Nee, is boven jouw macht gegrepen, denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:33 schreef karoltje het volgende:
Ik vind de belg geen reet an. Is die film de moeite waard om te kijken?
Je blijft een lul he, golfer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, is boven jouw macht gegrepen, denk ik.![]()
Eigenlijk vind ik dat de voice-over maar eens moet ingrijpen. Om eens wat rust te creeren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Ik neem het op maar heb twee minuten gekeken. Ik ben bek af. Dat ratelt maar en dat ratelt maar. Ik vraag me af of je na 2 uur nog hoort wat ze zegt
Speelt Ashton Kutcher er inquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, is boven jouw macht gegrepen, denk ik.![]()
klootviool ben je of niet.quote:
Linkje?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Jij bent vooral beroemd door je naaktscenes
Komt er eentje zaniken hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Ja Halina, ga even oordelen over anderen die beroemd zijn.
Alsof jij kan bepalen waar anderen al of niet goed in zijn. Jij bent vooral beroemd door je naaktscenes
Tsja, vrouwen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
Leuk dat gerelativeer van haar, maar ze vindt het maar wat leuk, al die aandacht.
Bij jou wel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Jij bent vooral beroemd door je naaktscenes
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:21 schreef Joepie het volgende:
naja deze film is dan iig een tip voor sunchaser als ie niks weet te huren in de videotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |