Goede voorbereidingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, dacht dat die vorige week al had gespeeld
Nee 19, wij winnen namelijk van Eindhovenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er gaan morgen twintig clubs winnen begrijp ik?
Mooi dat er uitpubliek komt. Maandagavonden zijn kut, ook in de vakantie. 2 maandagrondes dit jaar en nog 27 april klaar. Flikker die twee erachter op het eind en je hebt een normaal schema.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:39 schreef Afunados het volgende:
Morgen kunnen we hopelijk ook "stunten" in Dordrecht.
Ik reis in ieder geval af richting het noorden![]()
Ja, maar toen stelden jullie niets voor. Nu zie ik Dordt toch als een outsider.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:43 schreef DRD het volgende:
[..]
Mooi dat er uitpubliek komt. Maandagavonden zijn kut, ook in de vakantie. 2 maandagrondes dit jaar en nog 27 april klaar. Flikker die twee erachter op het eind en je hebt een normaal schema.
"stunten" hebben jullie twee jaar geleden al gedaan met die 0-5. Doe dat nu maar lekker tegen een andere club.
Ja, maar waarschijnlijk niet meer gratis. Zal je ff op hun site moeten checken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
Is het morgen eigenlijk weer live via de site van Talpa te volgen?
Outsider voor de titel? Of voor een periode? Dat eerste zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ja, maar toen stelden jullie niets voor. Nu zie ik Dordt toch als een outsider.
Maar Koolhof verzint wel wat om die 3 punten mee te nemen![]()
quote:Gratis: Jupiler league
20 augustus 2006
Met maandag een volledig programma.
Maandagavond om 20. 00 uur verschijnen de twintig ploegen weer aan de start voor een volledige speelronde in de Jupiler League. En jij kunt er live bij zijn. Voor deze ene keer nog helemaal gratis op DeWedstrijden.tv.
Heb ik niks aan, ik ga naar het stadionquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de laatste keer gratis denk ik
[..]
Zal indd een interessante wedstrijd worden. Wij zien dan weer Leonardo en Muhamadu terug. Voor mij waren het leuke spelers, maar andere hebben daar een andere mening over.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:51 schreef DRD het volgende:
[..]
Outsider voor de titel? Of voor een periode? Dat eerste zie ik niet gebeuren.
Komt wel allemaal terug nu, die wedstrijd van 2 jaar geleden, met de 0-4 vlak na rust, publiek wat wegloopt, confrontatie tussen "blijvers" en "lopers", politie die de hoofdtribune afsluit.........-O-
Benieuwd of het vandaag net zo 'gezellig' wordt. Koolhof zal wel niet al te vriendelijk worden ontvangen. En daardoor krijgt ie net voldoende motivatie om iets te durven proberen wat nog goed uitpakt ook, zal je altijd zien.
Dat zeggen ze ook al 3 keer. Ik zit in elk geval in het stadion, nu een keer winnen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de laatste keer gratis denk ik
[..]
Gewoon blijven kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Erasmusch het volgende:
Nog steeds zonder herhalingen?
Uit een penaltyquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:23 schreef Thetallguy het volgende:
Wie houdt de Powel-doelpuntentabel bij dit jaar?
Hier bij VVV - GAE helemaal geen problemen.. top gewoonquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:33 schreef Ruudt het volgende:
Hoop dat de volgende keer -als we moeten betalen- het beeld niet zo stottert..
Bij Helmond - Cambuur te veel kijkers dan denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:38 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hier bij VVV - GAE helemaal geen problemen.. top gewoon![]()
Met Firefox hier ook, met IE niet...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Provenio het volgende:
stottert hier flink :S
Die flash zooi op de achtergrond vreet resources.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met Firefox hier ook, met IE niet...
Sja, die commentators... het lijkt wel of ze niet te veel mogen kosten van Talpaquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef Ruudt het volgende:
Thnx, zo werkt het idd beter!
Ik heb weer de irritante commentator die het steeds over het "transporteren" van de bal heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |