NieTTus wat goed zeg, dat het meeviel. Ik duim met jullie mee
![]()
(en moedig maar meteen de eitjes wat aan
![]()
)
Ik heb ook nog 'nieuws', als je het zo wilt noemen. Maandag moest ik toch in het ziekenhuis zijn om bloed te prikken, dus ik was even langs de balie bij Voortplantingsgeneeskunde langsgelopen
Wat een kriebel woord Uitgelegd dat ik nog steeds niets van een vervolg gehoord had en vroeg of ze me iets konden vertellen over de status van het PCA-traject. Nee, dat konden ze niet. Ze wilden wel een afspraak maken, dus ik zeg we zijn nu al 2 keer voor niets langsgekomen, dus liever niet. Ok, dan was een belafspraak mogelijk. Ik vraag nog na of ze wilt kijken of mijn status er is, omdat die de vorige keer kwijt was en dat we daarom voor niets gekomen waren. Nee, die zoekt de dokter voor het telefonisch spreekuur op, ze moeten zich toch inlezen
Het PCA-spreekuur wordt elke keer door een ander gyn overgenomen, dus je kan iedereen krijgen Dus dat hoefde ze niet na te kijken.
Ik zou vandaag gebeld worden tussen 12 en half 1. En misschien kunnen jullie het al raden, ik wordt niet gebeld. Ik denk zelf meteen: die zijn mijn status vast (nog steeds) kwijt. En ja om 1 uur wordt ik door een vrouwelijke gyn gebeld. Ze kon mijn status niet vinden. Maar ik belde zeker voor de bloeduitslagen? Ik: nee!?!?!
Denk bij mezelf: die weet ik al en waren goed Ik wil weten wat de status is van mijn traject!!! Dat kon ze me niet vertellen. Ik weer uitleggen: 2x voor niets gekomen, vorige keer status ook kwijt, dit gaat wel over mijn toekomst!! Ja, dat vond ze heel vervelend en ze bood haar excuses aan.
Ze zou het secretariaat gaan vragen om mijn status te zoeken en ik wordt dinsdag teruggebeld.
Ondertussen voel ik me echt klote. Ze lopen gewoon, voor mijn gevoel, over mijn gevoelens zijn alsof het niets is. Alsof het niet uitmaakt of je wel of geen kinderen in de toekomst zult hebben. Ik ben een beetje gefrustreerd!
Sorry voor dit enorme verhaal, maar ik moet het echt even kwijt.
Mijn lief vroeg al of ik niet naar een ander ziekenhuis kan, maar ik denk dat ze daar niet van dit soort trajecten hebben, bovendien dan moeten gegevens door 2 ziekenhuizen verstuurd worden, want het EMC is mijn vaste ziekenhuis
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij