quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef oor het volgende:
wat zou de keuzefilm zijn?
Ik vond dat meer een goedkoop antwoord eigenlijk. Geen echte uitweg hebben. Een grotere dooddoener is er niet. Tuurlijk heeft Joris geen antwoord, maar dat was zijn vraagstelling ook niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:31 schreef evert het volgende:
een boeiende tv avond. interessante gesprekken en integenstelling tot de meesten hier vind ik het absoluut niet zo dat de winter 'steeds in zijn eigen voet schiet'. zijn opmerkingen over vrouwen in islamitische staten bijvoorbeeld. of de wijze waarop hij luijendijk in een hoek zette: weet jij dan een oplossing die wel werkt?
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Voetbalfragmenten krijg je vast wel bij Henkjan Smits Tong.
Dat vind ik dus raar, waarom móet dat? Kan me ook wel uitzendingen herinneren waarin sommige fragmenten niet getoond werden omdat het gesprek te goed liep.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:41 schreef Soul79 het volgende:
Leuke avond, al was het jammer dat het toch wat oppervlakkig bleef. Waren ze net ergens over begonnen, moesten ze alweer door naar het volgende fragment.
Dat is de meest gehoorde kritiek op Zomergasten, terecht overigens, maar onvermijdelijk denk ik om het voor zo veel mogelijk mensen interessant te houden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:41 schreef Soul79 het volgende:
Leuke avond, al was het jammer dat het toch wat oppervlakkig bleef. Waren ze net ergens over begonnen, moesten ze alweer door naar het volgende fragment.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe dat ik niet alles gezien heb, omdat ik tussendoor 40 minuten onderweg naar huis ben geweest, maar mijn indruk was toch dat het een beetje eenzijdig was, deze avond. Ik heb eigenlijk liever iets heel gevarieerds. Dan maar van de hak op de tak... Maar ja, mijn mening natuurlijk.
dit is een Zomergasten 2006 deel 4, poepen in het zand met Stiefbeenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef purposemaker het volgende:
net thuis, heb alleen de aftiteling gezien. wil graag lezen in de eerdere topics hoe de fok!kers de tv-avond hebben ervaren. kan alleen de eerdere topics niet vinden. wie kan ze linken?
TIA!
Vind ik ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
een klassieker in de reeks Zomergasten.
moet je toch maar eens de herhaling kijken , denk ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe dat ik niet alles gezien heb, omdat ik tussendoor 40 minuten onderweg naar huis ben geweest, maar mijn indruk was toch dat het een beetje eenzijdig was, deze avond. Ik heb eigenlijk liever iets heel gevarieerds. Dan maar van de hak op de tak... Maar ja, mijn mening natuurlijk.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Echt een mooie uitzending. Vol met echt interessante fragmenten (zet ze voor de gein eens af tegen vorige week) die ik allemaal wel verder had willen kijken, een goed teken.
Daarnaast natuurlijk de prachtige clash wanneer het gaat over wereldpolitiek. Echt een uitzending waar ik van tevoren op gehoopt had, een klassieker in de reeks Zomergasten.
klopt niet wat ik schreef ff verder zoekenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:47 schreef maril het volgende:
[..]
dit is een en de laatste Zomergasten 2006 deel 4, poepen in het zand met Stiefbeen
Zomergasten 2006, deel 3. Van scrotum tot klomp.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:47 schreef maril het volgende:
[..]
dit is een Zomergasten 2006 deel 4, poepen in het zand met Stiefbeen
Voor variatie heb je je afstandbediening.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef Jane het volgende:
Hij deed het juist erg goed. Hij stelde juist hele goede vragen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:56 schreef raaskal het volgende:
Leon de Winter heeft me niet teleurgesteld, maar die Luijendijk is een nogal onnozel ventje. Hij bleef ook steeds dezelfde oninteressante vragen tot vervelens toe herhalen.
Alleen was dat Alan Ford en niet Albert Finneyquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Ik kan die vent echt niet serieus nemen, ik ken 'm gewoon als Bricktop met z'n meesterlijke:
Do you know what nemesis means? A righteous infliction of retribution manifested by an apropriate agent. In this case by an horrible cunt... me.
Misschien zijn het wel de vragen die bij het grootste deel van de kijkers opkwamen, maar het waren geen interessante vragen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Hij deed het juist erg goed. Hij stelde juist hele goede vragen!
Dat is slechts jouw mening.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef raaskal het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel de vragen die bij het grootste deel van de kijkers opkwamen, maar het waren geen interessante vragen.
Goed gezien zeg! Hoe verzin je het?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw mening.
Waarom ben je zo geraakt? Ik vermaak me trouwens primaquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:04 schreef DemocraatKameraad het volgende:
Mee eens One of the few, echter: raaskal raaskalt nogal wat.
heeeeeejquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:04 schreef KWAKje het volgende:
is iemand al op het fan-forum geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |