Nee dat schiet idd niet op! (pc doet het weer even!! Voor hoelang, geen idee..)
BMS was dus dik in orde, grootste eitje was 13mm (maar die is volgens mij al vanaf echo 1 zo groot ?) rest begint te komen.. Na 13 mm besluiten de eitjes of ze verder gaan groeien zei de verpleegkundige!
Als het maandag rond de 16 mm zit, dan krijg ik vrijdag de punctie (dan groeien ze ook wel door zei ze) en groter is eerder (ws woensdag) punctie.
Op dit moment denk ik nog helemaal niet aan de punctie, want het gaat allemaal redelijk traag, dus durf nergens meer op te hopen! Naarmate je meer teleurstellingen krijgt, ga je er echt nuchterder tegenaan kijken.
En ik mag nog helemaal niet klagen, sommigen vrouwen moeten zelfs 4 weken prikken tot ze op de goede grootte zitten. Geen overstimulatie, dus eigenlijk is het allemaal nog niet zo slecht.
Maar ik had al beter verwacht, eigenlijk.
Vanavond lekker uit eten geweest me de man, en waar ik normaal tegenwoordig aan geheel onthouding doe, hebben we nu lekker een paar wijntjes gedronken.
Ik pas zeker op, maar het kan zomaar nog een jaar duren besefte ik me vandaag ineens.. Dus waar ik kan, geniet ik er nog maar even van..
Ticoo, wanneer ga jij beginnen?
Lishe, moeilijk he? Toch kan het veel steun geven! Ik hoop dat je hier snel weer weg bent meis (en Xtracer ook!!) Succes, we leven met je mee!!
Ik merk qua hormonen trouwens nog steeds weinig! Wel wat rommelen in mijn buik maar dat is ook al minder geworden.. Misschien moet ik toch wel hoger maandag (heb ik het gevoel, maar dat zegt niets.. ) Balen dat je er zo'n last van hebt joh!
Dat het een rollercoaster is sjeeeees! Maar we gaan door, hoe pittig het ook is..
Chesna hoe is het met jou nu??
Prog, bedankt!!
[ Bericht 0% gewijzigd door NieTTus op 15-09-2006 21:36:40 ]