Kijk eens op pagina 829quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:24 schreef Mindlight het volgende:
Wel vreemd dat de tussenstanden niet op tt staan, iemand die daar een linkje voor heeft?
Heb je wel ooit eens via internet de tussenstanden gezien? (want ze staan wel gewoon op teletekst op de televisie).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar staan bij mij (teletekst.nos.nl) geen tussenstanden hoor
Kan toch ook gewoon via dewedstrijden.tv?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef the_undertaker het volgende:
Ik neem Eagles - Fortune in zijn geheel op.. zal zo'n 600 mb zijn.. dus als mensen het naderhand nog eens willen zien![]()
Die kutsite van Talpa op de achtergrond hèquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
is er ook een mogelijkheid om dat constante gejuich uit te zetten op die streams
edit: heb het al gevonden
Iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kutsite van Talpa op de achtergrond hè? Had het hier ook.
Bij MVV wel. En ik ben jaloers op je.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef the_undertaker het volgende:
Is er bij de andere wedstrijden wel commentaar geweest? Bij de Eagles nml niet
Bij Den Bosch welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef the_undertaker het volgende:
Is er bij de andere wedstrijden wel commentaar geweest? Bij de Eagles nml niet
Niet gratis, niet duur http://www.talpa.tv/web/show/id=457419quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Blijven deze streams eigenlijk gratis of is dit eenmalig
Zo ja dan is Talpa
Nou ja kandidatuur op basis van 1 wedstrijd? Maar wel goede tussenstand jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Den Bosch stelt de kandidatuur voor de titel 1-4, Bechan met zijn tweede...
Ze spelen erg sterk.. Bechan is een hele goede aankoop denk ik... en de verdediging wordt ook weer sterker met het aantrekken van V/d Berg... en vorige week speelden ze ook al heel degelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:21 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nou ja kandidatuur op basis van 1 wedstrijd? Maar wel goede tussenstand ja
Ok als je t zo zegtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze spelen erg sterk.. Bechan is een hele goede aankoop denk ik... en de verdediging wordt ook weer sterker met het aantrekken van V/d Berg... en vorige week speelden ze ook al heel degelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |