wat is er mis mee danquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Wat een weer zeg
Euh dat het hier met baken uit de hemel komt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan
wat een verschil ineens op kantoor 3 nieuwe collega's erbij
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen...
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:22 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het gezien. Ron is altijd ok.
We zullen zien. Het ziet er allemaal goed uit maar ik ga er vooralsnog niet vanuit dat we het seizoen van vorig jaar evenaren. We blijven voorzichtig hier in Grunn. Linkerrijtje moet kunnen.
Het komt hier met bakken uit de luchtquote:
Werd vanmorgen ook al wakker met een licht kinkhoestje..quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:01 schreef clauwheee het volgende:
Gaat rond Boez.
Ik doe niet anders, ik heb al RSI...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Vannacht heeft het hier geregend, maar het is nu al een paar uurtjes droog.
D_SGoed, goed gevoel. Leuke functie en randvoorwaarden enzo ook veel beter. Deze week hoor ik meer, nog ff doorduimen dus als je wilt
Tussen al die drukte doorquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, ik heb al RSI...
Liever dat, dan dat je boxershort ook nat isquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Knetter, knetter nat. Schoenen vol met water
Ik ga zo maar naar Albert Heijn, dan hoef ik niet meer naar buiten en is het klaar voor vandaag.
Yupz. En als je dan vier dagen lang tegen poolende mensen aan staat te kijken, wil je zelf ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:20 schreef RayMania het volgende:
Wat doe je voor werk dan precies D_S. Volgens mij in een poolcentrum toch ofzo?
Leukquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yupz. En als je dan vier dagen lang tegen poolende mensen aan staat te kijken, wil je zelf ook.
eend, kom eens online op msn als je wil?
Boezelaar, er is een oplossing voor jouw probleem.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik voel me niet eens zo slecht .... maar damn, dat geren naar de wc elk uur dat word ik nu wel zat
Ik wou, als aanstaand winnaar van de George Best Award, er een lekkere pint op drinken, maar dat gaat em niet worden ben ik bang
Nog meer levenseisende problemen voor meneer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
De Oriental borrelnootjes waren op... nu heb ik noodgedwongen Provencale.
Ik heb nog maar 1 fles cola en nog maar 4 flesjes bier..quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog meer levenseisende problemen voor meneer?
Oh Oh. En daar moet je een hele avond meedoen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 fles cola en nog maar 4 flesjes bier..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh Oh. En daar moet je een hele avond meedoen?
Pfoe; dat wordt een zware avond zeg! Is er geen VN-veiligheidstroep die even orde op zaken kan stellen? Dat in Libanon kan toch wel even wachten?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
Het is nog een kleine fles cola ook....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |