abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40772763
Het is wel de bedoeling dat je even een nieuw topic opent, wanneer je deze afsluit, jorienvdherik .

Link naar het vorige topic: Jupiler League 06/07 #1: van een gids naar een biertje

Competitieopzet
Ook dit seizoen spelen er twintig clubs voor de directe plaatsing naar de Eredivisie. Behalve de kampioen zijn er ook prijzen te behalen voor de 6 periodekampioenen (6 wedstrijden per periode) en de twee hoogst geplaatse clubs zonder periodetitel. Zij mogen alle 8 samen met 2 eredivisieclubs in de Play-Offs uitmaken wie er in augustus 2007 in de Eredivisie mogen uitkomen.

Geschiedenis
In 1956 zijn de Nederlandse competities opnieuw gevormd en bestonden er twee Eerste Divisies (A en B). Sinds het seizoen 1962-1963 bestaat er één Eerste Divisie. Van de vorige 49 edities is Volendam record-kampioen met 5 titels. Andere titelhouders die deze editie meedoen zijn:

FC Den Bosch 4
Haarlem 3
Sittardia / Fortuna Sittard 3
PEC / FC Zwolle 2
DS'79 / Dordrecht'90 / FC Dordrecht 2
MVV 2
Helmond Sport 1
De Graafschap 1
Cambuur Leeuwarden 1
VVV 1

Een volledig overzicht van winnaars is hier te vinden, net als meer informatie over het Play-Off systeem.

Vorig jaar
Werd Excelsior kampioen nadat VVV na de winterstop volledig ineenstortte. Volendam, Zwolle, Top Oss, Excelsior, Haarlem en AGOVV behaalden de periodetitels. VVV, Helmond Sport en De Graafschap maakten de lijst met Play-Off kandidaten compleet, maar NAC en Willem II waren te sterk, waardoor er maar één promovendus was. Fortuna Sittard eindigede voor het derde opeenvolgende jaar onderaan, zelfs onder nieuwkomer Omniworld. RBC Rossendaal is na een onthutsend jaar in de Eredivisie de enige "nieuweling" voor het nieuwe seizoen.

Deelnemende clubs
AGOVV Apeldoorn
Cambuur Leeuwarden
FC Den Bosch
FC Dordrecht
FC Eindhoven
FC Emmen
Fortuna Sittard
Go Ahead Eagles (Deventer)
De Graafschap (Doetinchem)
HFC Haarlem
Helmond Sport
MVV Maastricht
FC Omniworld (Almere)
RBC Roosendaal
Stormvogels Telstar (Velsen)
Top Oss
BV Veendam
FC Volendam
VVV-Venlo
FC Zwolle

Speelschema en uitzendingen
Het volledige speelschema is hier te downloaden. De standaard speeldag is (helaas) nog steeds de vrijdag, ondanks dat Talpa de rechten heeft overgenomen. Deze laatste zender biedt tegen betaling wedstrijdbeelden via het internet aan.

Ook gaan er geruchten dat de gewone wedstrijdbeelden op vrijdagavond door Talpa zullen worden uitgezonden. Op hun website is hier nog niets van terug te vinden. En de precieze details hiervan zijn mij ontschoten.

Uitslagen 1e speelronde
VVV-Venlo - FC Eindhoven 1-1
Fortuna Sittard - FC Zwolle 0-0
Helmond Sport - MVV 1-1
De Graafschap - Go Ahead Eagles 0-1
FC Den Bosch - Stormvogels Telstar 2-0
RBC Roosendaal - TOP Oss 3-1
FC Dordrecht - FC Omniworld 3-0
AGOVV Apeldoorn - Cambuur Leeuwarden 3-1
Haarlem - FC Volendam 1-1
BV Veendam - FC Emmen 1-1

Voorspellingen
Er zijn twintig clubs die denken een periodetitel te kunnen pakken. Daarnaast een stuk of twintig die denken beter te presteren dan vorig seizoen en ongeveer twintig die zichzelf hoger inschatten dan menige tegenstander.

Het niveauverschil in de Eerste Divisie is ongelofelijk klein. Iedereen kan absoluut van iedereen winnen en eigenlijk is elk woord vooraf zinloos. De eindstand van vorig seizoen Laat een verschil zien van 11 punten tussen de nummer 5 (play-off plaats) en de nummer 14. Iedereen is erg aan elkaar gewaagd.

En aan het eind van het seizoen is FC Den Bosch kampioen .

[ Bericht 1% gewijzigd door Yeahinho op 14-08-2006 15:19:06 (op verzoek van Erasmusch de naam van GAE aangepast) ]
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:44:38 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40773144
tvp
pi_40773985
Dordtenaren!!!!
Ik weet niet of we hoog in het linkerrijtje kunnen eindigen, want daarvoor is omniworld te zwak. Maar de voorbereiding was erg goed. Voor alsnog zijn we ieder geval de eerste koploper van de jupiler league.
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
pi_40774084
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:
Voorspellingen
Er zijn twintig clubs die denken een periodetitel te kunnen pakken. Daarnaast een stuk of twintig die denken beter te presteren dan vorig seizoen en ongeveer twintig die zichzelf hoger inschatten dan menige tegenstander.
.
sig verwijderd door FA
pi_40774327
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef kijhart het volgende:
Dordtenaren!!!!
Ik weet niet of we hoog in het linkerrijtje kunnen eindigen, want daarvoor is omniworld te zwak. Maar de voorbereiding was erg goed. Voor alsnog zijn we ieder geval de eerste koploper van de jupiler league.
Ben je nou voor Dordrecht of voor Omniworld .
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:37:42 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_40774933
Misschien dat de eerste divisie door de promotie van Talpa een beetje uit het verdomhoekje kan komen. RBC, Den Bosch, De Graafschap en VVV zijn op papier toch wel de favorieten.
pi_40777057
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien dat de eerste divisie door de promotie van Talpa een beetje uit het verdomhoekje kan komen. RBC, Den Bosch, De Graafschap en VVV zijn op papier toch wel de favorieten.
En de Graafschap ging in de eerste wedstrijd al onderuit tegen GAE. Ik denk dat het dit jaar zal gaan tussen RBC en Den Bosch evt. de Graafschap nog. VVV zal denk ik geen rol van betekenis gaan spelen in de strijd om de titel.
volgende wedstrijden:
pi_40779576
Hup GAE !
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:36:17 #10
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40779706
Gewoon ff een ordinaire TRUGVEINDPOST
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40779751
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup GAE !
Wees jij maar voor Helmond of VVV ofzo
pi_40779842
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wees jij maar voor Helmond of VVV ofzo
Ja nietus. Dit is dus met de paplepel ingegoten. GAE
pi_40783151
Hup RBC

Houd van een lijntje.
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:47:52 #14
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40784428
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Hup RBC

[afbeelding]
Wat hij zegt.
.
..
...
....
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:55:52 #15
139407 jorienvdherik
pi_40784620
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Hup RBC

[afbeelding]
kut club
pi_40784849
Klein tvptje dan maar.
pi_40790823
Op naar het kampioenschap
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:22:43 #18
139407 jorienvdherik
pi_40791406
Aanstaande vrijdag naar FC Eindhoven - RBC en vrijdag 1 september naar Top Oss - FC Eindhoven
pi_40791469
Goed topic!
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_40791514
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:03 schreef meami het volgende:
Op naar het kampioenschap
Waarom ben je aan het lachen?
pi_40791587
Hup MVV!
pi_40792175
Emmense tvp.
Hoi.
pi_40792597
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:

Go Ahead Eagels (Deventer)
Doe s ff verbeteren
pi_40792722
Talpa is iig erg blij met de rechten, ik geloof dat de goals elke dag van het weekend wel voorbij kwamen (en dan heb ik nog niet eens alles gezien dit weekend..)
pi_40795555
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Doe s ff verbeteren
Done.

Talpa zorgt er iig wel voor dat je niks kúnt missen van de GGD Jupiler League .
pi_40795684
3 dagen genieten

Enorm goede zet trouwens van Jupiler; ik heb het gevoel alsof die competitie nu al meer exposure heeft dan vorig seizoen. Naamsbekendheid stijgt hard van dat merk.
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:51:16 #27
139407 jorienvdherik
pi_40798751
Maandag 21 augustus is er ook een ronde

Dan ga ik naar FC Dordrecht - MVV
pi_40798919
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja nietus. Dit is dus met de paplepel ingegoten. GAE
Gaan we nog naar Haarlem uit dan?
pi_40816593
Telstar mag aankomend weekend tegen Helmond Sport en AGOVV aantreden, weet totaal niet wat ik van beide clubs moet verwachten. Hebben deze clubs zich danig versterkt of zijn ze er afgelopen zomer toch wat op achteruit gegaan.

Denk dat Telstar in de komende 2 wedstrijden toch wel wat punten kan gaan pakken.
volgende wedstrijden:
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:24:10 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_40821610
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef spurs het volgende:
Telstar mag aankomend weekend tegen Helmond Sport en AGOVV aantreden, weet totaal niet wat ik van beide clubs moet verwachten. Hebben deze clubs zich danig versterkt of zijn ze er afgelopen zomer toch wat op achteruit gegaan.

Denk dat Telstar in de komende 2 wedstrijden toch wel wat punten kan gaan pakken.
Bij AGOVV is de bezem door de selectie gegaan, heel veel nieuwe spelers plus een nieuwe trainer. Qua ervaring en talent een betere mix dan de voorbije jaren.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:25:52 #31
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_40821627
Ik dacht eerst dat ze bij Talpa nu ook de Belgische competitie gingen uitzenden....
Nou ja, scheelt niet zo heel veel.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:19:35 #32
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40822571
Cambuur is ook weer traditioneel begonnen

Maar goed, zoals gezegd, we pakken vast wel een periodetitel of zo
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_40824261
Emmen lanceert als eerste club in de toto-divisie de uit-seizoenskaart.
quote:
FC Emmen lanceert de uit-seizoenkaart

12-8-2006

Om de binding met de supporters te versterken, om het imago van de club te versterken en om de sfeer in het stadion te verhogen ( en dan niet alleen bij de thuiswedstrijden, maar ook bij de uitwedstrijden ) en om voor de spelers tijdens de uitwedstrijden als 12e man te fungeren, lanceert FC Emmen de uit-seizoenkaart.

Het afgelopen seizoen gingen er namelijk gemiddeld slechts hooguit tien supporters mee naar de uitwedstrijden ( de dichtbij-wedstrijden tegen BV Veendam, FC Zwolle en Cambuur daargelaten ).

De uit-seizoenkaart is voor iedereen toegankelijk, er is geen clubcard vereist en de kaart is overdraagbaar aan een ander.

Wat houdt de uit-seizoenkaart in?

* Een uit-seizoenkaart voor alle uit-competitiewedstrijden van FC Emmen, excl. BV Veendam ( al gespeeld 11/8 )

* Met de bus naar het stadion van bestemming ; vertrek en aankomst vanaf het Univé stadion.

* Toegangskaart voor de wedstrijd.

* Twee broodjes voor in de bus.

* Twee Jupiler-biertjes of andere consumpties.

Wat kost de uit-seizoenkaart?

Achttien uitwedstrijden voor slechts 150,00 euro, eventueel te betalen in drie termijnen van 50,00 euro.

De kostprijs per uitwedstrijd is gemiddeld 15,00 euro en dus zouden achttien wedstrijden eigenlijk 270,00 euro kosten.

*Om de afname van de uit-seizoenkaart te stimuleren, sponsort FC Emmen in samenwerking met Supportersvereniging Rood Wit maar liefst 120,00 euro per kaart.

*Om de uit-seizoenkaart nog meer te promoten, kunnen de afnemers van de uit-seizoenkaart op kosten van FC Emmen naar de bekerwedstrijden die dit seizoen thuis worden gespeeld ( dit moet echt op kosten van FC Emmen, want kaartjes voor een bekerwedstrijd gratis weggeven kan niet, omdat er altijd op recette-basis wordt gespeeld ).

* Kan iemand ook één keer of enkele keren met de bus mee? Ja, zolang de bus nog niet geheel uitverkocht is wel. De kosten per wedstrijd zullen dan variëren van 12 tot 15 euro.

Is de uit-seizoenkaart uniek?

Wel in Nederland: in Engeland schijnt het wel al voor te komen, want daar is de binding tussen club en supporters toch vaak al wat hechter.

Heeft Henk Eising, de plannetjesmaker, dit zelf bedacht? Nee, want hij kwam het op site van de eigen FC Emmen-supporters tegen.
bron: http://www.fcemmen.nl/

Op zich een goed idee om meer mensen mee te krijgen naar uitwedstrijden, Alleen ligt Emmen toch wel in een "uithoek" dus dat zal de supporters veel vrije uurtjes kosten. Met dank aan de vrijdagavond...
volgende wedstrijden:
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:40:55 #34
7752 LiquidSoul
Brabantse Drent
pi_40824458
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef spurs het volgende:

Wij (Helmond) zijn een belangrijke middenvelder kwijtgeraakt tegen MVV, (Bochum, enkelbanden gescheurd). En ook Smeekes is geblesseerd uitgevallen. Die laatste kan m.i. alleen maar heel hard lopen, maar goed het zijn wel 2 afvallers.

Ik kan er nooit een pijl op trekken in die eerste 3-4 speelronden. Das ook wel weer leuk van de eerste divisie.
pi_40825216
Geen geld, maar ja elke wedstrijd met een soort combi
pi_40828600
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:33 schreef spurs het volgende:
Emmen lanceert als eerste club in de toto-divisie de uit-seizoenskaart.
[..]

bron: http://www.fcemmen.nl/

Op zich een goed idee om meer mensen mee te krijgen naar uitwedstrijden, Alleen ligt Emmen toch wel in een "uithoek" dus dat zal de supporters veel vrije uurtjes kosten. Met dank aan de vrijdagavond...
Vind het goed initiatief. Vind het nog wel goedkoop allemaal als je bedenkt dat Emmen in een uithoek ligt en dus de gemiddelde busreis over een langere afstand gaat.

Van mij mogen ze dat ook bij Fortuna doen. Dat het dan een soort van combi wordt. So be it. Ik ga toch altijd met de bus als er eentje gaat. Is gewoon lekker makkelijk en hebben altijd leuke groep in de bus.

Dat van de vrijdagavond vind ik steeds slapper excuus worden. Als ik vanuit Sittard naar elke uitwedstrijd zou vertrekken als ik om vijf uur van mijn werk kom, dan haal ik misschien alleen Veendam, Cambuur en Emmen niet. De rest is met de auto iig goed te doen. En dan is Sittard ook nog een halve uithoek.
pi_40834539
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef Evertje het volgende:

[..]

Dat van de vrijdagavond vind ik steeds slapper excuus worden. Als ik vanuit Sittard naar elke uitwedstrijd zou vertrekken als ik om vijf uur van mijn werk kom, dan haal ik misschien alleen Veendam, Cambuur en Emmen niet. De rest is met de auto iig goed te doen. En dan is Sittard ook nog een halve uithoek.
Tsja je kan beter over de A2 naar het noorden rijden dan naar het zuiden. Vorig seizoen om 4 uur weg vanuit Amsterdam Zuidoost naar Sittard en we waren om kwart over 8 bij het stadion. VVV uit half 3 weg en om 7 uur waren we in de buurt van Venlo. En zo heb ik nog wel een paar voorbeelden.

En dan schiet een happie eten er ook nog bij in. En bij een aantal clubs waag ik me niet eens aan het eten in het gastenvak. Bij Den Bosch was het ook goed geregeld, daar was het gewoon voor de wedstrijd al op...

Maar ik vind de vrijdagavond absoluut geen slap excuus irriteer me kapot aan al die files. Dat ik nou zo gek dat ik zoveel mogelijk wedstrijden probeer te bezoeken ala, maar kan me goed voorstellen dat mensen er geen zin in hebben.
volgende wedstrijden:
pi_40834622
Pak je de trein
pi_40835680
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
Pak je de trein
Ook geen optie, mis je bij sommige duels het einde van de wedstrijd. Kijk sommigen hebben gewoon niet zoveel vrije uurtjes om hun cluppie ook bij uitwedstrijden te steunen. Weet zeker dat er bij jullie club ook genoeg mensen zitten die liever zien dat de eerste divisie terugkeert naar de zaterdagavond.
volgende wedstrijden:
pi_40835759
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:50 schreef spurs het volgende:

[..]

Ook geen optie, mis je bij sommige duels het einde van de wedstrijd. Kijk sommigen hebben gewoon niet zoveel vrije uurtjes om hun cluppie ook bij uitwedstrijden te steunen. Weet zeker dat er bij jullie club ook genoeg mensen zitten die liever zien dat de eerste divisie terugkeert naar de zaterdagavond.
Jullie club? edit: oh GAE bedoel je?
Zaterdag was handiger ja. Maar ik snap niet dat supporters de auto pakken in de vrijdagmiddagspits, zeker als je langs al die knelpunten moet.
pi_40836097
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Zaterdag was handiger ja. Maar ik snap niet dat supporters de auto pakken in de vrijdagmiddagspits, zeker als je langs al die knelpunten moet.
Dat valt allemaal reuze mee hoor. Ik ben afgelopen seizoen alle uitwedstrijden geweest met wagen/bus en het is hooguit 3 keer voorgekomen dat we langer dan een kwartier hebben stil moeten staan.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:12:28 #42
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40836247
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat valt allemaal reuze mee hoor. Ik ben afgelopen seizoen alle uitwedstrijden geweest met wagen/bus en het is hooguit 3 keer voorgekomen dat we langer dan een kwartier hebben stil moeten staan.
Jij bent niet naar Emmen geweest?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40836318
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jij bent niet naar Emmen geweest?
Jawel. Dat was inderdaad van de 3. Overigens viel het voor ons nog mee omdat wij via Utrecht reden.
pi_40836534
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Eagles fan?
Wel shit dat het gastenvak nog niet gereed is voor vrijdag. Ja, we kunnen er wel in, maar de catering is er bijvoorbeeld nog niet. Leuk als je al om half vijf vertrekt in Sittard. Ook is er nu wat gezeur over dat we maar 100 kaarten hebben gekregen, terwijl er meer supporters willen gaan. IIg al twee bussen.

Ach ja, zolang we winnen bij de Eagles vind ik alles best
pi_40839808
Afgelopen vrijdag met de supportersbus naar DB geweest. De bus vertrok om 5 uur vanuit IJmuiden en we kwamen rond kwart voor 8 bij het stadion aan. Onderweg 20 km file gehad. 2 uur en 3 kwartier, waar je normaal een minuut of 70 over doet.

Vorig jaar zeker wel een keer of 5 ellende gehad onderweg.
volgende wedstrijden:
pi_40841351
Je kunt trouwens van talpa zeggen wat je wilt hoor. Maar ik vind die site met samenvattingen, persconferenties, interviews gewoon super
pi_40843030
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hooguit een kwartier? Nou van Rotterdam naar Doetinchem hebben we ruim 3 uur over gereden afgelopen seizoen, en zo zijn er nog een hoop meer geweest. Vrijdagavond-uitwedstrijden zijn gewoon klote.
pi_40843932
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:24 schreef Evertje het volgende:

[..]

Eagles fan?
Feyenoord, maar paar jaar scc gehad in Deventer.
quote:
Wel shit dat het gastenvak nog niet gereed is voor vrijdag. Ja, we kunnen er wel in, maar de catering is er bijvoorbeeld nog niet. Leuk als je al om half vijf vertrekt in Sittard. Ook is er nu wat gezeur over dat we maar 100 kaarten hebben gekregen, terwijl er meer supporters willen gaan. IIg al twee bussen.

Ach ja, zolang we winnen bij de Eagles vind ik alles best
Tja, de KNVB was gevraagd om in augustus alleen uitwedstrijden te plannen, maar dat was niet mogelijk want dat zou het hele plannetje in de war schoppen ofzo. 100 is wel erg weinig, ruimte zat iig.
pi_40844225
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:11 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Hooguit een kwartier? Nou van Rotterdam naar Doetinchem hebben we ruim 3 uur over gereden afgelopen seizoen, en zo zijn er nog een hoop meer geweest. Vrijdagavond-uitwedstrijden zijn gewoon klote.
Heb er afgelopen seizoen 5 uur over gedaan om in Veendam te komen, dat was ook wel tof
pi_40844291
tvp
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:49:08 #51
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40846899
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Heb er afgelopen seizoen 5 uur over gedaan om in Veendam te komen, dat was ook wel tof
Zeik niet man, een gemiddelde thuiswedstrijd kost mij 11 uur aan reistijd in totaal!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40846960
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zeik niet man, een gemiddelde thuiswedstrijd kost mij 11 uur aan reistijd in totaal!
Support your local team
pi_40846976
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ja maar dan hoef je niet in de oersaaie bus van de supp. ver. te zitten
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:56:14 #54
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40847264
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja maar dan hoef je niet in de oersaaie bus van de supp. ver. te zitten
Dat doe je helemaal zelf!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:56:34 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40847277
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Support your local team
Doe ik ook!

Een moeder uit N5 en een vader uit 5213
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40847351
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat doe je helemaal zelf!
Eens maar nooit meer.
pi_40847567
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Doe ik ook!

Een moeder uit N5 en een vader uit 5213
Ah, dan heb je vrijstelling.
5213 zal wel DB zijn?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:02:54 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40847592
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:02 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ah, dan heb je vrijstelling.
5213 zal wel DB zijn?
yup, die van de FC en die van mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:03:49 #60
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40847640
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:
hinthum
Hintham zit in de 524. als ik me niet vergis.

5213 is Aawijk en de Vliert
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:48:55 #62
139407 jorienvdherik
pi_40863869
Het is nu rond voor me

Ronde 2 Vrijdag naar Eindhoven - RBC
Ronde 3 Maandag naar Dordrecht - MVV

netjes toch
pi_40872490
Ben naar Helmond Sport - MVV geweest en het beviel meteen goed.

Ik ben van plan om vaker te gaan
Jammer dat ze alleen niet wonnen
pi_40873698
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben naar Helmond Sport - MVV geweest en het beviel meteen goed.

Ik ben van plan om vaker te gaan
Jammer dat ze alleen niet wonnen
Schandalig!
Dacht dat je vaker naar Fortuna ging?
pi_40877227
Wordt het uitvak van GAE opgeknapt dan ofzo .
pi_40877796
Leuk idee van Emmen, alleen die combi's blijven kut.

trouwens, Hup MVV!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_40882912
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:30 schreef Evertje het volgende:

[..]

Schandalig!
Dacht dat je vaker naar Fortuna ging?
Ja maar ik ben nu vaker in Helmond.
Daar zijn ze wel tegen de Limburgers maarja het beviel mij daar wel.

Ik ga wel naar Fortuna - Helmond en tuurlijk naar Helmond - Fortuna, beide keren neem ik wel mijn helmond sport sjaal mee
pi_40887949
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, verplaatst naar IJsseltribune
pi_40888703
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:
Dat vak boeit me eigenlijk nog niet eens, maar het eten mogen ze wat mij betreft wel een keer verbeteren
pi_40892247
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:10 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Dat vak boeit me eigenlijk nog niet eens, maar het eten mogen ze wat mij betreft wel een keer verbeteren
Ik vind verbeteren nog zachtjes uitgedrukt
Dat broodje bal durf ik echt niet meer aan. Vrijdag is er dus helemaal geen catering, misschien maar beter ook......
pi_40892304
Wij kwamen daar vorig jaar veel te vroeg aan. Tegelijk met de spelers. Was nog helemaal niemand bij het stadion ook de catering niet. Zijn ze het op sterk aandringen van onze kant toch maar gaan halen. Was binnen no-time op ook al was het niet te vreten. Was het enige waardoor je nog een beetje warm door bleef. Zo steenkoud dat het toen was.
pi_40909361
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij kwamen daar vorig jaar veel te vroeg aan. Tegelijk met de spelers. Was nog helemaal niemand bij het stadion ook de catering niet. Zijn ze het op sterk aandringen van onze kant toch maar gaan halen. Was binnen no-time op ook al was het niet te vreten. Was het enige waardoor je nog een beetje warm door bleef. Zo steenkoud dat het toen was.
vorig seizoen bij Zwolle uit waren zelfs de suikerzakjes bevroren, lekkah met min 10 je favoriete cluppie supporten...
volgende wedstrijden:
pi_40909409
Dat heet clubliefde
pi_40928489
Dat zijn ook de aparte dingen die het leuke maken, was ook niet als klagen bedoelt.

En vanavond hopelijk de eerste punten van het nieuwe seizoen.
volgende wedstrijden:
pi_40931274
Ook de speelronde van vanavond is nog gratis te kijken op talpa internet. LIVE dus.
pi_40932416
TVP

Vanavond worden er 8000 toeschouwers verwacht bij MVV-VVV, twee tribunes al nagenoeg uitverkocht. Zal weer een mooi sfeertje zijn
pi_40935841
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook de speelronde van vanavond is nog gratis te kijken op talpa internet. LIVE dus.
Waar haal je dat vandaan?
*spiekt*
pi_40936125
Ohh ok beter, MVV kijken dus
pi_40937255
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Mindlight het volgende:
Ohh ok beter, MVV kijken dus

Er zijn nog minder dan 1000 kaarten in de verkoop op het moment, min de buffervakken. Zou goed kunnen dat het écht uitverkocht raakt, zo'n 9000 toeschouwers

Voor de andere Talpastream kijkers dus dé wedstrijd om op af te stemmen
pi_40937490
Zometeen weer vertrekken naar het uitvak met het slechtste zicht van Nederland. Wanneer gaan ze in Zwolle nu echt die boel verbouwen?

MVV-VVV uitverkocht zou mooi zijn, zovaak komt dat niet voor in de Eerste Divisie.
pi_40937529
Nou het eerste jaar op Berg en Bos was nog erger.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:50:50 #83
139407 jorienvdherik
pi_40937568
Zometeen naar Eindhoven - RBC, RBC wint denk ik
pi_40937591
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:46 schreef DRD het volgende:
Zometeen weer vertrekken naar het uitvak met het slechtste zicht van Nederland. Wanneer gaan ze in Zwolle nu echt die boel verbouwen?

MVV-VVV uitverkocht zou mooi zijn, zovaak komt dat niet voor in de Eerste Divisie.
Inderdaad, ben ook wat verbaasd, maar MVV begint weer echt te leven hier.

Succes en tot maandag
pi_40937931
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa helpdesk
Goede zaak, ik ga niet naar Volendam.
pi_40938140
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Goede zaak, ik ga niet naar Volendam.
Helaas kan mijn pc dat niet aan
*spiekt*
pi_40943958
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:28 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ik vind verbeteren nog zachtjes uitgedrukt
Dat broodje bal durf ik echt niet meer aan. Vrijdag is er dus helemaal geen catering, misschien maar beter ook......
Whaha fotos van het uitvak op www.kowet.nl
pi_40945655
Werkt talpa mee met jullie? Ik krijg niks te zien...
*spiekt*
pi_40945677
Stream werkt prima
pi_40945770
Momenteel is talpa bezig met het testen..... Geen beeld dus.
pi_40945842
Hier wel beeld bij Telstar - Helmond
pi_40945845
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef Mindlight het volgende:
Momenteel is talpa bezig met het testen..... Geen beeld dus.
Ja dat staat er al de hele middag.

Bliksempje? Waarom doettie t wel bij jou ?
*spiekt*
pi_40945863
Sowieso in Internet Explorer, en ik kijk FC Den Bosch,.
pi_40945892
Ik ook via IE en probeer MVV te kijken... Maar lukt dus nog niet
pi_40945903
Jaaaaaaaaaaaa! Nu wel
pi_40945905
GAE - Fortuna werkt ook prima
pi_40945959
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
GAE - Fortuna werkt ook prima
Hoe kan dat nou
*spiekt*
pi_40946014
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef meami het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou
No idea.

Commentaar bij Den Bosch is wel erbamelijk slecht zeg
pi_40946333
Ik hoor nu via de radio dat Fortuna met 1-0 voor staat Taiwoooo
*spiekt*
pi_40946338
1-0 Omniworld
pi_40946346
0-1 RBC .
sig verwijderd door FA
pi_40946376
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
1-0 Omniworld
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40946392
Wel vreemd dat de tussenstanden niet op tt staan, iemand die daar een linkje voor heeft?
pi_40946398
Penalty tegen .
pi_40946406
En een penatly voor Den Bosch.
pi_40946425
1-1 dus.
Demouge.
pi_40946433
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:24 schreef Mindlight het volgende:
Wel vreemd dat de tussenstanden niet op tt staan, iemand die daar een linkje voor heeft?
Kijk eens op pagina 829
sig verwijderd door FA
pi_40946515
Emmen 1-0 in 2e minuut al.
Al doet de stream het nog steeds niet, blijkt dat niemand de wedstrijd van Emmen kan zien
pi_40946713
Den Bosch 2-1

Weer Demouge
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_40946723
Hij doet het bij mij nu wel (fortuna-GAE) maar kei haperig dus dat zal wel door mijn pc komen.
*spiekt*
pi_40946791
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:25 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Kijk eens op pagina 829
Daar staan bij mij (teletekst.nos.nl) geen tussenstanden hoor
pi_40946885
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:37 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Daar staan bij mij (teletekst.nos.nl) geen tussenstanden hoor
Heb je wel ooit eens via internet de tussenstanden gezien? (want ze staan wel gewoon op teletekst op de televisie).
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_40946932
Haha nee, want voorgaande seizoenen zat ik op dit tijdstip in het stadion
pi_40946981
Normaal werkt het op internet ook Verfokker..
pi_40947090
soccerstand.com is een goed alternatief
pi_40947114
livescore.com ook.
pi_40947137
Tering Gommans, op de paal.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:49:33 #119
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40947171
Mijn stream is perfect. Maar ja, weinig Cambuurfans via het internet gok ik dan maar, niet echt een overbelaste stream
pi_40947220
Helmond 1-0 achter door een frommelgoal van Holwijn.
pi_40947278
Wordt al flink gezeurd op de site van Talpa, omdat de stream van Emmen - AGOVV het (als enige) niet doet
pi_40947280
Ik neem Eagles - Fortune in zijn geheel op.. zal zo'n 600 mb zijn.. dus als mensen het naderhand nog eens willen zien
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_40947389
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef the_undertaker het volgende:
Ik neem Eagles - Fortune in zijn geheel op.. zal zo'n 600 mb zijn.. dus als mensen het naderhand nog eens willen zien
Kan toch ook gewoon via dewedstrijden.tv?
pi_40947442
is er ook een mogelijkheid om dat constante gejuich uit te zetten op die streams

edit: heb het al gevonden
pi_40947560
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
is er ook een mogelijkheid om dat constante gejuich uit te zetten op die streams

edit: heb het al gevonden
Die kutsite van Talpa op de achtergrond hè ? Had het hier ook.
sig verwijderd door FA
pi_40947585
Is er bij de andere wedstrijden wel commentaar geweest? Bij de Eagles nml niet
pi_40947591
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Die kutsite van Talpa op de achtergrond hè ? Had het hier ook.
Idd

Om gek van te worden.. en ik zat maar te pielen
pi_40947663
1-1 Helmond, Martijn Barto.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:07:20 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_40947746
Zal de samenvattingen straks es bekijken.
pi_40947766
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef the_undertaker het volgende:
Bij MVV wel. En ik ben jaloers op je.
pi_40947779
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef the_undertaker het volgende:
Bij Den Bosch wel
pi_40947797
3-1 Den Bosch... weer drie punten

en we hebben V/d Berg gekocht voor een jaartje trouwens
pi_40947860
Blijven deze streams eigenlijk gratis of is dit eenmalig

Zo ja dan is Talpa
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:12:02 #134
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40947887
Het is trouwens wel wennen, een wedstrijd lang 1 camerahoek. Alsof jezelf in het stadion staat, heeft ook wel wat ...
pi_40947890
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
3-1 Den Bosch... weer drie punten
Hier 155 euro
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:13:57 #136
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40947948
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Blijven deze streams eigenlijk gratis of is dit eenmalig

Zo ja dan is Talpa
Niet gratis, niet duur http://www.talpa.tv/web/show/id=457419
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:13:58 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40947949
telstar heeft commentaar
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_40947952
deze wedstrijd nog gratis, wedstrijden hierna zijn 9,95 per maand voor alles en 4,95 per maand voor 1 club dacht ik
Viva la Cavatore
pi_40947996
4-1 Den Bosch.
pi_40948013
Den Bosch stelt de kandidatuur voor de titel 1-4, Bechan met zijn tweede...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:16:01 #141
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40948016
Rood voor Krstev bij Cambuur - Veendam
pi_40948184
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Den Bosch stelt de kandidatuur voor de titel 1-4, Bechan met zijn tweede...
Nou ja kandidatuur op basis van 1 wedstrijd? Maar wel goede tussenstand ja
pi_40948211
Hahaha, 'rellen' bij GAE. Verwacht je niet met dat strategisch geplaatste uitvak
pi_40948225
Rellen bij de Eagles
pi_40948272
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:21 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Nou ja kandidatuur op basis van 1 wedstrijd? Maar wel goede tussenstand ja
Ze spelen erg sterk.. Bechan is een hele goede aankoop denk ik... en de verdediging wordt ook weer sterker met het aantrekken van V/d Berg... en vorige week speelden ze ook al heel degelijk
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:25:56 #146
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_40948323
Pwaaap wat een baggerwedstrijd volendam-graafschap.
Commentaar is ook niet om aan te horen, maar goed dat t gratis is..
kloep kloep
pi_40948393
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze spelen erg sterk.. Bechan is een hele goede aankoop denk ik... en de verdediging wordt ook weer sterker met het aantrekken van V/d Berg... en vorige week speelden ze ook al heel degelijk
Ok als je t zo zegt Maar voor mij ook wel een kandidaat hoor, qua selectie moeten ze minimaal top-3 eindigen.

Trouwens, rare zet van Talpa dat je vanaf volgende week niet gewoon per wedstrijd kan betalen. Zou voor mij (en ik schat in vele anderen) toch de meest interessante optie zijn.
pi_40948427
Sjoerd Ars 1-1 gemaakt voor Go Ahead
pi_40948451
Up the ARS!
pi_40948462
Emmen staat nu 1-2 achter tegen AGOVV
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:31:08 #151
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_40948474
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef Mindlight het volgende:

Trouwens, rare zet van Talpa dat je vanaf volgende week niet gewoon per wedstrijd kan betalen. Zou voor mij (en ik schat in vele anderen) toch de meest interessante optie zijn.
Oh is dat zo?
Welke bron heb je daarvoor?
Maar zou geen goed nieuws zijn, ik zou ook pay per view doen denk ik...
kloep kloep
pi_40948507
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:31 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Oh is dat zo?
Welke bron heb je daarvoor?
Maar zou geen goed nieuws zijn, ik zou ook pay per view doen denk ik...
is wel pay per view... 1.95 per wedstrijd zou dat worden. stond in de VI
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:33:33 #153
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40948544
Alles over betalen bij Talpa http://www.talpa.tv/web/show/id=457419
pi_40948571
Inderdaad, ik las verkeerd Tarief staat niet genoemd op de site, maar dat zal dan inderdaad wel. Iets waar ik in de toekomst zeker gebruik van ga maken.
pi_40948618
GAE 2-1
pi_40948650
2-2 bij Emmen - AGOVV, nog eentje erbij voor MM
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:37:11 #157
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_40948664
VOL - GRA 1-1
kloep kloep
pi_40948724
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef Erasmusch het volgende:
GAE 2-1
*spiekt*
pi_40948751
en 3-1 Go Ahead

wederom Sjoerdje Ars
pi_40948755
Neee 3-1 achter
*spiekt*
pi_40948793
Eagles
pi_40948829
Helmond 2- 1 achter.
pi_40948889
1-2 ondertussen voor RBC in Eindhoven.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:43:58 #164
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_40948916
Die scheids fluit wel zeikerig. Waarom zijn er geen herhaling/klok+stand bovenin?
pi_40948939
bij Omniworld - den bosch is er wel een klok+stand bovenin
Viva la Cavatore
pi_40949042
RBC geeft de voorsprong weg: Eindhoven-RBC 2-2
pi_40949090
Die hoofdsite van Talpa De Wedstrijden is wel superirritant met dat geluid
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:49:43 #170
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_40949106
Cambuur eindigt op 0-0 na 30 minuten met een man meer thuis tegen Veendam. Wat zijn het ook klootzakken
pi_40949139
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:47 schreef EKterror het volgende:
RBC geeft de voorsprong weg: Eindhoven-RBC 2-2
M.i. een onterechte penalty, vanavond nog maar eens terugkijken.
sig verwijderd door FA
pi_40949217
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Die hoofdsite van Talpa De Wedstrijden is wel superirritant met dat geluid
Ff op pauze-knopje drukken
pi_40949277
Geen slecht resultaat voor Eindhoven

Haarlem doet het ook goed in Oss zeg
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40949342
Gedeeld 1e
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:56:44 #175
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_40949350
Gaat lekker in Oss. 1-6

Omniworld-FC 1-4 . Die 1e periode is dus gewoon voor ons (het kampioenschap trouwens ook)
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_40949370
Damn zou dit weer zo'n drama seizoen worden?
*spiekt*
pi_40949393
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:56 schreef fanneke het volgende:
Gaat lekker in Oss. 1-6
Dat mag je gerust een sensatie noemen... Ik had TOP wel hoger ingeschat
pi_40950151
Pffff....slecht voetbal, toch 3 puntjes tegen AGOVV.

Maandag TOP Oss
Hoi.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:19:29 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_40950223
AGOVV geeft het weg?
Flop Oss ook weer bagger en De Graafschap kent echt een rampzalige start.
pi_40950279
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
AGOVV geeft het weg?
Nop, Emmen was een tik beter.
Hoi.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:23:53 #181
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_40950398
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:20 schreef pekel het volgende:

[..]

Nop, Emmen was een tik beter.
Ach, Emmen uit, was ingecalculeerd. Wel jammer gezien het scoreverloop.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:28:38 #182
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40953515
Wat liep Evertje te zeiken over een te klein uitvak?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:12:07 #183
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40955246
In de laatste minuut de overwinning weggeven.
.
..
...
....
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:53:07 #184
139407 jorienvdherik
pi_40956627
Was Vrijdag naar Eindhoven-RBC. Ik ben net terug. Wedstrijd geeindigd in een 2-2 gelijkspel. Al snel 0-1 toen in de 2e helft 0-2. Net voor tijd 1-2 en toen in de laatste minuut een penal voor Eindhoven, en werdt het 2-2. Was erg leuk had een perskaart. Verslag post ik binnenkort. Het seizoen is begonnen
pi_40956701
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:28 schreef DutchGooner het volgende:
Wat liep Evertje te zeiken over een te klein uitvak?
Uitvak was niet te klein, maar ze kregen maar 100 kaarten.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:54:37 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_40963730
Nog iemand in Volendam geweest?
Moeten we ons al zorgen gaan maken om De Graafschap?
pi_40963756
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat mag je gerust een sensatie noemen... Ik had TOP wel hoger ingeschat
Nou, die heb ik in de voorbereiding zien spelen en toen was het al erg matig.

Domme rode kaart van Moussa Kalisse bij Dordt, kost ze wellicht de winst in Zwolle.

Benji Martha zijn eerste goal als prof, altijd leuk!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:58:44 #188
139407 jorienvdherik
pi_40963844
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ga binnenkort weleens naar De Graafschap zal het dan bekijken
quote:
Verslagen 2006-2007 :: FC Eindhoven - RBC

De wedstrijd :: FC Eindhoven- RBC
Datum :: Vrijdag 18 augustus 2006, 20:00
Scheidsrechter :: Janssen

Scoreverloop:
21. Laurens ten Heuvel 0-1
82. Benjamin Martha 0-2
87. Henny Noyen 1-2
90+1. Henny Noyen 2-2 (strafschop)

Vrijdagavond om 8 uur werd er afgetrapt voor de wedstrijd FC Eindhoven – RBC. Het was de 2e speeldag van de Jupiler League. Het stadion zat goed vol. Ook waren er veel supporters meegereisd uit Roosendaal. De sfeer zat hierdoor er gelijk goed in. Het was Eindhoven dat mocht aftrappen. Eindhoven was sterker in het begin van de wedstrijd, maar tot echte kansen leidde dit nog niet. In de 5e minuut een corner voor FC Eindhoven. Maar deze werd makkelijk weggewerkt door RBC. In de 9e minuut werd er gevlagd voor buitenspel in het nadeel van RBC. De kans ging er wel in, het was twijfelachtig. In de eerste 10 minuten was Eindhoven gevaarlijker. De 1e kans was voor Ten Heuvel voor RBC. Maar hij kon er glijdend net niet bij. Tot 2x toe werd er onterecht gevlagd voor buitenspel in het nadeel van RBC.

Ten Heuvel maakte in de 21 minuut uit een voorzet na een goede aanval de 0-1. In de 24e minuut een vrije trap voor RBC maar deze werd makkelijk verdedigd door FC Eindhoven. De beste man aan Eindhovense kant was Stojanovic. Hij ging makkelijk de verdediging van RBC voorbij. Duplan van RBC gaf een goede voorzet op Delanoy maar hij miste net. In de 34e minuut de mooiste aanval van RBC. Een hakje van RBC werd gevolg gegeven met een schot op de paal. Hier kwam Eindhoven goed weg. De 1e helft was voor de rest niet meer boeiend. In de laatste minuut was er nog wel een kans voor RBC, maar de bal ging niet het doel in.

RBC nam de aftrap voor de 2e helft en speelt nu niet meer naar zijn eigen aanhang. Gelijk na rust waren er 2 corners voor Eindhoven om proberen de gelijkmaker te maken. Maar meer dan een doelpoging leverde dit niet op. In de 54e minuut nog een kopbal voor Eindhoven maar Friebel red voor RBC. Maar veel gebeurde er niet in de 1e 15 minuten van de 2e helft. Toch was Eindhoven gevaarlijker geworden en was het meer wachten op de 1-1 dan op de 0-2. In de 69e minuut een goede aanval van RBC wat een counter opleverde. Maar hier kwam niets uit. RBC had nog een kans hierna. In de 78e minuut een goed schot van FC Eindhoven maar het strakke schot ging in de hangen van Friebel de keeper van RBC.

In de 82e minuut was er de 0-2. Martha met de bevrijdende 0-2 voor RBC. Na een goed uitgespeelde kans, waar RBC zijn klasse liet zien. De 1-2 voor FC Eindhoven ging er maar niet in. Eindhoven kreeg hier wel genoeg kansen voor namelijk. Het leverde alleen maar hoekschoppen op. In de 86e minuut kwam er dan toch de 1-2. Door Noyen, het publiek dat nog gebleven was geloofde er plots weer in. In de laatste minuten gebeurde er toen nog veel voor het doel van RBC. Maar Friebel hield nog stand. In de 90 minuut een penalty voor Eindhoven nadat .. hands maakten. De penalty genomen door Noyen ging er in en zo maakten FC Eindhoven de 2-2 in de blessuretijd. Het publiek ging uit zijn dak in Eindhoven. Het 2e punt voor Eindhoven was binnen, niet slecht na 2 wedstrijden tegen absolute titelkandidaten.

De opstellingen:

Opstelling FC Eindhoven: Duinslaeger; Tahapary, Groeneveld, De Boer, Van Alst (40. Schaeken); Becker (73. Nelemans), Stojanovic, Noyen; Van de Langenberg (56. Van der Heijden), Aelbrecht, Lim-Duan;

Opstelling RBC Roosendaal: Friebel; Koning, Molenaar (40. Schrier), Kwakman, Kerstens; Jungschläger, De Lange (78. Arjan Ebbinge), Delanoy; Duplan, Laurens ten Heuvel; Denissen (67. Martha)
MIjn verslag van gister

te vinden op sport.fr-fotopage.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door jorienvdherik op 19-08-2006 12:17:44 ]
pi_40964115
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Domme rode kaart van Moussa Kalisse bij Dordt, kost ze wellicht de winst in Zwolle.
Was geen rode kaart, hoe hard die commentator bij Talpa ook loopt te schreeuwen dat het terecht was en een grove overtreding. Sowieso niet serieus te nemen als die vent nog "Dordrecht'90" gebruikt als clubnaam.

Liesveld is een thuisfluiter eerste klas. Dit was een ongelukkige botsing waarbij die speler van Zwolle als een gestoorde in kwam vliegen. Die raakt daarbij geblesseerd en kermt het uit, waardoor Liesveld opeens rood trekt, terwijl geel voor die Zwolle speler op z'n plaats was.

Maar die zullen we wel weer 3 wedstrijden kwijt zijn. Misschien dat het nu 4-4-2 gaat worden, Dagher naar de kant, Muhamadu als 2de spits en twee middenvelders erbij.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:13:13 #190
139407 jorienvdherik
pi_40964195
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:09 schreef DRD het volgende:

[..]

Was geen rode kaart, hoe hard die commentator bij Talpa ook loopt te schreeuwen dat het terecht was en een grove overtreding. Sowieso niet serieus te nemen als die vent nog "Dordrecht'90" gebruikt als clubnaam.

Liesveld is een thuisfluiter eerste klas. Dit was een ongelukkige botsing waarbij die speler van Zwolle als een gestoorde in kwam vliegen. Die raakt daarbij geblesseerd en kermt het uit, waardoor Liesveld opeens rood trekt, terwijl geel voor die Zwolle speler op z'n plaats was.

Maar die zullen we wel weer 3 wedstrijden kwijt zijn. Misschien dat het nu 4-4-2 gaat worden, Dagher naar de kant, Muhamadu als 2de spits en twee middenvelders erbij.
Ben benieuwd maandag tegen MVV, ik ga er heen
pi_40964253
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort weleens naar De Graafschap zal het dan bekijken
[..]

MIjn verslag van gister

te vinden op sport.fr-fotopage.nl
Sorry, maar de wedstrijd werd niet op Woudenstein gespeeld hoor .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:17:56 #192
139407 jorienvdherik
pi_40964324
was vergeten aan te passen
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:14:47 #193
497 Maja
Ja denk!?!
pi_40965756
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
De eerst helft waren de spitsen van De Graafschap onzichtbaar en had Volendam meer moeten scoren. De tweede helft liep het beter bij de Graafschap, paar aardige kansen.

Volendam had maar 1 kans en die ging er in de laatste minuut in, waardoor Volendam onterecht won. Een gelijkspel was rechtvaardig geweest.

Bij De Graafschap is dus nog wel wat werk aan de winkel...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:39:04 #194
139407 jorienvdherik
pi_40969523
Dordrecht traint in de nacht
19 augustus 2006, 14:07
Door: Klaas Jan van der Veen
Na de uitwedstrijd bij FC Zwolle heeft FC Dordrecht afgelopen nacht een speciale training ingelast. Omdat de ploeg van Gert Kruys komende maandag alweer in actie komt tegen MVV, werd er rond 1 uur voornamelijk uitgelopen.
Normaalgesproken traint Dordrecht na een wedstrijddag altijd in de ochtend. De selectie krijgt vandaag echter vrij, waarna zondag nog zal worden getraind als voorbereiding op het duel tegen de Limburgers.
pi_40970275
Wtf, wat heeft dat in hemelsnaam voor nut?!
pi_40970437
Nu zijn ze zaterdag vrij daar zie ik het voordeel wel van in
pi_40970699
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:56 schreef fanneke het volgende:
Gaat lekker in Oss. 1-6
IDD, als je vergelijkt met vorig seizoen... maar goed, waarschijnlijk een incidentje...
pi_40970845
Geen woord over de rentree van Ebbinge in je verslag, jvdh?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:42:15 #199
139407 jorienvdherik
pi_40970870
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen woord over de rentree van Ebbinge in je verslag, jvdh?
nee, dacht dat die vorige week al had gespeeld
pi_40970960
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:32 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

IDD, als je vergelijkt met vorig seizoen... maar goed, waarschijnlijk een incidentje...
Dus die 15 dramaseizoenen voor vorig jaar waren ook een incidentje?
pi_40971887
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

nee, dacht dat die vorige week al had gespeeld
Goede voorbereiding .
sig verwijderd door FA
pi_40995098
Afgelopen vrijdag heeft Telstar meer dan terecht gewonnen van Helmond Sport, Telstar won dankzij 2 doelpunten van uitblinker Melvin Holwijn.

Hopelijk geven de Witte Leeuwen er maandag een goed vervolg aan door 3 punten te pakken tegen AGOVV.
volgende wedstrijden:
pi_40995947
Morgen de eerste overwinning van Zwolle dit seizoen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:39:01 #204
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_41001927
Morgen de eerste overwinning van de Graafschap dit seizoen.
kloep kloep
pi_41002486
Morgen de derde overwinning van FC Den Bosch dit seizoen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:39:13 #206
43497 Afunados
Get Therapy
pi_41006769
Morgen kunnen we hopelijk ook "stunten" in Dordrecht.

Ik reis in ieder geval af richting het noorden
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:02:15 #207
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_41007470
Er gaan morgen twintig clubs winnen begrijp ik?
pi_41007896
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er gaan morgen twintig clubs winnen begrijp ik?
Nee 19, wij winnen namelijk van Eindhoven
pi_41008909
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:39 schreef Afunados het volgende:
Morgen kunnen we hopelijk ook "stunten" in Dordrecht.

Ik reis in ieder geval af richting het noorden
Mooi dat er uitpubliek komt. Maandagavonden zijn kut, ook in de vakantie. 2 maandagrondes dit jaar en nog 27 april klaar. Flikker die twee erachter op het eind en je hebt een normaal schema.

"stunten" hebben jullie twee jaar geleden al gedaan met die 0-5. Doe dat nu maar lekker tegen een andere club.
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:48:04 #210
43497 Afunados
Get Therapy
pi_41009089
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:43 schreef DRD het volgende:

[..]

Mooi dat er uitpubliek komt. Maandagavonden zijn kut, ook in de vakantie. 2 maandagrondes dit jaar en nog 27 april klaar. Flikker die twee erachter op het eind en je hebt een normaal schema.

"stunten" hebben jullie twee jaar geleden al gedaan met die 0-5. Doe dat nu maar lekker tegen een andere club.
Ja, maar toen stelden jullie niets voor. Nu zie ik Dordt toch als een outsider.

Maar Koolhof verzint wel wat om die 3 punten mee te nemen
pi_41017117
Een indrukwekkende reportage over Jordi Hoogstrate, door NOS Langs de Lijn. Te luisteren op http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html (rechtsonder mediatheek).
Hoi.
pi_41017162
Is het morgen eigenlijk weer live via de site van Talpa te volgen?
sig verwijderd door FA
pi_41021612
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
Is het morgen eigenlijk weer live via de site van Talpa te volgen?
Ja, maar waarschijnlijk niet meer gratis. Zal je ff op hun site moeten checken.
volgende wedstrijden:
pi_41032467
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ja, maar toen stelden jullie niets voor. Nu zie ik Dordt toch als een outsider.

Maar Koolhof verzint wel wat om die 3 punten mee te nemen
Outsider voor de titel? Of voor een periode? Dat eerste zie ik niet gebeuren.

Komt wel allemaal terug nu, die wedstrijd van 2 jaar geleden, met de 0-4 vlak na rust, publiek wat wegloopt, confrontatie tussen "blijvers" en "lopers", politie die de hoofdtribune afsluit.........-O-

Benieuwd of het vandaag net zo 'gezellig' wordt. Koolhof zal wel niet al te vriendelijk worden ontvangen. En daardoor krijgt ie net voldoende motivatie om iets te durven proberen wat nog goed uitpakt ook, zal je altijd zien.
pi_41032501
Voor de laatste keer gratis denk ik
quote:
Gratis: Jupiler league
20 augustus 2006

Met maandag een volledig programma.

Maandagavond om 20. 00 uur verschijnen de twintig ploegen weer aan de start voor een volledige speelronde in de Jupiler League. En jij kunt er live bij zijn. Voor deze ene keer nog helemaal gratis op DeWedstrijden.tv.
pi_41032646
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb ik niks aan, ik ga naar het stadion
pi_41032843
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:51 schreef DRD het volgende:

[..]

Outsider voor de titel? Of voor een periode? Dat eerste zie ik niet gebeuren.

Komt wel allemaal terug nu, die wedstrijd van 2 jaar geleden, met de 0-4 vlak na rust, publiek wat wegloopt, confrontatie tussen "blijvers" en "lopers", politie die de hoofdtribune afsluit.........-O-

Benieuwd of het vandaag net zo 'gezellig' wordt. Koolhof zal wel niet al te vriendelijk worden ontvangen. En daardoor krijgt ie net voldoende motivatie om iets te durven proberen wat nog goed uitpakt ook, zal je altijd zien.
Zal indd een interessante wedstrijd worden. Wij zien dan weer Leonardo en Muhamadu terug. Voor mij waren het leuke spelers, maar andere hebben daar een andere mening over.

Vertrek zometeen overigens. Hopen op niet te veel files
pi_41033173
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook al 3 keer. Ik zit in elk geval in het stadion, nu een keer winnen.
pi_41037521
Zit zo ook in het stadion, misschien een keer handig als ik ziek ben.
volgende wedstrijden:
pi_41038607
Nog steeds zonder herhalingen?
pi_41038728
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Erasmusch het volgende:
Nog steeds zonder herhalingen?
Gewoon blijven kijken.
pi_41038909
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gewoon blijven kijken.
Neen. Juist handig op de achtergrond en dat je ff kan checken als er wat gebeurt.
pi_41039252
Hmm. VVV - GAE lijkt me de leukste pot van vanavond. Of Dordt - MVV?
pi_41039298
RBC - Volendam gaat hier aan natuurlijk , ben benieuwd hoe het veld eruit ziet, afgelopen 2 uur héél veel water gevallen.
sig verwijderd door FA
pi_41040001
VVV - GAE eerst maar kijken.
pi_41040294
1-0 voor De Graafschap en 0-1 voor AGOVV
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:17:32 #227
139407 jorienvdherik
pi_41040355
Ben maar thuisgebleven kon niet...
Kijk vanavond wel naar talpa
pi_41040447
0-1 Veendam bij Den Bosch.

1-1 Telstar.

2-0 De Graafschap.
pi_41040591
Wie houdt de Powel-doelpuntentabel bij dit jaar?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_41040753
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:23 schreef Thetallguy het volgende:
Wie houdt de Powel-doelpuntentabel bij dit jaar?
Uit een penalty

Van Beukering trouwens ook een pingel gemist.
pi_41040906
Hoop dat de volgende keer -als we moeten betalen- het beeld niet zo stottert..
pi_41040991
1-0 Emmen.

0-1 Volendam.
pi_41041008
0-1 Volendam, totaal tegen de verhoudingen in.
sig verwijderd door FA
pi_41041097
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:33 schreef Ruudt het volgende:
Hoop dat de volgende keer -als we moeten betalen- het beeld niet zo stottert..
Hier bij VVV - GAE helemaal geen problemen.. top gewoon
pi_41041182
En VVV op 1-0 voor tegen de Eagles

wat een sneue stadion commentator overigens
die wil ik wel ff uit zn hokje trimmen
pi_41041210
Pingel Den Bosch.
pi_41041236
Gemist.
pi_41041248
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:38 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Hier bij VVV - GAE helemaal geen problemen.. top gewoon
Bij Helmond - Cambuur te veel kijkers dan denk ik.
pi_41041314
1-1 Den Bosch.
pi_41041522
Den Bosch net voor rust gelijk... na een donderspeech er in de 2e helft overeen
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:54:28 #241
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_41041599
Telstar-AGOVV weer 1-1.
pi_41041948
stottert hier flink :S
Viva la Cavatore
pi_41042193
1-1 RBC, Danny Guyt.
sig verwijderd door FA
pi_41042308
2-0 VVV
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:24:01 #245
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41042522
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Provenio het volgende:
stottert hier flink :S
Met Firefox hier ook, met IE niet...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41042615
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Met Firefox hier ook, met IE niet...
Die flash zooi op de achtergrond vreet resources.
Ik kopieer de link naar het filmpje en open het gewoon in Media Speler of VLC Player.
Dan draait het lekker soepel.
pi_41043043
Thnx, zo werkt het idd beter!

Ik heb weer de irritante commentator die het steeds over het "transporteren" van de bal heeft.
pi_41043159
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef Ruudt het volgende:
Thnx, zo werkt het idd beter!

Ik heb weer de irritante commentator die het steeds over het "transporteren" van de bal heeft.
Sja, die commentators... het lijkt wel of ze niet te veel mogen kosten van Talpa
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:45:23 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_41043252
De Graafschap op weg naar de eerste seizoenszege?
pi_41043345
Eagles komt terug... 2-1 nu... nog 3 minuutjes
pi_41043369
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Sja, die commentators... het lijkt wel of ze niet te veel mogen kosten van Talpa
De commentator bij RBC - Volendam typeerde keeper Verhoeven als snel .

RBC krijgt trouwens heel veel kansen, al drie keer de lat, een dubieus afgekeurd doelpunt, maar nog steeds 1-1 .
sig verwijderd door FA
pi_41043370
Oei Helmond op de paal..
pi_41043570
Zwolle toch....Thuis van Omniworld verliezen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:57:58 #254
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41043649
En Fortuna wint thuis van eindhoven... Draaien het in de slotfase van 0-1 naar 2-1...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41043680
Helmond - Cambuur 0-0.
Wat een slechte start van Helmond, 2 uit 9.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:03:22 #256
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_41043820
En weer 3-2 verlies voor AGOVV, weer vijf minuten voor tijd en weer na voorgestaan te hebben. Is wel duidelijk waar het aan schort. Vrijdag De Graafschap, dat wordt weer afzien.
pi_41044092
Kut Top Oss.
Hoi.
pi_41044256
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Graafschap op weg naar de eerste seizoenszege?
De graafschap heeft de scheids gewoon omgekocht , 3 penalty's aan de graafschap geven , die boeren wouden gewoon 1 keer winnen
pi_41044366
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De commentator bij RBC - Volendam typeerde keeper Verhoeven als snel .

RBC krijgt trouwens heel veel kansen, al drie keer de lat, een dubieus afgekeurd doelpunt, maar nog steeds 1-1 .
weer genaaid door de scheids
Houd van een lijntje.
pi_41044902
Wat een wedstrijd! 1e helft zwaar ondermaats, maar 2de helft echt beter dan Eindhoven. Komen door stom balverlies op 1-0 achter, maar daarna krijgt een speler van Einhoven rood. Korver met zijn 2 gouden wissels

Wat een held is die man. Hij blijft gewoon tijdens hevige stortbuien langs de zijlijn staan, terwijl iedereen onder een paraplu vlucht. Het zijn de kleine dingen die t em doen
*spiekt*
pi_41045008
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:38 schreef meami het volgende:
Wat een wedstrijd! 1e helft zwaar ondermaats, maar 2de helft echt beter dan Eindhoven. Komen door stom balverlies op 1-0 achter, maar daarna krijgt een speler van Einhoven rood. Korver met zijn 2 gouden wissels

Wat een held is die man. Hij blijft gewoon tijdens hevige stortbuien langs de zijlijn staan, terwijl iedereen onder een paraplu vlucht. Het zijn de kleine dingen die t em doen
En wat een vreugdeexplosie na de 2-1. Hier hebben we toch weer lang op moeten wachten, maar wat een gevoel

Vrijdag Den Bosch, ik zeg drie punten
En nee, ik verkeer niet in een euforiestemming
pi_41046926
,,In plaats van die 1-0 tot aan de pauze rustig uit te spelen lieten ze zich door het fluitende publiek opjagen waardoor die kans ontstond.''

Meneer van Dijk: Het publiek dat bij FC Emmen komt kijken bestaat voor een groot gedeelte uit 40/50-plussers, die gewoon goed voetbal verwacht van FC Emmen. Als het kut is, moet je het niet afschuiven op het publiek, die staan immers niet in het veld.
Hoi.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:11:42 #263
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_41047476
"De ploeg uit Veendam is helemaal vanuit Friesland gekomen om........." (of iets dergelijks).

Dat doet de echte groninger toch pijn.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_41047762
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:11 schreef Thomas87 het volgende:
"De ploeg uit Veendam is helemaal vanuit Friesland gekomen om........." (of iets dergelijks).

Idd, kreeg het ook mee
Hoi.
pi_41052177
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
En weer 3-2 verlies voor AGOVV, weer vijf minuten voor tijd en weer na voorgestaan te hebben. Is wel duidelijk waar het aan schort. Vrijdag De Graafschap, dat wordt weer afzien.
Co, zou zeggen dit is een duidelijk gevalletje van scorebordjournalistiek!

Maar op de overwinning van Telstar viel helemaal niks af te dingen, meer dan terechte overwinning! Telstar had alleen geluk dat de onterechte vrije trap, meteen na de 2-1 niet in het doel ging. Keeper van Strien tikte de bal tegen de lat en kwam vervolgens op zijn rug terecht, maar een Telstar verdediger wist de bal net voor de doellijn weg te trappen.

Voor de rest heeft AGOVV weinig laten zien gisteravond. 3-2 van Holwijn was een beauty en wat een ontlading op de tribunes!
volgende wedstrijden:
pi_41058372
Weet iemand hier hoe je een abonnement op De Wedstrijden op talpa.tv neemt. Ik kom er op de website geen wijs uit. Ik kan nu ook geen enkel interview kijken van de wedstrijd van gisteren, telkens kan de DRM licentie niet worden opgehaald.
pi_41059089
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Evertje het volgende:
Weet iemand hier hoe je een abonnement op De Wedstrijden op talpa.tv neemt. Ik kom er op de website geen wijs uit. Ik kan nu ook geen enkel interview kijken van de wedstrijd van gisteren, telkens kan de DRM licentie niet worden opgehaald.
Zal in de loop van de week wel komen.. zo niet... kunnen we vrijdag weer gratis kijken
pi_41059413
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:05 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Zal in de loop van de week wel komen.. zo niet... kunnen we vrijdag weer gratis kijken
Maar kun jij dan wel de interviews kijken?
pi_41059590
Ik heb hetzelfde probleem Evertje.
Hoi.
pi_41075674
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

De graafschap heeft de scheids gewoon omgekocht , 3 penalty's aan de graafschap geven , die boeren wouden gewoon 1 keer winnen
kan niets meer toevoegen, hoezo geen omkoping in NL?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:40:43 #271
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41080780
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:05 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

Ondanks dat die schijtclub zeker niet tot mij favorieten behoord waren er 2 zeker wel terecht en de eerste kon ie geven. Of niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41084460
Het ene bericht komt van een Vitesse supporter en de ander van een H'lem toeschouwer, dus kan het totaal niet serieus nemen.

Alle 3 de pingels waren terecht, vooral die 3de overtreding waar een penalty uitkwam was gewoon erg dom.
volgende wedstrijden:
pi_41093454
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:58 schreef Ruudt het volgende:
Helmond - Cambuur 0-0.
Wat een slechte start van Helmond, 2 uit 9.
T komt wel goed met Helmond
Jammer dat ze vrijdag uit moeten anders kon ik gaan kijken.

Fortuna wel eens gewonnen
pi_41093623
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Afgelopen vrijdag hebben ze terecht verloren, maar de Helmond supporters waren de laatste seizoenen wel anders gewend.
volgende wedstrijden:
pi_41093644
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:11 schreef Thomas87 het volgende:

Dat was inderdaad een behoorlijke belediging aan de Friezen.
pi_41093805
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef spurs het volgende:

[..]

Afgelopen vrijdag hebben ze terecht verloren, maar de Helmond supporters waren de laatste seizoenen wel anders gewend.
Ik kom er pas sinds dit seizoen
pi_41093935
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kom je zeker op je knietjes weer terug he
pi_41093978
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:25 schreef Evertje het volgende:

[..]

Kom je zeker op je knietjes weer terug he
Fortuna - Helmond ga ik kijken ja

Ik krijg nog steeds gratis kaarten voor Fortuna dus dan moet ik wel gaan kijken
pi_41094006
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Fortuna - Helmond ga ik kijken ja
Ik blijf het apart vinden hoe sommige mensen toch ineens van club veranderen...
*spiekt*
pi_41094053
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:27 schreef meami het volgende:

[..]

Ik blijf het apart vinden hoe sommige mensen toch ineens van club veranderen...
Andere stad , andere cultuur , vriendin + ouders die voor Helmond Sport zijn
Ze zijn mij helemaal in aan het burgeren daar
pi_41094086
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wat een kut smoesjes
*spiekt*
pi_41094092
quote:

[..]

Zou vooral trots en trouw aan je roots blijven...
pi_41094237
Maarja PSV is nog altijd mijn club.

Heb nooit echt wat met Fortuna gehad.
Ik was erbij toen ze degradeerden.
Het was wel jammer, maar ik was het zo weer vergeten.

Maarja ik blijf zo wel bij mijn Limburgse roots
pi_41095257
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:05 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

pi_41096313
quote:

[..]

Gewoon dus voor je schoonfamilie! Nah ze konden bij mij ff lekker het dak op. Is voor mij toch echt maar 1 club en dat is Telstar en dat zal ook altijd zo blijven!
volgende wedstrijden:
pi_41097445
Ik ben er zelf naartoe geweest en het beviel mij wel.
pi_41159096
Het lijkt er sterk op dat het vanavond weer gratis Jupiler League kijken is via Talpa
pi_41159685
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef the_undertaker het volgende:
Het lijkt er sterk op dat het vanavond weer gratis Jupiler League kijken is via Talpa
Schijnbaar hebben ze nog niet alles goed geregeld bij Talpa, geluk voor de thuisblijvers.

Ik sta vanavond in het uitvak van het GN-Bouw Stadion, Krommendijk dus.
volgende wedstrijden:
pi_41159844
Lekker thuis in de Vliert
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:35:10 #290
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_41160076
Ik zit op Berg en Bos.
pi_41161043
Weer vol goede moed naar Eindhoven. Eerste "makkelijke" wedstrijd voor ons, alleen drie punten zijn voldoende..
pi_41161147
Zo slecht hebben die het nog niet gedaan, tot nu toe.
pi_41161288
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo slecht hebben die het nog niet gedaan, tot nu toe.
2 uit 4, zoals ons. Na Helmond, VVV en Dordt lijkt Eindhoven me toch een niveau lager. Kortom, tijd voor ons om de eerste overwinning te behalen. Anders wordt het weer een -seizoen
pi_41164061
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker thuis in de Vliert
Lekker uit in de Vliert
pi_41167929
Wedstrijden zijn niet meer gratis te bekijken vanavond.
pi_41168636
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedstrijden zijn niet meer gratis te bekijken vanavond.
Daar ben ik nog niet zo zeker van

Vanavond ff wat pielen tijdens die matches en dan weet ik het zeker... ik laat het wel weten hier
pi_41168867
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:09 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet zo zeker van

Vanavond ff wat pielen tijdens die matches en dan weet ik het zeker... ik laat het wel weten hier
Als je nu die player wilt opstarten krijg je al de melding dat er geen abonnement is, maar als je het toch lukt hou ik me aanbevolen .
sig verwijderd door FA
pi_41172223
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:17 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Als je nu die player wilt opstarten krijg je al de melding dat er geen abonnement is, maar als je het toch lukt hou ik me aanbevolen .
Ik ook.
pi_41173671
Kan iemand dit eens proberen...

http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=202&x=.asx

Als URL openen in mediaspeler
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:00:26 #301
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_41173797
Ligt het nu aan mij, maar ik kan niet eens meer inloggen bij Talpa?!
Of ligt de boel daar gewoon in de soep
kloep kloep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')