Jij jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Te laat...
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef Bjoro het volgende:
oh trouwens vergeet ik helemaal in mijn enthousiasme te vertellen dat Maudje inmiddels al een week kan lopen
en ze zegt Pappa en Mamma![]()
Driewerf hoera dus!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef Bjoro het volgende:
oh trouwens vergeet ik helemaal in mijn enthousiasme te vertellen dat Maudje inmiddels al een week kan lopen
Had ik hier toch allang verteldquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef Bjoro het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef Bjoro het volgende:
quote:
al beter verstaanbaar dan jijquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:18 schreef pascalheister het volgende:
ook al Pascal bjoor?
als ik jou ook niet hadquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Had ik hier toch allang verteld
Dat je geen tijd meer voor ons had omdat je steeds achter Maudje aan moest rennen
kijk eerst nog even voor een kleine foto-updatequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik heb het maar druk met jullie
Daarom, slaaptijd voor Clauwheeetje
Ik was je weer eens te snel afquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk eerst nog even voor een kleine foto-update
HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |