Zeik niet man, een gemiddelde thuiswedstrijd kost mij 11 uur aan reistijd in totaal!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb er afgelopen seizoen 5 uur over gedaan om in Veendam te komen, dat was ook wel tof![]()
Support your local teamquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeik niet man, een gemiddelde thuiswedstrijd kost mij 11 uur aan reistijd in totaal!
Ja maar dan hoef je niet in de oersaaie bus van de supp. ver. te zittenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeik niet man, een gemiddelde thuiswedstrijd kost mij 11 uur aan reistijd in totaal!
Dat doe je helemaal zelf!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef je niet in de oersaaie bus van de supp. ver. te zitten![]()
Ah, dan heb je vrijstelling.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doe ik ook!
Een moeder uit N5 en een vader uit 5213![]()
yup, die van de FC en die van mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ah, dan heb je vrijstelling.
5213 zal wel DB zijn?![]()
Hintham zit in de 524. als ik me niet vergis.quote:
Schandalig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben naar Helmond Sport - MVV geweest en het beviel meteen goed.
Ik ben van plan om vaker te gaan
Jammer dat ze alleen niet wonnen
Ja maar ik ben nu vaker in Helmond.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:30 schreef Evertje het volgende:
[..]
Schandalig!
Dacht dat je vaker naar Fortuna ging?
Ja, verplaatst naar IJsseltribunequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wordt het uitvak van GAE opgeknapt dan ofzo.
Dat vak boeit me eigenlijk nog niet eens, maar het eten mogen ze wat mij betreft wel een keer verbeterenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wordt het uitvak van GAE opgeknapt dan ofzo.
Ik vind verbeteren nog zachtjes uitgedruktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat vak boeit me eigenlijk nog niet eens, maar het eten mogen ze wat mij betreft wel een keer verbeteren
vorig seizoen bij Zwolle uit waren zelfs de suikerzakjes bevroren, lekkah met min 10 je favoriete cluppie supporten...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij kwamen daar vorig jaar veel te vroeg aan. Tegelijk met de spelers. Was nog helemaal niemand bij het stadion ook de catering niet. Zijn ze het op sterk aandringen van onze kant toch maar gaan halen. Was binnen no-time op ook al was het niet te vreten. Was het enige waardoor je nog een beetje warm door bleef. Zo steenkoud dat het toen was.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook de speelronde van vanavond is nog gratis te kijken op talpa internet. LIVE dus.
quote:
Inderdaad, ben ook wat verbaasd, maar MVV begint weer echt te leven hier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:46 schreef DRD het volgende:
Zometeen weer vertrekken naar het uitvak met het slechtste zicht van Nederland. Wanneer gaan ze in Zwolle nu echt die boel verbouwen?
MVV-VVV uitverkocht zou mooi zijn, zovaak komt dat niet voor in de Eerste Divisie.
Goede zaak, ik ga niet naar Volendam.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa helpdesk
Helaas kan mijn pc dat niet aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Goede zaak, ik ga niet naar Volendam.
Whaha fotos van het uitvak op www.kowet.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:28 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik vind verbeteren nog zachtjes uitgedrukt
Dat broodje bal durf ik echt niet meer aan. Vrijdag is er dus helemaal geen catering, misschien maar beter ook......
Ja dat staat er al de hele middag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef Mindlight het volgende:
Momenteel is talpa bezig met het testen..... Geen beeld dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |