Na een weekban en een paar dagen Parijs, nu even het eerste uur van ZG bekeken.
Het commentaar van jullie in het eerste deel terug gelezen ook.
Jammer dat jullie hem in het eerste deel afrekenen op zijn Joods zijn.
Ik ben toevallig, net als Leon, ook van 1954 en woon toevallig ook nog eens in Bloemendaal (vlak bij hem).
Ik snap zijn emoties in het eerste deel dus wel en herken meer dan mij lief is over het 'jezelf wegcijferen' ten opzichte van je oorlogsslachtoffer-ouders, die soms jankend in de keuken staan.
hoewel gruwelijkheden niet te vergelijken zijnNogmaals: ik heb uurtje 1 pas bekeken tot die leuke discussie over zoontje naar Afghanistan sturen van Leon door Joris, die eindelijk eens wat tegengas geeft bij een Zomergast.
Maar tot nu toe is het al wat mij betreft, de beste ZG-uitzending van dit seizoen.
Morgen ga ik proberen het tweede uur te bekijken en daar commentaar op geven en ik ben er, helaas, vanwege verkeerde TV-gidsinformatie achtergekomen dat ik uur 3 niet heb opgenomen, dus dat zal ik zaterdagmiddag pas tijdens de herhaling kunnen zien, om mijn eind-oordeel te vellen.
Wel leuk om, achteraf te lezen, dat een aantal users mij gemist hebben tijdens de uitzending.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer