quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:
Voorspellingen
Er zijn twintig clubs die denken een periodetitel te kunnen pakken. Daarnaast een stuk of twintig die denken beter te presteren dan vorig seizoen en ongeveer twintig die zichzelf hoger inschatten dan menige tegenstander.
Ben je nou voor Dordrecht of voor Omniworldquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef kijhart het volgende:
Dordtenaren!!!!
Ik weet niet of we hoog in het linkerrijtje kunnen eindigen, want daarvoor is omniworld te zwak. Maar de voorbereiding was erg goed. Voor alsnog zijn we ieder geval de eerste koploper van de jupiler league.![]()
En de Graafschap ging in de eerste wedstrijd al onderuit tegen GAE. Ik denk dat het dit jaar zal gaan tussen RBC en Den Bosch evt. de Graafschap nog. VVV zal denk ik geen rol van betekenis gaan spelen in de strijd om de titel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien dat de eerste divisie door de promotie van Talpa een beetje uit het verdomhoekje kan komen. RBC, Den Bosch, De Graafschap en VVV zijn op papier toch wel de favorieten.
Ja nietus. Dit is dus met de paplepel ingegoten. GAEquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wees jij maar voor Helmond of VVV ofzo![]()
Gaan we nog naar Haarlem uit dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja nietus. Dit is dus met de paplepel ingegoten. GAE
Bij AGOVV is de bezem door de selectie gegaan, heel veel nieuwe spelers plus een nieuwe trainer. Qua ervaring en talent een betere mix dan de voorbije jaren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef spurs het volgende:
Telstar mag aankomend weekend tegen Helmond Sport en AGOVV aantreden, weet totaal niet wat ik van beide clubs moet verwachten. Hebben deze clubs zich danig versterkt of zijn ze er afgelopen zomer toch wat op achteruit gegaan.
Denk dat Telstar in de komende 2 wedstrijden toch wel wat punten kan gaan pakken.
bron: http://www.fcemmen.nl/quote:FC Emmen lanceert de uit-seizoenkaart
12-8-2006
Om de binding met de supporters te versterken, om het imago van de club te versterken en om de sfeer in het stadion te verhogen ( en dan niet alleen bij de thuiswedstrijden, maar ook bij de uitwedstrijden ) en om voor de spelers tijdens de uitwedstrijden als 12e man te fungeren, lanceert FC Emmen de uit-seizoenkaart.
Het afgelopen seizoen gingen er namelijk gemiddeld slechts hooguit tien supporters mee naar de uitwedstrijden ( de dichtbij-wedstrijden tegen BV Veendam, FC Zwolle en Cambuur daargelaten ).
De uit-seizoenkaart is voor iedereen toegankelijk, er is geen clubcard vereist en de kaart is overdraagbaar aan een ander.
Wat houdt de uit-seizoenkaart in?
* Een uit-seizoenkaart voor alle uit-competitiewedstrijden van FC Emmen, excl. BV Veendam ( al gespeeld 11/8 )
* Met de bus naar het stadion van bestemming ; vertrek en aankomst vanaf het Univé stadion.
* Toegangskaart voor de wedstrijd.
* Twee broodjes voor in de bus.
* Twee Jupiler-biertjes of andere consumpties.
Wat kost de uit-seizoenkaart?
Achttien uitwedstrijden voor slechts 150,00 euro, eventueel te betalen in drie termijnen van 50,00 euro.
De kostprijs per uitwedstrijd is gemiddeld 15,00 euro en dus zouden achttien wedstrijden eigenlijk 270,00 euro kosten.
*Om de afname van de uit-seizoenkaart te stimuleren, sponsort FC Emmen in samenwerking met Supportersvereniging Rood Wit maar liefst 120,00 euro per kaart.
*Om de uit-seizoenkaart nog meer te promoten, kunnen de afnemers van de uit-seizoenkaart op kosten van FC Emmen naar de bekerwedstrijden die dit seizoen thuis worden gespeeld ( dit moet echt op kosten van FC Emmen, want kaartjes voor een bekerwedstrijd gratis weggeven kan niet, omdat er altijd op recette-basis wordt gespeeld ).
* Kan iemand ook één keer of enkele keren met de bus mee? Ja, zolang de bus nog niet geheel uitverkocht is wel. De kosten per wedstrijd zullen dan variëren van 12 tot 15 euro.
Is de uit-seizoenkaart uniek?
Wel in Nederland: in Engeland schijnt het wel al voor te komen, want daar is de binding tussen club en supporters toch vaak al wat hechter.
Heeft Henk Eising, de plannetjesmaker, dit zelf bedacht? Nee, want hij kwam het op site van de eigen FC Emmen-supporters tegen.
Wij (Helmond) zijn een belangrijke middenvelder kwijtgeraakt tegen MVV, (Bochum, enkelbanden gescheurd). En ook Smeekes is geblesseerd uitgevallen. Die laatste kan m.i. alleen maar heel hard lopen, maar goed het zijn wel 2 afvallers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef spurs het volgende:
Telstar mag aankomend weekend tegen Helmond Sport en AGOVV aantreden, weet totaal niet wat ik van beide clubs moet verwachten. Hebben deze clubs zich danig versterkt of zijn ze er afgelopen zomer toch wat op achteruit gegaan.
Denk dat Telstar in de komende 2 wedstrijden toch wel wat punten kan gaan pakken.
Vind het goed initiatief. Vind het nog wel goedkoop allemaal als je bedenkt dat Emmen in een uithoek ligt en dus de gemiddelde busreis over een langere afstand gaat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:33 schreef spurs het volgende:
Emmen lanceert als eerste club in de toto-divisie de uit-seizoenskaart.
[..]
bron: http://www.fcemmen.nl/
Op zich een goed idee om meer mensen mee te krijgen naar uitwedstrijden, Alleen ligt Emmen toch wel in een "uithoek" dus dat zal de supporters veel vrije uurtjes kosten. Met dank aan de vrijdagavond...
Tsja je kan beter over de A2 naar het noorden rijden dan naar het zuiden. Vorig seizoen om 4 uur weg vanuit Amsterdam Zuidoost naar Sittard en we waren om kwart over 8 bij het stadion. VVV uit half 3 weg en om 7 uur waren we in de buurt van Venlo. En zo heb ik nog wel een paar voorbeelden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef Evertje het volgende:
[..]
Dat van de vrijdagavond vind ik steeds slapper excuus worden. Als ik vanuit Sittard naar elke uitwedstrijd zou vertrekken als ik om vijf uur van mijn werk kom, dan haal ik misschien alleen Veendam, Cambuur en Emmen niet. De rest is met de auto iig goed te doen. En dan is Sittard ook nog een halve uithoek.
Ook geen optie, mis je bij sommige duels het einde van de wedstrijd. Kijk sommigen hebben gewoon niet zoveel vrije uurtjes om hun cluppie ook bij uitwedstrijden te steunen. Weet zeker dat er bij jullie club ook genoeg mensen zitten die liever zien dat de eerste divisie terugkeert naar de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
Pak je de trein
Jullie club? edit: oh GAE bedoel je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:50 schreef spurs het volgende:
[..]
Ook geen optie, mis je bij sommige duels het einde van de wedstrijd. Kijk sommigen hebben gewoon niet zoveel vrije uurtjes om hun cluppie ook bij uitwedstrijden te steunen. Weet zeker dat er bij jullie club ook genoeg mensen zitten die liever zien dat de eerste divisie terugkeert naar de zaterdagavond.
Dat valt allemaal reuze mee hoor. Ik ben afgelopen seizoen alle uitwedstrijden geweest met wagen/bus en het is hooguit 3 keer voorgekomen dat we langer dan een kwartier hebben stil moeten staan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jullie club? edit: oh GAE bedoel je?
Zaterdag was handiger ja. Maar ik snap niet dat supporters de auto pakken in de vrijdagmiddagspits, zeker als je langs al die knelpunten moet.
Jij bent niet naar Emmen geweest?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee hoor. Ik ben afgelopen seizoen alle uitwedstrijden geweest met wagen/bus en het is hooguit 3 keer voorgekomen dat we langer dan een kwartier hebben stil moeten staan.
Jawel. Dat was inderdaad van de 3. Overigens viel het voor ons nog mee omdat wij via Utrecht reden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij bent niet naar Emmen geweest?
Eagles fan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jullie club? edit: oh GAE bedoel je?
Zaterdag was handiger ja. Maar ik snap niet dat supporters de auto pakken in de vrijdagmiddagspits, zeker als je langs al die knelpunten moet.
Hooguit een kwartier?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee hoor. Ik ben afgelopen seizoen alle uitwedstrijden geweest met wagen/bus en het is hooguit 3 keer voorgekomen dat we langer dan een kwartier hebben stil moeten staan.
Feyenoord, maar paar jaar scc gehad in Deventer.quote:
Tja, de KNVB was gevraagd om in augustus alleen uitwedstrijden te plannen, maar dat was niet mogelijk want dat zou het hele plannetje in de war schoppen ofzo. 100 is wel erg weinig, ruimte zat iig.quote:Wel shit dat het gastenvak nog niet gereed is voor vrijdag. Ja, we kunnen er wel in, maar de catering is er bijvoorbeeld nog niet. Leuk als je al om half vijf vertrekt in Sittard. Ook is er nu wat gezeur over dat we maar 100 kaarten hebben gekregen, terwijl er meer supporters willen gaan. IIg al twee bussen.
Ach ja, zolang we winnen bij de Eagles vind ik alles best
Heb er afgelopen seizoen 5 uur over gedaan om in Veendam te komen, dat was ook wel tofquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hooguit een kwartier?Nou van Rotterdam naar Doetinchem hebben we ruim 3 uur over gereden afgelopen seizoen, en zo zijn er nog een hoop meer geweest. Vrijdagavond-uitwedstrijden zijn gewoon klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |