quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:33 schreef Aoristus het volgende:
zeg, hoe heet deze film eigenlijk?
Ik kon het gewoon niet gelovenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
The Browning Version
Is nog niet vaak vermeld hier![]()
Ach, zoals de Winter zelf ook al zei: "Verwacht je nou echt dat ik je nu opeens gelijk geef omdat je met die en die punten komt?". Dat hoeft toch ook niet, het is best mogelijk om goede discussies te voeren tussen twee mensen die allebei overtuigd zijn van hun eigen gelijk. En of daar dan uiteindelijk verschuivingen in meningen door komen, dat is iets geleidelijks.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval dat je weet waarom iemand zo is. Het lijkt mij ook geen pretje om op te groeien in die sfeer. Voeding voor angst. W.b.t. de discussie, die is er niet echt. Dit zie je trouwens ook zo duidelijk in POL. Mensen zitten daar alleen maar een eigen overtuiging te verkondigen en een echte discussie ontbreekt want dan moet je toch minstens iets van zelfkritiek hebben.
Links-rechts discussies die bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst![]()
![]()
Maar je ehbt wel een punt. Het lukt bijna niet mt meerdere mensen over een onderwerp praten als men er emotioneel betrokken bij is. de minder zware topics lopen dan ook veel soepeler in tegenstelling tot links-rechts discussies.
Je zag het al bij Leon en Joris. Leon verliest zich wel eens in emotie.
Op de een of andere manier kan ik het nooit opbrengen om na 3 uur zomergasten ook nog eens een film uit te kijken. Soort TV-overbelasting vindt dan plaats ofzo...quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:40 schreef Aoristus het volgende:
jezus, het is een huilfilm.. ook dat nog
Ik snap waar je vandaan komt. Sommige gasten begrijpen dan ook niet dat een zomerfilm na een lang gesprek als deze gewoon luchtig moet zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik het nooit opbrengen om na 3 uur zomergasten ook nog eens een film uit te kijken. Soort TV-overbelasting vindt dan plaats ofzo...
Dit behoor je te zeggen anders ga je natuurlijk nooit een discussie aan. Maar ik heb het vanavond niet gezien en ik geloof niet dat er een geleidelijke verschuiving zal plaatsvinden, noch bij Joris, noch bij Leon. Vraag is dan hoe zijn de meningen van beiden ontstaan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, zoals de Winter zelf ook al zei: "Verwacht je nou echt dat ik je nu opeens gelijk geef omdat je met die en die punten komt?". Dat hoeft toch ook niet, het is best mogelijk om goede discussies te voeren tussen twee mensen die allebei overtuigd zijn van hun eigen gelijk. En of daar dan uiteindelijk verschuivingen in meningen door komen, dat is iets geleidelijks.
Het was zeker een leuke uitzending.quote:Ik vond het in ieder geval interessante discussies (ook zonder de zelfkritiek) om als buitenstaander te volgen, tussen Joris en Leon.
Praat eens Nederlands, kneus.quote:
Vanwaar deze emotionele uitbarstingquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:04 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Praat eens Nederlands, kneus.
Twee jonge mensen staan te zoenen.
Jij: "hey, jullie zijn aan het uitmaken!"
Meisje: "nee, we zijn toch juist aan het zoenen?"
Dit is in ieder geval minder zwaar dan Requiem for a dream na Theo Maassen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik snap waar je vandaan komt. Sommige gasten begrijpen dan ook niet dat een zomerfilm na een lang gesprek als deze gewoon luchtig moet zijn.
Ja, dat is inderdaad zo'n film die je het best op een regenachtige dag kunt kijken als je helemaal nergens zin in hebt. En dan nog, éénmaligquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval minder zwaar dan Requiem for a dream na Theo Maassen.
En daarna op zoek naar een touw of spoorboekje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo'n film die je het best op een regenachtige dag kunt kijken als je helemaal nergens zin in hebt. En dan nog, éénmalig
quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En daarna op zoek naar een touw of spoorboekje.
Wanneer is de herhaling ,ik moest werken vanavondquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:50 schreef shmoopy het volgende:
Joris, VRIEND!
Eindelijk wat vileine vragen, gluiperig naar toegewerkt, glimlachend, beleefd.
Onschuldig kijken en dan met de zekerheid dat jij wél weet waar je over praat dat soort vragen stellen.
Ik ben gewoon ontroerd.
En wat ik vermoed heb werd bevestigd, Joris is gewoon een haske leuke jongen met een gezellige dosis sarcasme, en 'vlotter' dan de formule die Zomergast naar zijn mening toestond.
Nu krijgt ie eindelijk wat meer persoonlijkheid en snapt ie hopelijk dat er een groot verschil is tussen een interviewer die zichzelf op de voorgrond zet (wat hij probeerde te vermijden) en een interviewer die zichzelf durft te zijn en daardoor juist de goeie vragen stelt.
Ik heb iig een heerlijke avond gehad en wil Joris nu al boeken voor volgend seizoen!
The Browning Version had al gezien maar was een tweede keer wel waard.
En nu ga ik de topics eens doorlezen.
ik denk cecilia bartoli te horen, vivaldi: sposa, son disprezzata. hier onderscheiden de soprano-kijkers zich van de watjes niet soprano-kijkers...quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:37 schreef Nimrod2253 het volgende:
wie zingt nu?
Zaterdagmiddag.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wanneer is de herhaling ,ik moest werken vanavond
Dat was de journalist vs. de columnist, dat vond ik juist erg amusant.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef MeneerTim het volgende:
...
Als je dan iets op de uitzending zou moeten aanmerken is het dat Joris Luyendijk erg lang doorging over "hoe kan je er iets over zeggen als je het niet van dichtbij gezien hebt" en Leon de Winter wel de enorm ijdele man bleek te zijn als ik vooraf dacht. Dat borsthaar! Maar goed, dat was eerder grappig dan storend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |