quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:
Voorspellingen
Er zijn twintig clubs die denken een periodetitel te kunnen pakken. Daarnaast een stuk of twintig die denken beter te presteren dan vorig seizoen en ongeveer twintig die zichzelf hoger inschatten dan menige tegenstander.
Ben je nou voor Dordrecht of voor Omniworldquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef kijhart het volgende:
Dordtenaren!!!!
Ik weet niet of we hoog in het linkerrijtje kunnen eindigen, want daarvoor is omniworld te zwak. Maar de voorbereiding was erg goed. Voor alsnog zijn we ieder geval de eerste koploper van de jupiler league.![]()
En de Graafschap ging in de eerste wedstrijd al onderuit tegen GAE. Ik denk dat het dit jaar zal gaan tussen RBC en Den Bosch evt. de Graafschap nog. VVV zal denk ik geen rol van betekenis gaan spelen in de strijd om de titel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien dat de eerste divisie door de promotie van Talpa een beetje uit het verdomhoekje kan komen. RBC, Den Bosch, De Graafschap en VVV zijn op papier toch wel de favorieten.
Ja nietus. Dit is dus met de paplepel ingegoten. GAEquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wees jij maar voor Helmond of VVV ofzo![]()
Gaan we nog naar Haarlem uit dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja nietus. Dit is dus met de paplepel ingegoten. GAE
Bij AGOVV is de bezem door de selectie gegaan, heel veel nieuwe spelers plus een nieuwe trainer. Qua ervaring en talent een betere mix dan de voorbije jaren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef spurs het volgende:
Telstar mag aankomend weekend tegen Helmond Sport en AGOVV aantreden, weet totaal niet wat ik van beide clubs moet verwachten. Hebben deze clubs zich danig versterkt of zijn ze er afgelopen zomer toch wat op achteruit gegaan.
Denk dat Telstar in de komende 2 wedstrijden toch wel wat punten kan gaan pakken.
bron: http://www.fcemmen.nl/quote:FC Emmen lanceert de uit-seizoenkaart
12-8-2006
Om de binding met de supporters te versterken, om het imago van de club te versterken en om de sfeer in het stadion te verhogen ( en dan niet alleen bij de thuiswedstrijden, maar ook bij de uitwedstrijden ) en om voor de spelers tijdens de uitwedstrijden als 12e man te fungeren, lanceert FC Emmen de uit-seizoenkaart.
Het afgelopen seizoen gingen er namelijk gemiddeld slechts hooguit tien supporters mee naar de uitwedstrijden ( de dichtbij-wedstrijden tegen BV Veendam, FC Zwolle en Cambuur daargelaten ).
De uit-seizoenkaart is voor iedereen toegankelijk, er is geen clubcard vereist en de kaart is overdraagbaar aan een ander.
Wat houdt de uit-seizoenkaart in?
* Een uit-seizoenkaart voor alle uit-competitiewedstrijden van FC Emmen, excl. BV Veendam ( al gespeeld 11/8 )
* Met de bus naar het stadion van bestemming ; vertrek en aankomst vanaf het Univé stadion.
* Toegangskaart voor de wedstrijd.
* Twee broodjes voor in de bus.
* Twee Jupiler-biertjes of andere consumpties.
Wat kost de uit-seizoenkaart?
Achttien uitwedstrijden voor slechts 150,00 euro, eventueel te betalen in drie termijnen van 50,00 euro.
De kostprijs per uitwedstrijd is gemiddeld 15,00 euro en dus zouden achttien wedstrijden eigenlijk 270,00 euro kosten.
*Om de afname van de uit-seizoenkaart te stimuleren, sponsort FC Emmen in samenwerking met Supportersvereniging Rood Wit maar liefst 120,00 euro per kaart.
*Om de uit-seizoenkaart nog meer te promoten, kunnen de afnemers van de uit-seizoenkaart op kosten van FC Emmen naar de bekerwedstrijden die dit seizoen thuis worden gespeeld ( dit moet echt op kosten van FC Emmen, want kaartjes voor een bekerwedstrijd gratis weggeven kan niet, omdat er altijd op recette-basis wordt gespeeld ).
* Kan iemand ook één keer of enkele keren met de bus mee? Ja, zolang de bus nog niet geheel uitverkocht is wel. De kosten per wedstrijd zullen dan variëren van 12 tot 15 euro.
Is de uit-seizoenkaart uniek?
Wel in Nederland: in Engeland schijnt het wel al voor te komen, want daar is de binding tussen club en supporters toch vaak al wat hechter.
Heeft Henk Eising, de plannetjesmaker, dit zelf bedacht? Nee, want hij kwam het op site van de eigen FC Emmen-supporters tegen.
Wij (Helmond) zijn een belangrijke middenvelder kwijtgeraakt tegen MVV, (Bochum, enkelbanden gescheurd). En ook Smeekes is geblesseerd uitgevallen. Die laatste kan m.i. alleen maar heel hard lopen, maar goed het zijn wel 2 afvallers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef spurs het volgende:
Telstar mag aankomend weekend tegen Helmond Sport en AGOVV aantreden, weet totaal niet wat ik van beide clubs moet verwachten. Hebben deze clubs zich danig versterkt of zijn ze er afgelopen zomer toch wat op achteruit gegaan.
Denk dat Telstar in de komende 2 wedstrijden toch wel wat punten kan gaan pakken.
Vind het goed initiatief. Vind het nog wel goedkoop allemaal als je bedenkt dat Emmen in een uithoek ligt en dus de gemiddelde busreis over een langere afstand gaat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:33 schreef spurs het volgende:
Emmen lanceert als eerste club in de toto-divisie de uit-seizoenskaart.
[..]
bron: http://www.fcemmen.nl/
Op zich een goed idee om meer mensen mee te krijgen naar uitwedstrijden, Alleen ligt Emmen toch wel in een "uithoek" dus dat zal de supporters veel vrije uurtjes kosten. Met dank aan de vrijdagavond...
Tsja je kan beter over de A2 naar het noorden rijden dan naar het zuiden. Vorig seizoen om 4 uur weg vanuit Amsterdam Zuidoost naar Sittard en we waren om kwart over 8 bij het stadion. VVV uit half 3 weg en om 7 uur waren we in de buurt van Venlo. En zo heb ik nog wel een paar voorbeelden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef Evertje het volgende:
[..]
Dat van de vrijdagavond vind ik steeds slapper excuus worden. Als ik vanuit Sittard naar elke uitwedstrijd zou vertrekken als ik om vijf uur van mijn werk kom, dan haal ik misschien alleen Veendam, Cambuur en Emmen niet. De rest is met de auto iig goed te doen. En dan is Sittard ook nog een halve uithoek.
Ook geen optie, mis je bij sommige duels het einde van de wedstrijd. Kijk sommigen hebben gewoon niet zoveel vrije uurtjes om hun cluppie ook bij uitwedstrijden te steunen. Weet zeker dat er bij jullie club ook genoeg mensen zitten die liever zien dat de eerste divisie terugkeert naar de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
Pak je de trein
Jullie club? edit: oh GAE bedoel je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:50 schreef spurs het volgende:
[..]
Ook geen optie, mis je bij sommige duels het einde van de wedstrijd. Kijk sommigen hebben gewoon niet zoveel vrije uurtjes om hun cluppie ook bij uitwedstrijden te steunen. Weet zeker dat er bij jullie club ook genoeg mensen zitten die liever zien dat de eerste divisie terugkeert naar de zaterdagavond.
Dat valt allemaal reuze mee hoor. Ik ben afgelopen seizoen alle uitwedstrijden geweest met wagen/bus en het is hooguit 3 keer voorgekomen dat we langer dan een kwartier hebben stil moeten staan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jullie club? edit: oh GAE bedoel je?
Zaterdag was handiger ja. Maar ik snap niet dat supporters de auto pakken in de vrijdagmiddagspits, zeker als je langs al die knelpunten moet.
Jij bent niet naar Emmen geweest?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee hoor. Ik ben afgelopen seizoen alle uitwedstrijden geweest met wagen/bus en het is hooguit 3 keer voorgekomen dat we langer dan een kwartier hebben stil moeten staan.
Jawel. Dat was inderdaad van de 3. Overigens viel het voor ons nog mee omdat wij via Utrecht reden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij bent niet naar Emmen geweest?
Eagles fan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jullie club? edit: oh GAE bedoel je?
Zaterdag was handiger ja. Maar ik snap niet dat supporters de auto pakken in de vrijdagmiddagspits, zeker als je langs al die knelpunten moet.
Hooguit een kwartier?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee hoor. Ik ben afgelopen seizoen alle uitwedstrijden geweest met wagen/bus en het is hooguit 3 keer voorgekomen dat we langer dan een kwartier hebben stil moeten staan.
Feyenoord, maar paar jaar scc gehad in Deventer.quote:
Tja, de KNVB was gevraagd om in augustus alleen uitwedstrijden te plannen, maar dat was niet mogelijk want dat zou het hele plannetje in de war schoppen ofzo. 100 is wel erg weinig, ruimte zat iig.quote:Wel shit dat het gastenvak nog niet gereed is voor vrijdag. Ja, we kunnen er wel in, maar de catering is er bijvoorbeeld nog niet. Leuk als je al om half vijf vertrekt in Sittard. Ook is er nu wat gezeur over dat we maar 100 kaarten hebben gekregen, terwijl er meer supporters willen gaan. IIg al twee bussen.
Ach ja, zolang we winnen bij de Eagles vind ik alles best
Heb er afgelopen seizoen 5 uur over gedaan om in Veendam te komen, dat was ook wel tofquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hooguit een kwartier?Nou van Rotterdam naar Doetinchem hebben we ruim 3 uur over gereden afgelopen seizoen, en zo zijn er nog een hoop meer geweest. Vrijdagavond-uitwedstrijden zijn gewoon klote.
Zeik niet man, een gemiddelde thuiswedstrijd kost mij 11 uur aan reistijd in totaal!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb er afgelopen seizoen 5 uur over gedaan om in Veendam te komen, dat was ook wel tof![]()
Support your local teamquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeik niet man, een gemiddelde thuiswedstrijd kost mij 11 uur aan reistijd in totaal!
Ja maar dan hoef je niet in de oersaaie bus van de supp. ver. te zittenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeik niet man, een gemiddelde thuiswedstrijd kost mij 11 uur aan reistijd in totaal!
Dat doe je helemaal zelf!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef je niet in de oersaaie bus van de supp. ver. te zitten![]()
Ah, dan heb je vrijstelling.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doe ik ook!
Een moeder uit N5 en een vader uit 5213![]()
yup, die van de FC en die van mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ah, dan heb je vrijstelling.
5213 zal wel DB zijn?![]()
Hintham zit in de 524. als ik me niet vergis.quote:
Schandalig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben naar Helmond Sport - MVV geweest en het beviel meteen goed.
Ik ben van plan om vaker te gaan
Jammer dat ze alleen niet wonnen
Ja maar ik ben nu vaker in Helmond.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:30 schreef Evertje het volgende:
[..]
Schandalig!
Dacht dat je vaker naar Fortuna ging?
Ja, verplaatst naar IJsseltribunequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wordt het uitvak van GAE opgeknapt dan ofzo.
Dat vak boeit me eigenlijk nog niet eens, maar het eten mogen ze wat mij betreft wel een keer verbeterenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wordt het uitvak van GAE opgeknapt dan ofzo.
Ik vind verbeteren nog zachtjes uitgedruktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat vak boeit me eigenlijk nog niet eens, maar het eten mogen ze wat mij betreft wel een keer verbeteren
vorig seizoen bij Zwolle uit waren zelfs de suikerzakjes bevroren, lekkah met min 10 je favoriete cluppie supporten...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij kwamen daar vorig jaar veel te vroeg aan. Tegelijk met de spelers. Was nog helemaal niemand bij het stadion ook de catering niet. Zijn ze het op sterk aandringen van onze kant toch maar gaan halen. Was binnen no-time op ook al was het niet te vreten. Was het enige waardoor je nog een beetje warm door bleef. Zo steenkoud dat het toen was.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook de speelronde van vanavond is nog gratis te kijken op talpa internet. LIVE dus.
quote:
Inderdaad, ben ook wat verbaasd, maar MVV begint weer echt te leven hier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:46 schreef DRD het volgende:
Zometeen weer vertrekken naar het uitvak met het slechtste zicht van Nederland. Wanneer gaan ze in Zwolle nu echt die boel verbouwen?
MVV-VVV uitverkocht zou mooi zijn, zovaak komt dat niet voor in de Eerste Divisie.
Goede zaak, ik ga niet naar Volendam.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa helpdesk
Helaas kan mijn pc dat niet aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Goede zaak, ik ga niet naar Volendam.
Whaha fotos van het uitvak op www.kowet.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:28 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik vind verbeteren nog zachtjes uitgedrukt
Dat broodje bal durf ik echt niet meer aan. Vrijdag is er dus helemaal geen catering, misschien maar beter ook......
Ja dat staat er al de hele middag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef Mindlight het volgende:
Momenteel is talpa bezig met het testen..... Geen beeld dus.
Kijk eens op pagina 829quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:24 schreef Mindlight het volgende:
Wel vreemd dat de tussenstanden niet op tt staan, iemand die daar een linkje voor heeft?
Heb je wel ooit eens via internet de tussenstanden gezien? (want ze staan wel gewoon op teletekst op de televisie).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar staan bij mij (teletekst.nos.nl) geen tussenstanden hoor
Kan toch ook gewoon via dewedstrijden.tv?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef the_undertaker het volgende:
Ik neem Eagles - Fortune in zijn geheel op.. zal zo'n 600 mb zijn.. dus als mensen het naderhand nog eens willen zien![]()
Die kutsite van Talpa op de achtergrond hèquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
is er ook een mogelijkheid om dat constante gejuich uit te zetten op die streams
edit: heb het al gevonden
Iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kutsite van Talpa op de achtergrond hè? Had het hier ook.
Bij MVV wel. En ik ben jaloers op je.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef the_undertaker het volgende:
Is er bij de andere wedstrijden wel commentaar geweest? Bij de Eagles nml niet
Bij Den Bosch welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef the_undertaker het volgende:
Is er bij de andere wedstrijden wel commentaar geweest? Bij de Eagles nml niet
Niet gratis, niet duur http://www.talpa.tv/web/show/id=457419quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Blijven deze streams eigenlijk gratis of is dit eenmalig
Zo ja dan is Talpa
Nou ja kandidatuur op basis van 1 wedstrijd? Maar wel goede tussenstand jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Den Bosch stelt de kandidatuur voor de titel 1-4, Bechan met zijn tweede...
Ze spelen erg sterk.. Bechan is een hele goede aankoop denk ik... en de verdediging wordt ook weer sterker met het aantrekken van V/d Berg... en vorige week speelden ze ook al heel degelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:21 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nou ja kandidatuur op basis van 1 wedstrijd? Maar wel goede tussenstand ja
Ok als je t zo zegtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze spelen erg sterk.. Bechan is een hele goede aankoop denk ik... en de verdediging wordt ook weer sterker met het aantrekken van V/d Berg... en vorige week speelden ze ook al heel degelijk
Oh is dat zo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:28 schreef Mindlight het volgende:
Trouwens, rare zet van Talpa dat je vanaf volgende week niet gewoon per wedstrijd kan betalen. Zou voor mij (en ik schat in vele anderen) toch de meest interessante optie zijn.
is wel pay per view... 1.95 per wedstrijd zou dat worden. stond in de VIquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:31 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Welke bron heb je daarvoor?
Maar zou geen goed nieuws zijn, ik zou ook pay per view doen denk ik...
M.i. een onterechte penalty, vanavond nog maar eens terugkijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:47 schreef EKterror het volgende:
RBC geeft de voorsprong weg: Eindhoven-RBC 2-2
Ff op pauze-knopje drukkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Die hoofdsite van Talpa De Wedstrijden is wel superirritant met dat geluid
Dat mag je gerust een sensatie noemen... Ik had TOP wel hoger ingeschatquote:
Nop, Emmen was een tik beter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
AGOVV geeft het weg?
Uitvak was niet te klein, maar ze kregen maar 100 kaarten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:28 schreef DutchGooner het volgende:Wat liep Evertje te zeiken over een te klein uitvak?
Nou, die heb ik in de voorbereiding zien spelen en toen was het al erg matig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat mag je gerust een sensatie noemen... Ik had TOP wel hoger ingeschat
Ik ga binnenkort weleens naar De Graafschap zal het dan bekijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog iemand in Volendam geweest?
Moeten we ons al zorgen gaan maken om De Graafschap?
MIjn verslag van gisterquote:Verslagen 2006-2007 :: FC Eindhoven - RBC
De wedstrijd :: FC Eindhoven- RBC
Datum :: Vrijdag 18 augustus 2006, 20:00
Scheidsrechter :: Janssen
Scoreverloop:
21. Laurens ten Heuvel 0-1
82. Benjamin Martha 0-2
87. Henny Noyen 1-2
90+1. Henny Noyen 2-2 (strafschop)
Vrijdagavond om 8 uur werd er afgetrapt voor de wedstrijd FC Eindhoven – RBC. Het was de 2e speeldag van de Jupiler League. Het stadion zat goed vol. Ook waren er veel supporters meegereisd uit Roosendaal. De sfeer zat hierdoor er gelijk goed in. Het was Eindhoven dat mocht aftrappen. Eindhoven was sterker in het begin van de wedstrijd, maar tot echte kansen leidde dit nog niet. In de 5e minuut een corner voor FC Eindhoven. Maar deze werd makkelijk weggewerkt door RBC. In de 9e minuut werd er gevlagd voor buitenspel in het nadeel van RBC. De kans ging er wel in, het was twijfelachtig. In de eerste 10 minuten was Eindhoven gevaarlijker. De 1e kans was voor Ten Heuvel voor RBC. Maar hij kon er glijdend net niet bij. Tot 2x toe werd er onterecht gevlagd voor buitenspel in het nadeel van RBC.
Ten Heuvel maakte in de 21 minuut uit een voorzet na een goede aanval de 0-1. In de 24e minuut een vrije trap voor RBC maar deze werd makkelijk verdedigd door FC Eindhoven. De beste man aan Eindhovense kant was Stojanovic. Hij ging makkelijk de verdediging van RBC voorbij. Duplan van RBC gaf een goede voorzet op Delanoy maar hij miste net. In de 34e minuut de mooiste aanval van RBC. Een hakje van RBC werd gevolg gegeven met een schot op de paal. Hier kwam Eindhoven goed weg. De 1e helft was voor de rest niet meer boeiend. In de laatste minuut was er nog wel een kans voor RBC, maar de bal ging niet het doel in.
RBC nam de aftrap voor de 2e helft en speelt nu niet meer naar zijn eigen aanhang. Gelijk na rust waren er 2 corners voor Eindhoven om proberen de gelijkmaker te maken. Maar meer dan een doelpoging leverde dit niet op. In de 54e minuut nog een kopbal voor Eindhoven maar Friebel red voor RBC. Maar veel gebeurde er niet in de 1e 15 minuten van de 2e helft. Toch was Eindhoven gevaarlijker geworden en was het meer wachten op de 1-1 dan op de 0-2. In de 69e minuut een goede aanval van RBC wat een counter opleverde. Maar hier kwam niets uit. RBC had nog een kans hierna. In de 78e minuut een goed schot van FC Eindhoven maar het strakke schot ging in de hangen van Friebel de keeper van RBC.
In de 82e minuut was er de 0-2. Martha met de bevrijdende 0-2 voor RBC. Na een goed uitgespeelde kans, waar RBC zijn klasse liet zien. De 1-2 voor FC Eindhoven ging er maar niet in. Eindhoven kreeg hier wel genoeg kansen voor namelijk. Het leverde alleen maar hoekschoppen op. In de 86e minuut kwam er dan toch de 1-2. Door Noyen, het publiek dat nog gebleven was geloofde er plots weer in. In de laatste minuten gebeurde er toen nog veel voor het doel van RBC. Maar Friebel hield nog stand. In de 90 minuut een penalty voor Eindhoven nadat .. hands maakten. De penalty genomen door Noyen ging er in en zo maakten FC Eindhoven de 2-2 in de blessuretijd. Het publiek ging uit zijn dak in Eindhoven. Het 2e punt voor Eindhoven was binnen, niet slecht na 2 wedstrijden tegen absolute titelkandidaten.
De opstellingen:
Opstelling FC Eindhoven: Duinslaeger; Tahapary, Groeneveld, De Boer, Van Alst (40. Schaeken); Becker (73. Nelemans), Stojanovic, Noyen; Van de Langenberg (56. Van der Heijden), Aelbrecht, Lim-Duan;
Opstelling RBC Roosendaal: Friebel; Koning, Molenaar (40. Schrier), Kwakman, Kerstens; Jungschläger, De Lange (78. Arjan Ebbinge), Delanoy; Duplan, Laurens ten Heuvel; Denissen (67. Martha)
Was geen rode kaart, hoe hard die commentator bij Talpa ook loopt te schreeuwen dat het terecht was en een grove overtreding. Sowieso niet serieus te nemen als die vent nog "Dordrecht'90" gebruikt als clubnaam.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Domme rode kaart van Moussa Kalisse bij Dordt, kost ze wellicht de winst in Zwolle.
Ben benieuwd maandag tegen MVV, ik ga er heenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:09 schreef DRD het volgende:
[..]
Was geen rode kaart, hoe hard die commentator bij Talpa ook loopt te schreeuwen dat het terecht was en een grove overtreding. Sowieso niet serieus te nemen als die vent nog "Dordrecht'90" gebruikt als clubnaam.
Liesveld is een thuisfluiter eerste klas. Dit was een ongelukkige botsing waarbij die speler van Zwolle als een gestoorde in kwam vliegen. Die raakt daarbij geblesseerd en kermt het uit, waardoor Liesveld opeens rood trekt, terwijl geel voor die Zwolle speler op z'n plaats was.
Maar die zullen we wel weer 3 wedstrijden kwijt zijn. Misschien dat het nu 4-4-2 gaat worden, Dagher naar de kant, Muhamadu als 2de spits en twee middenvelders erbij.
Sorry, maar de wedstrijd werd niet op Woudenstein gespeeld hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weleens naar De Graafschap zal het dan bekijken
[..]
MIjn verslag van gister
te vinden op sport.fr-fotopage.nl
De eerst helft waren de spitsen van De Graafschap onzichtbaar en had Volendam meer moeten scoren. De tweede helft liep het beter bij de Graafschap, paar aardige kansen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog iemand in Volendam geweest?
Moeten we ons al zorgen gaan maken om De Graafschap?
nee, dacht dat die vorige week al had gespeeldquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen woord over de rentree van Ebbinge in je verslag, jvdh?
Dus die 15 dramaseizoenen voor vorig jaar waren ook een incidentje?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:32 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
IDD, als je vergelijkt met vorig seizoen... maar goed, waarschijnlijk een incidentje...
Goede voorbereidingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, dacht dat die vorige week al had gespeeld
Nee 19, wij winnen namelijk van Eindhovenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er gaan morgen twintig clubs winnen begrijp ik?
Mooi dat er uitpubliek komt. Maandagavonden zijn kut, ook in de vakantie. 2 maandagrondes dit jaar en nog 27 april klaar. Flikker die twee erachter op het eind en je hebt een normaal schema.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:39 schreef Afunados het volgende:
Morgen kunnen we hopelijk ook "stunten" in Dordrecht.
Ik reis in ieder geval af richting het noorden![]()
Ja, maar toen stelden jullie niets voor. Nu zie ik Dordt toch als een outsider.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:43 schreef DRD het volgende:
[..]
Mooi dat er uitpubliek komt. Maandagavonden zijn kut, ook in de vakantie. 2 maandagrondes dit jaar en nog 27 april klaar. Flikker die twee erachter op het eind en je hebt een normaal schema.
"stunten" hebben jullie twee jaar geleden al gedaan met die 0-5. Doe dat nu maar lekker tegen een andere club.
Ja, maar waarschijnlijk niet meer gratis. Zal je ff op hun site moeten checken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
Is het morgen eigenlijk weer live via de site van Talpa te volgen?
Outsider voor de titel? Of voor een periode? Dat eerste zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ja, maar toen stelden jullie niets voor. Nu zie ik Dordt toch als een outsider.
Maar Koolhof verzint wel wat om die 3 punten mee te nemen![]()
quote:Gratis: Jupiler league
20 augustus 2006
Met maandag een volledig programma.
Maandagavond om 20. 00 uur verschijnen de twintig ploegen weer aan de start voor een volledige speelronde in de Jupiler League. En jij kunt er live bij zijn. Voor deze ene keer nog helemaal gratis op DeWedstrijden.tv.
Heb ik niks aan, ik ga naar het stadionquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de laatste keer gratis denk ik
[..]
Zal indd een interessante wedstrijd worden. Wij zien dan weer Leonardo en Muhamadu terug. Voor mij waren het leuke spelers, maar andere hebben daar een andere mening over.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:51 schreef DRD het volgende:
[..]
Outsider voor de titel? Of voor een periode? Dat eerste zie ik niet gebeuren.
Komt wel allemaal terug nu, die wedstrijd van 2 jaar geleden, met de 0-4 vlak na rust, publiek wat wegloopt, confrontatie tussen "blijvers" en "lopers", politie die de hoofdtribune afsluit.........-O-
Benieuwd of het vandaag net zo 'gezellig' wordt. Koolhof zal wel niet al te vriendelijk worden ontvangen. En daardoor krijgt ie net voldoende motivatie om iets te durven proberen wat nog goed uitpakt ook, zal je altijd zien.
Dat zeggen ze ook al 3 keer. Ik zit in elk geval in het stadion, nu een keer winnen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de laatste keer gratis denk ik
[..]
Gewoon blijven kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Erasmusch het volgende:
Nog steeds zonder herhalingen?
Uit een penaltyquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:23 schreef Thetallguy het volgende:
Wie houdt de Powel-doelpuntentabel bij dit jaar?
Hier bij VVV - GAE helemaal geen problemen.. top gewoonquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:33 schreef Ruudt het volgende:
Hoop dat de volgende keer -als we moeten betalen- het beeld niet zo stottert..
Bij Helmond - Cambuur te veel kijkers dan denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:38 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hier bij VVV - GAE helemaal geen problemen.. top gewoon![]()
Met Firefox hier ook, met IE niet...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Provenio het volgende:
stottert hier flink :S
Die flash zooi op de achtergrond vreet resources.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met Firefox hier ook, met IE niet...
Sja, die commentators... het lijkt wel of ze niet te veel mogen kosten van Talpaquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef Ruudt het volgende:
Thnx, zo werkt het idd beter!
Ik heb weer de irritante commentator die het steeds over het "transporteren" van de bal heeft.
De commentator bij RBC - Volendam typeerde keeper Verhoeven als snelquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Sja, die commentators... het lijkt wel of ze niet te veel mogen kosten van Talpa![]()
De graafschap heeft de scheids gewoon omgekocht , 3 penalty's aan de graafschap geven , die boeren wouden gewoon 1 keer winnenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Graafschap op weg naar de eerste seizoenszege?
weer genaaid door de scheidsquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De commentator bij RBC - Volendam typeerde keeper Verhoeven als snel.
RBC krijgt trouwens heel veel kansen, al drie keer de lat, een dubieus afgekeurd doelpunt, maar nog steeds 1-1.
En wat een vreugdeexplosie na de 2-1. Hier hebben we toch weer lang op moeten wachten, maar wat een gevoelquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:38 schreef meami het volgende:
Wat een wedstrijd! 1e helft zwaar ondermaats, maar 2de helft echt beter dan Eindhoven. Komen door stom balverlies op 1-0 achter, maar daarna krijgt een speler van Einhoven rood. Korver met zijn 2 gouden wissels![]()
Wat een held is die man. Hij blijft gewoon tijdens hevige stortbuien langs de zijlijn staan, terwijl iedereen onder een paraplu vlucht. Het zijn de kleine dingen die t em doen
Idd, kreeg het ook meequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:11 schreef Thomas87 het volgende:
"De ploeg uit Veendam is helemaal vanuit Friesland gekomen om........." (of iets dergelijks).
Dat doet de echte groninger toch pijn.
Co, zou zeggen dit is een duidelijk gevalletje van scorebordjournalistiek!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
En weer 3-2 verlies voor AGOVV, weer vijf minuten voor tijd en weer na voorgestaan te hebben. Is wel duidelijk waar het aan schort. Vrijdag De Graafschap, dat wordt weer afzien.
Zal in de loop van de week wel komen.. zo niet... kunnen we vrijdag weer gratis kijkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Evertje het volgende:
Weet iemand hier hoe je een abonnement op De Wedstrijden op talpa.tv neemt. Ik kom er op de website geen wijs uit. Ik kan nu ook geen enkel interview kijken van de wedstrijd van gisteren, telkens kan de DRM licentie niet worden opgehaald.
Maar kun jij dan wel de interviews kijken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:05 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zal in de loop van de week wel komen.. zo niet... kunnen we vrijdag weer gratis kijken![]()
kan niets meer toevoegen, hoezo geen omkoping in NL?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De graafschap heeft de scheids gewoon omgekocht , 3 penalty's aan de graafschap geven , die boeren wouden gewoon 1 keer winnen
Ondanks dat die schijtclub zeker niet tot mij favorieten behoord waren er 2 zeker wel terecht en de eerste kon ie geven. Of niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:05 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
kan niets meer toevoegen, hoezo geen omkoping in NL?
T komt wel goed met Helmondquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:58 schreef Ruudt het volgende:
Helmond - Cambuur 0-0.
Wat een slechte start van Helmond, 2 uit 9.
Afgelopen vrijdag hebben ze terecht verloren, maar de Helmond supporters waren de laatste seizoenen wel anders gewend.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
T komt wel goed met Helmond
Jammer dat ze vrijdag uit moeten anders kon ik gaan kijken.
Fortuna wel eens gewonnen
Dat was inderdaad een behoorlijke belediging aan de Friezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:11 schreef Thomas87 het volgende:
"De ploeg uit Veendam is helemaal vanuit Friesland gekomen om........." (of iets dergelijks).
Dat doet de echte groninger toch pijn.
Ik kom er pas sinds dit seizoenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef spurs het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag hebben ze terecht verloren, maar de Helmond supporters waren de laatste seizoenen wel anders gewend.
Kom je zeker op je knietjes weer terug hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
T komt wel goed met Helmond
Jammer dat ze vrijdag uit moeten anders kon ik gaan kijken.
Fortuna wel eens gewonnen
Fortuna - Helmond ga ik kijken jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:25 schreef Evertje het volgende:
[..]
Kom je zeker op je knietjes weer terug he
Ik blijf het apart vinden hoe sommige mensen toch ineens van club veranderen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fortuna - Helmond ga ik kijken ja
Andere stad , andere cultuur , vriendin + ouders die voor Helmond Sport zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:27 schreef meami het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden hoe sommige mensen toch ineens van club veranderen...
Wat een kut smoesjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Andere stad , andere cultuur , vriendin + ouders die voor Helmond Sport zijn
Ze zijn mij helemaal in aan het burgeren daar
Zou vooral trots en trouw aan je roots blijven...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:05 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
kan niets meer toevoegen, hoezo geen omkoping in NL?
Gewoon dus voor je schoonfamilie! Nah ze konden bij mij ff lekker het dak op. Is voor mij toch echt maar 1 club en dat is Telstar en dat zal ook altijd zo blijven!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben ze nog niet alles goed geregeld bij Talpa, geluk voor de thuisblijvers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef the_undertaker het volgende:
Het lijkt er sterk op dat het vanavond weer gratis Jupiler League kijken is via Talpa![]()
2 uit 4, zoals ons. Na Helmond, VVV en Dordt lijkt Eindhoven me toch een niveau lager. Kortom, tijd voor ons om de eerste overwinning te behalen. Anders wordt het weer eenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo slecht hebben die het nog niet gedaan, tot nu toe.
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedstrijden zijn niet meer gratis te bekijken vanavond.
Als je nu die player wilt opstarten krijg je al de melding dat er geen abonnement is, maar als je het toch lukt hou ik me aanbevolenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:09 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van![]()
Vanavond ff wat pielen tijdens die matches en dan weet ik het zeker... ik laat het wel weten hier
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je nu die player wilt opstarten krijg je al de melding dat er geen abonnement is, maar als je het toch lukt hou ik me aanbevolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |