Misschien was het ok de combinatiye chelsea en talpa waardoor ikm er geen zin in had. Maar resulateten uit het verleden zijn gelukig geen garantie voor de toekomst, dus ik gef Talpa nog een kans hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Afgaan op de naam van een zender ipv de programma's is een beetje triest, zeker nu ze programma's aan hebben gepast naar de wensen van de kijker.
Maar goed, het hoort bij de hype niet waar.
Kopieren plakkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:24 schreef MaxPower het volgende:
Is het tegenwoordig traditie om hools met kleine letters te schrijven?
droom lekker Clauwtjequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef clauwheee het volgende:
HOOLS, welterusten.
Vind je het geen inschuivende libero danquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef Bjoro het volgende:
Zag ik nou Thomas Buffel net met nr 4 lopen
Ja dat is zijn nummerquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef Bjoro het volgende:
Zag ik nou Thomas Buffel net met nr 4 lopen
Trusten clauquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef clauwheee het volgende:
HOOLS, welterusten.
DD hoest met de buik van het vrouwtje ?quote:
Zal ik het vragenquote:
huh...heb ik nog meer gemistquote:
Nee, het was een keer in het PSV-topic... toen typte iemand DD en vroeg iemand wie DD was en sindsdien vraag ik me ook steeds af wie DD toch wel niet mag zijnquote:
Vertelquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef cultheld het volgende:
Wat een weekend heb ik weer achter de rug
DnDiek zou ook kunnen inderdaadquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, het was een keer in het PSV-topic... toen typte iemand DD en vroeg iemand wie DD was en sindsdien vraag ik me ook steeds af wie DD toch wel niet mag zijn
Nee, dan zou het dd zijnquote:
Vechtersbaasquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:44 schreef DarkShine het volgende:
Hoi!
quote:
oh ja ....sorryquote:
Hoe was je vakantie eigenlijk geweest?quote:
Ondanks dat PSV heeft verloren. Wat je gedaan hebt moet volgens mij wel heel goed zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef cultheld het volgende:
Wat een weekend heb ik weer achter de rug
FFWD parade voor een groot deel gemist, daarna helemaal los gegaan op het eindfeest van FFWD, daarna wilden we naar Off Corso gaan, maar die rij was te lang dus gingen we naar Thalia Lounge; Bleek alleen een snob tent (1 Baco voor 10 euro, vrouwen van 30 in zakenpakjes die in het VIP-deelte zitten en de security roepen als een niet-VIP een leeg glas op een tafeltje in die ruimte zetquote:
doet het nog steeds niet helemaal goed....er loopt nu een kabel door de kamer en die zit vast aan een geleende laptop.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie eigenlijk geweest?
Heb je net zo lang geklust totdat internet het weer deed?
We are Roda, who the fuck are you?quote:
wat is er mis mee danquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Wat een weer zeg
Euh dat het hier met baken uit de hemel komt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan
wat een verschil ineens op kantoor 3 nieuwe collega's erbij
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen...
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:22 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het gezien. Ron is altijd ok.
We zullen zien. Het ziet er allemaal goed uit maar ik ga er vooralsnog niet vanuit dat we het seizoen van vorig jaar evenaren. We blijven voorzichtig hier in Grunn. Linkerrijtje moet kunnen.
Het komt hier met bakken uit de luchtquote:
Werd vanmorgen ook al wakker met een licht kinkhoestje..quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:01 schreef clauwheee het volgende:
Gaat rond Boez.
Ik doe niet anders, ik heb al RSI...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Vannacht heeft het hier geregend, maar het is nu al een paar uurtjes droog.
D_SGoed, goed gevoel. Leuke functie en randvoorwaarden enzo ook veel beter. Deze week hoor ik meer, nog ff doorduimen dus als je wilt
Tussen al die drukte doorquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, ik heb al RSI...
Liever dat, dan dat je boxershort ook nat isquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Knetter, knetter nat. Schoenen vol met water
Ik ga zo maar naar Albert Heijn, dan hoef ik niet meer naar buiten en is het klaar voor vandaag.
Yupz. En als je dan vier dagen lang tegen poolende mensen aan staat te kijken, wil je zelf ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:20 schreef RayMania het volgende:
Wat doe je voor werk dan precies D_S. Volgens mij in een poolcentrum toch ofzo?
Leukquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yupz. En als je dan vier dagen lang tegen poolende mensen aan staat te kijken, wil je zelf ook.
eend, kom eens online op msn als je wil?
Boezelaar, er is een oplossing voor jouw probleem.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik voel me niet eens zo slecht .... maar damn, dat geren naar de wc elk uur dat word ik nu wel zat
Ik wou, als aanstaand winnaar van de George Best Award, er een lekkere pint op drinken, maar dat gaat em niet worden ben ik bang
Nog meer levenseisende problemen voor meneer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
De Oriental borrelnootjes waren op... nu heb ik noodgedwongen Provencale.
Ik heb nog maar 1 fles cola en nog maar 4 flesjes bier..quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog meer levenseisende problemen voor meneer?
Oh Oh. En daar moet je een hele avond meedoen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 fles cola en nog maar 4 flesjes bier..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh Oh. En daar moet je een hele avond meedoen?
Pfoe; dat wordt een zware avond zeg! Is er geen VN-veiligheidstroep die even orde op zaken kan stellen? Dat in Libanon kan toch wel even wachten?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
Het is nog een kleine fles cola ook....
Lag je je roes uit te slapen op het strand?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef SCH het volgende:
Gisteren mooi aan zee, vanochtend weggespoeld - nu weer op Fok bij de andere autisten
Dat roep ik al jaren, maar luisteren ho maarquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pfoe; dat wordt een zware avond zeg! Is er geen VN-veiligheidstroep die even orde op zaken kan stellen? Dat in Libanon kan toch wel even wachten?
Ik deed een walviSCH naquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Lag je je roes uit te slapen op het strand?
Wat is er met Theo? Waarom is hij ineens zo vrijgevig?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rondje van Theo Janssen trouwens, bier met bitterballen!
Bier met bitterballen, dat doet hij elke dag na de training hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat is er met Theo? Waarom is hij ineens zo vrijgevig?
Nu kan het niet meer mis gaan met Oranje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja Janssen, hoe haalt Marco het in z'n hoofd.
*snik*quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van alle awardwinnaars: VBL Awards 2006..... and the winners are!
Sluit ik me bij aanquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:17 schreef Eilanden het volgende:
Gefelicteerd aan alle prijswinnaars!
Ligt de laatste tijd vaak op zijn gat idd.quote:
Ik ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:24 schreef Eilanden het volgende:
Ook jij feli Clau, alhoewel ik die club awards onzin vind
jajaj gefeliciteerd! Ik zie dat mn stem niet voor niets is geweest...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Ja maar ja maar ja maar ik heb ook de Dione!![]()
O jawel, maar de award an sich had ik ook m'n twijfels bij, zeg maar. Maar toch leuk hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Samen winnen is toch leuk clauwheee? Alles delen met Noca.
ja sorry, ik vind jou ook best onopvallend hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef StarGazer het volgende:
Niet onopvallend genoeg
Gefeliciteerd Gollem
En de rest uiteraard.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef Gollemrulez het volgende:
Daar moet op gedronken worden Bos.
Bava .... Bavar ... Ba .... dat is GEEN bierquote:
Sorry Bos, maar hier sluit ik me wel een beetje bij aan...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bava .... Bavar ... Ba .... dat is GEEN bier![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Sorry Bos, maar hier sluit ik me wel een beetje bij aan...
Ik zeg Champagne!![]()
Jajaj dat bedoel ik!quote:
Aan de Heresingel nog wel hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:55 schreef Gollemrulez het volgende:
nu niet meer...
Champagne gaat er altijd inquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Het wordt vol met al die rondjes op de bar. Er is ook nog champagne voor als je zin hebt...![]()
Je kreeg ook stemmen in een award waar je geen nominatie had.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef SCH het volgende:
Ik heb de bovenSCHte award - neem aan dat dat de belangrijkste is
Wat je zegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef StarGazer het volgende:
Het is zomer verdomme, klote weer. Liever een temperatuur van 30 + en zon dan dit weer
Moet je daar vanavond trouwens geen blauwtjes bij lopen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef VoreG het volgende:
wat een wolkbreuk hier in Utrecht. Ik heb medelijden met de UITlopers, wat een weer zeg
Hier is het al bezig sinds ik wakker benquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een tyfusweer is het hier, nog geen minuut droog geweest sinds vanmorgen een uur of 9.
Sientjequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:01 schreef appelsientje het volgende:
Yeah mijn router doet het
Goede avond iedereen trouwens
Als het goed is neemt m'n huisgenote er heel wat meequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet je daar vanavond trouwens geen blauwtjes bij lopen?![]()
Humorloosquote:
Ja, je bent inderdaad humorloos als je niet om Gregorius Nekschot-achtige cartoons kan lachenquote:
hehe netjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sientje
Nieuw Icoon![]()
Met veel dank aan PascalHeister![]()
Ik vind ze in ieder geval erg goed.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe netjesvolgens mij ben jij fan van Iron Maiden
Rechtse mediaquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb hem zelfs van het forum van de NOS!
Be quick or be deadquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind ze in ieder geval erg goed.![]()
Onder ander ja, maar dat is bijlange na niet hun beste/mooiste nummer wat mij betreftquote:
KLoptquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Bos is winaar niet met dubbel n...?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:10 schreef rubbereend het volgende:avond
noodgedwongen maar een nieuwe avatar genomen
Goed idee. Ik ben de masseurquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:09 schreef Senang het volgende:
Eeeej ik ben niet echt een VBL user, maar is een Fok!-voetbaltoernooi/megameet niet tof?
ach als noca geen tijd heeft kun je altijd nog zeggen dat je nat bent geweest vandaagquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi
Wie wil me uitwringen. Nat tot aan mn onderbroek![]()
Schijtweer. En dan ook nog van die niet grappige kerels op de hoek van straat, schuilend, de mietjes. 'Lekker nat meissie?
Zo. Ik mag eigenlijk ook niet klagen. Ik heb een award gewonnen vandaag
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef pascalheister het volgende:
mooie avatar bos, zeldzaam mooi
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef clauwheee het volgende:
Schijtweer. En dan ook nog van die niet grappige kerels op de hoek van straat, schuilend, de mietjes. 'Lekker nat meissie?
Daaromquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi
Wie wil me uitwringen. Nat tot aan mn onderbroek![]()
Zo. Ik mag eigenlijk ook niet klagen. Ik heb een award gewonnen vandaag
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:15 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat het voetbal komend weekend weer begint!
genoeg bier drinken en dan komt het allemaal wel goed denk ikquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
dit gaat een hele natte lowlands worden
Vanavond ook België?quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
dit gaat een hele natte lowlands worden
Die is zeker geweldig, kippenvel kreeg ik er volgens mij vanquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef pascalheister het volgende:
Briljante film op tv nu kinders, mijn nr 2 alltime
One Flew over the Cuckoo's Nest op rtl 7
Ja lach me maar weer uitquote:
Een van mijn favoriete filmsquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef pascalheister het volgende:
Briljante film op tv nu kinders, mijn nr 2 alltime
One Flew over the Cuckoo's Nest op rtl 7
Nee, moet beetje op mijn geld letten.quote:
Seizoen begint weer hequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee, moet beetje op mijn geld letten.
Wat bedoel je ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe je zo best om niet begrepen te worden - verlies je van een homo![]()
Ja, over dat verlies ben ik al helemaal heen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:03 schreef Eilanden het volgende:
Hey Bossie en de rest
Al een beetje over het verlies van de JC Schaal heen?
Ja maar om homo te zijn moet je wel erg onbegrepen zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe je zo best om niet begrepen te worden - verlies je van een homo![]()
Juist, plus vakantie en weinig gewerkt de laatste maanden dus komt ook een eind aan.quote:
De Clarence Seedorf - awardquote:
Ja was ook maar een grapje, ik deed alsof ik je niet begreepquote:
Nou snap ik er helemaal niks meer van, of begrijp je mij nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was ook maar een grapje, ik deed alsof ik je niet begreep
Waar heb je het overquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou snap ik er helemaal niks meer van, of begrijp je mij niet![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jup goede festivals zorgen wel dat het mooi weer is![]()
dit jaar geen druppel gezien, heerlijk zonnetje 22-25 gradenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hoe vaak regende het wel niet tijdens pinkpop?
echt geen idee, ik weet nog niet eens of ik wel VBL-mod wordtquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat je weer blauw bent Bos? Woensdag ofzo?
Hola DD.. como esta?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Buenas tardes
Ze hadden het op de radio over spectaculaire namenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
echt geen idee, ik weet nog niet eens of ik wel VBL-mod wordt
Ja, mocht ik er bij zitten, zal ik snel wel wat horen dan, Anders merken we vanzelf wel wie het dan wel wordtquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze hadden het op de radio over spectaculaire namen![]()
Maar ik kan me niet voorstellen dat jij er niet bij zit
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoi en doeiquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef appelsientje het volgende:
goede avond iedereenik duik mijn bedje maar eens in
De nada Dylan Perroquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
bien, bien. Gracias por la cerveza.
Het is Spaans manquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
Ja hallo, ik kan geen Italiaans lezen hoor.
Hoeft ook nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
Ik wordt spreekt niet echt in je voordeel Bosquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
bos is niet meer zo scherp de laatste tijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik wordt spreekt niet echt in je voordeel Bos![]()
Tis Spaansquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
Ciao le Isole di signore.quote:
Ik ken het, maar toch blijven kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je drie keer per dag het Sportjournaal ziet, zie je ook amper nieuws
quote:
quote:
Wel grappig eigenlijk, welke associaties je bij bepaalde users hebt. Users van het begin zullen ook de link met batistuta bij mij leggen wellicht, nieuwere users meer Toni.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef RayMania het volgende:
Ja lach maar, bij DD denk ik altijd aan Italia
.
Yup, inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk, welke associaties je bij bepaalde users hebt. Users van het begin zullen ook de link met batistuta bij mij leggen wellicht, nieuwere users meer Toni.
Dat is ook niet zomaar hè...quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, inderdaad.
Op één of andere manier kom ik je altijd in Italiaanse topic tegen.
Shame on you man...quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Spaans of Italiaans... tis toch één pot nat![]()
voor mij dan he...
Je kon er op wachtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, doping bij het EK!
Het is inderdaad meer de schaamte van de onkunde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Shame on you man...
Wie nu weer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, doping bij het EK!
vroeg gisteren ook al....maar hoest met de buik van mevrouw Dog ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Shame on you man...
GROOTquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vroeg gisteren ook al....maar hoest met de buik van mevrouw Dog ?
Snooker op Eurosport.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is er nog wat op tv voor het poker begint zo ?
Ze hadden het er eerst over "Er is een grote zak met doping gevonden bij een kruispunt"quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, doping bij het EK!
Sorry dat ik het niet helemaal heb gevolgd..., maar hoever is ze nu? Mn zus moet nog een kleine maand. Mn moeder zelden weer zo blij gezien nu ze eindelijk oma wordt.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Ja Bjoooooooor we zeggen eerst altijd hallo!!!
eerst kijken, dan zeiken, juffiequote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
eerst kijken, dan zeiken, juffie
je lijkt wel een wijf
weekje of 5 nog geloof ikquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niet helemaal heb gevolgd..., maar hoever is ze nu? Mn zus moet nog een kleine maand. Mn moeder zelden weer zo blij gezien nu ze eindelijk oma wordt.![]()
mooie avatar clauquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Ja Bjoooooooor we zeggen eerst altijd hallo!!!
eerder een dag of 5 volgens mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weekje of 5 nog geloof ik
correct me if i'm wrong
kan hem wel pimpen...maar uploaden gat niet lukken...er is iets vreselijk mis met mijn internet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef dndiek het volgende:
Bjoro wil jij je Nostradamus-banner even pimpen naar 2006-2007 ?
Kan je niet slapenquote:
Wat is er Bosquote:
Kan je wel op msn?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan hem wel pimpen...maar uploaden gat niet lukken...er is iets vreselijk mis met mijn internet.
waarschijnlijk allerlei fouten op de harde schijf waardoor hij bepaalde bestanden niet kan lezen en daardoor reageert alsof de netwerk kabels niet zijn ingeplugd.....aldus de pc-doktor die net over de vloer was
Niemand zei nog welterusten (inmiddels dus wel)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |