Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
echt geen idee, ik weet nog niet eens of ik wel VBL-mod wordt
Hoi en doeiquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef appelsientje het volgende:
goede avond iedereenik duik mijn bedje maar eens in
De nada Dylan Perroquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
bien, bien. Gracias por la cerveza.
Het is Spaans manquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
Ja hallo, ik kan geen Italiaans lezen hoor.
Hoeft ook nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
Ik wordt spreekt niet echt in je voordeel Bosquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
echt geen idee, ik weet nog niet eens of ik wel VBL-mod wordt
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
bos is niet meer zo scherp de laatste tijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik wordt spreekt niet echt in je voordeel Bos![]()
Tis Spaansquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
Ciao le Isole di signore.quote:
Ik ken het, maar toch blijven kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je drie keer per dag het Sportjournaal ziet, zie je ook amper nieuws
quote:
quote:
Wel grappig eigenlijk, welke associaties je bij bepaalde users hebt. Users van het begin zullen ook de link met batistuta bij mij leggen wellicht, nieuwere users meer Toni.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef RayMania het volgende:
Ja lach maar, bij DD denk ik altijd aan Italia
.
Yup, inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk, welke associaties je bij bepaalde users hebt. Users van het begin zullen ook de link met batistuta bij mij leggen wellicht, nieuwere users meer Toni.
Dat is ook niet zomaar hè...quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, inderdaad.
Op één of andere manier kom ik je altijd in Italiaanse topic tegen.
Shame on you man...quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Spaans of Italiaans... tis toch één pot nat![]()
voor mij dan he...
Je kon er op wachtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, doping bij het EK!
Het is inderdaad meer de schaamte van de onkunde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Shame on you man...
Wie nu weer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, doping bij het EK!
vroeg gisteren ook al....maar hoest met de buik van mevrouw Dog ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Shame on you man...
GROOTquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vroeg gisteren ook al....maar hoest met de buik van mevrouw Dog ?
Snooker op Eurosport.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is er nog wat op tv voor het poker begint zo ?
Ze hadden het er eerst over "Er is een grote zak met doping gevonden bij een kruispunt"quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, doping bij het EK!
Sorry dat ik het niet helemaal heb gevolgd..., maar hoever is ze nu? Mn zus moet nog een kleine maand. Mn moeder zelden weer zo blij gezien nu ze eindelijk oma wordt.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Ja Bjoooooooor we zeggen eerst altijd hallo!!!
eerst kijken, dan zeiken, juffiequote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
eerst kijken, dan zeiken, juffie
je lijkt wel een wijf
weekje of 5 nog geloof ikquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niet helemaal heb gevolgd..., maar hoever is ze nu? Mn zus moet nog een kleine maand. Mn moeder zelden weer zo blij gezien nu ze eindelijk oma wordt.![]()
mooie avatar clauquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Ja Bjoooooooor we zeggen eerst altijd hallo!!!
eerder een dag of 5 volgens mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weekje of 5 nog geloof ik
correct me if i'm wrong
kan hem wel pimpen...maar uploaden gat niet lukken...er is iets vreselijk mis met mijn internet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef dndiek het volgende:
Bjoro wil jij je Nostradamus-banner even pimpen naar 2006-2007 ?
Kan je niet slapenquote:
Wat is er Bosquote:
Kan je wel op msn?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan hem wel pimpen...maar uploaden gat niet lukken...er is iets vreselijk mis met mijn internet.
waarschijnlijk allerlei fouten op de harde schijf waardoor hij bepaalde bestanden niet kan lezen en daardoor reageert alsof de netwerk kabels niet zijn ingeplugd.....aldus de pc-doktor die net over de vloer was
Niemand zei nog welterusten (inmiddels dus wel)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |