Hoi, Liesjequote:Op donderdag 14 september 2006 16:53 schreef Lishe het volgende:
Ik geloof dat ik hier af en toe ook maar neer kom ploffen. Eigenlijk wilde ik dat niet doen, vind dit deel zo persoonlijk. Maar aan de andere kant, mensen die begrijpen wat ik voel, bedoel, is me heel wat waard....
Helaas heeft Lucrin ook al van die foute batches ertussen zitten. Vreemd dat ze met de downregulerende hormonen minder aandacht besteden aan de naaldenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef E.T. het volgende:
Ticootje, te bedenken dat decapeptyl niet eens de 'fijnste' naalden zijn om mee te prikken.. (heb ooit met decapeptyl een 'foute batch' gehad, naalden waren stomp en stroef, heb ze toen om kunnen ruilen bij de apotheek. Schijnt best vaak voor te komen bij Decapeptyl kwam ik toen achter).
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:59 schreef NieTTus het volgende:
Maar ze verdoven in Flevo dus we zien het wel![]()
Natuurlijk ben je blij dat er wat gebeurd! De verdoving helpt wel ietsjes hoor, maar helaas hebben ze nog geen manier gevonden om de eierstokken zelf te verdoven. Het is puur om de vaginawand te verdoven en dat gefrummel niet zo te voelen. Mee naar Amsterdam? Tja het hangt er inderdaad helemaal vanaf hoe je je voelt. Ik had dat in ieder geval totaal niet getrokken, maar dat komt omdat ik toen ook al tegen overstimulatie aan zat en er zo'n 20 follikels moesten worden aangeprikt. Normaal gesproken ben ik best wel een bikkel, maar ik was superblij dat ik in mijn mandje lag na die punctie. Ik was gewoon misselijk van de pijn en had veel bloed verloren en veel bloed in mijn buikholte en mocht niet eens mee naar Amsterdam van de arts. Het verschilt wel enorm per punctie hoor en ik weet dat bijvoorbeeld E.T. al weer vrij snel op de been was erna.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:21 schreef NieTTus het volgende:
Ooohh lieverd! Gekkie, jij moet je helemaal niet druk maken om mij
Ja ze prikken je baarmoederwand wel aan met verdoving, verder inderdaad niets. Maar dat helpt dus ook niet zoveel? Ik heb geen illusie dat je helemaal niets voelt, maar het zou wel fijn zijn als het wat "verzacht".
Ik heb op dit moment niemand, maar mijn schoonzusje woont op steenworp afstand (mijn mama is 2 jaar geleden vrij plotseling overleden en mijn schoonmama zit aan de andere kant van de wereld momenteel haha), dus misschien vraag ik die of ze even wil komen. Wil nu eigenlijk nog mee naar Amsterdam, maar dat ligt eraan hoe ik me dan voelals het meevalt, waarom niet? (of zeg ik nou iets heel stoms?)
Ik zie er niet tegenop op dit moment, ben blij dat er wat gebeurd! Maar spannend is het wel!
In de kamer waar de terugplaatsing gebeurt, zie je een monitor met jullie embryootje. Echt een waanzinnig gezicht. Wij hadden gewoon onze eigen fotocamera bij ons en hebben daar een foto van gemaakt. Gewoon brutaal zijn en vragen of ze even willen wachten zodat jullie die foto er goed op hebben hoor. Wat ook een heel gaaf gezicht is is dat je het inbrengen ook kan volgen. In het slangetje waar de embryo in zit, doen ze een luchtbelletje voor en een luchtbelletje na het embryootje en als je goed op het schermpje naast je meekijkt dan zie je die twee belletjes in je baarmoeder schieten. Daartussen zit dan jullie kindjequote:Op woensdag 20 september 2006 19:31 schreef NieTTus het volgende:
Slaapmeisje, ik heb een vraag! Jij had toch een foto van één van je embryo's voor de terugplaatsing? Kan ik daarnaar vragen bij het VU? Heel stom maar het lijkt me wel heel gaaf om een foto te hebben.. het allereerste begin, stél dat het lukt... maar weet niet of het stom is te vragen en of het uberhaupt kan?![]()
Dit gaat bij mij niet op trouwens... ik heb na 14 dagen een eisprong maar moet vervolgens dan nog 18/19 dagen wachten voor dat ik ongesteld word.... Volgens de gyn kan dat niet, maar het gebeurt toch echt....quote:Op donderdag 21 september 2006 10:46 schreef Ticootje het volgende:
14 dagen bij een cyclus van 28 dagen.. 10 dagen na de eisprong kan je testen of je zwanger bent.
Precies... soms heb ik wel het gevoel dat het misschien een zwangerschap zou kunnen zijn geweest en dat het meteen afgestoten is oid. Ik heb nl. veel stolsels en slijm bij ongi...quote:Op donderdag 21 september 2006 14:20 schreef Lishe het volgende:
Diaan, wat lastig dat je dan zo lang moet wachten. En als het bij jou zo werkt, kan het dus duidelijk wél. wat een onzin van je gyn om dan te zeggen dat het niet kan. Ik had verwacht dat ik bij de vorige zwangerschap in het nieuws zou komen als medisch wonder. Dat ik ondanks de (ineens) te hoge zuurgraad van mijn baarmoederhals toch zwanger bleek. Maar neen, er kon niet eens een heel klein jompeltje af van de gyn.
Wat een verschillen dus. Ik ga voor de clear blue denk ik.
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:16 schreef Ticootje het volgende:
je kan 3 dagen voor je NOD testen met clear blue..
dat was clearbluequote:Op donderdag 21 september 2006 13:29 schreef E.T. het volgende:
.. en ook die tien dagen na eisprong testen zou ik maar een paar dagen ruimer nemen.. Zelfs bij IVF (wanneer je toch echt heel zeker weet wanneer de eisprong is geweestj = punctie) was 't met 12 dagen nog niet duidelijk.. voor de zekerheid dus beter min.12 dagen wachten.
Lishe, 20mm is al behoorlijk.. Die kan elk moment springen.![]()
Oh dat staat op de verpakking..quote:
ze verkopen je graag nog een paar extra testen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat staat op de verpakking..![]()
Ow Chesna wat ben je lief! Ik krijg er een brok in mijn keel vanquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef chesna het volgende:
Ik weet heel zeker dat er voor jou ook een reeele kans is dat jij een kindje krijgt. Het kost heel heel veel tijd, en geduld heb je net als ik vast ook allang genoeg gehad, maar ooit, ja ooit.
Hier in dit topic gaan we door, rechtvooruit, want er is geen terug, je hebt nu een onvervulde wens, en wij hier slepen je door deze moeilijke tijd heen.
Al moet ik je aan je virtuele haartjes weer op het juiste pad krijgen.
Kleine stapjes vooruit, woorden die verbonden zijn aan Slaapmeisje. Is zij niet een voorbeeld om door te gaan !
Guusje was het tochquote:Op maandag 25 september 2006 09:47 schreef Catootje het volgende:
Gaat Legge jij!!!!! Straks valt emmy er nog uit!!!! Je begrijpt wel dat als emmy later een Gijs blijkt te zijn hij zich eel erg gaat schamen voor zijn voor-de-conceptiekoosnaampje he![]()
Mariposa, voor hen ben je niets dan een casus, een nummer, een geval......voor jezelf opkomen en heelv eel sterkte.
pfffoei wat spannend nu zeg..quote:Op maandag 25 september 2006 15:43 schreef NieTTus het volgende:
Ze waren alle 4 bevrucht! De allerbeste is terug geplaatst, en de overige 3 zijn helaas nog niet genoeg doorgedeeld, waardoor ze niet goed genoeg zijn voor cryo. Maar we hopen gewoon even dat deze blijft plakken!
9 oktober mag ik bloedtest doen in ziekenhuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |