Vreselijke foto inderdaad, en die blijft maar opduiken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Die tieten zo maken d'r alleen nog onaantrekkelijker als je t mij vraagt.
Maar goed ik ga eens luisteren/kijken.
Iets wat Temtation Island heet ofzoquote:
Ja duh, dat schreef ik dus vòòr het Temptation Island fragment hequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets wat Temtation Island heet ofzo
idd, zeg maar gerust de meesten nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ze komt best slim op me over en heeft wel een leuk verhaal. Toch vind ik haar een klein beetje naief. Ze krijgt het niet voor elkaar om 'onder' zich te kijken. Echt niet iedereen kan het beroep van zijn/haar dromen ook maar enigzins benaderen![]()
En maar huilen dat Nova zo links isquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef nikk het volgende:
En maar huilverhalen vanuit linkse hoek dat WAO'ers zo zielig zijn en dat het kabinet veel te hard optreed tegen deze zo ontzettend zieke groep
Je, kunt het toch proberen? Met die houding kom je iig nergens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ze komt best slim op me over en heeft wel een leuk verhaal. Toch vind ik haar een klein beetje naief. Ze krijgt het niet voor elkaar om 'onder' zich te kijken. Echt niet iedereen kan het beroep van zijn/haar dromen ook maar enigzins benaderen![]()
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Daarnaast, ik heb ook nooit gezegd dat NOVA een linkse propagandamachine is ofzo. Dat ze links georienteerd zijn echter...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En maar huilen dat Nova zo links is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |