat ook wel redelijk, maar ik had altijd het gevoel dat ie totaal geen binding had met de wereld waarin we nu leven en dus vaak geen idee had waar een gast het eigenlijk over had. Wat dat betreft zit Joris er veel meer middenin.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:30 schreef golfer het volgende:
Joris wordt trouwens met de week beter, vind ik.
"En elke scène is gemonteerd op de desolate muziek van bands als Low, Sigur Rós, Magnetic Fields en de Red House Painters"quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:33 schreef corc het volgende:
Weet iemand misschien wat de muziek was uit die trippy schizofrene film net? Het was een beetje Sonic Youth achtig...
Wil ik ook graag weten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:33 schreef corc het volgende:
Weet iemand misschien wat de muziek was uit die trippy schizofrene film net? Het was een beetje Sonic Youth achtig...
Wat had je in dit kader onder diepgang verstaan dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb niet de indruk gekregen die Halina te leren kennen.
Precies wat Joris ook zegt.
Oppervlakkig typetje.
Hijzelf als gast.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:38 schreef Soul79 het volgende:
Wat had je in dit kader onder diepgang verstaan dan?
quote:
Curious about the other music heard in the film? Here's a complete list of the featured songs:
"Laser Beam" - Low
"Weight of the World" - John Califra (unreleased)
"Rewind" - Max Avery Lichtenstein (unreleased)
"Naked As We Came" - Iron & Wine
"Tarnation" - Max Avery Lichtenstein
"Texas 1984" - John Califra (unreleased)
"Depersonalized" - Max Avery Lichtenstein
"Wichita Lineman" - Glen Campbell
"Reptile" - Lisa Germano
"Ice Pulse" - Cocteau Twins
"Innocence" - John Califra (unreleased)
"Frank Mills" - from the original film soundtrack of “Hair”
"Tarnation" - Max Avery Lichtenstein
"The Ballad of Lucy Jordan" - Marianne Faithful
"Diviner" - Hex
"Embrace" - Low
"Departures" - Max Avery Lichtenstein
"Its All Over Now Baby Blue" - Chocolate Watch Band
"One Year Later" - Max Avery Lichtenstein (unreleased)
"Strange Powers" - Magnetic Fields
"Desperation" - Max Avery Lichtenstein
"Around & Around" - Red House Painters
"As Fate Would Have It" - Max Avery Lichtenstein
"Lil Bitty Pissant Country Place" - Dolly Parton
"Back Home Again" - Low
"Pumpkin" - Max Avery Lichtenstein
"Confrontation" - Max Avery Lichtenstein (unreleased)
"How Many Times" - Mavis Staples
"Around & Around" - Red House Painters
"Tarnation (end credits)" - Max Avery Lichtenstein
Nee hoor, BB6 was veel betere TV.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb geen zin om alles door te lezen. Heb ik iets gemist?
Ad Verbrugge.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is volgende week Ad Verbrugge of die Idolsknakker?
Nu ik die film gezien heb weet ik wat die huisvrouwtjes in dit nieuwsbericht hebben moeten ondergaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef Emilie het volgende:
Tjeempie, die fílm! Ik zit nog na te sidderen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:01 schreef Zvrdlk het volgende:
Daarbij is ze ook nog eens steengoed in haar vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |